Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 10. jul, 2018 22:07

mortenbak skrev:
nikand skrev:
Mon ikke de fleste der dyrker elitesport vil yde deres bedste og vinde hver gang.
Man kan sgu godt blive i tvivl når man ser mange af de danske spillere....
jeg er helt klart også pro Kasper. Han udstråler det hvergang.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Forskellige mennesker har forskellige udstråling, men viljen til at vinde er formentlig rimelig ens, selvom udstråling og personlighed samt udtryk er forskellige.
(Fik lige brugt ordet forskellig tre gange)
We need a new Fowler...

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 10. jul, 2018 22:13

Jeg tror ikke på en spillertype som Maguire vil få succes i Liverpool. Han er alt for tung og langsom i sine vendinger til at kunne indgå i Klopp’s høje forsvarslinje. Derudover de to backs meget højt i banen, hvilket efterlader store rum at skulle dække for centerforsvarer og den centrale midtbane. Det vil udstille Maguire’s manglende atletiske evner.

Omvendt, når Maguire spiller på et hold, hvor fundamentet bygger på en solid defensiv organisation, som det er tilfældet i Leicester, så kommer Maguire’s fysik og taktiske egenskaber til sin ret. Og så er han god!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 10. jul, 2018 22:24

Efter dagens kamp, så er der vel ikke tvivl om vi skal have en ny keeper eller Ward som første valg

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 10. jul, 2018 23:10

Mads T. skrev:
Fowler89 skrev:
Mads T. skrev:
Fowler89 skrev:Har vi ikke brændt tungen nok mht engelske spillere? Tror Harry Maguire ville være risiko
Jeg synes da vi har haft meget god succes med en lang række engelske spillere og har da også en del af dem i truppen stadig. Henderson, Clyne, Lallana, Sturridge og Milner har da alle gjort en god figur hos os.
Klart, de har været gode men du ved lige så vel som jeg, at listen med dem som har floppet er længere, udover det kan man også sige at alle dem du nævner (undtagen Henderson) var gode i mere end en sæson, så det var spillere der havde bevist sig selv.

Bare for 3 år siden var vi kendt for vores dårlige handler på transfermarkedet og det var netop pga. handler som Lambert, Downing, Charlie Adam osv.
Synes bare ikke det er noget brugbart argument, at han er englænder. Vores track record med engelske spillere er vel lige så god som alle andre nationaliteter. At der så kan være en risiko ved Maguire kan jeg bedre forstå, selvom han har ligget på et stabilt højt niveau de sidste tre år og de sidste to sæsoner i Premier League.
Alle ved at engelske fodboldspillere er overvurderet og overpriced.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 11. jul, 2018 08:13

liverpoolfc86 skrev:Efter dagens kamp, så er der vel ikke tvivl om vi skal have en ny keeper eller Ward som første valg

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det var en træningskamp, jeg tror ikke engang at Klopp lod spillerne få fri fra træning.

Der er altid mange fejl især her i de første. Jeg tillægger det derfor ikke megen betydning.

Derfor kan der stadig være noget fornuft i at se sig om efter en anden keeper, hvilket jeg også er rimelig sikker på at vi er i gang med.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 11. jul, 2018 09:57

Shaqiri skulle være tæt på. Senest har Dominic King meldt den på twitter:

"Liverpool closing in on a deal for Xherdan Shaqiri; clubs in talks and Shaqiri wants to join. Business could be done before USA tour"

Fin, fin spiller til bredden. Jeg ville hvertfald hellere have haft ham at sætte ind i CL finalen, end Lallana...

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... k-14892951
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 12. jul, 2018 11:03

Det ser ud til at Lyon er ude efter Ziyech, hvis man skal tro rygtebørsen. Nogle steder står der endda at de har indledt forhandlinger. Og det lader så til at man fra Lyons side vil genåbne forhandlingerne med Liverpool ang. Fekir. Sådan som jeg har læst det et par steder, måske samme spekulation, så kan handlen gå igennem hvis Lyon accepterer at der betales i rater, hvorfor jeg vil tro det er betinget af at de sidste rater ikke betales, skulle han blive skadet.
Noget i den stil, hvis man koger spekulationerne sammen.

Vi må se efter på søndag, for uret tikker nu. Transfermøllen er gået i gang efter Juventus' køb af Ronaldo, for Real vil gå all in på en anden stor stjerne, er jeg helt sikker på.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 12. jul, 2018 13:07

Jesper skrev:Det ser ud til at Lyon er ude efter Ziyech, hvis man skal tro rygtebørsen. Nogle steder står der endda at de har indledt forhandlinger. Og det lader så til at man fra Lyons side vil genåbne forhandlingerne med Liverpool ang. Fekir. Sådan som jeg har læst det et par steder, måske samme spekulation, så kan handlen gå igennem hvis Lyon accepterer at der betales i rater, hvorfor jeg vil tro det er betinget af at de sidste rater ikke betales, skulle han blive skadet.
Noget i den stil, hvis man koger spekulationerne sammen.

Vi må se efter på søndag, for uret tikker nu. Transfermøllen er gået i gang efter Juventus' køb af Ronaldo, for Real vil gå all in på en anden stor stjerne, er jeg helt sikker på.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tænker at vi ikke helt kan være med om de transfer mål RM har, men ja, sælger PSG Neymar eller Chelsea Hazard, så vil de købe en ny spiller og det kunne måske være Fekir.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 12. jul, 2018 21:14

Nu har Barca købt en midterforsvarer. Lad os hente deres monster fra Columbia til midterforsvaret og Kasper til målet.
Jeg er dårlig til at huske navne. Beklager.
Men de to. Fekir. Og ham fra Stoke, så er vi top 3.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 12. jul, 2018 21:22

Kelly skrev:Nu har Barca købt en midterforsvarer. Lad os hente deres monster fra Columbia til midterforsvaret og Kasper til målet.
Jeg er dårlig til at huske navne. Beklager.
Men de to. Fekir. Og ham fra Stoke, så er vi top 3.
Yerry Mina
Verden er smask fuld af hyklere....

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 13. jul, 2018 22:08

Så kom han i hus. Shaqiri

Hvad gør vi med alle de unge drenge.

Ojo, Woodburn, Wilson, Kent osv.

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndersF » fredag, 13. jul, 2018 23:06

liverpoolfc86 skrev:Så kom han i hus. Shaqiri

Hvad gør vi med alle de unge drenge.

Ojo, Woodburn, Wilson, Kent osv.
Personligt tror jeg at vi forsøger at leje Woodburn ud, sælger Ojo og Kent og satser på Wilson i den her sæson.

Woodburn virkede lidt til at gå i stå sidste sæson synes jeg, fanget midtimellem reserverne og førsteholdet.

Ojo og Kent har vist gode takter igen i preseason indtil videre, men Ojo har døjet en del med skader og Kent virker ikke til at slå helt til i de klubber han har været i bortset fra Barnsley (Eller var det Bristol??)

Wilson er kommet stærkt tilbage fra sin skade og leverede fremragende i Hull sidste sæson, han virker som en spiller der har et medfødt instinkt for at gøre det rigtige offensivt.


Men vi får nok mere at vide efter preseason :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 14. jul, 2018 08:01

liverpoolfc86 skrev:Så kom han i hus. Shaqiri

Hvad gør vi med alle de unge drenge.

Ojo, Woodburn, Wilson, Kent osv.
Klopp evaluerer dem i preseason og samtidig har vi kontakt til evt lejeklubber.

Kent bliver måske solgt, kun et år tilbage på kontrakten. Men hvis han spiller vildt i preseason så kunne en ny kontrakt og lejeophold komme på tale.

Ojo bliver nok lejet ud, måske Fulham hvis de vil have ham igen. Det kunne øge hans salgsværdi markant med lidt PL erfaring eller endnu bedre, han kunne blive en brugbar spiller for os.

Jeg tror Klopp håber på et godt lejetilbud for Woodie.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 14. jul, 2018 10:49

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:Så kom han i hus. Shaqiri

Hvad gør vi med alle de unge drenge.

Ojo, Woodburn, Wilson, Kent osv.
Klopp evaluerer dem i preseason og samtidig har vi kontakt til evt lejeklubber.

Kent bliver måske solgt, kun et år tilbage på kontrakten. Men hvis han spiller vildt i preseason så kunne en ny kontrakt og lejeophold komme på tale.

Ojo bliver nok lejet ud, måske Fulham hvis de vil have ham igen. Det kunne øge hans salgsværdi markant med lidt PL erfaring eller endnu bedre, han kunne blive en brugbar spiller for os.

Jeg tror Klopp håber på et godt lejetilbud for Woodie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror Wilson bliver
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 14. jul, 2018 17:51

Kelly skrev:
Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:Så kom han i hus. Shaqiri

Hvad gør vi med alle de unge drenge.

Ojo, Woodburn, Wilson, Kent osv.
Klopp evaluerer dem i preseason og samtidig har vi kontakt til evt lejeklubber.

Kent bliver måske solgt, kun et år tilbage på kontrakten. Men hvis han spiller vildt i preseason så kunne en ny kontrakt og lejeophold komme på tale.

Ojo bliver nok lejet ud, måske Fulham hvis de vil have ham igen. Det kunne øge hans salgsværdi markant med lidt PL erfaring eller endnu bedre, han kunne blive en brugbar spiller for os.

Jeg tror Klopp håber på et godt lejetilbud for Woodie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror Wilson bliver
Det var meget muligt, nu er der interesse fra Derby, Stoke Og Swansea og sikkert flere. Det afhænger jo af planen for Shaqiri, vil Klopp kun bruge Shaqiri på kanten så er pladsen trang for Wilson, men er der skumle planer om den centrale midtbane, så har Wilson jo gode muligheder.
Wilson fik også kun 14 kampe for Hull, så det kan være at man håber han kan få en fuld sæson.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar