Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 01. jul, 2018 08:42

Cynwal skrev:Lad os nu bare få landet Xerdan Shaqiri til de nævnte £ 12 mill (o gmåske lidt personligt sign on fee) Han virker til at udstråle lidt af den rigtige ærgerrrighed, og når han kommer på et hold, hvor alle opfylder deres arbejdsopgave, for ellers falder der brænde ned fra Vater Klopp, så bliver ikke noget med at slå op i banen over medspilleres manglende indsats.

Med Shaqiri og delvis Oxlaide som mulige back ups - begge med drev i bolden - og en Woodburn og Wilson i kulissen, er jeg klar til at focusere resten af transfer posen på den rigtige målmand og evt. Fekir.
Jeg er bestemt også på Shaqiri-holdet

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 01. jul, 2018 09:35

Cynwal skrev:Jeg er sgu lidt smålun på ham Diego Laxalt fra Uruguay. Der er fandeme vilje og fart over feltet
Ham har jeg også bidt mærke i. Jeg ved ikke, om han er teknisk dygtig nok til at kunne vikariere for Mané/Salah, men han ville da være et virkelig godt spillende energibundt på venstre back, venstre midt og sikkert på flere pladser, så ham så jeg gerne til Liverpool, og så lige smid Shaqiri oven i, så er vi vel ret godt kørene, da Shaqiri i min verden godt kan være den offensive midt mod de parkerede busser på samme måde, som Fekir ville være det, og opstillingen med Fab 3 + Solanke så også meget lovende ud mod Brighton.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 03. jul, 2018 14:58

Så hellere gå efter Nabil Fakir end Shaqiri. Det er rent transfer spin og få prisen ned, sådan som Liverpool FC gør det... Prisen må havde været for høj, siden medical ligepludselig blev afbrudt ud fra den blå himmel?? :dontknow:
Svaret er, at Nabil Fakir har haft en knæskade - men alligevel kampdygtig til at spille for Frankrig under VM.
Kan godt se ham spille på 10'eren, men alternativet til ham er vel Asensio fra Real Madrid - som dog intet seriøst rygte omkring p.t.


Holdet skal gå 100% efter en målmand til at erstatte Mignolet OG Karius som 1. målmand i Liverpool FC.
Alisson eller mit ønske Jan Oblak fra Atl Madrid i det spanske. :love3: :headbang:

Det bli'r dyrt, men forskellen ligenu på titler og ingen titler, er målmandsproblemet. Det er jo næsten tragisk kampen mod Real Madrid, og de fleste neutrale man snakker med omkring denne finale d 25.maj, at det hele var aftalt med drops + sejren til Ronaldo og co.... Men dæleme ærgeligt, at Salah gik i stykker da Liverpool var klart med i kampen til 25 minutter i kampen, før Ramos smadrede Liverpools bedste mand som lige har forlænget sin kontrakt til 2.0 mio kr pr uge. Det er et fedt statements fra Klopp og ledelsen!

Start 11'eren:
-----NY MÅLMAND-----

AA----Lovren--Van Djik---Robbo---

----------Hendo---Fabinho/OX-----

------------------Keita-------------------

----Mané-----Firmino----Mo. Salah

SUBS, (som skal imponere stort for at komme på holdet): Gomez, Lallana, Gini, OX, Clyne, Matip, Milner, Solanke, Woodburn, Moreno og Karius
Boblerne: Origi, Gruic, Danny Ings og Mignolet + Karius Er de gode nok til start 11eren og spille med om PRL titlen...?
You'r Never Walk Alone. ///

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 04. jul, 2018 06:27

Det er meget stille ingen særlige rygter. Betyder vel at spillerne Liverpool går efter er til VM.
Jeg tror Allison og Fekir stadig er mulige.
En gardering til angrebet er jeg blank på. Men vi er snart nede på 30 dage så lukker vinduet.
Ser i vedholdende rygter om spillere ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 04. jul, 2018 08:09

Jeg har godt nok kun set ham til VM, men Yerry Mina ser sku spændende ud.

Fysisk monster, hurtig, farlig på hjørne. Tror han kunne være en fantastisk makker til Van Dijk i forsvaret og for pokker et power forsvar vi så ville have!

Eneste minus er Barca nok ikke slipper ham.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 04. jul, 2018 09:15

TG12 skrev:Jeg har godt nok kun set ham til VM, men Yerry Mina ser sku spændende ud.

Fysisk monster, hurtig, farlig på hjørne. Tror han kunne være en fantastisk makker til Van Dijk i forsvaret og for pokker et power forsvar vi så ville have!

Eneste minus er Barca nok ikke slipper ham.

Helt enig han ville være guld at få ind
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 04. jul, 2018 09:53

Kelly skrev:
TG12 skrev:Jeg har godt nok kun set ham til VM, men Yerry Mina ser sku spændende ud.

Fysisk monster, hurtig, farlig på hjørne. Tror han kunne være en fantastisk makker til Van Dijk i forsvaret og for pokker et power forsvar vi så ville have!

Eneste minus er Barca nok ikke slipper ham.

Helt enig han ville være guld at få ind
Han har desværre kun været i Barcelona i en halv sæson og har kontrakt til 2023.
Men køber vi ham for 30 er de måske glade for at have gjort en god profit.

Jeg tænker også han selv har tænkt sig at kæmpe for sin plads mindst en sæson endnu og øjner nok at Pique ikke er helt ung længere.

Min vi kan jo altid spørge b


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 04. jul, 2018 10:52

Filos of Isk skrev:
Kelly skrev:
TG12 skrev:Jeg har godt nok kun set ham til VM, men Yerry Mina ser sku spændende ud.

Fysisk monster, hurtig, farlig på hjørne. Tror han kunne være en fantastisk makker til Van Dijk i forsvaret og for pokker et power forsvar vi så ville have!

Eneste minus er Barca nok ikke slipper ham.

Helt enig han ville være guld at få ind
Han har desværre kun været i Barcelona i en halv sæson og har kontrakt til 2023.
Men køber vi ham for 30 er de måske glade for at have gjort en god profit.

Jeg tænker også han selv har tænkt sig at kæmpe for sin plads mindst en sæson endnu og øjner nok at Pique ikke er helt ung længere.

Min vi kan jo altid spørge b

Er de ikke ved at købe en forsvarsspiller mere ?. Der går der rygter om.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 04. jul, 2018 20:21

TG12 skrev:Jeg har godt nok kun set ham til VM, men Yerry Mina ser sku spændende ud.

Fysisk monster, hurtig, farlig på hjørne. Tror han kunne være en fantastisk makker til Van Dijk i forsvaret og for pokker et power forsvar vi så ville have!

Eneste minus er Barca nok ikke slipper ham.
Enig og Harry Maguire har også oppet sit i forvejen gode spil under VM. Jeg synes, han så for tung ud, når jeg tidligere har set ham, men han er super solid, kan føre bolden frem og vinder jo alt på hovedet.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 04. jul, 2018 21:46

Xherdan Shaqiri: “I want to stay in the Premier League, and you will find out my new club soon.”

Synes ikke rigtig jeg har læst fra nogen troværdige medier/journalister andre klubber end LFC i rygtemøllen. Nå vi må se hvilken klub han ender i...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 04. jul, 2018 21:50

YNWA96 skrev:Xherdan Shaqiri: “I want to stay in the Premier League, and you will find out my new club soon.”

Synes ikke rigtig jeg har læst fra nogen troværdige medier/journalister andre klubber end LFC i rygtemøllen. Nå vi må se hvilken klub han ender i...
Jeg tror den handel har været lukket et stykke tid. Deraf den manglende aktivitet omkring ham
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 05. jul, 2018 23:25

Smårygter fra Italien at vi har spurgt Juventus omkring Dybala.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 06. jul, 2018 08:03

YNWA! skrev:Smårygter fra Italien at vi har spurgt Juventus omkring Dybala.

Hvis det sker går den i bukserne på mig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 06. jul, 2018 08:25

ser mere Paulo Dybala som en "angriber" en end offensiv midtbane.

No doubt han er en kæmpe spiller men hvor ville han spille i vores "best 11"?

manden vil ikke komme til liverpool for at være backup til Firmino
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 06. jul, 2018 08:38

Mon ikke han kunne ligge sammen med Firmino centralt i en 4-4-2 (4-2-4) mod hold der står dybt?

I en del kampe hen over året kunne han vil deles med Firmino om pladsen oppe foran, men i nogle kampe sammen med.

Muligt og yderst interessant.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar