LFC - Watford >> Kamptråden [Efter: side 9]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede lørdag, 09. mar, 2019 22:37

Alisson
0
Ingen stemmer
Alexander-Arnold
34
35%
Matip
1
1%
Van Dijk
19
20%
Robertson
2
2%
Fabinho
15
16%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Milner
1
1%
Mane
19
20%
Salah
3
3%
Origi
1
1%
Henderson
1
1%
Lallana
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 96

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 44
Kontakt:

LFC - Watford >> Kamptråden [Efter: side 9]

Indlæg af Mugge » mandag, 25. feb, 2019 11:24

Hvornår:
Onsdag d. 27. februar, kl. 21.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Ingen

Online:
Viaplay (forskudt)
EurosportPlayer (forskudt)
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 41

Re: LFC - Watford >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » mandag, 25. feb, 2019 11:58

SEJR!!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 40

Indlæg af ilusio » mandag, 25. feb, 2019 12:39

Allison
TAA - Matib(desværre) - VVD - Robbo
Fabinho - Keita - Gini
Shaqiri - Salah - Mane

Hvor svært kan det være!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 25. feb, 2019 12:58

ilusio skrev:Allison
Fabinho - Keita - Gini
Shaqiri - Salah - Mane

Hvor svært kan det være!
jaa, det må du nok sige.

Sturridge har overblikket og teknikken til at spille Firmino's rolle, men hans fysiske formåen er ikke god nok længere

Origi er vores mest atletisk spiller(ham, Gomez eller van Dijk), men mangler overblikket til at spille den plads effektivt.

Jeg kan egentlig godt lide Origi, men det lader ikke til at han viser Klopp ret meget til træning, når nu Sturridge ret ofte bliver foretrukket.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 25. feb, 2019 13:24

Filos of Isk skrev:
Fabinho - Keita - Gini
Shaqiri - Salah - Mane

Hvor svært kan det være!
jaa, det må du nok sige.

Sturridge har overblikket og teknikken til at spille Firmino's rolle, men hans fysiske formåen er ikke god nok længere

Origi er vores mest atletisk spiller(ham, Gomez eller van Dijk), men mangler overblikket til at spille den plads effektivt.

Jeg kan egentlig godt lide Origi, men det lader ikke til at han viser Klopp ret meget til træning, når nu Sturridge ret ofte bliver foretrukket.
Jeg må indrømme jeg overhovedet ikke forstår det her “desværre” om Matip. Jeg synes han er yderst professionel og netop gør sit job til UG. Han er ikke verdensklasse, men det er vel heller ikke forventningen. Og så er han rimelig god med bolden, hvilket ofte undervurderes.

Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Tom_Jorsal
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 31

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 25. feb, 2019 13:25

Helt enig, Matip var også en af de bedste igår.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 25. feb, 2019 13:42

Jesper skrev:
Filos of Isk skrev:
Fabinho - Keita - Gini
Shaqiri - Salah - Mane

Hvor svært kan det være!
jaa, det må du nok sige.

Jeg må indrømme jeg overhovedet ikke forstår det her “desværre” om Matip. Jeg synes han er yderst professionel og netop gør sit job til UG. Han er ikke verdensklasse, men det er vel heller ikke forventningen. Og så er han rimelig god med bolden, hvilket ofte undervurderes.

Sent from my iPad using Tapatalk
Jeg læste det som en kommentar om at det er synd at Gomez og Lovren er ude :dontknow: , det er svært at forestille sig en bedre spiller som 4. valg, jeg er slet ikke ked af Matips indsats.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 40

Indlæg af ilusio » mandag, 25. feb, 2019 14:32

Jeg har ikke noget ondt at sige om Matib, men hans niveau er under Lovren og især Gomez.
Han accepterer sin rolle som nummer 4 og er ok på dette niveau, men jeg savner stadig de andre 2. Som sagt især Gomez.

TAA var savnet igår mod scum. Han vil også tilføre noget ekstra frem af banen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 25. feb, 2019 14:35

ilusio skrev:Jeg har ikke noget ondt at sige om Matib, men hans niveau er under Lovren og især Gomez.
Han accepterer sin rolle som nummer 4 og er ok på dette niveau, men jeg savner stadig de andre 2. Som sagt især Gomez.

TAA var savnet igår mod scum. Han vil også tilføre noget ekstra frem af banen.
Det var også sådan jeg læste det.
Men så er vi jo dejligt enige alle sammen :alcohol:

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 25. feb, 2019 15:20

Faktisk synes jeg, man kan se, at Matip nu er kommet i fin kampform. Både ift. timing i indgreb og spil med bolden. Håber han kan undgå endnu en af de skader, som har gjort hans Liverpool karriere til on/off.

Der var faktisk engang for ikke så længe siden, hvor der blev skrevet om, hvor meget bedre vores resultater var med Matip i forsvaret.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-12474199

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 25. feb, 2019 16:36

Jeg er tilgebgæld overhovedet ikke enig. 2 kampe i streg er han nu blevet reddet fra at begå selvmål (iøvrigt to helt identiske). Her udover synes jeg han dribler direkte ind i en blindgyde til trods for den enormt store plads han for når han laver hans ‘raids’.. modstanderne anser ham simpelthen for så lille en trussel at de tillader ham at løbe med bolden (og han har da heller intet fået ud Af disse ture). Herudover synes jeg Fabinho har gjort det klart bedre i hans ene gæste optræden som CB.

Bevares jeg regner jo så heller ikke Matip i forvejen, så kan nok være lidt farvet. Han er vel fin nok som 4. Valg, jeg havde nok hellere set et ungt talent på den plads istedet dog.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » mandag, 25. feb, 2019 17:24

Bellamy_fever skrev:Jeg er tilgebgæld overhovedet ikke enig. 2 kampe i streg er han nu blevet reddet fra at begå selvmål (iøvrigt to helt identiske). Her udover synes jeg han dribler direkte ind i en blindgyde til trods for den enormt store plads han for når han laver hans ‘raids’.. modstanderne anser ham simpelthen for så lille en trussel at de tillader ham at løbe med bolden (og han har da heller intet fået ud Af disse ture). Herudover synes jeg Fabinho har gjort det klart bedre i hans ene gæste optræden som CB.

Bevares jeg regner jo så heller ikke Matip i forvejen, så kan nok være lidt farvet. Han er vel fin nok som 4. Valg, jeg havde nok hellere set et ungt talent på den plads istedet dog.
Har Matip ikke fået noget ud af sine raids? Hvad så med det frispark på kanten af feltet mod united? Og skal en spiller nu dømmes på hvad han gør i en situation hvor spillet er afblæst efter en offside? Jeg synes Matip har gjort det ganske glimrende. Han er god i hovedspillet og faktisk også glimrende til at spille bolden frem i banen, selv om der er en svipser her og der (som især kritikkerne formentlig lægger mærke til). Mod united skabte han vel vores største chance på hans raid, ligesom man kan argumentere for at han blev snydt for et straffespark på et hjørne i 2. halvleg, hvor han blev hevet ned af McTominay. Defensivt synes jeg han var solid sammen med VVD. Gomez er fremtiden sammen med VVD og vi kan formentlig ikke leve med Matip og Lovren som backup når de så ofte er skadet (Gomez er også ofte skadet), så det ville give mening at lade Lovren eller Matip gå og så hente en yngre men stabil forsvar ind som 3-4. valg. Jeg ville være meget tilfreds med at have Matip som tilsvarende 3-4. valg.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 25. feb, 2019 17:34

Jeg synes også, Matip har gjort det rigtig fint på det seneste, og jeg er helt tryg ved ham særligt sammen med Virgil. De må dog begge gerne forsøge at spille sig helt frem til modstandernes felt, hvis der opstår muligheder, da de begge er gode nok til det.

Spændende hvordan vi håndterer fraværet af Firmino, men det er jo en mulighed for at vise sig frem for dem, der udtages og får placeret et stort ansvar, og så må vi se, om vedkommende har kvaliteterne til at løfte opgaven.

Personligt vil jeg gerne have, at Salah kommer i meget berøring med bolden, så udgangspunktet må gerne være fra kanten, og han må gerne trække ned og deltage i opspillet. Mané må gerne agere på lignende vis på modsatte side, og Keita og Gini skal blende sammen med de 2 med småspil, 1-2, dybdeløb osv. Jeg vil gerne prøve med Origi på toppen, da han har fysik, rimelig boldfast og god på låget.

Kvalitetsbidrag fra backs er et must, og Fabinho styrer fra 6'eren.

khede

Indlæg af khede » mandag, 25. feb, 2019 19:06

Puha hvor Salah er langt under det niveau fra sidste sæson. Han er måske fint med i forhold til mål, men sidste sæson var han langt bedre til at drible og bare vælge de rigtige løsninger. Han falder jo totalt ud i flere kampe nu :cry:

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 25. feb, 2019 20:47

Mads T. skrev: Har Matip ikke fået noget ud af sine raids? Hvad så med det frispark på kanten af feltet mod united?
det er vel også den eneste ? Ellers har han driblet sig ind i en blindgyde hver gang. Jeg var målløs over at han fik lov at trække den så langt frem mens United bare passivt kiggede på, inden de til sidst fik ham bremset. Den ene tur skal han ret beset have ros for, omend jeg mener den var for en billig baggrund.
Mads T. skrev:Og skal en spiller nu dømmes på hvad han gør i en situation hvor spillet er afblæst efter en offside?
Tjaeh det synes jeg da ikke er urimeligt ? Det vsr ikke ligefrem fordi han viste at det alligevel ikke rakte og derfor lige skulle vide sine afslutninggsevner.
Mads T. skrev:[...]ligesom man kan argumentere for at han blev snydt for et straffespark på et hjørne i 2. halvleg, hvor han blev hevet ned af McTominay.
kan man ikke kritisere ham for et selvmål der gudskelov snært blev dømt offside, kan man da heller ikke rose ham for at en United spiller begår straffe mod ham ?
Mads T. skrev:Defensivt synes jeg han var solid sammen med VVD. Gomez er fremtiden sammen med VVD og vi kan formentlig ikke leve med Matip og Lovren som backup når de så ofte er skadet (Gomez er også ofte skadet), så det ville give mening at lade Lovren eller Matip gå og så hente en yngre men stabil forsvar ind som 3-4. valg. Jeg ville være meget tilfreds med at have Matip som tilsvarende 3-4. valg.
jeg vil sp være tilfreds med Lovren og en ung lovende spiller som 3-4 valg. Ideelt set også gerne en anden istedet for Lovren, Grundet hans skadeshistorik, ikke hans evner.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar