8 - Naby Keita

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 12. maj, 2018 10:59

Emmy skrev:Jeg glæder mig helt vildt. Han smadre PL og passer perfekt ind på holdet og den måde Klopp spiller midtbanen.
Me 2. Det skal nok blive en god signing al.a Mo Salah? Man kan altid håbe. :gunfire:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af YNWA! » lørdag, 12. maj, 2018 12:13

Tror aldrig nogensinde jeg har glædet mig så meget til at se en spiller i trøjen som ham her.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Jesper » lørdag, 12. maj, 2018 13:16

Også en slags penge...https://www.mirror.co.uk/sport/football ... p-12522586

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 12. maj, 2018 16:42

Når man ser Naby Keita spille de seneste kampe, kunne man godt anledes til at tro, at vi har betalt enorm overpris for midtbanespilleren fra Guinea. Keita har været ganske ordinær, hvilket formentlig skyldes det nært forestående klubskifte.

Keita viste sidste år, at han har et ekstremt højt topniveau. Så jeg tror nok, at Keita skal blive en succes i Liverpool. Når man læser diverse forums virker det dog til, at en stor del af fanbasen ikke har set Keita spille regelmæssigt. Keita beskrives både som værende løsningen på vores defensive kvaler såvel som kreatøren, der tager over for Coutinho. Hypen har nået helt urimelige højder, hvor jeg har læst Keita beskrevet som den komplette spiller, der ikke har nogen mangler. Det tjener ikke noget formål at lægge så stort et pres på Keita.

Sandheden er, at vi meget snart får en dygtig tovejsspiller i truppen, der kan skabe større balance, men som stadigvæk har enkelte mangler. Keita er ikke så hurtig som han beskrives - han har et hurtigt antrit, men er ikke hurtig på den længere distance. Ligeledes træffer han nogle gange en hasarderet beslutning, hvilket peger i retning mod, at han befinder sig bedre længere fremme ad banen, hvor unødige boldtab ikke er så risikable. Slutteligt er Keita ikke nogen playmaker. Han er habil i pasningsspillet og dygtig til at finde sine medspillere, når disse foretager et løb i dybden. Men han er ingen David Silva.

Jeg er ovenud begejstret for det faktum, at Keita spiller i Liverpool næste sæson, men jeg havde lige behov for at give et modspil til den urimelige hype, som finder sted blandt fanbasen.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Jesper » lørdag, 12. maj, 2018 17:03

Robbie_God_Fowler skrev:Når man ser Naby Keita spille de seneste kampe, kunne man godt anledes til at tro, at vi har betalt enorm overpris for midtbanespilleren fra Guinea. Keita har været ganske ordinær, hvilket formentlig skyldes det nært forestående klubskifte.

Keita viste sidste år, at han har et ekstremt højt topniveau. Så jeg tror nok, at Keita skal blive en succes i Liverpool. Når man læser diverse forums virker det dog til, at en stor del af fanbasen ikke har set Keita spille regelmæssigt. Keita beskrives både som værende løsningen på vores defensive kvaler såvel som kreatøren, der tager over for Coutinho. Hypen har nået helt urimelige højder, hvor jeg har læst Keita beskrevet som den komplette spiller, der ikke har nogen mangler. Det tjener ikke noget formål at lægge så stort et pres på Keita.

Sandheden er, at vi meget snart får en dygtig tovejsspiller i truppen, der kan skabe større balance, men som stadigvæk har enkelte mangler. Keita er ikke så hurtig som han beskrives - han har et hurtigt antrit, men er ikke hurtig på den længere distance. Ligeledes træffer han nogle gange en hasarderet beslutning, hvilket peger i retning mod, at han befinder sig bedre længere fremme ad banen, hvor unødige boldtab ikke er så risikable. Slutteligt er Keita ikke nogen playmaker. Han er habil i pasningsspillet og dygtig til at finde sine medspillere, når disse foretager et løb i dybden. Men han er ingen David Silva.

Jeg er ovenud begejstret for det faktum, at Keita spiller i Liverpool næste sæson, men jeg havde lige behov for at give et modspil til den urimelige hype, som finder sted blandt fanbasen.
Godt indlæg. Jeg er også en anelse spændt på hvordan han kommer til at håndtere tempoet i ligaen og specifikt i vores egen spillestil.
Det er ikke sådan, at han ikke kan spille hurtigt, men om han egentlig vil fungere defensivt under tonstungt pres og også i vores eget spil, når vi spiller overfaldsfoldbold, det tvivler jeg en anelse på, fordi han ret klassisk for afrikanske midtbanespiller ikke har sine forcer i temposkiftet, vurderer jeg baseret på kampe i år.
Hvad tænker du?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 12. maj, 2018 17:23

Jesper skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Når man ser Naby Keita spille de seneste kampe, kunne man godt anledes til at tro, at vi har betalt enorm overpris for midtbanespilleren fra Guinea. Keita har været ganske ordinær, hvilket formentlig skyldes det nært forestående klubskifte.

Keita viste sidste år, at han har et ekstremt højt topniveau. Så jeg tror nok, at Keita skal blive en succes i Liverpool. Når man læser diverse forums virker det dog til, at en stor del af fanbasen ikke har set Keita spille regelmæssigt. Keita beskrives både som værende løsningen på vores defensive kvaler såvel som kreatøren, der tager over for Coutinho. Hypen har nået helt urimelige højder, hvor jeg har læst Keita beskrevet som den komplette spiller, der ikke har nogen mangler. Det tjener ikke noget formål at lægge så stort et pres på Keita.

Sandheden er, at vi meget snart får en dygtig tovejsspiller i truppen, der kan skabe større balance, men som stadigvæk har enkelte mangler. Keita er ikke så hurtig som han beskrives - han har et hurtigt antrit, men er ikke hurtig på den længere distance. Ligeledes træffer han nogle gange en hasarderet beslutning, hvilket peger i retning mod, at han befinder sig bedre længere fremme ad banen, hvor unødige boldtab ikke er så risikable. Slutteligt er Keita ikke nogen playmaker. Han er habil i pasningsspillet og dygtig til at finde sine medspillere, når disse foretager et løb i dybden. Men han er ingen David Silva.

Jeg er ovenud begejstret for det faktum, at Keita spiller i Liverpool næste sæson, men jeg havde lige behov for at give et modspil til den urimelige hype, som finder sted blandt fanbasen.
Godt indlæg. Jeg er også en anelse spændt på hvordan han kommer til at håndtere tempoet i ligaen og specifikt i vores egen spillestil.
Det er ikke sådan, at han ikke kan spille hurtigt, men om han egentlig vil fungere defensivt under tonstungt pres og også i vores eget spil, når vi spiller overfaldsfoldbold, det tvivler jeg en anelse på, fordi han ret klassisk for afrikanske midtbanespiller ikke har sine forcer i temposkiftet, vurderer jeg baseret på kampe i år.
Hvad tænker du?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hasenhüttl praktiserer også et meget direkte koncept, der søger at straffe modstanderen i omstillingerne. Jeg er således ikke nervøs for Keita’s evne til at indgå i vores opspil, da Leipzig praktiserer lignende overfaldsbold. Keita’s evne til at modtage bolden, hurtig blive retvendt og spille i længderetningen tror jeg ligeledes bliver et stort aktiv. Det samme kan siges om evnen til at operere i små rum på midtbanen, hvor Can, Milner og Henderson alle er stærkt begrænsede.

Men jeg deler dine bekymringer i forhold til det fysiske aspekt af spillet. Flere udlægger Keita til at være en mere offensiv udgave af Kante. Det er langt fra tilfældet, selvom Keita da er dygtig til at erobre bolde. Jeg tror klart, at vi får mest ud af Keita, hvis han spiller ved siden af to midtbanespillere, som også tager deres andel af de defensive pligter. Eksempelvis Henderson/Ny - Keita - Chamberlain/Lallana.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Thommo » lørdag, 12. maj, 2018 17:27

Forhåbentligt bliver han da vores bedste midtbane, ellers bliver jeg sgu skuffet. Men forståeligt motivationen ikke er den samme når han skiftede for et år siden, sådan næsten da. Enhver der har skiftet job, ved motivationen bliver tæt på ikke eksisterende som exit dagen nærmer sig, jeg ved hvad jeg taler om, fra mine lidt yngre dage i 20´erne, hvor job skift skete meget jævnligt. Jeg fatter stadig ikke vi kan stå i en CL finale med den midtbane, men det gør vi heldigvis.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » søndag, 13. maj, 2018 13:40

Jesper skrev:Også en slags penge...https://www.mirror.co.uk/sport/football ... p-12522586

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Den endelige sum skulle så være 52,75 mio. £ med deres 6. plads

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » tirsdag, 15. maj, 2018 09:57

InStat Football

DaveOCKOP

@DaveOCKOP
16 t.16 timer siden

Liverpool have signed one of the best players in the Bundesliga. (@InStatFootball)

Jeg kan ikke finde ud at at smide et twwet ind, men det er gode tal, Keita leverer, hvis man lige vil tjekke det efter ;)

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af YNWA! » søndag, 24. jun, 2018 18:30



No pressure kid. Hold nu op jeg glæder mig til ham her!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Mads T. » søndag, 24. jun, 2018 21:12


Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af YNWA! » søndag, 24. jun, 2018 21:50

Mads T. skrev:
Det er et falsk billede, Mads. :D
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Mads T. » søndag, 24. jun, 2018 22:53

YNWA! skrev:
Mads T. skrev:
Det er et falsk billede, Mads. :D
Hmm ja, men han var på Melwood i dag og skulle have valgt trøjenummeret så tænkte jeg ville smide den op alligevel ;)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Cynwal » mandag, 25. jun, 2018 04:33

Liverpool Echo beretter også, at han skal spille i trøje nr. 8. Ikke 100 % officielt bekræftet fra LFC's side af endnu, men Echo plejer jo at have rimeligt styr på det:
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... a-14822968
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af texy » mandag, 25. jun, 2018 08:17

Man har kæmpe boller og store ambitioner, hvis man selv ønsker at få trøje nummer 8 i Liverpool - så kort tid efter Gerrards stop.

Jeg synes, at det er et fedt signal at sende, og håber, at han - trods en anderledes spillestil - kan leve op til forgængeren i trøjen. For så bliver det dælme godt.
Kloppite

Besvar