Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 13. jan, 2019 18:10

Xenne skrev:
Oomph242 skrev:
Chris skrev:Hvis vi hentede Coutinho tilbage og han kunne finde tilbage til sit gamle niveau ville vi godt nok være skræmmende.
Hvis Barcelona vil sælge, så tror jeg nærmere Coutinho vil indgå i en form for byttehandel med Neymar.
Jeg tror ikke vi kommer i spil. Desværre.
Jeg bryder mig ikke om tanken om, at vi tager Coutinho tilbage.
Den måde han forlod klubben på, han skrev en lang kontrakt og scorede kassen, så må man forvente lidt mere respekt.
Så kommer Barcelona også vil han afsted og spiller skadet og jeg ved ikke hvad.
Så fortjener man ikke en ny chance her, når det kører for os og han ikke præstere.

Uden tvivl er han gudsbenådet og han vil være en rigtig god forstærkning, men jeg ser det ikke ske.
Gab Marcotti og Guillem Balague har begge afvist at Barca eller Coutinho overhovedet tænker på salg eller byttehandler. De bekræfter at han er utilfreds med at sidde på bænken, men at han bare ikke har spillet bedre denne sæson.

Mht om han viste klubben respekt eller ej, så er det en fair holdning at have, men jeg synes du og flere andre har for let ved at glemme måden han spillede slut (efter sommer-transferen blev afvist), hvad Ox sagde i det interview og hvor lidt du og jeg egentlig ved om hvad der foregik bag kulisserne. Ligeledes er den kontrakt han underskrev både noget der fortalte hvor meget han faktisk holder af klubben, samt en ret afgørende faktor til at vi kunne sælge ham for SÅ latterligt et beløb og hente de spillere vi gjorde. Det er naivt at tro at vi skulle være i stand til at holde på nogle af vores spillere, når Barcelona kommer. Fordi han gerne ville prøve sig af i en af verdens pt bedste klubber, som vinder pokaler på stribe, og spille sammen med både sin ven Suarez og historiens bedste spiller, så skal vi ikke glemme alt det der peger på at han viste masser af respekt og kærlighed til Liverpool.

Men i fald af vi havde muligheden, hvad meget lidt tyder på, så synes jeg det er en skam at se ned på en spiller der var med til at rykke os til hvor vi er nu og i det store hele gjorde hvad han kunne, når han kunne.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 14. jan, 2019 13:08

Det siger vel en del at vi midt i et transfer vindue diskuterer en transfer vi alle sammen ved er rimelig usandsynlig og hvis den overhovedet er mulig kommer det tidligst til at ske til sommer.

Ikke mindst siger det en del om at vi ikke har alt for meget at beklage os over i forhold til de spillere vi sender på banen for tiden(nationale cups ikke inkluderet) :dance: .

Men det er sgu lidt kedeligt når der er lang tid til den næste kamp og vi ikke diskuterer 20 spillere til 4-5 forskellige pladser i start 11'eren 8-), men så vil jeg hellere have sjove weekender.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 14. jan, 2019 20:15

Filos of Isk skrev:Det siger vel en del at vi midt i et transfer vindue diskuterer en transfer vi alle sammen ved er rimelig usandsynlig og hvis den overhovedet er mulig kommer det tidligst til at ske til sommer.

Ikke mindst siger det en del om at vi ikke har alt for meget at beklage os over i forhold til de spillere vi sender på banen for tiden(nationale cups ikke inkluderet) :dance: .

Men det er sgu lidt kedeligt når der er lang tid til den næste kamp og vi ikke diskuterer 20 spillere til 4-5 forskellige pladser i start 11'eren 8-), men så vil jeg hellere have sjove weekender.
Det er pga alt det du siger, at jeg faktisk synes de kommende vinduer er så interessante og vigtige (og hvorfor jeg bliver ved med at henvise til dem), for selvom vi naturligvis mangler voldsomme mængder information, så er vores diskussioner om ikke andet indikative for hvad der foregår i klubben. Og netop fordi holdet er som det er pt, så er det noget sværere at udpege de åbenlyse områder hvor vi kan/bør forstærke os. Og hvad sker der når andre klubber og spillere ved dette? Priserne stiger og spillerne (både nuværende og kommende) vil kende deres status i truppen.

Jeg synes selv Neves (Wolves), Tarkowski (Burnley), Wan-Bissaka (CP), Richarlison (Everton), Billing (Hudd) og Sessengon (Fulham) ligner spillere der enten kan forstærke de første 15-18 navne i truppen, eller for de to sidstnævnte udvikle sig til det. Men hvor mange af dem har lyst til at tage til klubben, for at kæmpe for spilletid? Sessengon har tidligere udtalt at han ikke vil til Liverpool fordi han vil være sikker på spilletid.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 14. jan, 2019 20:45

Den eneste interessante af de spillere du nævnte er Sessegnon. Neves mener jeg ikke vi har behov for efter vi har fået Fabinho. De andre er bare ikke gode nok
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 14. jan, 2019 22:20

pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:Det siger vel en del at vi midt i et transfer vindue diskuterer en transfer vi alle sammen ved er rimelig usandsynlig og hvis den overhovedet er mulig kommer det tidligst til at ske til sommer.

Ikke mindst siger det en del om at vi ikke har alt for meget at beklage os over i forhold til de spillere vi sender på banen for tiden(nationale cups ikke inkluderet) :dance: .

Men det er sgu lidt kedeligt når der er lang tid til den næste kamp og vi ikke diskuterer 20 spillere til 4-5 forskellige pladser i start 11'eren 8-), men så vil jeg hellere have sjove weekender.
Det er pga alt det du siger, at jeg faktisk synes de kommende vinduer er så interessante og vigtige (og hvorfor jeg bliver ved med at henvise til dem), for selvom vi naturligvis mangler voldsomme mængder information, så er vores diskussioner om ikke andet indikative for hvad der foregår i klubben. Og netop fordi holdet er som det er pt, så er det noget sværere at udpege de åbenlyse områder hvor vi kan/bør forstærke os. Og hvad sker der når andre klubber og spillere ved dette? Priserne stiger og spillerne (både nuværende og kommende) vil kende deres status i truppen.

Jeg synes selv Neves (Wolves), Tarkowski (Burnley), Wan-Bissaka (CP), Richarlison (Everton), Billing (Hudd) og Sessengon (Fulham) ligner spillere der enten kan forstærke de første 15-18 navne i truppen, eller for de to sidstnævnte udvikle sig til det. Men hvor mange af dem har lyst til at tage til klubben, for at kæmpe for spilletid? Sessengon har tidligere udtalt at han ikke vil til Liverpool fordi han vil være sikker på spilletid.
Billing :shock:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 15. jan, 2019 10:28

pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:Det siger vel en del at vi midt i et transfer vindue diskuterer en transfer vi alle sammen ved er rimelig usandsynlig og hvis den overhovedet er mulig kommer det tidligst til at ske til sommer.

Ikke mindst siger det en del om at vi ikke har alt for meget at beklage os over i forhold til de spillere vi sender på banen for tiden(nationale cups ikke inkluderet) :dance: .

Men det er sgu lidt kedeligt når der er lang tid til den næste kamp og vi ikke diskuterer 20 spillere til 4-5 forskellige pladser i start 11'eren 8-), men så vil jeg hellere have sjove weekender.
Det er pga alt det du siger, at jeg faktisk synes de kommende vinduer er så interessante og vigtige (og hvorfor jeg bliver ved med at henvise til dem), for selvom vi naturligvis mangler voldsomme mængder information, så er vores diskussioner om ikke andet indikative for hvad der foregår i klubben. Og netop fordi holdet er som det er pt, så er det noget sværere at udpege de åbenlyse områder hvor vi kan/bør forstærke os. Og hvad sker der når andre klubber og spillere ved dette? Priserne stiger og spillerne (både nuværende og kommende) vil kende deres status i truppen.

Jeg synes selv Neves (Wolves), Tarkowski (Burnley), Wan-Bissaka (CP), Richarlison (Everton), Billing (Hudd) og Sessengon (Fulham) ligner spillere der enten kan forstærke de første 15-18 navne i truppen, eller for de to sidstnævnte udvikle sig til det. Men hvor mange af dem har lyst til at tage til klubben, for at kæmpe for spilletid? Sessengon har tidligere udtalt at han ikke vil til Liverpool fordi han vil være sikker på spilletid.
Alle vinduer er vigtige :D.

Det er egentlig nogle sjove navne da de ikke sådan er forbedringer af start 11'eren, men muligvis af trupen og kunne erstatte nogle af de skadesplagede spillere vi har rendende rundt.
Jeg var lidt vild med Richarlisson da han var i Watford, men mente også at han ikke var klar til Liverpool og derfor skulle vi ikke forsøge noget sidste sommer. Jeg tror stadig ikke helt han er klar, men det nærmer sig da. Men han vil være alt for dyr og besværlig (tænker Everton skal have mere end en lille smule ekstra for at sælge til os) i forhold til hvad han kan bringe os. Jeg blev mega sur da han skiftede til Everton fordi det betød at vi nok aldrig vil få ham, var han nu blevet et år eller to mere i Watford, så kunne vi bare have hentet ham der. Men så er han jo heller ikke bedre, så det går nok.

Jeg kunne godt se en Neves indgå i truppen på midtbanen, vi har pt. kun Fabinho der kan spille en af de to "6'ere", der samtidig har den der finesse og kreativitet med bolden, hvor Gini, Hendo og Milner så har andre kvaliteter. Spørgsmålet er jo så bare om ikke Keita kommer til at udfylde den rolle eller evt. Curtis Jones. Jeg er bange for at Neves ender i Manchester, hvor han ikke behøver at gøre sig lige så umage for at komme på holdet og hvor han får mere i løn. Han er helt sikkert en spiller vi kigger på og skal være interesserede i, men det gør de andre også. Men nogle gange har vi jo tre centrale midtbaner og det tror jeg fortsat vi vil have og så er der jo noget bedre plads til Neves.

Sessegnon bliver jo nødt til at tage chancen med et større hold på et tidspunkt og jeg tror det bliver til sommer hvis Fulham alligevel rykker ned. Shaqiri og Salah spiller efterhånden begge fast og derfor tror jeg at Sessegnons muligheder for spilletid egentlig er fornuftige nok.

Jeg tænker lidt at vi har en A kæde:
----------------Salah------------
Mané----------Firmino---------Shaqiri
----------Fabinho----Gini-------------
Robbo--van Dijk---Gomez----Trent
----------------Alisson------------
4-3-3
Mané-----Firmino-----Salah
------Keita-------Gini-------
------------Fabinho---------
Robbo--van Dijk---Gomez----Trent
----------------Alisson------------
og en fremtidig B kæde:
----------------Origi----------------
Brewster------Lallana--------Wilson
-------------Keita---Hendo----------
A Lewis--Lovren--Matip----Clyne
-----------------Grabara :dontknow: ------------
4-3-3:
Brewster-----Origi-----Shaqiri
---------Lallana----Grujic---
--------------Henderson-------
A Lewis--Lovren--Matip----Clyne
-----------------Grabara :dontknow: ------------
nu har jeg udeladt spillere som Milner og Sturridge der ikke nødvendigvis har kontrakt til næste sæson også, men det er ikke så vigtigt om det er Milner eller Clyne der er 2. HB eller om det er Origi eller Sturridge der er 2. angriber. og sandsynligvis kommer vi også til at sælge nogle af disse spillere og det afhænger også af hvilke spillere der får bedre tilbud og hvad de selv vil.

pointen er at vi pludselig kan blive lidt rigeligt afhængige af nogle unge spillere med meget lidt førsteholdserfaring og set i det lys tænker jeg at vi skal se lidt på nogle transfers i venstre back og hurtig, teknisk-dygtig-og-dygtig-driblende-offensivspiller kategorien. Men som vi så med Robbo behøver en VB jo ikker koste 20 millioner pund for at være god.
Lloyd Kelly har været nævnt, men må indrømme at jeg ikke har set ham spille og kun kender hans navn fordi de skrev det i ECHO.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... n-15615616
Tierney fra Celtic var flere af os ret hotte på i sommeren 2017, nu er han lidt ældre og måske klar til at tage kampen op imod sin landsmand.

oppe foran tror jeg at en angriber helst med lidt fart i støvlerne er mest oplagt:
Timo Werner er vel top kandidat og mest oplagt da han både kan spille Firmino's angriber rolle, Mané's kantrolle og vigtigst; Salah's angriberrolle, men det er vi ikke den eneste klub der har luret.
Så er der også mulighed for at hente en lidt akavet spiller som Arnautovic, der mere ville være en kandidat til Firmino's plads, men mangler hurtigheden til at spille Salah's angriber rolle, men ville kunne skabe stor ravage når han kom ind fra bænken.

Så syntes jeg også vi generelt skal lure på forstærkninger rundt omkring på banen, f.eks. ville jeg ikke vre imod at vi fandt en forsvarspiller med bedre skades historik end Gomez, Matip og Lovren, men altså ikke for enhver pris da de er ganske dygtige alle tre.

Jeg syntes at vores gode førsteholdstrup giver os en fantastisk mulighed for at sige nej til transfers, vi er ikke tvunget til at købe en angriber og hvis vi kun kan få Bendtner eller Balotelli... så siger vi nej og klarer os med det vi har. Vil Sessegnon ikke til Liverpool, så har vi Wilson. Vil Napoli have 150 millioner for Koulibaly, så har vi råd til at sige nej. Det er altså dejligt at vi er der.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 15. jan, 2019 11:00

Jeg tror vi skal have fat i nogle engelske spillere i næste transfervindue. Såfremt Lallana, Clyne, Solanke og Sturridge som forventet forlader holdet, så skal der hentes engelske spillere ind for at overholde homegrown reglerne.

Maddison og Chilwell (når Moreno også er væk) i Leicester kunne være bud. En engelsk reservemålmand kunne også være en mulighed, selvom Karius vidst også tæller som homegrown grundet hans fortid i City.

Sessegnon er selvfølgelig en anden mulighed.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 15. jan, 2019 11:18

Mads T. skrev:Jeg tror vi skal have fat i nogle engelske spillere i næste transfervindue. Såfremt Lallana, Clyne, Solanke og Sturridge som forventet forlader holdet, så skal der hentes engelske spillere ind for at overholde homegrown reglerne.

Maddison og Chilwell (når Moreno også er væk) i Leicester kunne være bud. En engelsk reservemålmand kunne også være en mulighed, selvom Karius vidst også tæller som homegrown grundet hans fortid i City.

Sessegnon er selvfølgelig en anden mulighed.
Karius er på to års leje plus købsklausul. Så vi skal nok overveje noget andet.

Jeg er lidt vild med Maddison, men han bliver nok frygtelig dyr.

Jer er ikke så sikker på at Clyne smutter, hvis han får en masse spilletid i Bournemouth vil han komme tilbage og have et meget højere niveau og være meget bedre rustet til at få spilletid i næste sæson. Men det er rigtigt med homegrowns.

Wilson er også en spiller vi nok satser lidt på i næste sæson. Hoever når vel også at tælle som Home grown når han bliver ældre.

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af And I'm Javert » tirsdag, 15. jan, 2019 12:57

Filos of Isk skrev:
Mads T. skrev:Jeg tror vi skal have fat i nogle engelske spillere i næste transfervindue. Såfremt Lallana, Clyne, Solanke og Sturridge som forventet forlader holdet, så skal der hentes engelske spillere ind for at overholde homegrown reglerne.

Maddison og Chilwell (når Moreno også er væk) i Leicester kunne være bud. En engelsk reservemålmand kunne også være en mulighed, selvom Karius vidst også tæller som homegrown grundet hans fortid i City.

Sessegnon er selvfølgelig en anden mulighed.
Karius er på to års leje plus købsklausul. Så vi skal nok overveje noget andet.

Jeg er lidt vild med Maddison, men han bliver nok frygtelig dyr.

Jer er ikke så sikker på at Clyne smutter, hvis han får en masse spilletid i Bournemouth vil han komme tilbage og have et meget højere niveau og være meget bedre rustet til at få spilletid i næste sæson. Men det er rigtigt med homegrowns.

Wilson er også en spiller vi nok satser lidt på i næste sæson. Hoever når vel også at tælle som Home grown når han bliver ældre.
Ja, mon ikke Wilson tilføjes truppen. Trent og Gomez rammer også snart de 21 så de kan tilføjes som homegrown. Så står vi med Trent, Gomez, Hendo, Milner og Oxlade, samt Wilson. Det gør at vi kan have en 23-mands trup til næste sæson. Ikke helt skidt. Milner holder nok ikke meget mere end et par sæsoner mere, så hvis vi bare i løbet af de næste to-tre transfervinduer henter os en britisk spiller, så er vi nogenlunde stillet. Mignolet må forventes at forlade klubben, så måske en yngre britisk målmand som backup. Vi burde virkelig ikke stå i de største problemer mht. britiske spillere.
Do not forget my name!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 15. jan, 2019 13:25

Den her tråd er jo interessant i det perspektiv, at vi ikke skal til at bygge en masse op. Vi skal fintune og optimere, i nogle tilfælde erstatte, men pointen er, at som hold i det store og hele er der hvor vi skal være. Lettere sagt end gjort! Derfor vil vi jf. Klopps ord ikke være på et stadie, hvor vi vil bruge så mange penge en gang til. Simpelthen fordi der ikke er brug for det. Og fordi vi ikke står overfor endnu et "Coutinho-salg", i og med at det nu er os, som er tiltrækkende.
Et andet perspektiv handler om at vi nu meget ofte spiller i et andet system, nemlig 4-2-3-1. Det vil sige, at vi nu bruger 4 decideret offensive spillere modsat i 4-3-3. Og her ser vi i min optik lidt tynde ud i bredden. Vi har været forskånet for skader og karantæner, og de fleste offensive profiler har slået til, om end man vel reelt godt kan diskutere, hvor stor en sæson Firmino og Mane reelt har gang i.
Coutinho er nok mest for sjovs skyld været nævnt i diverse rygtestrømme, men det har både Barcelona og Coutinho afvist. Faktum er dog at barca rent faktisk stadigvæk skylder os penge for salget, så komplet urelistisk er det vel heller ikke.
Skal vi putte realismebrillerne på, så viser Michael Edwards/Klopps strategi, at vi går efter lidt af hvert. Topspillere i form af VvD og Alisson (baseret på efterspørgsel og niveau på pågældende tidspunkt de blev købt, ikke nødvendigvis klubbens navn). Vi har købt en lovende Robertson og Shaqiri, som bare var en god handel.
Jeg skal ikke sige, hvem vi reelt går efter, men det her sommervindue kan kun skuffe dem der er transferliderlige, for jeg forudser et ret stille et af slagsen. Til gengæld bliver det nogle, hvor man forholdsvis let kan se, hvad det er for en puslespilsbrik, vi er gået efter.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 15. jan, 2019 13:50

Jeg tror du får ret, Jesper.

Jeg kunne godt se os hente en offensiv spiller ala Timo Werner (som er blevet rygtet en del til os) eftersom han både kan spille venstrefløj og angriber. Vi sælger nok højest sandsynligt Origi og Sturridge har kontraktudløb. Det må efterlade os med : Salah, Mane, Firmino, Brewster, Shaqiri, Oxlade-Chamberlain (Tror mere Klopp ser ham som CM men hvis der skulle være behov for det så kan han tage fløjen.)

Jeg vil også mene vi skal hente en ny CM alt efter hvad der skal ske med Milner. Kunne godt forestille mig Milner ryge til Leeds hvis de ender med at rykke op.
Så håber jeg vi sælger Lallana, manden er simpelthen for skadet og har ikke niveau længere.
Det vil efterlade os med : Gini, Henderson, Naby Keita, Fabinho, Oxlade-Chamberlain og Lallana (som jeg håber bliver solgt.)

Forsvaret er sværest at forudse synes jeg.

Moreno's kontrakt udløber til sommer og han vil ifølge rygterne godt væk. Clyne bliver højest sandsynligt nok også solgt. Så er der de 4 CB'er. For mig er Van Dijk og Gomez det bedste makkerpar dernede. Lovren og Matip er fremragende backups, men de er simpelthen for skadet til at man kan stole på dem. Håber lidt vi sælger enten Lovren eller Matip hvor jeg tror Matip er i størst fare for at blive solgt i det Lovren forlængede sin kontrakt sidste år.

Med Moreno og Clyne solgt til sommer efterlader det os i forsvaret med : Van Dijk, Gomez, Robertson, Trent, Nathaniel Phillips, Lovren og Matip.

Jeg så gerne en venstreback som backup for Robertson og en ny CB hvis Matip sælges.

Mignolet ryger nok højest sandsynligt til sommer da han har nået den alder hvor han helst skal spille fast. Det kommer han ikke til i Liverpool.

Om Krabara og Kelleher er gode nok backups for Alisson kan jeg desværre ikke svare på da jeg ikke har set nogen af dem spille.

Så jeg håber vores transfervindue kommer til at se sådan her ud.

En offensivspiller gerne Timo Werner der kan spille flere positioner.
En CM. Har absolut ingen bud for hvem det kan være. Grujic ser jeg ingen fremtid i.
En backup venstreback for Robertson. En ung spiller ved navn Lloyd Jones har været rygtet en del til os.
En CB hvis Matip eller Lovren sælges. De Ligt er drømmen, men vi kommer ikke til at smide så mange penge efter en CB igen. Ellers en der også kan spille højreback hvis Trent bliver skadet. Havde håbet lidt på Pavard da han både kan spille RB og CB men han er desværre røget til Bayern.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 15. jan, 2019 15:12

Jeg tror også Jesper rammer hovedet på sømmet.

Tror også det bliver stille til sommer, vi har givet en ønskespiller eller to til
-angrebet
-midtbane(hvis Milner smutter)
-CB
-VB
og reserve Keeper
spillere, hvor vi både mener at de har spillemæssigt niveau til at begå sig på et hold i toppen af europæisk fodbold, men også har de mentale kvaliteter og forudsætninger for at gøre det godt i den rolle de som udgangspunkt vil få på holdet.

Det kunne være(og nu hiver jeg bare eksempler ud af bagdelen på mig selv):
offensiv:
Werner
Sessegnon
Leon Bailey
Arnautovic

CM:
Rabiot
Neves

VB:
Lloyd Kelly
Tierney

CB:
Koulibaly(jeg blev nødt til det)
De Jongh(og igen :aliboronz8: )

og en rutineret reserve keeper, jeg tror der er et par stykker med landsholdserfaring( der har kontraktudløb til sommer :dontknow: ).

Problemet er bare at det langt fra er sikkert at vi kan nå til enighed med spillerne og med klubberne og komme til at nærme os de transfers og så tror jeg ikke vi går videre til den næste i rækken; så tror jeg bare at vi fokuserer på en helt anden type spiller. Vi vil nok også være opmærksomme på ikke at få for mange nye ind til sommer. Til sammen giver det med stor sandsynlighed et stille, stille vindue.

I forhold til CB positionen, så tror jeg heller ikke at vi vil tvinge folk som Matip og Lovren væk, hvis der kommer et tilbud og de gerne selv vil videre så ser vi på det, især hvis der er spillere vi lurer på, men det er ikke godt for holdånden hvis vi sender Lovren alene på træningslejr i sibirien indtil han skriver under med en kinesisk klub.

nogle af de yngre transfermål vurderer vi måske også er for umodne til at få succes nu og her og derfor venter vi og ser om de ikke modnes i deres nuværende klubber.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 15. jan, 2019 22:24

Vi skulle så meget have været Fulham i forkøbet.

Konge signing de har lavet. Det skal nok blive en succes.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 15. jan, 2019 22:47

liverpoolfc86 skrev:Vi skulle så meget have været Fulham i forkøbet.

Konge signing de har lavet. Det skal nok blive en succes.

Hvem tænker du på?

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 15. jan, 2019 22:49

Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Vi skulle så meget have været Fulham i forkøbet.

Konge signing de har lavet. Det skal nok blive en succes.

Hvem tænker du på?
An old Hero. Babel is back

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Besvar