15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Thommo » onsdag, 06. feb, 2019 14:26

Hekkem skrev:Tror det vil være en god ide ikke lade ham starte som central midt, men stille og roligt kunne finde sig tilrette ved at være kant, som han kender fra tidligere. Her kan han også bruge energien mere eksplosivt end som central midtbane, hvor der er mindre tid og plads.

Det bliver som et nyindkøb midt i sæsonen :)
Så skal alle vores midt´er nærmest ud på kanten, de virker ikke tilpasse inde centralt i tiden :D . Nå men vel er det gode nyheder med ham, men håber ikke for meget, dog håber jeg ubetinget han kommer ind centralt, når han endelig får spilletid, da han i den grad er manglet der. Så må det briste eller bære, da denne mulighed ikke kommer næste år, er mit gæt, for HVIS det glipper i år, vil spillerne være i en gigantisk bølgedal, det tager tid at komme op af. eksempelvis 13-14 sæsonen med 2. plads og 84 point så kom 14-15 sæsonen ,ed en stinkende 6.plads og 62 point.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 06. feb, 2019 14:39

Hekkem skrev:Tror det vil være en god ide ikke lade ham starte som central midt, men stille og roligt kunne finde sig tilrette ved at være kant, som han kender fra tidligere. Her kan han også bruge energien mere eksplosivt end som central midtbane, hvor der er mindre tid og plads.

Det bliver som et nyindkøb midt i sæsonen :)
Det er en god idé at starte med at give ham spilletid på kanten så han kan komme i gang. Under forudsætning at Gini, Hendo og Milner kommer tilbage på midtbanen inden Oxlade-C når så langt.

Det er vel samme strategi vi har set med Lallana; at han hele sidstse sæson stort set kun fik spilletid på kanten, hvor fejl pga. mangledne kamptræning ikke vil skade holdet lige så meget.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af YNWA! » lørdag, 02. mar, 2019 19:10



BREAKING: Alex Oxlade-Chamberlain is on the brink of making his eagerly-awaited return to action after 11 months on the sidelines. [James Pearce]

Liverpool will make a late decision on whether the 25-year-old is involved in Monday night's mini derby against Everton at Anfield. [James Pearce]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » tirsdag, 12. mar, 2019 10:36

På fredag gjorde Alex Oxlade-Chamberlain sitt etterlengtede comeback etter 11 måneder ute. Han spilte de førte 40 minuttene i U23-kampen mot Derby, men ble tatt av banen etter at han holdt seg til låret.

Nå har Jürgen Klopp fått gode nyheter - og alt er bra med kneet til midtbanespilleren.

– Det er ikke overraskende, det er normalt. De gode nyhetene er at kneet er perfekt. Ingenting skjedde, og det var vår eneste bekymring, sier Klopp til Liverpoolfc.com.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » torsdag, 11. apr, 2019 05:58

60 minutters kamp træning bag lukkede døre til Oxlade og Brewster. Gomez skulle også have været med, men han sad på bænken mod Porto:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/4 ... ng-for-ox/

Det vil da være fedt, hvis der kan nå at blive spilleminutter til disse 3 gutter her sidst på sæsonen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 11. apr, 2019 06:55

Niels K skrev:
Det vil da være fedt, hvis der kan nå at blive spilleminutter til disse 3 gutter her sidst på sæsonen.
Især hvis det skete fordi man City smed mesterskabet væk, så vi fik en eller to gratis kampe sidst på sæsonen Billede

Jeg tror klopp lurer på om han kan nå at få Gomez ind og aflaste Trent i en kamp eller to, her sidst på sæsonen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » tirsdag, 30. apr, 2019 08:44

Chambo ser ud til at ville blive tilbudt en ny 4 årig kontrakt:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -deal.html

Det må jo betyde, at vi ikke ser ham skrøbelig, men at hans skader har været enkeltstående uheldige begivenheder, som han samtidig er kommet sig over 100% ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. maj, 2019 17:46

Fra Liverpool Echo:

Ox on Klopp: "He always used to say to me, 'What's the difference between you and Mo? Why does he score so many goals? Because I watch you both shoot in training and you're just as good. It's because Mo believes he can and you don't. Simple. ".

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af YNWA! » torsdag, 06. jun, 2019 17:08



@Alex_OxChambo will wear our No.15 shirt for the 2019/20 season.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. jun, 2019 09:52

Jeg glæder mig helt vildt til at se Chambo for fuld udblæsning igen. Det bliver faktisk hans første pre-season under Klopp, så det vil være en god mulighed for at få ham i den perfekte form, og da vi samtidig må kalkulere med, at vi nok skal starte sæsonen uden Salah og Mané, så vil vi være afhængige af storspil fra Oxlade i premieren mod Norwich samt i Community Shield- og UEFA Super Cup finalerne, da stjerneangriberne sikkert først er klar til udekampen mod Soton den 17.08 ?

Shaqiri, Origi og Brewster vil jeg også glæde mig til at se nærmere på i pre-season kampene, hvor de skal vise, at vi ikke behøver at være urolige for kvaliteten.

https://www.rousingthekop.com/2019/06/2 ... w-signing/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 22. jun, 2019 10:15

Niels K skrev:Jeg glæder mig helt vildt til at se Chambo for fuld udblæsning igen. Det bliver faktisk hans første pre-season under Klopp, så det vil være en god mulighed for at få ham i den perfekte form, og da vi samtidig må kalkulere med, at vi nok skal starte sæsonen uden Salah og Mané, så vil vi være afhængige af storspil fra Oxlade i premieren mod Norwich samt i Community Shield- og UEFA Super Cup finalerne, da stjerneangriberne sikkert først er klar til udekampen mod Soton den 17.08 ?

Shaqiri, Origi og Brewster vil jeg også glæde mig til at se nærmere på i pre-season kampene, hvor de skal vise, at vi ikke behøver at være urolige for kvaliteten.

https://www.rousingthekop.com/2019/06/2 ... w-signing/
Oxlade er en god spiller men grundet hans skadeshistorik, ser jeg ham ikke som en fremtidig fast del af stærkeste start 11er. Et kæmpe talent nok aldrig får det optimale ud af sin karriere.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » mandag, 24. jun, 2019 10:25


Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af YNWA! » mandag, 01. jul, 2019 12:11

Chamberlain har fået nummer 15 fra næste sæson af.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Scherwin » lørdag, 06. jul, 2019 22:56

Ox er i elendig form.

I dagens lactate test var han HELT færdig og måtte sidde ned halvvejs igennem.

Gomez og Milner var de sidste 2. Milner løber stadig gomez er færdig.

(var kun 6 senior spiller til træning idag) Fabinho, Ox, Matip, Milner, Gomez og Lallana
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. jul, 2019 23:27

Hvad går en lactate test ud på?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar