Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 12. jun, 2018 20:03

https://twitter.com/LFC/status/1003530540862070785

Sorry, jeg er ikke go' til Twitter og den slags. Håber I kan se den, den er ganske underholdende..
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » søndag, 17. jun, 2018 13:03



Super fint!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » søndag, 17. jun, 2018 13:08

YNWA! skrev:

Super fint!
Det er vildt gode nyheder. Så vidt jeg forstår, så ser de ham som det vildeste talent i træner-teamet.

Jeg tror, at han får et par chancer allerede i den kommende sæson, hvis/når han skriver under.
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » søndag, 17. jun, 2018 13:28

Han kommer op i seniortruppen fra næste sæson, Texy.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 17. jun, 2018 13:37

texy skrev:
YNWA! skrev:

Super fint!
Det er vildt gode nyheder. Så vidt jeg forstår, så ser de ham som det vildeste talent i træner-teamet.

Jeg tror, at han får et par chancer allerede i den kommende sæson, hvis/når han skriver under.
Woop woop!

det er gode nyhedder!

Jeg tror også han får lov at træne med de tunge drenge hele året og også være lidt inde over 1. holdet en gang imellem og få nogle minutter.

Planen er jo at han skal være angriber i det lange løb, men jeg tænker at han også er en mulighed på kanten her i starten. Da vi har meget offensive kanter, der jo nogle gange nærmest er mere angribere end Firmino, så tror jeg det vil passe ham godt. Han skal vel lige vokse lidt mere før han er helt klar til at gå "toe-to-toe" med to PL midtstoppere på ugentlig basis.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » søndag, 17. jun, 2018 13:39

Filos of Isk skrev:
texy skrev:
YNWA! skrev:

Super fint!
Det er vildt gode nyheder. Så vidt jeg forstår, så ser de ham som det vildeste talent i træner-teamet.

Jeg tror, at han får et par chancer allerede i den kommende sæson, hvis/når han skriver under.
Woop woop!

det er gode nyhedder!

Jeg tror også han får lov at træne med de tunge drenge hele året og også være lidt inde over 1. holdet en gang imellem og få nogle minutter.

Planen er jo at han skal være angriber i det lange løb, men jeg tænker at han også er en mulighed på kanten her i starten. Da vi har meget offensive kanter, der jo nogle gange nærmest er mere angribere end Firmino, så tror jeg det vil passe ham godt. Han skal vel lige vokse lidt mere før han er helt klar til at gå "toe-to-toe" med to PL midtstoppere på ugentlig basis.
Jep. Klopp skulle blandt andet ikke være interesseret i Werner, fordi der skal være ind vej ind på holdet for Brewster.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... t-14794592

Så må man altså besidde et voldsomt talent.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » søndag, 17. jun, 2018 13:54

Ja nu må vi se om han kan finde skarpheden igen i pre-season efter hans ankelskade med to operationer til følge. Forhåbentlig gør han det godt i pre-season, men jeg tror godt det kunne ende med et lejeophold så han kan få en masse spilletid, som han har brug for.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 17. jun, 2018 14:08

Gode nyheder. Det er altid rart at vide, at der løber nogle store talenter rundt i klubben med potentialet til det helt store gennembrud, som vi senest har set det med Sterling og TAA.

Jeg håber dog ikke, at denne kontrakt får klubben til at sætte foden på bremsen og se bort fra offensive forstærkninger i front. Vi har de seneste to sæsoner set, at der ikke er et reelt alternativ til Firmino i front. Spiller vi med Sturridge, Origi, Ings eller Solanke i front, er det en markant svækkelse af holdet. Hvis vi sammenligner med de nærmeste konkurrenter hedder garderingerne Lacazette, Morata/Batshuyi, Aguero/Jesus, Rashford/Martial.

Jeg er klart for at give talenter som Brewster en platform at udvikle sig på. Men en 18 årig gut som har siddet ude i et halvt år med en skade, med 0 seniorkampe på CV’et, skal ikke have en så fremtrædende rolle på et hold, der ønsker at spille med om titlen.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » søndag, 17. jun, 2018 16:10

Robbie_God_Fowler skrev:Gode nyheder. Det er altid rart at vide, at der løber nogle store talenter rundt i klubben med potentialet til det helt store gennembrud, som vi senest har set det med Sterling og TAA.

Jeg håber dog ikke, at denne kontrakt får klubben til at sætte foden på bremsen og se bort fra offensive forstærkninger i front. Vi har de seneste to sæsoner set, at der ikke er et reelt alternativ til Firmino i front. Spiller vi med Sturridge, Origi, Ings eller Solanke i front, er det en markant svækkelse af holdet. Hvis vi sammenligner med de nærmeste konkurrenter hedder garderingerne Lacazette, Morata/Batshuyi, Aguero/Jesus, Rashford/Martial.

Jeg er klart for at give talenter som Brewster en platform at udvikle sig på. Men en 18 årig gut som har siddet ude i et halvt år med en skade, med 0 seniorkampe på CV’et, skal ikke have en så fremtrædende rolle på et hold, der ønsker at spille med om titlen.
Jeg er sikker på, at der hentes en dygtig offensiv spiller, som kan spille Manés eller Salahs plads. Og jeg er også sikker på, at Klopp ser det som et lige så godt alternativ til Firmino, hvis man rykker Mané eller Salah ind på positionen.
Kloppite

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » søndag, 17. jun, 2018 17:04

Det altid svært at gå ind og være en success på en af de offensive pladser men manden er et bæst, syntes personligt at han er et større talent end solanke.

Han er kun 18 (nu) men han ligner en som er langt ældre i forhold til dem han spiller i mod.

jeg har kun set ham en 7-8 gange men det er tydeligt at han ikke høre til på ungdoms fodbold. spørgsmålet er så om han kan tage skridet fra at dominere ungdoms hold til at gå ind på et europæisk top hold.

Han spiller salah's position (som også er Mane's foretrukne)
her er lidt youtube action fra folk som ikke se meget til vores ungdoms fodboldhold.

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 18. jun, 2018 17:15

En del akademi-trænere har forladt os den seneste tid, men der skal omstruktureres henover sommeren:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/6 ... r-klubben/

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » mandag, 18. jun, 2018 17:23

@Mugge

Nu når fodboldspilleren.dk er blevet fjernet også med henblik på at de linker til hyder i "The S*n"

hvad med Tv3sport, de har åbenbart også retarderet personer på deres nyhedsside.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... pl-rivaler


det minimum 3 gang jeg ser dem bruge nyder direkte fra den brændbare avis.

ved ikke om det er forventligt når artikkelen er skrevet af en Manchester united fan journalistpraktikant.

https://www.facebook.com/andreas1991/ab ... 1529335463

Jeg siger ikke der er noget galt med artikklen eller hvordan den er skrevet, for det er sådan set fint nok og der er kilde på, men nu når vi har fokus på at folk linker information fra the s*n
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bojangles » mandag, 18. jun, 2018 18:47

Wormie skrev:@Mugge

Nu når fodboldspilleren.dk er blevet fjernet også med henblik på at de linker til hyder i "The S*n"

hvad med Tv3sport, de har åbenbart også retarderet personer på deres nyhedsside.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... pl-rivaler


det minimum 3 gang jeg ser dem bruge nyder direkte fra den brændbare avis.

ved ikke om det er forventligt når artikkelen er skrevet af en Manchester united fan journalistpraktikant.

https://www.facebook.com/andreas1991/ab ... 1529335463

Jeg siger ikke der er noget galt med artikklen eller hvordan den er skrevet, for det er sådan set fint nok og der er kilde på, men nu når vi har fokus på at folk linker information fra the s*n
Jeg har heller ikke noget problem med at Tv3 bliver fjernet. Jeg syntes også deres journalistik generelt er af pinlig lav karakter - specielt når man tænker på, hvor mange penge de rent faktisk har i baghånden til rent faktisk at producere noget ordentligt - men det meste syntes jeg er click-bait.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » onsdag, 20. jun, 2018 09:49

Wormie skrev:@Mugge

Nu når fodboldspilleren.dk er blevet fjernet også med henblik på at de linker til hyder i "The S*n"

hvad med Tv3sport, de har åbenbart også retarderet personer på deres nyhedsside.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... pl-rivaler


det minimum 3 gang jeg ser dem bruge nyder direkte fra den brændbare avis.

ved ikke om det er forventligt når artikkelen er skrevet af en Manchester united fan journalistpraktikant.

https://www.facebook.com/andreas1991/ab ... 1529335463

Jeg siger ikke der er noget galt med artikklen eller hvordan den er skrevet, for det er sådan set fint nok og der er kilde på, men nu når vi har fokus på at folk linker information fra the s*n
Jeg har viderebragt kritikken, og jeg er forventer der bliver rettet op på det.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 20. jun, 2018 10:08

5 spillere på rehabiliteringstræning:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/6 ... le-sommer/

Besvar