Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. apr, 2019 16:19

Klopp skal vinde mesterskabet i år, ellers skal han jo til Schweiz og være træner.

If we sit here in four years, I think we win one title. If I don’t win the next one, maybe it will have to be in Switzerland.”

https://www.theguardian.com/football/20 ... normal-one

Han skal altså levere i år :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 05. apr, 2019 11:57

Hr. Drejer skrev:Klopp skal vinde mesterskabet i år, ellers skal han jo til Schweiz og være træner.
mon ikke en pokal med store ører vil købe ham en sæson ekstra?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » fredag, 05. apr, 2019 13:01

Jeg er sikker på, at han bliver så længe, han selv har lyst, og vi sidder sikkert blot og venter længselsfuldt på, at han skriver under på en kontraktforlængelse.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 05. apr, 2019 13:32

Niels K skrev:Jeg er sikker på, at han bliver så længe, han selv har lyst, og vi sidder sikkert blot og venter længselsfuldt på, at han skriver under på en kontraktforlængelse.
Ja, det er ihvertfald gået fremad med stormskridt.
Da jeg sagde at vi skulle være med i mesterskabskampen i år, så troede jeg at Man City ville gå lidt ned i kadance og vi den vej igennem kunne være med, men det her er jo vildt!

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 05. apr, 2019 20:31

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Jeg er sikker på, at han bliver så længe, han selv har lyst, og vi sidder sikkert blot og venter længselsfuldt på, at han skriver under på en kontraktforlængelse.
Ja, det er ihvertfald gået fremad med stormskridt.
Da jeg sagde at vi skulle være med i mesterskabskampen i år, så troede jeg at Man City ville gå lidt ned i kadance og vi den vej igennem kunne være med, men det her er jo vildt!
Og så tænk på at den her trup først er beregnet til at toppe i næste sæson af Klopp.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » fredag, 12. apr, 2019 23:06

Ble månedens manager

Jürgen Klopp er blitt kåret til Premier League Manager of the Month for mars.
Liverpool-manageren ledet sitt lag til tre strake seiere mot Burnley, Fulham og Tottenham, etter at de røde åpnet måneden med å spille målløst mot Everton på Goodison Park.

Klopp ble også kåret til månedens manager i desember.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 04. maj, 2019 00:45

Øv, medierne er begyndt at gå hårdt til Klopp. Nu skal han svare på om der hviler en forbandelse over ham.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/5 ... forbannet/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » lørdag, 04. maj, 2019 08:43

Hr. Drejer skrev:Øv, medierne er begyndt at gå hårdt til Klopp. Nu skal han svare på om der hviler en forbandelse over ham.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/5 ... forbannet/
Det kan du vel dårligt brokke dig over, når du selv er ude og hælde vand på den mølle.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 04. maj, 2019 08:49

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Øv, medierne er begyndt at gå hårdt til Klopp. Nu skal han svare på om der hviler en forbandelse over ham.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/5 ... forbannet/
Det kan du vel dårligt brokke dig over, når du selv er ude og hælde vand på den mølle.
En ting er at have en saglig debat på et forum, hvor man diskutere hvorfor det forholder sig som det gør. En anden ting er usaglige spørgsmål fra journalister. Forskellen er stor!

Men derudover syntes jeg, dit spørgsmål bærer præg af, at man ikke må forholde sig kritisk. Det er jeg lodret uenig, hvis det er tilfældet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » lørdag, 04. maj, 2019 09:12

Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Øv, medierne er begyndt at gå hårdt til Klopp. Nu skal han svare på om der hviler en forbandelse over ham.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/5 ... forbannet/
Det kan du vel dårligt brokke dig over, når du selv er ude og hælde vand på den mølle.
En ting er at have en saglig debat på et forum, hvor man diskutere hvorfor det forholder sig som det gør. En anden ting er usaglige spørgsmål fra journalister. Forskellen er stor!

Men derudover syntes jeg, dit spørgsmål bærer præg af, at man ikke må forholde sig kritisk. Det er jeg lodret uenig, hvis det er tilfældet.
Arrhhh Drejer, jeg skriver intet om, at man ikke må forholde sig kritisk. Tværtimod er debat sundt, og jeg synes AJ (eller var det AJJ) sagligt argumenterede frem til, at der intet belæg var for at sige det var Klopp, der var årsag til 3 finalenederlag. Sevilla kampen måske, men det er kun een ud af tre.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. maj, 2019 10:05

Og man må altså også bare tage hatten af for gode præstationer nogle gange. En træner kan jo bede om en ting, men at Banega (var det vist) går ind og spiller en drømmekamp i verdensklasse, det gør han ikke hver uge, og det kan være svært at gøre noget ved et stykke inde i 2. halvleg.

Verratti gjorde også en enorm forskel for PSG i den 2. kamp, og vel ved Klopp og vi andre, hvor god han er, men når PSG med ham på banen kan spille sig ud af vores ellers rigtig gode pres, og han gør det helt nede fra deres eget straffefelt, så er der temmelig meget bane at forsvare og voldsomt meget løbearbejde, der skal udføres, og så bliver Mbappé, Neymar og Cavani altså ekstra farlige.

Man ved også, hvor god Messi er, men du kan umuligt gardere dig for alting mod ham i hele kampen.

Dvs. du skal som oftest levere noget helt ekstra ordinært for at slå os eller have alle marginaler og heldet (måske dommeren) på din side for at slå os.

Pep fortæller her, at vi har været den sværeste liga konkurrent, han har mødt nogensinde, og det siger vel ikke så lidt ?

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/5 ... har-moett/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. maj, 2019 12:49

We have unfinished business in the Champions League – Klopp

https://www.irishexaminer.com/breakingn ... 22707.html

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. maj, 2019 13:15

13 fede citater fra og om Klopp, bl.a.:

Jurgen Klopp

Klopp may appreciate Barcelona’s enthusiasm for goals, but he is not a a fan of their tika-taka style of play.

“It is not my sport. I don’t like winning with 80% [possession]. Sorry that is not enough for me. Fighting football, not serenity football, that is what I like.

“What we call in German ‘English’ — rainy day, heavy pitch, 5-5, everybody is dirty in the face and goes home and cannot play for weeks after.”


https://www.planetfootball.com/quick-re ... t-it-loud/

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Thommo » onsdag, 08. maj, 2019 14:42

Klopp spiller jo også Rock´n Roll, tiki taka er vel mere som klassisk musik.....Lettere søvndyssende og røvkedeligt, hvis jeg bliver spurgt
Verden er smask fuld af hyklere....

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af MP » onsdag, 08. maj, 2019 16:17

Synes nu Ajax’ tiki-taka denne CL sæson har været yderst underholdende.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar