Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 10. jan, 2019 15:31

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev: Han fylder 17 lige om lidt, og han er ifølge hans trænere et ganske særligt talent, som jeg personligt forventer mig rigtig meget af, og han valgte lige netop Liverpool fremfor Man City, Chelsea og andre fordi, han mente, at vejen til 1. holdet var kortest her - grundet Klopp og måden, vi gør tingene på.
Det tror jeg også er helt rigtigt. Problemet er jo at ungdoms argumentet kan bruges i forhold til alle pladser:
Werner - hvad så med Wilson og Brewster og Bobby Duncan
Rabiot - Curtis Jones, Woodie, Wilson og hvis Trent vil være midtbane
osv.

imø, er en Werner-agtig transfer en man vil kunne lave og stadig give plads til yngre spillere ved at sælge nogle stykker. Men vi skal op i Werner klassen.

Men det er også derfor jeg siger at vi skal se lige så meget på kvalitet som vi skal se på hvilke positioner spillerne mestrer.
Det kan man, men du er jo nød til at gøre det, du siger, hvis de unge spillere skal finde dig troværdig og vælge os fremfor andre, så det er en balancegang.

Mht. angribere, så fik Solanke som ung spiller en del chancer, og han er nu fundet for let kombineret med en rimelig god pris for ham. Hvis vi sender Studge og Origi afsted, så vil der imo være plads til både en Werner og en Brewster. Bobby Duncan skal nok forbi noget udlejning først, tænker jeg ?

Hvis vi beholder alle 4 CB's, så tror jeg for det første ikke, at vi nødvendigvis altid vil være så uheldige med sammenfald af skader, men hvis der skal være en chance for spilletid til et talent, så skal der jo ikke være flere, og for den unge er det jo helt i orden, at nogle af dem er lidt skadede undervejs i sæsonen, da mange hold kører med de samme 2 CB's i alle kampe hele sæsonen igennem.

På midten kan det da meget vel være, at Wilson og/eller Grujic hentes ind i stedet for Lallana fx. ?
du har ret på alle tre punkter. Især at Klopp må gøre hvad han siger. Jeg tror også at salg/leje af Solanke og Clyne skal ses i lyset af at Klopp informerer potentielle nye spillere at selvom det ikke går helt efter planen; så vil Klopp stadig hjælpe dem videre også selvom han er fristet til at holde på dem for at gardere imod skader.

Nat phillips og Masterson kunne også blive lejet ud, men Klopp vil nok gerne arbejde lidt mere med Hoever på træningsbanen.

Jo Duncan kunne godt blive lejet ud, f.eks. op til Gerrard.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 10. jan, 2019 17:29

Ponzac skrev:Det ville jeg godt nok være bekymret ved! Han er altså bare ikke CB og jeg så meget hellere Fabinho, Henderson eller Milner som CB end Hoever i denne sæson. Fabinho er jeg sikker på nok skal gøre det fint som CB sammen med Van Dijk. Jeg er så nervøs, så længe Van Dijk ikke er skadet. Men vi skal altså ikke trække en uerfaren 16årig HB ind og spille CB.
Hoever er lige så meget CB som han er FB. Han kan spille begge positioner og har spillet lige mange gange på begge pladser i denne sæson. På ungdomsholdene bliver spillerne ofte rykket rundt på pladserne, f.eks. ved at en forsvarsspiller kommer op på midtbanen for at styrke hans pasningsspil. Jeg tror han er tiltænkt en plads i midterforsvaret i fremtiden.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ponzac » torsdag, 10. jan, 2019 18:50

Niels K skrev:
Ponzac skrev:
Niels K skrev:Jeg hader bare alle de skader, og vi er sårbare bagerst og forrest. Ja, vi ligger godt til, men vi har også stort set brugt de vel ca. 15-16 samme spillere hele sæsonen, og de næste folk i rækken er altså langt fra 1:1 erstatninger.

Mht. CB, så ville det bedste, smarteste og billigste nok være, at 5. valget (udover Fabinho og Gini) var at finde på U23 holdet. Nath Phillips er sjovt også skadet pt. men mon ikke den bedste løsning hedder Ki-Jana Hoever ? De skal jo også kunne se en vej ind på holdet/spilletid, hvis vi skal kunne tiltrække de største talenter derude.
Det ville jeg godt nok være bekymret ved! Han er altså bare ikke CB og jeg så meget hellere Fabinho, Henderson eller Milner som CB end Hoever i denne sæson. Fabinho er jeg sikker på nok skal gøre det fint som CB sammen med Van Dijk. Jeg er så nervøs, så længe Van Dijk ikke er skadet. Men vi skal altså ikke trække en uerfaren 16årig HB ind og spille CB.
Jeg tror, at man skal lade være med at putte så unge spillere ind i for små kasser ift., hvad de kan spille nu og i fremtiden, og alle i klubben siger, at han kan spille HB og CB som sine foretrukne pladser, og han har også spillet længere fremme på banen for U-holdene.
Klopp har jo lige brugt ham som CB, og det gik super fint imo.
Jeg taler faktisk ikke om denne sæson, hvor sidste kamp var en nødsituation grundet skader og sygdom men fra til sommer og frem ift. at hente en ny CB ind.
Han fylder 17 lige om lidt, og han er ifølge hans trænere et ganske særligt talent, som jeg personligt forventer mig rigtig meget af, og han valgte lige netop Liverpool fremfor Man City, Chelsea og andre fordi, han mente, at vejen til 1. holdet var kortest her - grundet Klopp og måden, vi gør tingene på.
Det er sjovt for jeg synes overhovedet ikke at han gjorde det super fint som CB. Offensivt jo, men defensivt kunne vi lige så godt spille Moreno der.

I fremtiden kan det være noget andet, men ikke inden for de næste 2 år som jeg ser det (som CB). Offensiv HB er en anden snak for der viste han super takter mod Wolves.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 10. jan, 2019 19:08



If Aaron Ramsey was to remain in the Premier League, he would prefer a move to Liverpool. (@bbcsport_david)

Det er David Ornstein det kommer fra. Er han ikke bare endnu en skadet Adam Lallana type?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » torsdag, 10. jan, 2019 19:42

Ponzac skrev: Det er sjovt for jeg synes overhovedet ikke at han gjorde det super fint som CB. Offensivt jo, men defensivt kunne vi lige så godt spille Moreno der.
Bortset fra at han ikke var ret god i offensiven er jeg enig ;) Jeg synes det er meget tydeligt at han a: er et stort talent med voldsomt potentiale, og b: at han kun er 16 år gammel. Både hans tekniske og fysiske egenskaber er meget imponerende allerede, men hans beslutninger og placeringsevne er helt væk, og han har en tendens til at komme på dybt vand når han er i boldbesiddelse. Den tendens er ikke unik for unge spillere, og er også noget han gør på U-holdet, hvor han tit dribler og løber ind i blindgyder. Det bliver ikke straffet på samme måde der, det var tæt på at koste et par gange mod Wolves. Det er der intet bekymrende i, for det skal han self nok lære, men han er virkelig langt fra at være klar til at spille PL. Især fordi hans spillestil ikke bare er no-nonsens-Carragher/Skrtel-stil, og før han lærer hvor hans grænser med og uden bold er, og bliver bedre til at placere sig, er jeg ikke glad for at se ham i anden sammenhæng end som sub i pokalkampe. Men skønt det dog ville være hvis han beviste at jeg tog fejl!

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af And I'm Javert » torsdag, 10. jan, 2019 22:32

YNWA! skrev:

If Aaron Ramsey was to remain in the Premier League, he would prefer a move to Liverpool. (@bbcsport_david)

Det er David Ornstein det kommer fra. Er han ikke bare endnu en skadet Adam Lallana type?
Jeg ville helst være fri. Møghamrende dyr humørspiller, der tjo, lidt som løber ind i nogle skader. For mig at se kan han det, som vi håber Naby kan på højere niveau og på nogenlunde samme niveau som Oxlade-Chamberlain.
Do not forget my name!

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 11. jan, 2019 09:51

Det kører ikke for Coutinho i Barca. Dembele bliver foretrukket sammen med Suarez og Messi + han bliver ikke rigtigt brugt, når der bliver roteret på midtbanen. Nu har han lige været skadet i lidt længere tid, og fra Liverpool ved vi jo, at han er et par måneder (mindst) om at genvinde topformen - tænk fx sæsonen 16/17.

Gad dog vide, om han nogensinde bliver den spiller i Barca, som hans prisskilt et eller andet sted kræver? Jeg er begyndt at tvivle.

Tror imidlertid ikke på, at han nogensinde bliver Liverpool-spiller igen. Dels er der sket meget i Liverpool siden, og dels er han alt alt for dyr. Jeg kunne så ikke forestille mig, at han vender tilbage til en anden klub i PL, men PSG eller Italien så.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 11. jan, 2019 10:08

AJJ skrev:Det kører ikke for Coutinho i Barca. Dembele bliver foretrukket sammen med Suarez og Messi + han bliver ikke rigtigt brugt, når der bliver roteret på midtbanen. Nu har han lige været skadet i lidt længere tid, og fra Liverpool ved vi jo, at han er et par måneder (mindst) om at genvinde topformen - tænk fx sæsonen 16/17.

Gad dog vide, om han nogensinde bliver den spiller i Barca, som hans prisskilt et eller andet sted kræver? Jeg er begyndt at tvivle.

Tror imidlertid ikke på, at han nogensinde bliver Liverpool-spiller igen. Dels er der sket meget i Liverpool siden, og dels er han alt alt for dyr. Jeg kunne så ikke forestille mig, at han vender tilbage til en anden klub i PL, men PSG eller Italien så.
Var også mine tanker. Men men men. Dembele fik lidt snor, mon ikke Coutinho også gør. Så er det bare spørgsmålet om han finder niveau når han er tilbage i form.

Læste rygte, men der er så latterligt mange af dem og og så useriøse jo. At Scum vil byde på ham.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 11. jan, 2019 10:52

liverpoolfc86 skrev:
AJJ skrev:Det kører ikke for Coutinho i Barca. Dembele bliver foretrukket sammen med Suarez og Messi + han bliver ikke rigtigt brugt, når der bliver roteret på midtbanen. Nu har han lige været skadet i lidt længere tid, og fra Liverpool ved vi jo, at han er et par måneder (mindst) om at genvinde topformen - tænk fx sæsonen 16/17.

Gad dog vide, om han nogensinde bliver den spiller i Barca, som hans prisskilt et eller andet sted kræver? Jeg er begyndt at tvivle.

Tror imidlertid ikke på, at han nogensinde bliver Liverpool-spiller igen. Dels er der sket meget i Liverpool siden, og dels er han alt alt for dyr. Jeg kunne så ikke forestille mig, at han vender tilbage til en anden klub i PL, men PSG eller Italien så.
Var også mine tanker. Men men men. Dembele fik lidt snor, mon ikke Coutinho også gør. Så er det bare spørgsmålet om han finder niveau når han er tilbage i form.

Læste rygte, men der er så latterligt mange af dem og og så useriøse jo. At Scum vil byde på ham.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Dembele passer også bare typemæssigt godt ind på kanten og supplerer Messi og Suarez bedre, hvor Coutinho helt klart vil passe bedst ind på deres midtbane. Vi ved så også fra vores egen midtbane og folk som Keita og Oxlade at der kan være en optræningsperiode. Jeg tror nu nok at de skal få gang i ham.

Hvis Scum byder på ham er det vel lige så meget for at drille os og prøve at skabe uro. Jeg tænker at hvis Coutinho skifter væk fra Barcelona så bliver det til Italien eller Atletico, så han stadig er lidt nede sydpå som han gerne ville.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 11. jan, 2019 11:37

YNWA! skrev:

If Aaron Ramsey was to remain in the Premier League, he would prefer a move to Liverpool. (@bbcsport_david)

Det er David Ornstein det kommer fra. Er han ikke bare endnu en skadet Adam Lallana type?
Jeg tror så meget at han havner i Juventus.
Desuden så spiller vi mere og mere 4-2-3-1 og der passer han ikke super godt ind, selvom Klopp gerne vil være i stand til at spille flere systemer og være taktisk uforudsigelige, men der tror jeg at vi får mere ud af at satse på Keita og den tilbagevendende Oxlade.

Chris
Indlæg: 16
Tilmeldt: onsdag, 28. maj, 2014 19:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris » søndag, 13. jan, 2019 00:17

Hvis vi hentede Coutinho tilbage og han kunne finde tilbage til sit gamle niveau ville vi godt nok være skræmmende.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. jan, 2019 00:32

Chris skrev:Hvis vi hentede Coutinho tilbage og han kunne finde tilbage til sit gamle niveau ville vi godt nok være skræmmende.
Hvis Barcelona vil sælge, så tror jeg nærmere Coutinho vil indgå i en form for byttehandel med Neymar.
Jeg tror ikke vi kommer i spil. Desværre.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » søndag, 13. jan, 2019 13:48

Oomph242 skrev:
Chris skrev:Hvis vi hentede Coutinho tilbage og han kunne finde tilbage til sit gamle niveau ville vi godt nok være skræmmende.
Hvis Barcelona vil sælge, så tror jeg nærmere Coutinho vil indgå i en form for byttehandel med Neymar.
Jeg tror ikke vi kommer i spil. Desværre.
Jeg bryder mig ikke om tanken om, at vi tager Coutinho tilbage.
Den måde han forlod klubben på, han skrev en lang kontrakt og scorede kassen, så må man forvente lidt mere respekt.
Så kommer Barcelona også vil han afsted og spiller skadet og jeg ved ikke hvad.
Så fortjener man ikke en ny chance her, når det kører for os og han ikke præstere.

Uden tvivl er han gudsbenådet og han vil være en rigtig god forstærkning, men jeg ser det ikke ske.
Billede

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 13. jan, 2019 14:11

Xenne skrev:
Oomph242 skrev:
Chris skrev:Hvis vi hentede Coutinho tilbage og han kunne finde tilbage til sit gamle niveau ville vi godt nok være skræmmende.
Hvis Barcelona vil sælge, så tror jeg nærmere Coutinho vil indgå i en form for byttehandel med Neymar.
Jeg tror ikke vi kommer i spil. Desværre.
Jeg bryder mig ikke om tanken om, at vi tager Coutinho tilbage.
Den måde han forlod klubben på, han skrev en lang kontrakt og scorede kassen, så må man forvente lidt mere respekt.
Så kommer Barcelona også vil han afsted og spiller skadet og jeg ved ikke hvad.
Så fortjener man ikke en ny chance her, når det kører for os og han ikke præstere.

Uden tvivl er han gudsbenådet og han vil være en rigtig god forstærkning, men jeg ser det ikke ske.
Jeg vil også sige at det er meget usandsynligt at Coutinho kommer tilbage til England og Liverpool. Hans skifte til Barcelona var til dels kulturelt motiveret, eller det var ihvertfald mit indtryk. Jeg tror PSG, Atletico eller Juventus bliver valget, evt. Bayern. Og det er hvis han skifter, jeg tror stadig at han bliver i Barcelona og finder sin plads på holdet.

Den kontrakt Coutinho skrev under på gjorde at vi fik så mange penge for ham som vi gjorde, salget var imø sket uanset hvad og måske lidt tidligere ellers.
Jeg ville ikke have noget imod at få ham tilbage, hvis han erkendte sin fejl og accepterer at han ikke automatisk kommer tilbage i toppen af holdets hierarki. Det er så også en anden grund til at han nok ikke vender tilbage; at det ville være meget krævende for ham mentalt at blive en succes i sit andet ophold i Liverpool.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 13. jan, 2019 17:30

Oomph242 skrev:
Chris skrev:Hvis vi hentede Coutinho tilbage og han kunne finde tilbage til sit gamle niveau ville vi godt nok være skræmmende.
Hvis Barcelona vil sælge, så tror jeg nærmere Coutinho vil indgå i en form for byttehandel med Neymar.
Jeg tror ikke vi kommer i spil. Desværre.
Barcelona skylder os stadig en ordentlig røvfuld penge for ham, så det kunne tale for at Liverpool stadig er aktuelt. Jeg tror også Coutinho havde det godt i Liverpool og nu ville han få to landsmænd mere i truppen, så tror godt Coutinho kunne være interesseret. Men det hele er jo rygter pt., så slet ikke sikkert at han skal nogen steder.

Besvar