11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 18. apr, 2018 10:15

zalcos skrev:All hail Salah.
Men... jeg synes for første gang at man i kampen mod Bournemouth kunne se en spiller som var mere interesseret i at nå sit mål nummer 40, end at holdet skulle score. Hold op han søgte meget mere direkte i enhver situation, også et par gange hvor bolden i høj grad bør spilles videre. Ved hans sidste to mål har han stillet sig som en konge i 'jubelscenen'. Jeg tror successen er ved at stige ham til hovedet, og jeg frygter at det vil resultere i en formnedgang her mod slut.
Jeg er ikke bekymret. Endnu da. Det er muligvis eneste gang i karrieren, at han kommer i nærheden af en så magisk grænse, og så kan jeg leve med, at han forfølger chancen for at skrive sig ind i historiebøgerne. Og som andre så rigtigt skriver, så ER alle spillere af den kaliber til en vis grad egoister; ellers ville de aldrig have nået den status, de nu engang har.

Men det er selvfølgelig klart, at det ikke må tage overhånd, så det går ud over den samlede holdpræstation. Ingen primadonnanykker, tak, og i næste sæson starter alle fra scratch.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. apr, 2018 20:59

Jeg håber at Salah bliver kåret til årets spiller i aften. Han fortjener det så meget!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA! » søndag, 22. apr, 2018 22:14



Så vandt han den!! Årets spiller
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. apr, 2018 22:37

Sådan! Et kæmpe stort tillykke herfra. :headbang:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Valdemax » søndag, 22. apr, 2018 22:50

Jeg tror ikke at det er kommet ud endnu.

der er et link her til PFA. men jeg er ikke 100 % sikker på at det er ægte for der er mange fake there ud. men det ser ægte ud.
https://twitter.com/pfa?lang=da

Jeg har lige fået bekræfte at det er den ægte twitter for PFA
og de har live steam af showet.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Scherwin » søndag, 22. apr, 2018 23:27

Tror det er et photoshop. ellers er PFA show'd ikke live selv om de siger det er live
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Scherwin » mandag, 23. apr, 2018 00:17

Den er god nok salah vandt. Live er åbenbart ikke live
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA! » mandag, 23. apr, 2018 00:21



Officielt!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Scherwin » mandag, 23. apr, 2018 00:26

YNWA! skrev:

Officielt!
det også fint nok fordi hvis det var Live så var Salah nok ikke hjemme i liverpool før kl 2 i nat.

han har nok været tilbage i liverpool i en times tid på nuværende tidspunkt. hvilket er fint fordi vi har en vigtig kamp på tirsdag
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 23. apr, 2018 08:21

Den gav næppe mange penge på odds´et ... 8-)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. apr, 2018 09:40

Sledgehammer skrev:Den gav næppe mange penge på odds´et ... 8-)
Jo, hvis du satte pengene på ham ved sæsonens start 8-)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 23. apr, 2018 12:12

Af alle vilde köb, Liverpool har foretaget er Salah da godt nok det vildeste. Suarez skulle jo lige bruge en säson paa at finde sig til rette. Salah skulle bruge.. et par uger. Og selv i de kampe, han ikke brillerer scorer han - som mod WBA i weekenden.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Scherwin » mandag, 23. apr, 2018 18:27

Læste en artikkel omkring at hvis Liverpool sælger salah og skulle købe hans mål assists passes osv. stats ind til holdet vil det koste 450 mil pund.
Hvilket med lidt tanke vinkel kan vendes til at Salah i denne season har været 450 mil pund værd for liverpool
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 24. apr, 2018 08:56

Tom_Jorsal skrev:Af alle vilde köb, Liverpool har foretaget er Salah da godt nok det vildeste. Suarez skulle jo lige bruge en säson paa at finde sig til rette. Salah skulle bruge.. et par uger. Og selv i de kampe, han ikke brillerer scorer han - som mod WBA i weekenden.
Ja det er helt vildt. Jeg havde forventet noget af ham, da han kom, og ville også gerne have haft ham til klubben dengang for nogle år siden, da han valgte Chelsea i stedet. Men forventningerne gik i retning af måske 13-15 scoringer; 40+ er helt outstanding, og realistisk må man nok regne med, at han får svært ved at gentage præstationen næste år.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 24. apr, 2018 09:17

Sledgehammer skrev:
Tom_Jorsal skrev:Af alle vilde köb, Liverpool har foretaget er Salah da godt nok det vildeste. Suarez skulle jo lige bruge en säson paa at finde sig til rette. Salah skulle bruge.. et par uger. Og selv i de kampe, han ikke brillerer scorer han - som mod WBA i weekenden.
Ja det er helt vildt. Jeg havde forventet noget af ham, da han kom, og ville også gerne have haft ham til klubben dengang for nogle år siden, da han valgte Chelsea i stedet. Men forventningerne gik i retning af måske 13-15 scoringer; 40+ er helt outstanding, og realistisk må man nok regne med, at han får svært ved at gentage præstationen næste år.
Den svære 2'er....
Der er dog også en mulighed for at Mané bliver sat mere i scene og Firmino har også steppet op i 2018 kan, så tror 18/19 kan blive Firminos år.

Selvom Salah ikke får de samme tal på kontoen til næste år, så har han stadig skabt en offensiv balance på holdet der ikke var der før Salah. Det vil gøre det nemmere for andre at score mål. Det kan også være han bare fortsætter.

Besvar