Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 06. okt, 2018 20:20

For helvede da også... Newcastle faldt jo fuldstændig sammen. Det var egentlig ikke fordi Manu spillede specielt godt, men Newcastle spillede bare en horribel 2. Halvleg
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 06. okt, 2018 20:20

Dette betyder vel Mourinho bliver?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 06. okt, 2018 20:21

jensemand skrev:For helvede da også... Newcastle faldt jo fuldstændig sammen. Det var egentlig ikke fordi Manu spillede specielt godt, men Newcastle spillede bare en horribel 2. Halvleg
De er også bare det ringeste hold i ligaen imo.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » lørdag, 06. okt, 2018 21:19

mon ikke united har hentet flere point i slutminutterne på old trafford end resten af pl til sammen alt i alt (jeg mener det alvorligt).
Jeg vil hellere drikke en kop pis dagligt end at se på det f***ing lort fortsætte de næste 20 år også.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 06. okt, 2018 21:45

zalcos skrev:mon ikke united har hentet flere point i slutminutterne på old trafford end resten af pl til sammen alt i alt (jeg mener det alvorligt).
Jeg vil hellere drikke en kop pis dagligt end at se på det f***ing lort fortsætte de næste 20 år også.
Nu er det jo også deres hjemmebane så ville da være mærkeligt andet. Er os ret sikker på at liverpool henter flere point på anfield I slut minutterne end resten af prl. BilledeBillede

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » søndag, 07. okt, 2018 13:14

Fulham ser stærke ud fra start mod et top6 hold#Arsenal... Men igen, hjemmeholdet har kun vundet en kamp og tabt stort mod Man City og Tottenham.

Tvivler på Man. United og Arsenal i top4? Begge skal være heldige, hvis Tottenham falder af tronen da kan ikke se nogen true Chelsea, Liverpool og Man City i top.-3.

Et hold som Wolverhampton, som også er oprykker - De er mere solide og har sågar taget points mod Man City 1:1... O:-)

Spændende, at se hvem der ryger ned i PrL da der er mange om budet. Og det samme kan man sige om 4-6. Pladsen.
You'r Never Walk Alone. ///

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 07. okt, 2018 13:48

Nu må de gerne fløje kampen af :)

Billede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 07. okt, 2018 14:43

Arsenal begynder at ligne et Emery hold. De er sådan kommet lidt bagfra, og se ser efterhånden rigtigt stærke ud.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 07. okt, 2018 15:49

Hazard FC.

De er mere afhængig af hazard end vi var af Suarez. og det ret vildt.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » søndag, 07. okt, 2018 16:32

Jesper skrev:Arsenal begynder at ligne et Emery hold. De er sådan kommet lidt bagfra, og se ser efterhånden rigtigt stærke ud.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Yep. De har jo vundet rub og stub siden 3. runde. Det er vel snart 9 kampe i træk.. Jeg må indrømme at jeg ikke meldte mig i koret efter de tabte de to første kampe til city og chelsea. Vi er måske efter i dag kun et sent sturrdige mål fra at lide samme skæbne.. og så endda have klaret det knap så godt uden for PL. Det ser godt nok tæt ud i toppen i år! Jeg savner flere pointtab til andre end united.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 07. okt, 2018 21:13

Fekir udgået med ankelskade efter 5 minutter mod PSG
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 15. okt, 2018 21:00

Robbie_God_Fowler skrev:
Jesper skrev:Deres gæld er altså steget ganske betragteligt og de har nogle enorme renter og afdrag at betale, så de er tvunget til konstante indtægter. Og sponsorerer vil falde fra eller ikke betale så høje summer, hvis de ikke længere vil være et CL hold.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Et kig på de økonomiske nøgletal viser, at Manchester United sagtens kan håndtere den gæld. De omsætter for over 5 milliarder kroner årligt og har som sagt “kun” lønudgifter for ca. det halve.

Kommercielt er de også en sværvægter i en liga for sig, hvor de ligger klart i toppen hvad angår hovedsponsorater. Adidas og Chevrolet har bundet sig til langsigtede økonomisk lukrative kontrakter.

Manchester United er en økonomisk velsmurt maskine - de sportslige resultater følger heldigvis ikke efter i de seneste år. Eneste ubekendte er en ejerkreds som tydeligvis ikke investeret i klubben af følelsesmæssige årsager, men udelukkende betragter klubben som en crash cow.

Det vil være naivt at tro, at Manchester United havner i økonomiske problemer i den næste årrække. Men en klub som Liverpool kan reducere afstanden ved at omsætte sportslig succes til lukrative kommercielle aftaler.
https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13368183
Det kan godt være at det vil være naivt at tro at de ligefrem vil komme i økonomiske problemer, når de samtidigt kan sige nej til dagens helt absurde arabiske frieri, men jeg synes alligevel at den her artikel viser, at deres økonomi - ser fra et fanperspektiv - langt fra er sund. De har jo en astronomisk gæld! Og de betaler dermed enorme renter og afdrag. Penge som ret beset ikke kan bruges to gange. Og de penge der ryger over Atlanten må da pisse enhver fan af. Og som fodboldfan generelt, også selv om det er scum, så kan jeg principielt ikke lide når klubber bliver malket.
Min pointe er derfor den samme. Der er løbende et behov for succes på banen, for ellers vil de ikke fortsat kunne genere den tilsvarende enorme omsætning. Ikke på lang sigt.
Men måske endnu højere grad rent psykologisk, for enhver klub er HELDIGVIS fortsat afhængig af sin fanskare og jeg tror næppe de fortsat vil finde sig i at blive malket, hvis de samtidigt ikke får lidt af suttekluden i form af resultater.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA96 » mandag, 15. okt, 2018 23:17

Jeg medgiver gerne, at man lige pt skriver nogle dyre checks hos ærkerivalerne. Men United er verdens mest værdifulde klub i følge Forbes, så ved ikke lige om man kan sige de er i krise økonomisk. De har jo netop vist deres økonomiske styrke, når det gælder om at få et par spillere “i land”( Lukaku og Sanchez).

https://www.forbes.com/sites/forbespr/2 ... cer-teams/

Real Madrid har dog overhalet United hvis man kigger på, hvem der har den største omsætning idag. Man kan læse lidt mere om United og deres nøgletal hos Swiss Ramble.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 16. okt, 2018 22:32

Wilson på frispark igen...

Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 20. okt, 2018 10:41

Whew! Det er sq lige før man skal håbe på Scum point(s) i eftermiddag .... :oops:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar