Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 07. nov, 2018 18:01

Vi har kun købt 10 spillere i januarvinduet siden 2007, og man kan vel egentlig regne 2 af dem på listen for talenter. Jeg vil sige, at vi har haft en vild hitrate i vintervinduet, og det er altså virkelig stærke spillere. Carroll er i blandt, men selvom han ikke slog til, så var vi ikke blege for at punge ud:

https://www.givemesport.com/1413553-liv ... toplay=off

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 07. nov, 2018 18:04

Vi mangler så meget en kreativ midt og en farlig anbringer lige nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 08. nov, 2018 14:29

Kelly skrev:Vi mangler så meget en kreativ midt og en farlig anbringer lige nu.
Shaqiri og Salah kunne være løsningen de næste par måneder. Jeg tror at det første, altså den kreative midt, vil gøre at angriberne bliver farligere, vi ved jo at de tre forreste kan være farlige. Og folk som Gini, Milner, Fabinho vil også blive bedre af at andre spiller overtager det primære kreative ansvar på midtbanen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 08. nov, 2018 15:23

Vi kigger tilsyneladende på 1,91 cm høj spansk angriber pt., og man må sige, at det er svært at huske, hvornår et udenlandsk talent brød igennem fra akademiet til 1. holdet for alvor.

Insua, Suso og Mikel San Jose kunne have været gode bud, men deres gennembrud skete andetsteds:

https://www.empireofthekop.com/2018/11/ ... -interest/

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 08. nov, 2018 16:04

Niels K skrev:Vi kigger tilsyneladende på 1,91 cm høj spansk angriber pt.
For høj til LFC fristes jeg til at skrive, Google siger Sturr er 188cm, omtrent 5 cm højere end jeg forventede, men Sturr er ikke en typisk semi høj angriber vil jeg påstå, han virker hurtigere på aftrækkeren/den første meter. LFC har bare ikke succes med høje angribere, og jeg har ikke glemt Crouch i denne sammenhæng. Lewandowski er 3 cm lavere end Sturr :shock: , for ham googlede jeg også da Klopp vist havde ham i Dortmund.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 08. nov, 2018 16:08

Transfermarkt har Sturr til 1,80, det passer vist bedre
https://www.transfermarkt.com/daniel-st ... eler/47082
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 08. nov, 2018 16:53

1,80£?

Sendt fra min Redmi 6 med Tapatalk
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 09. nov, 2018 10:12

Emmy skrev:1,80£?

Sendt fra min Redmi 6 med Tapatalk
cm

Aalen
Indlæg: 66
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aalen » fredag, 09. nov, 2018 11:20

Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:1,80£?

Sendt fra min Redmi 6 med Tapatalk
cm
m

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 09. nov, 2018 11:21

Aalen skrev:
Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:1,80£?

Sendt fra min Redmi 6 med Tapatalk
cm
m
:doh1: det var ellers et voldsomt lavt tyngdepunkt, helt umuligt for forsvarspillerne at dække op :lol:

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 09. nov, 2018 11:46

fejl
Senest rettet af Kelly fredag, 09. nov, 2018 12:15, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 09. nov, 2018 11:48

Der SKAL en offensiv kreativ ind, til midten.

Det kunne være en af følgende, i ønskelige rækkefølge

Fekir
Julian Draxler
Hakim Ziyech
Kai Havertz
Christian Pulisic
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 09. nov, 2018 12:57

Kelly skrev:Der SKAL en offensiv kreativ ind, til midten.

Det kunne være en af følgende, i ønskelige rækkefølge

Fekir
Julian Draxler
Hakim Ziyech
Kai Havertz
Christian Pulisic
De bliver altså svære at lande de fisk der.
har unge folk som Havertz og Pulisic travlt med at forlade bundesligaen, hvor de får garanteret spilletid?
Hakim Ziyech er nok den nemmeste, men Ajax er på vej videre i deres CL pulje, så han vil muligvis gerne færdiggøre denne sæson med dem.

uanset hvad skal vi i første omgang have Shaqiri og Keita spillet bedre ind på holdet, for hvis vi sidder på hænderne indtil januar så risikerer vi at mesterskabet er væk. Jeg syntes også vi er godt på vej, især i forhold til shaqiri.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 09. nov, 2018 13:25

Filos of Isk skrev:
Kelly skrev:Der SKAL en offensiv kreativ ind, til midten.

Det kunne være en af følgende, i ønskelige rækkefølge

Fekir
Julian Draxler
Hakim Ziyech
Kai Havertz
Christian Pulisic
De bliver altså svære at lande de fisk der.
har unge folk som Havertz og Pulisic travlt med at forlade bundesligaen, hvor de får garanteret spilletid?
Hakim Ziyech er nok den nemmeste, men Ajax er på vej videre i deres CL pulje, så han vil muligvis gerne færdiggøre denne sæson med dem.

uanset hvad skal vi i første omgang have Shaqiri og Keita spillet bedre ind på holdet, for hvis vi sidder på hænderne indtil januar så risikerer vi at mesterskabet er væk. Jeg syntes også vi er godt på vej, især i forhold til shaqiri.
https://www.90min.com/posts/5783618-liv ... ntial-move
Kai Havertz har været i Liverpool. Han er et stort talent og kommende landsholdsspiller. Måske den nye ballack.

Havertz has been described as technically-gifted, two-footed midfielder who is comfortable with the ball on either foot and adept with his head.[21] During his formative years, his style of play drew early comparisons to compatriot Mesut Özil, with Havertz himself admitting the Arsenal midfielder was a player he looked up to.[22] By the age of 19, and following numerous impressive performances in the Bundesliga, further comparisons had been drawn between Havertz and former Leverkusen players such as Michael Ballack, Toni Kroos and Arturo Vidal, and German media began describing him as a combination of the lot and an Alleskönner – a player who can do everything.[21]
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 09. nov, 2018 14:42

Kelly skrev: https://www.90min.com/posts/5783618-liv ... ntial-move
Kai Havertz har været i Liverpool. Han er et stort talent og kommende landsholdsspiller. Måske den nye ballack.

Havertz has been described as technically-gifted, two-footed midfielder who is comfortable with the ball on either foot and adept with his head.[21] During his formative years, his style of play drew early comparisons to compatriot Mesut Özil, with Havertz himself admitting the Arsenal midfielder was a player he looked up to.[22] By the age of 19, and following numerous impressive performances in the Bundesliga, further comparisons had been drawn between Havertz and former Leverkusen players such as Michael Ballack, Toni Kroos and Arturo Vidal, and German media began describing him as a combination of the lot and an Alleskönner – a player who can do everything.[21]
Det ændrer ikke ved at det muligvis ville være mest fornuftigt for Kai Havertz at forblive i Bundesligaen nogle år så han er moden nok til at tilkæmpe sig en plads på et PL tophold når tiden kommer, eller løbe sin kontrakt ud og skifte til Bayern.

Han er en spændende spiller, det er jeg helt enig i og jeg syntes da sagtens at vi kan smide et bud på ham. Der er dog ingen garantier for at han når at falde til i tide til at hjælpe med ret meget i løbet af sæsonen. Men sådan er det jo ofte med transfers - de kommer ind og man er lidt skuffet og så efter noget tid begynder de at levere.

Besvar