Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 10 [ 146 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede tirsdag, 25. sep, 2018 14:11
Alisson 3%  3%  [ 3 ]
Alexander-Arnold 1%  1%  [ 1 ]
Gomez 6%  6%  [ 7 ]
Van Dijk 17%  17%  [ 19 ]
Robertson 15%  15%  [ 17 ]
Milner 15%  15%  [ 17 ]
Wijnaldum 16%  16%  [ 18 ]
Keita 1%  1%  [ 1 ]
Mane 4%  4%  [ 5 ]
Salah 0%  0%  [ 0 ]
Firmino 23%  23%  [ 26 ]
Henderson 0%  0%  [ 0 ]
Sturridge 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 114

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 44
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Lørdag d. 15. september, kl. 13.30

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
TV3+

Online:
Viaplay
Eurosport Player
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar

Geografisk sted: Ringe på Midtfyn

Alder: 54
Vi SMADRER det pishold!

Brugeravatar

Nå, lidt mere seriøst, så peger følgende i Liverpools retning:
I foreløbig 4 PL-kampe er det kun Mourinhos tandløse lejesvende, der ikke har formået at score på Spurs.
Kædet sammen med, at såfremt vores Keeper ikke kaster sig ud i driblinger, så er der ingen der har scoret på os.
Samtidig har Firmino, Salah og Shaquiry haft gode landskampoplevelser, så lad os håbe på lidt mere skarphed i forreste linje hos LFC.

Det kunne godt nok være dejligt med 6 point ned til Spurs allerede på nuværende tidspunkt af sæsonen :D

Geografisk sted: København

Alder: 43
Jeg havde egentlig en idé om, at Klopp godt kunne finde på at starte med Keita, Hendo og Fabinho på midten i denne kamp. Jeg tror, at Klopp glæder sig til at introducere Fabinho i PL.

Men taget i betragtning, at Milner IKKE er på landsholdsopgaver, så tror jeg, at han trækker det længste strå og starter på midten med Keita og Hendo.

Resten af holdet giver sig selv efter min overbevisning, med mindre der er nogen, der vender for trætte eller skadede hjem.

Geografisk sted: Skee
Ha ha texy. Uanset, så er Gini aldrig med i din foretrukne opstilling, selvom han har leveret et par mom præstationer.

Jeg har det på samme måde med Hendo :)

Geografisk sted: København

Alder: 43
Hr. Drejer skrev:
Ha ha texy. Uanset, så er Gini aldrig med i din foretrukne opstilling, selvom han har leveret et par mom præstationer.

Jeg har ikke set Gini levere MoM præstationer i denne sæson, selvom han har spillet godt i de første to kampe. I sidste kamp var han i mine øjne tilbage på niveauet fra det meste af sidste sæson, hvor han smider bolde væk og sænker opspillet.

Og da Gini efter min vurdering er vores dårligste midtbanespiller, så har du helt ret i, at jeg aldrig har ham med i min foretrukne startelver, med mindre vi ikke har bedre alternativer.

Geografisk sted: Skee
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:

Jeg har ikke set Gini levere MoM præstationer i denne sæson, selvom han har spillet godt i de første to kampe. I sidste kamp var han i mine øjne tilbage på niveauet fra det meste af sidste sæson, hvor han smider bolde væk og sænker opspillet.

Og da Gini efter min vurdering er vores dårligste midtbanespiller, så har du helt ret i, at jeg aldrig har ham med i min foretrukne startelver, med mindre vi ikke har bedre alternativer.

Nu ved jeg ikke hvor meget du følger med, men Gini blev af Sky Sports kåret til Man of the Match mod Brighton.

Havde været dejligt om Southgate også havde kunnet garantere at Lallana kunne spille lørdag, eller i det mindste havde sørget for at Alli var kommet lige så meget til skade ;-)

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/s ... weekenden/

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Hr. Drejer skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:

Nu ved jeg ikke hvor meget du følger med, men Gini blev af Sky Sports kåret til Man of the Match mod Brighton.

Jeg vil nu også placere ham i Top 3 i de 3 første kampe som 6'er, men han har det med at forsvinde som 8'er og særligt, når han spiller med Milner og Henderson.

Jeg synes, han er en utrolig dygtig spiller, men jeg håber, at Klopp formår at blande kortene rigtigt, så vi får max præstationer af alle 3 midtbanespillere, og jeg mener, at det i år bør være muligt at få dem til at komplimentere hinanden endnu bedre end sidste år, da Fabinho, Keita og Shaqiri giver mulighed for, at definere den enkeltes rolle tydeligt, hvor det bliver lidt for meget den samme suppedas med de førstnævnte sammen.

Brugeravatar

pingel skrev:
Havde været dejligt om Southgate også havde kunnet garantere at Lallana kunne spille lørdag, eller i det mindste havde sørget for at Alli var kommet lige så meget til skade ;-)

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/s ... weekenden/

Helt sikkert, men ikke at kunne deltage i en landskamp grundet en muskelskade og så vide sig sikker på, at han er frisk nok til en kamp mod Liverpool, hvor man vel ikke finder et opgør, hvor han udsættes for større fysiske krav, der føler jeg mig nu ikke helt sikker på, at han er naturlig starter.

Lloris er også usikker starter ligesom Lamela og Sissoko:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... d-troppen/

Brugeravatar

Vi har naturligvis selv en meget svær kamp foran os, hvor jeg vil kunne leve med en uafgjort, men vi skal naturligvis gå efter sejren.
Jeg tror dog også, at der er en rigtig god mulighed for, at scum taber point, og Arsenal skal nok også få kamp til stregen, hvis ellers Rafa tillader, at hans spillere må have bolden og gå over midterlinjen:

5. Runde

15.09.2018

Tottenham – Liverpool

Bournemouth – Leicester

Chelsea – Cardiff

Huddersfield – Crystal Palace

Manchester City – Fulham

Newcastle – Arsenal

Watford – Manchester United

16.09.2018

Wolverhampton – Burnley

Everton – West Ham

17.09.2018

Southampton – Brighton

Brugeravatar

Hendo og Gomez spiller formodentligt ikke landskamp fra start, mens Trent får sin 3. landskamp. Fint at Shaqiri får flere kampminutter for Schweiz, så han kan holde dampen oppe:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... landskamp/

Vores 3 brasilianere, som gjorde det stærkt mod USA, starter heller ikke mod El Salvador:

https://www.empireofthekop.com/2018/09/ ... delighted/

Alder: 42
Har PL-klubberne igen splejset til et privatfly, så brasserne kan komme hurtigst muligt hjem? Nogen, der ved det?

Anfield HQ
@AnfieldHQ
·
4 t
Liverpool have been given a boost ahead of this weekend's trip to Tottenham with the news that Brazil trio Alisson, Fabinho and Roberto Firmino are set to be rested against El Salvador.

Vi slipper forøvrigt for Moss på lørdag, det ændre en del på Oddset for at få et godt resultat med hjem....-:) Michael Oliver dømmer kampen på lørdag.

Brugeravatar

YNWA96 skrev:
Vi slipper forøvrigt for Moss på lørdag, det ændre en del på Oddset for at få et godt resultat med hjem....-:) Michael Oliver dømmer kampen på lørdag.

...og Michael Oliver har vi heller ikke gode erfaring med, hvorimod Spurs har vundet de sidste 8 kampe i streg, som Oliver har dømt med dem:
https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... r-doemmer/

...men OK, med Jonathan Moss får man jo næsten den fornemmelse, at hvis Kane snubler over sine egne ben på vej ud ad spillertunnellen, så har Moss allerede noteret, at Spurs har et straffe til gode.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 10 [ 146 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner