19 - Sadio Mané

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af mawope » torsdag, 03. maj, 2018 11:04

Og hvor er det da bare fedt, vores senegaleser igen har fundet selvtilliden og topformen. Igen ser vi den der nærmest flabede arrogance, når han lige stopper op over for modstanderen for så med største lethed bare at rykke forbi med hans uforudsigelige træk og eminente antrit.

Og målet var faktisk godt sat ind. Hårdt spark lige i hullet mellem arm, lår og torso på Allison.

https://en.onefootball.com/wp-content/u ... 00x506.jpg (billede for stort til direkte embedding)

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af AJJ » torsdag, 03. maj, 2018 11:16

mawope skrev:Og hvor er det da bare fedt, vores senegaleser igen har fundet selvtilliden og topformen. Igen ser vi den der nærmest flabede arrogance, når han lige stopper op over for modstanderen for så med største lethed bare at rykke forbi med hans uforudsigelige træk og eminente antrit.

Og målet var faktisk godt sat ind. Hårdt spark lige i hullet mellem arm, lår og torso på Allison.

https://en.onefootball.com/wp-content/u ... 00x506.jpg (billede for stort til direkte embedding)
Som jeg læste et sted, så betyder det tilsyneladende meget for Manés kampe og selvtillid i disse, hvordan hans første aktioner er. I går var det jo helt tydeligt, at han var sprængfyldt med selvtillid efter målet. Og så så vi den "gamle" Mané fra sidste sæson, der brillerer som en anden Barnes.

Som jeg tidligere skrev, troede jeg, vi fik en all action man fra Southampton, men hold da op, hvor har han lagt til sit spil.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. maj, 2018 13:16

En Mané i topform med selvtillid og højt spillehumør bliver guld værd for os i de næste 3 kampe.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 03. maj, 2018 14:31

AJJ skrev:
mawope skrev:Og hvor er det da bare fedt, vores senegaleser igen har fundet selvtilliden og topformen. Igen ser vi den der nærmest flabede arrogance, når han lige stopper op over for modstanderen for så med største lethed bare at rykke forbi med hans uforudsigelige træk og eminente antrit.

Og målet var faktisk godt sat ind. Hårdt spark lige i hullet mellem arm, lår og torso på Allison.

https://en.onefootball.com/wp-content/u ... 00x506.jpg (billede for stort til direkte embedding)
Som jeg læste et sted, så betyder det tilsyneladende meget for Manés kampe og selvtillid i disse, hvordan hans første aktioner er. I går var det jo helt tydeligt, at han var sprængfyldt med selvtillid efter målet. Og så så vi den "gamle" Mané fra sidste sæson, der brillerer som en anden Barnes.

Som jeg tidligere skrev, troede jeg, vi fik en all action man fra Southampton, men hold da op, hvor har han lagt til sit spil.
Det syntes jeg er en beskrivelse der kan bruges om rigtig mange driblere, hvis ikke alle.
Så hjælper det hvis man har en god periode så er der lidt ekstra selvtillid til at starte med, og Mané har gjort det bedre og bedre her i foråret.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » fredag, 11. maj, 2018 13:58

Bliver Sadio Mané den udslagsgivende spiller for os de næste 2 kampe ?

https://www.theanfieldwrap.com/2018/05/ ... he-run-in/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Cynwal » torsdag, 28. jun, 2018 17:56

Så er Mané også tidligt hjemme fra VM - og ser ud til at være uden skader.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af YNWA! » mandag, 02. jul, 2018 10:26

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Skovdal » torsdag, 05. jul, 2018 21:48

Få skrevet den kontrakt før, at Real kommer efter ham.

Ronaldo meldes tæt på Juventus. Jeg frygter der er hold i de tidligere rygter hvis ikke de kan få fat i Neymar.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 06. jul, 2018 10:37

Skovdal skrev:Få skrevet den kontrakt før, at Real kommer efter ham.

Ronaldo meldes tæt på Juventus. Jeg frygter der er hold i de tidligere rygter hvis ikke de kan få fat i Neymar.
mané er ikke et stort nok navn til at RM vil bruge ham som Ronaldo erstatning, der er nærmest kun Neymar og så måske Kane, Hazard eller Mbappe afhængig af hvad der sker i resten af VM.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af texy » fredag, 06. jul, 2018 13:53

Filos of Isk skrev:
Skovdal skrev:Få skrevet den kontrakt før, at Real kommer efter ham.

Ronaldo meldes tæt på Juventus. Jeg frygter der er hold i de tidligere rygter hvis ikke de kan få fat i Neymar.
mané er ikke et stort nok navn til at RM vil bruge ham som Ronaldo erstatning, der er nærmest kun Neymar og så måske Kane, Hazard eller Mbappe afhængig af hvad der sker i resten af VM.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er for så vidt enig i din vurdering. Men Hazard har da hverken stats eller stabilt nok niveau til at matche Mané. Så egentlig underligt, at han vurderes som et større navn...
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Emmy » fredag, 06. jul, 2018 13:55

Hazard vurderes vel større alene af den grund at han faktisk er det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 06. jul, 2018 14:46

texy skrev:
Filos of Isk skrev:
Skovdal skrev:Få skrevet den kontrakt før, at Real kommer efter ham.

Ronaldo meldes tæt på Juventus. Jeg frygter der er hold i de tidligere rygter hvis ikke de kan få fat i Neymar.
mané er ikke et stort nok navn til at RM vil bruge ham som Ronaldo erstatning, der er nærmest kun Neymar og så måske Kane, Hazard eller Mbappe afhængig af hvad der sker i resten af VM.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er for så vidt enig i din vurdering. Men Hazard har da hverken stats eller stabilt nok niveau til at matche Mané. Så egentlig underligt, at han vurderes som et større navn...
Det er underordnet, han har en større stjerne ud for sit navn. Jeg ville også langt hellere have Coutinho på mit hold, men Neymar er også en større stjerne end Coutinho, sådan er verden hård og uretfærdig.

Det afhænger også af VM, hvis England vinder bliver Kane jo en giga stjerne, mens at en sejr til Belgien vil løfte Hazard(jeg antager at han har del i sejren) op i nærheden af Neymars stjernestatus.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af YNWA! » fredag, 20. jul, 2018 14:04

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Scherwin » fredag, 20. jul, 2018 14:14

Så er alle numre fra 1-11 taget

Mon ikke Karius mister nr.1 og bliver givet til Alisson

1 Karius (So far)
2 Clyne
3 Fabinho
4 VVD
5 Gini
6 Dejan Lovren
7 James Milner
8 Keita
9 Firmino
10 Mane
11 Salah
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af YNWA! » fredag, 20. jul, 2018 14:17

Wormie skrev:Så er alle numre fra 1-11 taget

Mon ikke Karius mister nr.1 og bliver givet til Alisson

1 Karius (So far)
2 Clyne
3 Fabinho
4 VVD
5 Gini
6 Dejan Lovren
7 James Milner
8 Keita
9 Firmino
10 Mane
11 Salah
Fabinho har ikke et officielt nummer endnu. Det er kun til preseason.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar