Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. maj, 2018 17:00

Bojangles skrev:Jeg vil bare gerne have Morten Bruun hver gang.
Din fascination har nærmest seksuel karakter :lol:

For mig er det Mikkel B., Morten B., Mads J. og Jan M.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 16. maj, 2018 17:34

Hr. Drejer skrev:
Bojangles skrev:Jeg vil bare gerne have Morten Bruun hver gang.
Din fascination har nærmest seksuel karakter :lol:

For mig er det Mikkel B., Morten B., Mads J. og Jan M.
Morten Bruun er scum fan. Min afsky vil ingen ende tage.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af mawope » onsdag, 16. maj, 2018 19:38

Oomph242 skrev: Morten Bruun er scum fan. Min afsky vil ingen ende tage.
Men det er nu ikke noget han lufter særligt meget, når han kommenterer. På det punkt bekender Mølby i langt højere grad kulør. Hver gang! (-:

Jeg vil nu også fastholde, Morten Bruun trods tilhørsforhold er én af de bedste kommentatorer vi har. Han er en god iagttager og historiefortæller. Er der én af de nævnte kommentatorer jeg kunne finde på at læse en bog med, er det ham.

Sidste sommer kørte Radio 24/7 i forbindelse med 25-års jubilæet for EM92 nogle bag om programmer. Han var klart den mest interessante at høre på med sjove refleksioner og fortællinger. Han er god til at løfte historierne op til noget interessant.

Han lader måske lidt tilbage at ønske på det taktiske. Men jeg foretrækker nu egentlig at høre på ham ift. f.eks. Mikkel B. Jeg tror, det har noget med begejstringen hos dem at gøre. Morten kan godt som os seere lade sig rive med af flot spil og flotte detaljer, hvor Mikkel B. er noget mere robotagtig.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » onsdag, 16. maj, 2018 21:11

Mikkel er min absolutte favorit, og en fyr der vinder indpas hos mig er Liam et eller andet- jeg troede først han var komiker, men han er virkelig god analytiker forud for kampe.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » onsdag, 16. maj, 2018 21:37

Jesper skrev:Mikkel er min absolutte favorit, og en fyr der vinder indpas hos mig er Liam et eller andet- jeg troede først han var komiker, men han er virkelig god analytiker forud for kampe.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
O´conner :dontknow: ...nej gætter på det er Liam Barker du tænker på, og han er en fornøjelse, han er altid begejstret og glad.

Mine bedste, Bishoff (suverænt nummer 1) Bruun, han er bare gået fra shit til hit,
Mellem:Nølby, L.Jacobsen,WergeFrimann,Elkjær, Kjær,Tøffe
Hovedpine fremkaldende: Junker, Thomas Gårdsø,Faxe
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 17. maj, 2018 13:47

Morten Bruun er nok også ved at være min favorit i Danmark, han har store forventninger til stjerner og i starten blev han alt for negativ hvis et hold spillede under hans forventninger, men han er også god til at komme med de simple forklaringer i stedet for at lade som om at han har opfundet en taktisk dyb tallerken til at forklare at Salah er træt, eller hvad det nu kan være.

Mikkel Bischoff kan være god, men for det meste syntes jeg bare han siger uinteressante ting som om hans forberedelse består i at læse overskrifter hos boulevard pressen.

Mads Junker kan være super underholdende, men han er faldet af på den, men han har lidt mere selvbevidsthed og anerkender at han ikke havde en større karriere end Messi, Bischoff lyder som en der fik Carragher til at ligne en amatørspiller.

Mølby kan også være super negativ, men når man så hører ham hos ECHO eller andre LFC relaterede scener, så forstår man at det er fordi han bare gerne vil have det bedste fra de røde og så måske er han bange for at virke alt for partisk.

Elkjær er griner når han får nok af dumme studieværter ellers er han blevet for sur.

John Faxe kommenterer ikke så meget men elsker når han ser en benbrækker takling og siger "der var jo ikke noget der". det er nok fair nok at han ikke er så meget brugt i de store kampe.

Werge er bare nedern og bruger efterhånden mere tid på at mobbe kollegaer end at se fodbold, han kan virkelig være upassende nogle gange og slet ikke sjovt. Jeg har ikke noget imod sjov og ballade, men hvis du skal have penge for at gøre det på TV så må du også gerne gøre en indsats for at gøre det bare lidt originalt eller gennemtænkt.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » fredag, 18. maj, 2018 14:31

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:Du mangler Tøfting
Niels K skrev:Bænken: Brian Laudrup, Tøffe
Tøffe = Tøfting ;)
Som du kan se på tidspunkterne, så rettede han på sit indlæg efterfølgende.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » mandag, 21. maj, 2018 20:58



Troede Arteta var så godt som Arsenal træner.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » mandag, 21. maj, 2018 22:08

Jeg har tidligere påstået, at det man vil komme til at se i Arsenal, vil være på samme måde som i Man United efter Ferguson. En-to overgangsfigurer før kulturen fra ikonet langsomt er vendt til en ny. En fodboldklub er som et hangarskib, det tager lang tid at vende. Man kan vel egentlig godt påstå, at selv United ikke endnu har fundet sit udtryk endnu, på trods af de er ved nummer 3 efter Ferguson.
Jeg er dog ret så sikker på, at Arsenal har gjort noget klogt i at de ikke valgte Arteta. Jeg ved ikke om han er en god træner, men jeg tror at sandsynligheden for succes ville være 0 %. Det kræver så ufatteligt meget at starte et nyt projekt op, og her er Emery et bedre valg. Jeg tror sådan set stadigvæk han vil være en overgangsfigur, men hans trænermæssige færdigheder, dem er der ikke mange, der betvivler. Han har et klart udtryk, som efter nogle vinduer godt kan blive tydeligt i Arsenal, for lige nu har de ikke truppen til det, vurderer jeg. Så hvis man tager Liverpool-hatten på, så tror jeg desværre de har foretaget et klogt valg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » mandag, 21. maj, 2018 22:37

Jesper skrev:Jeg har tidligere påstået, at det man vil komme til at se i Arsenal, vil være på samme måde som i Man United efter Ferguson. En-to overgangsfigurer før kulturen fra ikonet langsomt er vendt til en ny. En fodboldklub er som et hangarskib, det tager lang tid at vende. Man kan vel egentlig godt påstå, at selv United ikke endnu har fundet sit udtryk endnu, på trods af de er ved nummer 3 efter Ferguson.
Jeg er dog ret så sikker på, at Arsenal har gjort noget klogt i at de ikke valgte Arteta. Jeg ved ikke om han er en god træner, men jeg tror at sandsynligheden for succes ville være 0 %. Det kræver så ufatteligt meget at starte et nyt projekt op, og her er Emery et bedre valg. Jeg tror sådan set stadigvæk han vil være en overgangsfigur, men hans trænermæssige færdigheder, dem er der ikke mange, der betvivler. Han har et klart udtryk, som efter nogle vinduer godt kan blive tydeligt i Arsenal, for lige nu har de ikke truppen til det, vurderer jeg. Så hvis man tager Liverpool-hatten på, så tror jeg desværre de har foretaget et klogt valg.
Ja. Der er dog også den forskel på ManU og Arsenal - at Ferguson efterlod en aldrene trup, som sluttede på toppen - hvorimod Wenger efterlader en relativ ung og uforløst trup - hvor der vel mangler en 2-3 gode indkøb, før de er med helt i top igen - hvis de får en træner, der kan levere et godt stykke arbejde.

Med andre ord - der er ikke nær så meget at arbejde med for en ny træner hos Arsenal nu, som der var hos ManU - til trods for at ManU blev afleveret på toppen og Arsenal bliver afleveret i sølet.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » mandag, 21. maj, 2018 23:36

Foreslog selv Emery til en ven jeg har der er Arsenal fan, da jeg synes han er det bedste bud på en afløser pt. Synes det giver mening og jeg er lidt bange for, at han kan få noget godt ud af Arsenal.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 22. maj, 2018 00:16

Godt valg af Arsenal.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. maj, 2018 16:22

Bojangles skrev:
Jesper skrev:Jeg har tidligere påstået, at det man vil komme til at se i Arsenal, vil være på samme måde som i Man United efter Ferguson. En-to overgangsfigurer før kulturen fra ikonet langsomt er vendt til en ny. En fodboldklub er som et hangarskib, det tager lang tid at vende. Man kan vel egentlig godt påstå, at selv United ikke endnu har fundet sit udtryk endnu, på trods af de er ved nummer 3 efter Ferguson.
Jeg er dog ret så sikker på, at Arsenal har gjort noget klogt i at de ikke valgte Arteta. Jeg ved ikke om han er en god træner, men jeg tror at sandsynligheden for succes ville være 0 %. Det kræver så ufatteligt meget at starte et nyt projekt op, og her er Emery et bedre valg. Jeg tror sådan set stadigvæk han vil være en overgangsfigur, men hans trænermæssige færdigheder, dem er der ikke mange, der betvivler. Han har et klart udtryk, som efter nogle vinduer godt kan blive tydeligt i Arsenal, for lige nu har de ikke truppen til det, vurderer jeg. Så hvis man tager Liverpool-hatten på, så tror jeg desværre de har foretaget et klogt valg.
Ja. Der er dog også den forskel på ManU og Arsenal - at Ferguson efterlod en aldrene trup, som sluttede på toppen - hvorimod Wenger efterlader en relativ ung og uforløst trup - hvor der vel mangler en 2-3 gode indkøb, før de er med helt i top igen - hvis de får en træner, der kan levere et godt stykke arbejde.

Med andre ord - der er ikke nær så meget at arbejde med for en ny træner hos Arsenal nu, som der var hos ManU - til trods for at ManU blev afleveret på toppen og Arsenal bliver afleveret i sølet.
Det her syntes jeg er rigtig set. Dertil vil jeg sige at i Arsenal vil den nye manager, Emery, også være lovligt undskyldt hvis pokalerne udebliver i første sæson, netop fordi denne sæson har været skidt og fans og ejere ved at der er et arbejde der skal gøres.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 22. maj, 2018 20:26

Fan power, tbh. Arsenal ville have arteta, men alle deres fans har virkelig været utilfredse og klubben fik kolde fødder fordi de ved at hvis fans allerede vender sig mod en ny manager kommer han aldrig til at blive en succes.

Nu må vi vente og se, tror det kommer til at tage tid at vende skuden i arsenal
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 22. maj, 2018 20:35

Wormie skrev:Fan power, tbh. Arsenal ville have arteta, men alle deres fans har virkelig været utilfredse og klubben fik kolde fødder fordi de ved at hvis fans allerede vender sig mod en ny manager kommer han aldrig til at blive en succes.

Nu må vi vente og se, tror det kommer til at tage tid at vende skuden i arsenal
Mon ikke Unai Emery rygtet er et meget godt bud på næste manager i Arsenal.

Besvar