Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)

Forumregler

HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.

Side 1 af 10 [ 138 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Næste

Vil Shaqiri være en god signing?
Ja 74%  74%  [ 37 ]
Nej 26%  26%  [ 13 ]
Afgivne stemmer : 50

Forfatter besked
Brugeravatar

Det er vel på tide at oprette en tråd med ham her: Xherdan Shaqiri

Rygterne er ret vedvarende, så der er vel noget om det. I denne her pop up meningsmåling mener 81 % (da jeg klikkede), at det vil være en god ide. Jeg kunne så ikke være mere uenig, men jeg byder ham naturligvis velkommen, hvis det er.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-12685253

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Jesper skrev:

Rygterne er ret vedvarende, så der er vel noget om det. I denne her pop up meningsmåling mener 81 % (da jeg klikkede), at det vil være en god ide. Jeg kunne så ikke være mere uenig, men jeg byder ham naturligvis velkommen, hvis det er.

Hvad nu hvis jeg foreslog Balotelli som erstatning for Karius?
Kunne du så ikke blive bare lidt mere uenig?

Det er ikke en kæmpe deal, men set i lyset af at kanterne er det eneste sted på banen hvor vi slet ikke har alternativer til de to førstevalg, så syntes jeg Shaqiri er et ok køb især hvis det er fordi Pulisic koster 100.000 og ikke er klar til at forlade Dortmund endnu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg synes han vil være en glimrende back-up til Mane/Salah.

Han kan agerere "like-for-like" subsitute bedre end nogen spiller vi har i truppen pt. og det vil jeg ikke underkende. Som det er nu er vi nød til at skifte taktik/formation hvis Salah/Mane ikke spiller, det så vi særligt i CL finalen da Lallana skal ind, som slet ikke har samme spidskompetencer som Salah. Det fungerer sjældent godt for os at skifte taktik midt i kampen.

Til 12m er han en no-brainer for mig, såfremt han er ok med at være tredje hjul. Ligeså tror jeg Klopp vil kunne hive 10% mere ud af hans i forvejen fornuftige niveau.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes også, han vil være glimrende at få ind, og så er jeg sikker på, at han ikke selv vil affinde sig med at skulle sidde for meget på bænken, da jeg tror, at hans selvforståelse siger, at han hører til i startopstillingen, så jeg tror, at han vil give den max gas til træning for at overbevise Klopp om, at han også skal starte et fornuftigt antal kampe.
Jeg ser også for mig, at han virkelig vil være dynamit at få ind fra bænken. Shaqiri kender kun den direkte vej mod modstanderens mål, og han moser frem som en pittbull, han har fart, og han har fin teknik.
Han kender PL, og han har været vant til at skulle skabe noget ud af ingenting uden meget hjælp fra sine holdkammerater.

Det handler alt sammen om prisen.

til 12 mil siger jeg ja tak.

Det er jo ren backup or rotation når vi spiller julekampe vi vil bruge ham til.

Brugeravatar

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:

Det er ikke en kæmpe deal, men set i lyset af at kanterne er det eneste sted på banen hvor vi slet ikke har alternativer til de to førstevalg, så syntes jeg Shaqiri er et ok køb især hvis det er fordi Pulisic koster 100.000 og ikke er klar til at forlade Dortmund endnu.

Sorry, men Balotelli er for mig ud over kategori. Han står for mig som det ultimative panikkøb.
Jeg har begrundet før, hvorfor jeg ikke er vild med en Shaqiri-handel. Jeg har faktisk fulgt ham i mange år, for da han bragede igennem som ret så ung, så tænkte jeg, at han ville dominere de næste 15 år. Jeg synes bare ikke han har udviklet sig, bortset fra en elendig attitude på banen. Han er i mine øjne endimensionel på banen, da han har en ting, han fokuserer på. Cutte ind fra højre med indlæg eller allerhelst skud på mål. Og han er ikke hurtig, ej heller en arbejdshest defensivt. Han virker ikke som en særligt dygtig kombinationsspiller - ikke fordi han ikke kan, for han har et glimrende blik for spillet - men fordi han spiller for sig selv. Og det er for mig anti-Klopp og noget som jeg ikke bryder mig om at se på en bane.
Prisen, ja, det er "billigt", men dyrt hvis han ikke bringer noget godt med på træningsbanen eller omklædningsrummet (som han ofte er kritiseret for). Og dyrt, hvis det lige er er de 12 mill. vi mangler i budgettet for at overtale DEN klassespiller, vi identificerer i vinduet. Pengene kan kun bruges en gang og vi har ikke et ubegrænset budget.
Dog er der også noget "Ox" over ham, i den forstand at der er en masse uforløst potentiale, som Klopp måske mener han kan få sat i scene. Han har jo et venstreben af en anden verden og kunne han få hovedet skruet rigtigt på, så måske.. Men nej, jeg så heller en af vores store, store talenter i form af Wilson (angiveligt, for jeg har set ham for lidt til at have en mening) eller Woodburn, hvis det bare er trupfyld, man går efter.

Brugeravatar

Jeg synes det ville være fedt at få ham som backup som udgangspunkt.
Han har trods alt noget x factor, synes det er svært at bedømme ham på sin tid i Stoke, for det var mildest talt et ringe hold, hvis han får nogle bedre medspillere tror jeg godt han kunne blomstre op.

Selvom han også havde det lidt svært i Bayern så lavede han trods alt 17 mål og 19 assist i 81 kampe, han giver en skud trussel udefra hvilket vi har mistet efter coutinho smuttede, og er også ret habil på frispark, til 12 mil pund synes jeg det er en nobrainer, det er sgu sjovere at have ham klar på bænken end Ings, woodburn og solanke - de to sidste synes jeg klubben skal udleje den kommende sæson og se om de kan udvikle sig.

Alder: 42
Var der ikke også noget fremme om en ret høj løn? Det er vel både pris og løn.

Jeg har nok lidt samme opfattelse af ham som Jesper (attitude/hovedet, defensivt arbejde), men stoler efterhånden blindt på Klopp i den henseende.

Jeg er på 100 pct. sikker på, at Klopp aldrig vil bringe en spiller til klubben, som ikke passer til hans filosofi - både på og uden for banen.

Så hvis Shaqiri bliver købt, vil jeg være helt tryg. Og Klopp vil samtidigt have vurderet, at de unge ikke er gode nok endnu til at agere sub for Mané/salah.

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Nu følger jeg ikke de unge godt nok, men har vi ikke 1-2 som stort set vil have samme niveau?
Som er mere formet efter Klopp end Shaqiri?
Som der er mere fremtid i end Shaqiri?

Grundlæggende vil jg hellere give de unge chancen. gerne 1-2 i de fleste kampe, enten start mod de "svage", i cup kampe eller som indskifter. Langsomt sluse dem ind på holdet.

Ikke en "ældre", ikke komplet spiller med diverse mangler og ikke den rette mentalitet.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jesper skrev:
Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:

Sorry, men Balotelli er for mig ud over kategori. Han står for mig som det ultimative panikkøb.
Jeg har begrundet før, hvorfor jeg ikke er vild med en Shaqiri-handel. Jeg har faktisk fulgt ham i mange år, for da han bragede igennem som ret så ung, så tænkte jeg, at han ville dominere de næste 15 år. Jeg synes bare ikke han har udviklet sig, bortset fra en elendig attitude på banen. Han er i mine øjne endimensionel på banen, da han har en ting, han fokuserer på. Cutte ind fra højre med indlæg eller allerhelst skud på mål. Og han er ikke hurtig, ej heller en arbejdshest defensivt. Han virker ikke som en særligt dygtig kombinationsspiller - ikke fordi han ikke kan, for han har et glimrende blik for spillet - men fordi han spiller for sig selv. Og det er for mig anti-Klopp og noget som jeg ikke bryder mig om at se på en bane.
Prisen, ja, det er "billigt", men dyrt hvis han ikke bringer noget godt med på træningsbanen eller omklædningsrummet (som han ofte er kritiseret for). Og dyrt, hvis det lige er er de 12 mill. vi mangler i budgettet for at overtale DEN klassespiller, vi identificerer i vinduet. Pengene kan kun bruges en gang og vi har ikke et ubegrænset budget.
Dog er der også noget "Ox" over ham, i den forstand at der er en masse uforløst potentiale, som Klopp måske mener han kan få sat i scene. Han har jo et venstreben af en anden verden og kunne han få hovedet skruet rigtigt på, så måske.. Men nej, jeg så heller en af vores store, store talenter i form af Wilson (angiveligt, for jeg har set ham for lidt til at have en mening) eller Woodburn, hvis det bare er trupfyld, man går efter.

jeg læste forleden et interview af formanden for Stoke's fanklub, hvor han beskrev Shaqiri som en fin fyr, som altid var god for et godt interview, som var vellidt blandt spillere og fans, og det var kun den sidste udtalelse, hvor han udleverer sine holdkammerater, som faldt i unåde. Det var måske knap så smart sagt, men han vil gerne væk, og han har jo fuldstændig ret. Når han har skyklapper på til tider, så er det jo ofte sådan, at hvis en dygtig spiller ved, at hans aflevering alligevel bliver fucked up af en medspiller, så kan han lige så godt selv søge chancen. Det er jo ikke sådan, at Stoke belejrer modstanderne og skal spille sig igennem, de får nogle sporadiske forsøg i løbet af kampen, og der er han ofte alene med at skulle få noget ud af at stå overfor flere forsvarsspillere, og det er altid svære missioner, han er på.
Når du ser ældre clip fra landsholdet og Bayern-tiden, så ser man tydeligt ved hans assists og mål, at han spiller meget mere sammen med sine holdkammerater, som også har langt mere kvalitet end de nuværende, og en offensiv spiller skal altså også søge sine egne muligheder og særligt udefra, når han har så godt et skud.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
ilusio skrev:
Nu følger jeg ikke de unge godt nok, men har vi ikke 1-2 som stort set vil have samme niveau?

Grundlæggende vil jg hellere give de unge chancen. gerne 1-2 i de fleste kampe, enten start mod de "svage", i cup kampe eller som indskifter. Langsomt sluse dem ind på holdet.

Ikke en "ældre", ikke komplet spiller med diverse mangler og ikke den rette mentalitet.

Problemet er bare at når vi slet ikke har en backup til de to kanter så kan Klopp ikke sluse dem langsomt ind og selv bestemme hvad de kan klare.

ilusio skrev:

Arh, stortset samme niveau, nej.

Vi har et par med potentiale - særligt Woodburn og Wilson.

Men umiddelbart ser jeg ingen af de to værende i nærheden af at kunne leverer 8 mål og 7 assist som Shaqiri gjorde sidste sæson - iøvrigt for måske ligaens dårligeste hold.

TG12 skrev:
ilusio skrev:

Arh, stortset samme niveau, nej.

Vi har et par med potentiale - særligt Woodburn og Wilson.

Men umiddelbart ser jeg ingen af de to værende i nærheden af at kunne leverer 8 mål og 7 assist som Shaqiri gjorde sidste sæson - iøvrigt for måske ligaens dårligeste hold.

Mon iøvrigt Joe Allen ender sine fodbold dage i de lavere rækker. Synes ikke der går mange rygter hans vej...

Geografisk sted: København

Alder: 43
Jeg kan ikke finde ud af, hvad jeg mener om Shaqiri. Ingen tvivl om, at han har nogle kvaliteter, som vi måske kunne få brug, hvis han kan leve med at være rotationsspiller i en rotation, hvor han oftere end andre vil trække det korte strå. Og £12M er umiddelbart (i dette vanvittige marked) temmelig billigt for en spændende rotationsspiller.

Men £0M er billigere. Og det vil være prisen, hvis man giver rollen til Wilson. Uprøvet? Ja, stort set. Men han har alligevel produceret nogenlunde samme stats i 13 kampe for nedrykningstruede Hull City i næstbedste række, som Shaqiri præsterede i 36 kampe for nedrykningsdømte Stoke City. Ja, PL er bedre end Championship. Men de to hold ligger i samme række fra næste sæson. Og derudover er Wilson kun 21, mens Shaqiri er 26. Det må forventes, at Wilson kan bygge meget mere på, end Shaqiri kan.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-14770982

Jeg tror faktisk, at jeg hæder til at bruge Wilson i stedet for at sælge ham og købe Shaqiri, som vel er alternativet. Tror faktisk ellers, at vi kan få samme beløb for Wilson, som Shaqiri kan hentes for. Shaqiri's løn vil dog nok være en del højere, så der vil være en lille ekstra regning der, hvis man vælge Shaqiri.

Alder: 42
texy skrev:
Jeg kan ikke finde ud af, hvad jeg mener om Shaqiri. Ingen tvivl om, at han har nogle kvaliteter, som vi måske kunne få brug, hvis han kan leve med at være rotationsspiller i en rotation, hvor han oftere end andre vil trække det korte strå. Og £12M er umiddelbart (i dette vanvittige marked) temmelig billigt for en spændende rotationsspiller.

Men £0M er billigere. Og det vil være prisen, hvis man giver rollen til Wilson. Uprøvet? Ja, stort set. Men han har alligevel produceret nogenlunde samme stats i 13 kampe for nedrykningstruede Hull City i næstbedste række, som Shaqiri præsterede i 36 kampe for nedrykningsdømte Stoke City. Ja, PL er bedre end Championship. Men de to hold ligger i samme række fra næste sæson. Og derudover er Wilson kun 21, mens Shaqiri er 26. Det må forventes, at Wilson kan bygge meget mere på, end Shaqiri kan.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-14770982

Jeg tror faktisk, at jeg hæder til at bruge Wilson i stedet for at sælge ham og købe Shaqiri, som vel er alternativet. Tror faktisk ellers, at vi kan få samme beløb for Wilson, som Shaqiri kan hentes for. Shaqiri's løn vil dog nok være en del højere, så der vil være en lille ekstra regning der, hvis man vælge Shaqiri.

Forstår ikke lige den del af ræsonnementet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 10 [ 138 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Næste

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)