11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 24. apr, 2018 09:28

Filos of Isk skrev:
Sledgehammer skrev:
Tom_Jorsal skrev:Af alle vilde köb, Liverpool har foretaget er Salah da godt nok det vildeste. Suarez skulle jo lige bruge en säson paa at finde sig til rette. Salah skulle bruge.. et par uger. Og selv i de kampe, han ikke brillerer scorer han - som mod WBA i weekenden.
Ja det er helt vildt. Jeg havde forventet noget af ham, da han kom, og ville også gerne have haft ham til klubben dengang for nogle år siden, da han valgte Chelsea i stedet. Men forventningerne gik i retning af måske 13-15 scoringer; 40+ er helt outstanding, og realistisk må man nok regne med, at han får svært ved at gentage præstationen næste år.
Den svære 2'er....
Der er dog også en mulighed for at Mané bliver sat mere i scene og Firmino har også steppet op i 2018 kan, så tror 18/19 kan blive Firminos år.

Selvom Salah ikke får de samme tal på kontoen til næste år, så har han stadig skabt en offensiv balance på holdet der ikke var der før Salah. Det vil gøre det nemmere for andre at score mål. Det kan også være han bare fortsætter.
Du må ikke misforstå mig. Jeg er sikker på, at Salah også næste sæson bliver en uundværlig brik i Klopps puslespil. Men jeg tror også, at det bliver så godt som umuligt for ham at score lige så mange mål som han har gjort i denne. Men modstanderne vil stadig være nødt til at ofre meget krudt på ham, og hvis blot andre scorer de nødvendige mål så går det jo nok altsammen alligevel... :)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 24. apr, 2018 09:55

Sledgehammer skrev:
Filos of Isk skrev:
Sledgehammer skrev:
Tom_Jorsal skrev:Af alle vilde köb, Liverpool har foretaget er Salah da godt nok det vildeste. Suarez skulle jo lige bruge en säson paa at finde sig til rette. Salah skulle bruge.. et par uger. Og selv i de kampe, han ikke brillerer scorer han - som mod WBA i weekenden.
Ja det er helt vildt. Jeg havde forventet noget af ham, da han kom, og ville også gerne have haft ham til klubben dengang for nogle år siden, da han valgte Chelsea i stedet. Men forventningerne gik i retning af måske 13-15 scoringer; 40+ er helt outstanding, og realistisk må man nok regne med, at han får svært ved at gentage præstationen næste år.
Den svære 2'er....
Der er dog også en mulighed for at Mané bliver sat mere i scene og Firmino har også steppet op i 2018 kan, så tror 18/19 kan blive Firminos år.

Selvom Salah ikke får de samme tal på kontoen til næste år, så har han stadig skabt en offensiv balance på holdet der ikke var der før Salah. Det vil gøre det nemmere for andre at score mål. Det kan også være han bare fortsætter.
Du må ikke misforstå mig. Jeg er sikker på, at Salah også næste sæson bliver en uundværlig brik i Klopps puslespil. Men jeg tror også, at det bliver så godt som umuligt for ham at score lige så mange mål som han har gjort i denne. Men modstanderne vil stadig være nødt til at ofre meget krudt på ham, og hvis blot andre scorer de nødvendige mål så går det jo nok altsammen alligevel... :)
Lige præcis. Men det betyder selvfølgelig at vi skal fortsætte med at forbedre os frem imod næste sæson.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Cynwal » onsdag, 02. maj, 2018 07:12

En god artikel omkring Romas salg af Salah til Liverpool:
https://www.bbc.com/sport/football/43954312
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 05. maj, 2018 07:31

Rory Smith er en af mine “favorit skribenter”, endnu et “godt skriv” fra hans pen.

https://t.co/ONRgf2XREq?amp=1

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. maj, 2018 08:33

Kunne Salah ikke være så venlig at score 2 mål og levere en assist mod Brighton, som han gjorde sidst, han havde en 3 kamps måltørke:

https://www.liverpool.no/innsikt/2018/5 ... er-stabil/

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 08. maj, 2018 11:34

Jeg tror ikke Salah slår rekorden med flest mål i en sæson. Han virker alt for ivrig nu.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. maj, 2018 12:50

YNWA! skrev:Jeg tror ikke Salah slår rekorden med flest mål i en sæson. Han virker alt for ivrig nu.
Det ser unægteligt ikke sådan ud, men mon ikke Klopp får en god snak med dem alle om, at vi skal spille, som vi gør det bedst, dvs. spille de andre bedre, da det er helt ydeligt, at vi kreerer mange flere gode chancer på den måde. Det kan så være mere tilfældigt, hvem der får chancerne, men Salah plejer at bringe sig i så gode positioner, at han har pænt med store muligheder i hver kamp, og han kan vel selv se, at han ikke opnår bedre muligheder ved selv at forsøge sig fra et ringere udgangspunkt.

Jeg håber og tror på en helhjertet holdindsats på alle måder de næste 2 kampe, da vi ellers meget vel kan stå med sorteper i begge opgør.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 08. maj, 2018 15:12

Synes problemet bliver gjort større end det er - jeg vedgiver at jeg også i nuet har skældt SALAH (og flere af de andre) ud for at være or egoistiske og misse oplagte muligheder - tror dog det Mest ligger til grunds i træthed - sæsonen har været ekstrem lang for vores spillere og især her på det seneste med 3 kampe i ugen - derudover har hvilet et MEGA ansvar på især Salah, som Han måske ikke på samme måde har været vant til Roma - han er den absolutte stjerne i Liverpool denne sæson med rekorder , kårringer og konstant 24 timers overvågning fra hele verdens fans .. Tror simpelthen han er mør.

Jeg er overbevist om t den uges 'pause' vi får nu inden Brighton kommer til at gøre alverden for vores spillere - også for SALAH med især også midtbanen har set bombet ud i de sidste kampe. Jeg er som sagt sikker på Brighton kampen ser vi et her andet Liverpool end vi har set mod stoke og WBA og Chelsea . Derimod er jeg mere nervøs for finalen - når gutterne er SÅ dødtrætte som de er nu, mentalt og fysisk , kan 14 dages konkurrence pause være forfærdeligt svært at 'vågne' fra igen.. Der havde jeg nok foretrukket en uge som Madrid vist nok har.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » søndag, 13. maj, 2018 14:04

34 priser til Salah i år. Lad os håbe, der er flere i vente...

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... eason.html

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » søndag, 13. maj, 2018 21:06

Endnu mere om Salah's fantastiske sæson:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... stoevelen/

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA96 » torsdag, 17. maj, 2018 15:50

Hehe ! nye metoder til, at få flere kunder i butikken, mon “vi” får procenter ?.....-:)

British Museum
@britishmuseum
We’ve made an exciting new acquisition! To celebrate Egyptian footballing star @MoSalah being top scorer in the Premier League this season, we’ll be displaying his boots alongside objects from ancient Egypt in the run up to the Champions League final


https://mobile.twitter.com/britishmuseu ... 39/photo/1

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Pede » torsdag, 17. maj, 2018 16:42

YNWA96 skrev:Hehe ! nye metoder til, at få flere kunder i butikken, mon “vi” får procenter ?.....-:)

British Museum
@britishmuseum
We’ve made an exciting new acquisition! To celebrate Egyptian footballing star @MoSalah being top scorer in the Premier League this season, we’ll be displaying his boots alongside objects from ancient Egypt in the run up to the Champions League final


https://mobile.twitter.com/britishmuseu ... 39/photo/1
Nu er det gratis at gå på museum i London, så der er nok ikke meget at hive hjem i procenter. ;-)

Men sjov udstilling.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 17. maj, 2018 17:25

Pede skrev:
YNWA96 skrev:Hehe ! nye metoder til, at få flere kunder i butikken, mon “vi” får procenter ?.....-:)

British Museum
@britishmuseum
We’ve made an exciting new acquisition! To celebrate Egyptian footballing star @MoSalah being top scorer in the Premier League this season, we’ll be displaying his boots alongside objects from ancient Egypt in the run up to the Champions League final


https://mobile.twitter.com/britishmuseu ... 39/photo/1
Nu er det gratis at gå på museum i London, så der er nok ikke meget at hive hjem i procenter. ;-)

Men sjov udstilling.
Man opfordres dog til at give et bidrag, men nej vi ville nok rejse markant flere penge ved at klippe en krølle af hans hår og sælge den på Ebay.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 24. maj, 2018 10:05

Man må håbe, at han ikke blot er sulten, men også målsulten på lørdag ... ;)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/champio ... nale-dagen
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. maj, 2018 10:31

Sledgehammer skrev:Man må håbe, at han ikke blot er sulten, men også målsulten på lørdag ... ;)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/champio ... nale-dagen

Han har i hvertfald lagt røven i klaskehøjde, hvis han spiller en dårlig kamp. Måske burde han bare have holdt mund omkring det. Den slags får Inger typer op i det røde felt:)

Besvar