Southampton - LFC >> Kamptråden [Efter: side 7]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede mandag, 15. apr, 2019 22:38

Alisson
0
Ingen stemmer
Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
Matip
7
7%
Van Dijk
8
9%
Robertson
0
Ingen stemmer
Fabinho
1
1%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Keita
3
3%
Mane
4
4%
Salah
14
15%
Firmino
12
13%
Henderson
35
37%
Milner
10
11%

Afgivne stemmer: 94

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 40
Kontakt:

Re: Southampton - LFC >> Kamptråden [Efter: side 7

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 05. apr, 2019 23:02

Fantastisk interview efter kampen. Salah tager totalt pis på Hendo "Everybody talking about me not scoring in 9 games, but Hendo didn't score in 60!" Det er så tydeligt de gutter har det godt sammen.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Southampton - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Niels K » fredag, 05. apr, 2019 23:02

Thommo skrev:Assist og mål af Hendo what da fuck fuck fuck :shock:
Så fik du din jubelscene af Salah, Thommo :dance:

Den blev dog overgået af Hendo bagefter :shock: :flag5: :alcohol:

Brugeravatar
Kasper88

Indlæg af Kasper88 » fredag, 05. apr, 2019 23:02

MotM: Klopp - men ham kan man desværre ikke stemme på. Han sætter præcis det hold, jeg ville have stillet. At de så ikke rammer nogen god dag, det er svært at klandre Klopp for. Til gengæld laver han en lille genistreg ved at sætte Henderson ind, der ændrer kampen til vores favør. Derfor - MotM: Hendo.

En svær kamp på en svær bane. Al respekt til Southampton, der havde fortjent mere, men de kendte ikke deres besøgelsestid, det gjorde vi. Vigtigt!
Flovt førstemedlem af gruppen for dem, der tvivlede på Alex Oxlade-Chamberlain.

STMO

Indlæg af STMO » fredag, 05. apr, 2019 23:03

Salah, Henderson og Milner vinder kampen i dag.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 40
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 05. apr, 2019 23:05

Jeg så den med engelske kommentatorer og analyser bagefter. De udpeger Firmino som afgørende for både 2-1 og 3-1 målene - man ser det ikke når det foregår, men ved 2-1 målet trækker han faktisk 2 mand væk fra Salah, og det giver ham lige præcis pladsen til selv at afslutte. Og så naturligvis et assist til 3-1.

Så MoM for mig er Hendo, Salah og Firmino.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » fredag, 05. apr, 2019 23:08

Hold kæft, hvor er det udmattende at holde med Liverpool i øjeblikket. Vi venter godt nok længe med at hive sejrene hjem. Men hvor er det fedt, at vi konstant hænger på og får lagt pres på Man City.

Jeg vælger at kalde det en taktisk geni-streg af Klopp, at starte med Hendo og Milner ude, og så bringe deres energi ind på et tidspunkt, hvor Southampton slet ikke vil være i stand til at bringe et modsvar. Ved godt, at man kan vende den om og kritisere startopstillingen, Men her hos mig er glasset mere end halvt fuldt.

Dejlig start på weekenden.
"I am the normal one"

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 05. apr, 2019 23:11

athomsen skrev:
STMO skrev:Salah og Henderson. Hvem skal være den 3. (MoM)?
Klart Milner. Ved godt Hendo lavede assist og mål - men det var Milners kvalitet generelt, der gjorde forskellen
Jeg synes denne kamp helt perfekt understreger, hvorfor Klopp går med sine 3 sikre på midten. Vi havde vores momenter, men den var generelt temmelig gal på midten, indtil vi fik vores british steel ind på banen.

Fabinho spiller ikke en god kamp, og han kunne lige så godt være skiftet ud som Gini, og på det tidspunkt lige så godt Keita, selvom han dog scorede. Robbo lagde skodindlæg, og Trent havde fuldstændigt fået det forkerte ben ud af sengen.

Når hele holdet spiller så sløjt og usammenhængende, så skal det også være svært for de 3 forreste, og de så heller ikke for skarpe ud, men de de havde deres momenter, og de blev alle 3 ved, så vi fik de point, vi skulle have i dag, men der er altså en helr del at tale om og en masse at spekulere over for Klopp.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 43

Indlæg af Thommo » fredag, 05. apr, 2019 23:26

Niels K skrev:
Thommo skrev:Assist og mål af Hendo what da fuck fuck fuck :shock:
Så fik du din jubelscene af Salah, Thommo :dance:

Den blev dog overgået af Hendo bagefter :shock: :flag5: :alcohol:
Ja jeg påstår jo at jublen siger meget, og Hendos siger "vi vinder resten hvis jeg starter Klopp, så må vi se om scum tager point mod scum II" Og jeg har før skrevet at Milner er must start 11´er , pga han har vundet PL, og sammen med Hendo ændrede englænderne jo kampen, fan-fucking-tastisk. Jeg havde faktisk begravet det mesterskab, men idag kom troen igen, og jeg elsker den tro. Og kan se du tilmed giver mig lidt ret med Firmino :love3: Jeg bliver personligt mere og mere træt af Bobby, og Klopp som bruger ham, men idag er jeg dog ligeglad. 3 point....Videre.

Og mener hverken Klopp skal fyres eller Firmino skal sælges, bare at Klopp skal stoppe med sine man crush´es, og Firmino skal lade som om han bliver presset af Shaq/Sturr/Origi/formations ændring og spille op til sit potentiale, og lade som om han vil vinde PL.
Some people have a way with words, and other people...oh, uh, not have way....

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 41

Indlæg af Emmy » fredag, 05. apr, 2019 23:32

Skade til taa eller var han bare pivringe?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » fredag, 05. apr, 2019 23:33

Thommo skrev:Ja jeg påstår jo at jublen siger meget, og Hendos siger "vi vinder resten hvis jeg starter Klopp, så må vi se om scum tager point mod scum II" Og jeg har før skrevet at Milner er must start 11´er , pga han har vundet PL, og sammen med Hendo ændrede englænderne jo kampen, fan-fucking-tastisk. Jeg havde faktisk begravet det mesterskab, men idag kom troen igen, og jeg elsker den tro. Og kan se du tilmed giver mig lidt ret med Firmino :love3: Jeg bliver personligt mere og mere træt af Bobby, og Klopp som bruger ham, men idag er jeg dog ligeglad. 3 point....Videre.

Og mener hverken Klopp skal fyres eller Firmino skal sælges, bare at Klopp skal stoppe med sine man crush´es, og Firmino skal lade som om han bliver presset af Shaq/Sturr/Origi/formations ændring og spille op til sit potentiale, og lade som om han vil vinde PL.
Så du mener ikke at Firmino var god i dag?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Indlæg af Cynwal » fredag, 05. apr, 2019 23:35

LR75 skrev:Hvor er det en vanvittig hovedstødsaflevering af Hendo, der starter den der kontra. Nu skal det altså holdes. Der skal laves en pind mere, tak.
Jeg lagde nu også mærke til en ret vigtig "jeg smadrer bare igennem"-tackling af Mané, som dermed får bolden hen til Henderson, ........
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 05. apr, 2019 23:48

Jow, Milner, Hendo og Bobby er min stemmer, men igen igen igen må jeg skrive jeg ikke vurderer ud fra 95 minutter. Hvis Bobby spiller godt de næste 8-10 mdr, ændrer jeg da holdning igen. Denne sæson har været decideret ræderlig, i 50-60% af kampene og kun spillet superb i 10 %.... højt sat, efter min mening altså. Der i er også den præmis at Klopp har muligheder for at ændre på tingene med tilgangen af Shaq, jeg er fløjtende ligeglad med det skriv jeg læste om at Shaq ikke passer ind i den og den formation,pis og papir, Firmino har ikke passet ind på holdet helt generelt denne sæson, og trods det misbruger Klopp ham alligevel.

Men som skrevet, bare vi vinder PL, så er alt glemt i en periode. Jeg har ikke på noget tidspunkt været kæmpe Firmino fan, i LFC tiden, jeg var fan i Hoffenheim, som jeg har skrevet før.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 05. apr, 2019 23:55

Jeg gav dig en lillefinger mht. Firmino, Thommo og nu kan jeg mærke, at du tog hele hånden :lol:

PS. Hvor er det ærgerligt, at vi er blevet så få herinde i denne eventyrlige sæson. Sidste sæson kom kamptrådene på +20 sider...

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 06. apr, 2019 00:11

Sådan er jeg bare ;) , jeg står også ved,modsat mange, at jeg er dybt dobbelt moralsk. Så er vel gennemført træls(det er kun mig der må skrive det ;) ), men dog ærlig. Håber Firmino spiller på 90% af sit potentiale i snit næste sæson, så dropper jeg min kritik....altså om en 8-10 mdr. for 95 min her og der, hjælper ikke hvis vi skal slå City.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 06. apr, 2019 00:35

Niels K skrev: PS. Hvor er det ærgerligt, at vi er blevet så få herinde i denne eventyrlige sæson. Sidste sæson kom kamptrådene på +20 sider...
Og til dette, er min påstand at man skal være mainstream, det har jeg skrevet mange gange, folk respekterer ikke andres holdning mere. Nu er det så blevet mere eller mindre ensrettet, nok pga folk ikke gider "nakkes"/hånes for at have en mindretals holdning, og dermed forsvinder herfra. Jeg har ihvertfald reelt fået nok, jeg bryder mig godt nok ikke om at pakke ting ind, hverken på nettet eller i virkeligheden, men jeg er begyndt på det herinde, og jeg kan egentligt ikke lide jeg lægger bånd på mig selv, jeg er vild med ytringsfriheden(fuck det latterlige kongehus,de arrogante forbandede fladpander på offentlig forsørgelse, nedlæg lortet). Jeg lægger bånd på mig selv ved ikke at flæske Firmino totalt i 18-22 pl kampe denne sæson, ligeså ved ikke at bruge Shaq MEGET MEGET mere og jeg kunne blive ved.....Men det gør jeg ikke. Mere ihvertfald, jeg begrænser det meget, i forhold til hvor frustreret jeg er over Firmino, og Shaq på bænken

Ved ikke om man må disse de margrethe og hendes bande, men om ikke andet huggede hendes familie i sin tid hovedet af en modstander for at beside den der offentlig forsørger post.

Besvar