Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 17. maj, 2018 19:37

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
AJJ skrev:
Niels K skrev:Der bliver skrevet en del om Ousmane Dembele pt. Barca skulle have tilbudt ham til diverse storklubber deriblandt Liverpool. Jeg læser købsprisen, Barca betalte for ham som både 75 mille og 135 mille. Mon de 75 er up front og resten betinget af diverse kriterier ?

http://sport360.com/article/football/ba ... -liverpool

Jeg kan ikke se andet, end at Klopp må være meget interesseret i ham og forhåbentligt, at det er gensidigt på det personlige plan, og der er vel ikke mange klubber, som kan være med på 75 mille, hvilket burde bringe os helt i front i denne handel.

Hvad tænker I om Dembele til Liverpool ?

PS. Kilden skulle være rimelig troværdig, og Barca er jo kendte for at lade medierne buldre frem med deres ønsker og intentioner:

http://www.empireofthekop.com/2018/05/1 ... -by-barca/
Hvis man nu lige læser efter, er kilden til oplysningen om, at Liverpool skulle være en af de interesserede klubber, jo ikke den troværdige journalist fra RAC1, men...Metro :wall:

Puha, det bliver igen et langt transfervindue...
Nu har jeg jo ikke personligt tjekket efter, at det ER journalisten's ord, men hvis vi går ud fra, at den er god nok, så viderebringer Metro jo blot hans udtalelser og tolker på den, så jeg kan ikke se problemet ?
Denne her tråd dør dog i øvrigt hurtigt, hvis det kun er James Pearce, der må linkes til, og når en transfer er endeligt bekræftet...
Man kan lave en "hvem kommer ind" tråd til dem der er mere interesseret i at forudsige transfers end at diskutere mulige transfers :dontknow: .

Når det er sagt er det da fint at AJJ udviser lidt sund kildekritik.

Jeg tror heller ikke super meget på at vi henter Dembele, men han er en af de bedste spillere vi har mulighed for at hente til frontlinjen og derfor syntes jeg vi skal sende et bud afsted og se hvad der sker.
Ja, kildekritik er da rigtig fint, men i dette tilfælde skulle kilden meget gerne være den spanske radio-journalist og Metro blot budbringeren, som kunne have været The Guardian eller Liverpool Echo...
Jeg tror, at de fleste herinde er i stand til at vurdere om en kilde er mere eller mindre seriøst, hvilke medier man hælder mest til, og hvilke spillere der er mere eller mindre seriøse at blive linket til, men faktum er, at dette er en rygtetråd, og der gættes forkert af alle i tæt på 100% af tilfældene.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 17. maj, 2018 20:11

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
AJJ skrev:
Niels K skrev:Der bliver skrevet en del om Ousmane Dembele pt. Barca skulle have tilbudt ham til diverse storklubber deriblandt Liverpool. Jeg læser købsprisen, Barca betalte for ham som både 75 mille og 135 mille. Mon de 75 er up front og resten betinget af diverse kriterier ?

http://sport360.com/article/football/ba ... -liverpool

Jeg kan ikke se andet, end at Klopp må være meget interesseret i ham og forhåbentligt, at det er gensidigt på det personlige plan, og der er vel ikke mange klubber, som kan være med på 75 mille, hvilket burde bringe os helt i front i denne handel.

Hvad tænker I om Dembele til Liverpool ?

PS. Kilden skulle være rimelig troværdig, og Barca er jo kendte for at lade medierne buldre frem med deres ønsker og intentioner:

http://www.empireofthekop.com/2018/05/1 ... -by-barca/
Det fremgår

Hvis man nu lige læser efter, er kilden til oplysningen om, at Liverpool skulle være en af de interesserede klubber, jo ikke den troværdige journalist fra RAC1, men...Metro :wall:

Puha, det bliver igen et langt transfervindue...
Nu har jeg jo ikke personligt tjekket efter, at det ER journalisten's ord, men hvis vi går ud fra, at den er god nok, så viderebringer Metro jo blot hans udtalelser og tolker på den, så jeg kan ikke se problemet ?
Denne her tråd dør dog i øvrigt hurtigt, hvis det kun er James Pearce, der må linkes til, og når en transfer er endeligt bekræftet...
Man kan lave en "hvem kommer ind" tråd til dem der er mere interesseret i at forudsige transfers end at diskutere mulige transfers :dontknow: .

Når det er sagt er det da fint at AJJ udviser lidt sund kildekritik.

Jeg tror heller ikke super meget på at vi henter Dembele, men han er en af de bedste spillere vi har mulighed for at hente til frontlinjen og derfor syntes jeg vi skal sende et bud afsted og se hvad der sker.
Ja, kildekritik er da rigtig fint, men i dette tilfælde skulle kilden meget gerne være den spanske radio-journalist og Metro blot budbringeren, som kunne have været The Guardian eller Liverpool Echo...
Jeg tror, at de fleste herinde er i stand til at vurdere om en kilde er mere eller mindre seriøst, hvilke medier man hælder mest til, og hvilke spillere der er mere eller mindre seriøse at blive linket til, men faktum er, at dette er en rygtetråd, og der gættes forkert af alle i tæt på 100% af tilfældene.
Journalisten fra RAC1 har jo blot tweetet, at Barca undersøger, om der er interesse for Dembele blandt nogle klubber. Metro spinner så en historie om, at Liverpool er interesseret. Det fremgår helt tydeligt af empireofthekop-nyheden, som dog også får blandet det hele godt og grundigt sammen...

"The below tweet highlights a claim from their leading journalist Roger Sapares, which translates as: ‘Barcelona are probing several clubs to see if they’d be interesting in taking Dembele’"

"The Metro think Liverpool are definitely a potential suitor, with Jurgen Klopp’s admiration for the Frenchman well publicised."

Bottom line: Ingen troværdige medier/journalister har endnu skrevet, at Liverpool er interesseret i Dembele.

Og hvad det i øvrigt for noget med Klopps beundring "well publicised". Er det baseret på hans med et glimt i øjet-udtalelse efter Chelsea-kampen. Vor herre bevares.

Man kunne jo lave en "upålidelig transfer-tråd", hvor dem, der lyster, kunne boltre sig i dagens rygter fra don balon, metro, tuttosport, og hvad de hedder alle sammen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 17. maj, 2018 21:25

AJJ skrev:
Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
AJJ skrev:
Niels K skrev:Der bliver skrevet en del om Ousmane Dembele pt. Barca skulle have tilbudt ham til diverse storklubber deriblandt Liverpool. Jeg læser købsprisen, Barca betalte for ham som både 75 mille og 135 mille. Mon de 75 er up front og resten betinget af diverse kriterier ?

http://sport360.com/article/football/ba ... -liverpool

Jeg kan ikke se andet, end at Klopp må være meget interesseret i ham og forhåbentligt, at det er gensidigt på det personlige plan, og der er vel ikke mange klubber, som kan være med på 75 mille, hvilket burde bringe os helt i front i denne handel.

Hvad tænker I om Dembele til Liverpool ?

PS. Kilden skulle være rimelig troværdig, og Barca er jo kendte for at lade medierne buldre frem med deres ønsker og intentioner:

http://www.empireofthekop.com/2018/05/1 ... -by-barca/
Det fremgår

Hvis man nu lige læser efter, er kilden til oplysningen om, at Liverpool skulle være en af de interesserede klubber, jo ikke den troværdige journalist fra RAC1, men...Metro :wall:

Puha, det bliver igen et langt transfervindue...
Nu har jeg jo ikke personligt tjekket efter, at det ER journalisten's ord, men hvis vi går ud fra, at den er god nok, så viderebringer Metro jo blot hans udtalelser og tolker på den, så jeg kan ikke se problemet ?
Denne her tråd dør dog i øvrigt hurtigt, hvis det kun er James Pearce, der må linkes til, og når en transfer er endeligt bekræftet...
Man kan lave en "hvem kommer ind" tråd til dem der er mere interesseret i at forudsige transfers end at diskutere mulige transfers :dontknow: .

Når det er sagt er det da fint at AJJ udviser lidt sund kildekritik.

Jeg tror heller ikke super meget på at vi henter Dembele, men han er en af de bedste spillere vi har mulighed for at hente til frontlinjen og derfor syntes jeg vi skal sende et bud afsted og se hvad der sker.
Ja, kildekritik er da rigtig fint, men i dette tilfælde skulle kilden meget gerne være den spanske radio-journalist og Metro blot budbringeren, som kunne have været The Guardian eller Liverpool Echo...
Jeg tror, at de fleste herinde er i stand til at vurdere om en kilde er mere eller mindre seriøst, hvilke medier man hælder mest til, og hvilke spillere der er mere eller mindre seriøse at blive linket til, men faktum er, at dette er en rygtetråd, og der gættes forkert af alle i tæt på 100% af tilfældene.
Journalisten fra RAC1 har jo blot tweetet, at Barca undersøger, om der er interesse for Dembele blandt nogle klubber. Metro spinner så en historie om, at Liverpool er interesseret. Det fremgår helt tydeligt af empireofthekop-nyheden, som dog også får blandet det hele godt og grundigt sammen...

"The below tweet highlights a claim from their leading journalist Roger Sapares, which translates as: ‘Barcelona are probing several clubs to see if they’d be interesting in taking Dembele’"

"The Metro think Liverpool are definitely a potential suitor, with Jurgen Klopp’s admiration for the Frenchman well publicised."

Bottom line: Ingen troværdige medier/journalister har endnu skrevet, at Liverpool er interesseret i Dembele.

Og hvad det i øvrigt for noget med Klopps beundring "well publicised". Er det baseret på hans med et glimt i øjet-udtalelse efter Chelsea-kampen. Vor herre bevares.

Man kunne jo lave en "upålidelig transfer-tråd", hvor dem, der lyster, kunne boltre sig i dagens rygter fra don balon, metro, tuttosport, og hvad de hedder alle sammen.
Jeg ved ikke, om du er ved at gøre dig til overdommer ift, hvad der mås skrives i denne tråd og måske andre herinde også ? Det er den mest benyttede tråd herinde overhovedet, og det er en rygtetråd. Det ligger vel implicit i navnet på tråden, at det ikke en en facts, done deal tråd, og nu ved jeg ikke hvor længe du har været herinde, men det er silly season, og der postes tonsvis af rygter herinde, selvom vi er relativt gode til at sortere det værste crap fra.

Du kan lide det eller lade være, men jeg postede dette, da den adskilte sig fra 95% af alle mulige andre rygter ved, at denne journalist skulle være a lá vores egen James Pearce som folk (mig selv inkl.) regner for meget troværdig angående rygter fra Liverpoollejren.
Dembele har ikke haft en stor sæson, og han har kostet en kæmpe sjat, som Barca meget muligt gerne vil anvende anderledes.
Dembele har udtalt, at han holdt møde med Klopp om en mulig overgang til Liverpool i stedet for til Dortmund, men Klopp var tilsyneladende kommet for sent ind i billedet, så Klopp har åbenlyst en interesse i Dembele.

Du får en travl sommer, hvis du skal skyde alle rygterne ned i denne tråd.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 17. maj, 2018 21:51

Mon ikke en masse medier har udledt lige præcis, hvad de havde lyst til af Klopps kommentarer efter Chelsea-kampen?



Det ville da ellers være fedt med både Fekir og Dembele. Sikke en offensiv bredde vi ville have. Men Barca overbetalte helt vildt for Dembele. Jeg ser os ikke være villige til at lægge et beløb, som Barca kunne stille sig tilfredse med. Umiddelbart burde prisen på Dembele vel ligge på £60M, men Barca æder næppe et tab på op imod £70M på en sæson.

Men i det hele taget er det spændende at følge de to spanske storklubbers oprydning denne sommer. For der vil da helt sikkert være en spiller eller to, der kunne være interessante. Udover Dembele, så har det også været nævnt, at Barca vil af med Suarez for at give plads til Griezmann? Det giver ikke mening for mig, men rygterne har været der. Samtidig kæmper de hårdt for ikke at miste Umtiti, hvilket enten resulterer i en ny dyr kontrakt til ham, eller en masser transfer-fokus (og penge) på at finde erstatningen.

Og i Real Madrid lader det til at være en slet skjult hemmelighed, at man vil af med Bale. Ham kan jeg altså stadig godt lide som spiller. Derudover, så var der i en periode rygter om, at Zidane ville af med Isco - noget der senere er blevet dementeret. Og senest skaber Asensio overskrifter, hvor der tales om en mulig interesse i at forlade Real - typisk plejer den slags dog at ende med en forbedret kontrakt. Oveni i alt dette er Benzema vel blevet for gammel til at være deres primære angriber, hvilket betyder, at de skal ud og handle dyrt.

Foreløbig lader der til at være fin ro på i forhold til vores spillere og trup (håber, at Salah sørger for, at det forbliver således). Og så er det ret nemt at nyde de andres desperation i vinduet.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 17. maj, 2018 22:15

Hvis det er sandt at Buffon kunne være interesseret i en tur til Premier League til sommer, så ser jeg ham som en perfekt løsning for os. Det vil give os mulighed for at få en klasse målmand i en kortere periode, som kan kæmpe med Karius om pladsen. Samtidig får vi endnu en sæson til at vurdere Karius og om han kan være vores permanente nr. 1.

Jeg anser Mignolet som værende fortid i klubben og Bogdan smutter også, så vi skal min. have en målmand ind. Karius og Ward ville ligeledes kunne lære enormt meget af Buffon.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 17. maj, 2018 22:56

Mads T. skrev:Hvis det er sandt at Buffon kunne være interesseret i en tur til Premier League til sommer, så ser jeg ham som en perfekt løsning for os.
Det ligner ikke Klopp at købe en 'has been'.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 17. maj, 2018 23:04

Hr. Drejer skrev:
Mads T. skrev:Hvis det er sandt at Buffon kunne være interesseret i en tur til Premier League til sommer, så ser jeg ham som en perfekt løsning for os.
Det ligner ikke Klopp at købe en 'has been'.
Han stopper i Juventus til sommer, så det er reelt ikke et køb ;)

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 17. maj, 2018 23:07

Mads T. skrev:
Hr. Drejer skrev:
Mads T. skrev:Hvis det er sandt at Buffon kunne være interesseret i en tur til Premier League til sommer, så ser jeg ham som en perfekt løsning for os.
Det ligner ikke Klopp at købe en 'has been'.
Han stopper i Juventus til sommer, så det er reelt ikke et køb ;)
:lol: ja, det er rigtigt.

Jeg læste også et sted at Klopp var interesseret i Donnarumma. Kan ikke lige huske hvor...?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 18. maj, 2018 08:16

HVIS (og altså kun hvis) at Klopp mener Karius er fremtiden, så er Buffon perfekt til at være nummer 2 samt kunne lære Karius en masse.
Det ville være en god signing.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 18. maj, 2018 08:40

@ texy, vedr. overgangssummen for Dembele, er der så en, der har konkret viden om, hvad der er betalt up front, og hvad der er præstationsbetinget ? Jeg synes, at der kommer summer fra 70 mio. euro til 135 mio. euro, og hvis de 70 er up front og resten afhængig af altm muligt fra antal spillede kampe, mål, assists mv., så er det vel "kun" de 70 mille, der indtil videre har betalt med det begrænsede antal kampe og mål/assists, han har haft.

Jeg ved ikke, om 70 mio. euro er for meget for Dembele set fra Klopp's perspektiv ?

Buffon ville 100% være kanon at få til Liverpool, men Reina ville vel heller ikke være helt tosset ? Han fylder 36 i august.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 18. maj, 2018 09:20

Trent og James Maddison er tilsyneladende rigtig gode venner, så det kan da ikke være negativt, hvis vi er interesserede, og han står og har flere valgmuligheder:

https://thisisfutbol.com/2018/04/blogs/ ... liverpool/

http://www.thickaccent.com/2018/05/18/i ... world-cup/

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 18. maj, 2018 09:29

Niels K skrev:
AJJ skrev:
Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
AJJ skrev:
Niels K skrev:Der bliver skrevet en del om Ousmane Dembele pt. Barca skulle have tilbudt ham til diverse storklubber deriblandt Liverpool. Jeg læser købsprisen, Barca betalte for ham som både 75 mille og 135 mille. Mon de 75 er up front og resten betinget af diverse kriterier ?

http://sport360.com/article/football/ba ... -liverpool

Jeg kan ikke se andet, end at Klopp må være meget interesseret i ham og forhåbentligt, at det er gensidigt på det personlige plan, og der er vel ikke mange klubber, som kan være med på 75 mille, hvilket burde bringe os helt i front i denne handel.

Hvad tænker I om Dembele til Liverpool ?

PS. Kilden skulle være rimelig troværdig, og Barca er jo kendte for at lade medierne buldre frem med deres ønsker og intentioner:

http://www.empireofthekop.com/2018/05/1 ... -by-barca/
Det fremgår

Hvis man nu lige læser efter, er kilden til oplysningen om, at Liverpool skulle være en af de interesserede klubber, jo ikke den troværdige journalist fra RAC1, men...Metro :wall:

Puha, det bliver igen et langt transfervindue...
Nu har jeg jo ikke personligt tjekket efter, at det ER journalisten's ord, men hvis vi går ud fra, at den er god nok, så viderebringer Metro jo blot hans udtalelser og tolker på den, så jeg kan ikke se problemet ?
Denne her tråd dør dog i øvrigt hurtigt, hvis det kun er James Pearce, der må linkes til, og når en transfer er endeligt bekræftet...
Man kan lave en "hvem kommer ind" tråd til dem der er mere interesseret i at forudsige transfers end at diskutere mulige transfers :dontknow: .

Når det er sagt er det da fint at AJJ udviser lidt sund kildekritik.

Jeg tror heller ikke super meget på at vi henter Dembele, men han er en af de bedste spillere vi har mulighed for at hente til frontlinjen og derfor syntes jeg vi skal sende et bud afsted og se hvad der sker.
Ja, kildekritik er da rigtig fint, men i dette tilfælde skulle kilden meget gerne være den spanske radio-journalist og Metro blot budbringeren, som kunne have været The Guardian eller Liverpool Echo...
Jeg tror, at de fleste herinde er i stand til at vurdere om en kilde er mere eller mindre seriøst, hvilke medier man hælder mest til, og hvilke spillere der er mere eller mindre seriøse at blive linket til, men faktum er, at dette er en rygtetråd, og der gættes forkert af alle i tæt på 100% af tilfældene.
Journalisten fra RAC1 har jo blot tweetet, at Barca undersøger, om der er interesse for Dembele blandt nogle klubber. Metro spinner så en historie om, at Liverpool er interesseret. Det fremgår helt tydeligt af empireofthekop-nyheden, som dog også får blandet det hele godt og grundigt sammen...

"The below tweet highlights a claim from their leading journalist Roger Sapares, which translates as: ‘Barcelona are probing several clubs to see if they’d be interesting in taking Dembele’"

"The Metro think Liverpool are definitely a potential suitor, with Jurgen Klopp’s admiration for the Frenchman well publicised."

Bottom line: Ingen troværdige medier/journalister har endnu skrevet, at Liverpool er interesseret i Dembele.

Og hvad det i øvrigt for noget med Klopps beundring "well publicised". Er det baseret på hans med et glimt i øjet-udtalelse efter Chelsea-kampen. Vor herre bevares.

Man kunne jo lave en "upålidelig transfer-tråd", hvor dem, der lyster, kunne boltre sig i dagens rygter fra don balon, metro, tuttosport, og hvad de hedder alle sammen.
Jeg ved ikke, om du er ved at gøre dig til overdommer ift, hvad der mås skrives i denne tråd og måske andre herinde også ? Det er den mest benyttede tråd herinde overhovedet, og det er en rygtetråd. Det ligger vel implicit i navnet på tråden, at det ikke en en facts, done deal tråd, og nu ved jeg ikke hvor længe du har været herinde, men det er silly season, og der postes tonsvis af rygter herinde, selvom vi er relativt gode til at sortere det værste crap fra.

Du kan lide det eller lade være, men jeg postede dette, da den adskilte sig fra 95% af alle mulige andre rygter ved, at denne journalist skulle være a lá vores egen James Pearce som folk (mig selv inkl.) regner for meget troværdig angående rygter fra Liverpoollejren.
Dembele har ikke haft en stor sæson, og han har kostet en kæmpe sjat, som Barca meget muligt gerne vil anvende anderledes.
Dembele har udtalt, at han holdt møde med Klopp om en mulig overgang til Liverpool i stedet for til Dortmund, men Klopp var tilsyneladende kommet for sent ind i billedet, så Klopp har åbenlyst en interesse i Dembele.

Du får en travl sommer, hvis du skal skyde alle rygterne ned i denne tråd.
Er det en rygtetråd? Jeg troede nu, det primært var en tråd, hvor man diskuterede spillertyper (evt. konkrete spillere), som man gerne så til Liverpool. Og samtidigt tog de første drøftelser ang. konkrete spillere, når de mere troværdige medier havde været banen.

Det er da fint, at du gerne vil have Dembele til Liverpool. Men faktum er - gentager gerne - at det kun er Metro, der har linket Dembele til Liverpool. Så derfor er det rygte, du har postet, præcis som de 95% andre, der kører hele tiden.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 18. maj, 2018 09:35

texy skrev:Mon ikke en masse medier har udledt lige præcis, hvad de havde lyst til af Klopps kommentarer efter Chelsea-kampen?



Det ville da ellers være fedt med både Fekir og Dembele. Sikke en offensiv bredde vi ville have. Men Barca overbetalte helt vildt for Dembele. Jeg ser os ikke være villige til at lægge et beløb, som Barca kunne stille sig tilfredse med. Umiddelbart burde prisen på Dembele vel ligge på £60M, men Barca æder næppe et tab på op imod £70M på en sæson.

Men i det hele taget er det spændende at følge de to spanske storklubbers oprydning denne sommer. For der vil da helt sikkert være en spiller eller to, der kunne være interessante. Udover Dembele, så har det også været nævnt, at Barca vil af med Suarez for at give plads til Griezmann? Det giver ikke mening for mig, men rygterne har været der. Samtidig kæmper de hårdt for ikke at miste Umtiti, hvilket enten resulterer i en ny dyr kontrakt til ham, eller en masser transfer-fokus (og penge) på at finde erstatningen.

Og i Real Madrid lader det til at være en slet skjult hemmelighed, at man vil af med Bale. Ham kan jeg altså stadig godt lide som spiller. Derudover, så var der i en periode rygter om, at Zidane ville af med Isco - noget der senere er blevet dementeret. Og senest skaber Asensio overskrifter, hvor der tales om en mulig interesse i at forlade Real - typisk plejer den slags dog at ende med en forbedret kontrakt. Oveni i alt dette er Benzema vel blevet for gammel til at være deres primære angriber, hvilket betyder, at de skal ud og handle dyrt.

Foreløbig lader der til at være fin ro på i forhold til vores spillere og trup (håber, at Salah sørger for, at det forbliver således). Og så er det ret nemt at nyde de andres desperation i vinduet.
Dembele og Fekir: Behøver vi så egentlig at købe flere ?

https://www.rousingthekop.com/2018/05/1 ... e-dembele/

Så skal vi vel af med Studge, Origi og måske Ings samt Kent og Markovic af offensive spillere

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » fredag, 18. maj, 2018 09:50

Dembélé ville uden tvivl være en kærkommen tilføjelse til truppen.

Personligt kan jeg dog se, hvorfor han skulle være interesseret i det selv.
På baggrund af præstationerne fra hhv. Barca og Liverpools offensive trioer i denne sæson, så vil han uanset hvad kunne se frem til en plads på bænken, når den stærkeste start 11'er stilles.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 18. maj, 2018 10:26

@ AJJ:

Disse: https://www.thisisanfield.com/2018/05/o ... ing-clubs/

og mange andre (inkl. Metro) har også spredt rygtet, men kilden er i alle tilfælde den Catalanske radio.

Man kan da fint komme med egne ønsker til spillere, vi burde købe (jeg kan så foreslå Messi), men ønskerne bunder meget ofte i, at man samtidig kan se rygter/udtalelser i diverse medier, der kan understøtte ens ønsker.

I transfervinduerne benyttes denne tråd som vores rygtemølle, og du kan jo se, at brugere herinde opretter tråde om specifikke spillere, når rygterne er vedholdende nok, og der er bare lidt substans i dem.
Jeg vil personligt gerne have Dembele til Liverpool, og det ser ud til, at Klopp også er positiv i dén retning, så vi må i den nærmeste fremtid se, om der er mere i historien, eller om den fader ud ?

Besvar