6 - Dejan Lovren

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 11. aug, 2018 18:33

Desuden ku lovren da svømmer rundt med en mand på ryggen under sin ferie efter VM, så hans maveproblemer mp være opstået efter VM ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Scherwin » lørdag, 11. aug, 2018 19:30

Hvis klubben havde vidst det at han spillede med det og det gave problemer efter
Så havde vi med statsgaranti hentet en stor stor forsvarskanon og Lovren var blevet backup når han kom tilbage.

For at være Fair så spillede Lovren fantastisk til VM og spillede virkelig godt i slutningen af Seasonen, så der var ikke en særlig stor grund til at hente en ny forsvars spiller ind

Så for Lovrens synspunkt giver det super meget mening at ikke fortælle det før han "skal" og vender tilbage til træningen.

Hvis Lovren ikke kommer sig inden 3 uger så kan jeg sagtens se at Klopp fryser ham ud af truppen. Han acceptere ikke folk som sætter sig selv over holdet og det bør han hellere ikke gøre

Det kan sagtens betyde vi ikke kommer i nærheden af Premier league mesterskabet i år. men så må det bliver næste år.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LMP
Indlæg: 66
Tilmeldt: fredag, 31. aug, 2012 18:35
Geografisk sted: Odense
Alder: 29

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af LMP » lørdag, 11. aug, 2018 19:33

Hvor er det lige at folk læser at Lovren ikke har informeret klubben om hans skade. Det eneste han siger i interviewet er at klubben er "not happy", men det betyder vel ikke at klubben ikke har været informeret om hans mavemuskel problemer. Nogle der har pålidelige links til at bekræfte det modsatte?
I always look in the Sunday paper to see where Everton are in the league - starting, of course, from the bottom up
Bill Shankly

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Scherwin » lørdag, 11. aug, 2018 19:39

LMP skrev:Hvor er det lige at folk læser at Lovren ikke har informeret klubben om hans skade. Det eneste han siger i interviewet er at klubben er "not happy", men det betyder vel ikke at klubben ikke har været informeret om hans mavemuskel problemer. Nogle der har pålidelige links til at bekræfte det modsatte?
Lovren før transfer vinduet var lukket TIL LFCTV:
Dejan Lovren skrev:“I could even play half an hour now! But let’s go step by step. Let’s do the preparation and we will see what will happen on Sunday.

“I’m now ready & fit again, and full of desire to win many games and hopefully we can win a couple of trophies.”

Hvis han melder 1 ting ud til LFC TV og alle fans. men har sagt det til klubben i god tid før og under VM
så det den mærkeligste saga jeg nogensinde har set.

Mon ikke klubben undre sig over hans udtalelser til deres egen TV kanal når de ved han er skadet og ikke kan spille i et godt stykke tid?

Jeg vil blive ekstremt overrasket over at se Lovren nogensinde spille for liverpool igen så fremt at han løj til LFC TV og hold det hemmeligt ind til sidst i transfer vinduet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Jesper » lørdag, 11. aug, 2018 21:48

Bellamy_fever skrev:
Thommo skrev:Jeg er med Jesper, Kjær spillede med skader hist og pist til VM, og ham har ingen endnu kaldt idiot osv. Men okay han spillede jo også for Danmark :dontknow: . For mange er landshold fodbold ikke til grin, for andre er det så anderledes. Naturligvis vil han da gå langt for en VM medalje.

Bellamy, han sætter jo ikke sig selv over Kroatien, tværtimod.

Selvfølgelig skal LFC underrettes, men måske de er blevet det og han har trodset LFC, men igen. Han er kroat og ikke LFC fan, højst sandsynligt.
Han satte, i mine øjne, sig selv over LFC , med sin beslutning.
Ja, det er korrekt. Men han var ikke med Liverpool, men med Kroatien. Så ham satte ikke sig selv højest, men sit landshold. Og FIFA kompenserer klubberne i den periode han var væk (dog ikke en til en), så jeg har svært ved at se, at der er andre problemer end at klubben er irriteret over at han kommer hjem med en skade, men det er nu engang et vilkår.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 11. aug, 2018 23:08

@jesper

Du forstår mig vist ikke helt :)
Jeg har intet problem at loven spillede med en skade under VM finalen - jeg havde gjort præcis det samme om jeg fik muligheden.
- problemet opstår ved at han hemmeligholder omfanget af hans skade for sin klub efterfølgende, i frygt for at miste sin plads i hierarkiet. Det er her han sætter sig selv over klubben.

Som jeg dog også har påpeget er der billeder på hans Instagram profil fra efter VM hvor han svømmer lystigt i havet og med en kammerat på ryggen, hvilket indikere for mig at det er noget fra efter VM.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Thommo » søndag, 12. aug, 2018 00:46

Emmy skrev:. Jeg er meget lidt nationalistisk, så er ligeglad med Kroatien og andre landshold..
Det er da sørgeligt for dig vil jeg påstå :shock: Og forventer at du svarer at det ikke er sørgeligt, men hold op jeg glæder mig over dansk succes i sport, politik finans og alt muligt. Om man er fra Afghanistan, Kazakstan, Kroatien, Kære Danmark, Sverige selv amerikanere er stolte trods den præsident, så man bør da være nationalist uanset hvad, alt andet er godt nok trist. men det var et sidespor. Stolt dansker siger godnat.Lovren er jeg glad for er LFC´er, med det hjerte han har :clap:
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 12. aug, 2018 07:26

Bellamy_fever skrev:.
- problemet opstår ved at han hemmeligholder omfanget af hans skade for sin klub efterfølgende, i frygt for at miste sin plads i hierarkiet. Det er her han sætter sig selv over klubben.

.
Som jeg læser artiklen så syntes jeg ligeså meget at det lyder til at Lovren hemmeligholdt det for sig selv.
Jeg ved ikke om i har hørt i medierne at mænd er dårlige til at gå til læge?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Jesper » søndag, 12. aug, 2018 07:39

Bellamy_fever skrev:@jesper

Du forstår mig vist ikke helt :)
Jeg har intet problem at loven spillede med en skade under VM finalen - jeg havde gjort præcis det samme om jeg fik muligheden.
- problemet opstår ved at han hemmeligholder omfanget af hans skade for sin klub efterfølgende, i frygt for at miste sin plads i hierarkiet. Det er her han sætter sig selv over klubben.

Som jeg dog også har påpeget er der billeder på hans Instagram profil fra efter VM hvor han svømmer lystigt i havet og med en kammerat på ryggen, hvilket indikere for mig at det er noget fra efter VM.
Du har ret, jeg misforstod dig.
Og hvis det er sådan det er sket, sådan som du udlægger historien, så forstår jeg godt dit synspunkt.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af AJJ » søndag, 12. aug, 2018 20:40

Nå, stor ståhej for ingenting... Kendt problem fra sidste sæson. Ude nogle uger endnu. Hvorfor den pludselige lynchstemning baseret på...ingenting?

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Scherwin » søndag, 12. aug, 2018 22:02

AJJ skrev:Nå, stor ståhej for ingenting... Kendt problem fra sidste sæson. Ude nogle uger endnu. Hvorfor den pludselige lynchstemning baseret på...ingenting?
Well, det stadig underligt.

Anyway så klopp og klubben kendte til problemet, han har åbenbart haft det i sidste season. men det er bare underligt han står og smiler og siger til LFC TV at han er klar og ser frem til søndag. og han ville kunne spille 30 min i den pre season kamp på anfield.

Så det jo klart at folk læser ind i det når han står og lyver på LFC TV.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 13. aug, 2018 07:03

Wormie skrev: underligt han står og smiler og siger til LFC TV at han er klar og ser frem til søndag. og han ville kunne spille 30 min i den pre season kamp på anfield.

Så det jo klart at folk læser ind i det når han står og lyver på LFC TV.
Men han sagde jo selv i interviewet at han forventede at smerterne ville aftage hurtigere. Så da han stod og sagde de ting til LFC TV, så kan det vel være at han stadig følte at han ville være klar. Han spillede trods alt en god VM turnering med smerterne, så det giver god mening at han var klar til at gøre det igen.

Han ville jo heller ikke stå og udlevere sit svage punkt til modstanderne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14339
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Emmy » mandag, 13. aug, 2018 13:03

"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Thommo » mandag, 13. aug, 2018 14:36

Hvorfor gåseøjne? Det er vel bare sandheden
For dem som ikke er på fb
https://liverpooltransfernews.net/jurge ... redmenFans
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. sep, 2018 07:38

Lovren tilbage i fuld træning:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... l-trening/

Til gengæld kan han måske se frem til en ufrivillig pause på mellem 6 mdr og 5 år:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... orklaring/

Besvar