LFC - FC Barcelona >> Kamptråden [Efter: side 10]

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede lørdag, 18. maj, 2019 00:24

Alisson
20
14%
Alexander-Arnold
20
14%
Matip
8
6%
Van Dijk
2
1%
Robertson
0
Ingen stemmer
Henderson
28
20%
Milner
0
Ingen stemmer
Fabinho
5
4%
Mane
4
3%
Shaqiri
1
1%
Origi
25
18%
Wijnaldum
28
20%
 
Afgivne stemmer: 141

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 07. maj, 2019 23:41

Fuck hvor var det vildt!!!!!!!!


The Globe var ikke mere fyldt end til en tea-time lørdagskampnimod Brighton, men hold da op det begyndte at gynge i anden halvleg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 07. maj, 2019 23:42

I kan bide jer selv et sted, det gør mere end ondt, at Guardiola ikke ville kunne have præsteret det vi er vidne til i aften.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Hagman » tirsdag, 07. maj, 2019 23:46

Hvor mange nye fans tror i vi har fået idag? :clap:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 07. maj, 2019 23:58

Billede
twats

Suarez forudsagde at han ikke vil juble på anfield i aften.
Han fik ret.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

søren
Indlæg: 171
Tilmeldt: søndag, 14. okt, 2007 15:29
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 61

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af søren » onsdag, 08. maj, 2019 00:01

Hagman skrev:Hvor mange nye fans tror i vi har fået idag? :clap:
Sikkert mange, og de skal være velkommen. Men som fan helt tilbage fra 70erne må jeg sige, at jeg har enormt respekt for alle de unge fans, der er kommet til indenfor de sidste 10-15 år mens det ikke er gået SÅ godt. Velkommen, siger jeg bare!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. maj, 2019 00:02

MoM's er svære at dele ud, men man kan ikke undgå at give en til Kaptajnen. Jeg synes også reserven (Origi) skal have en, og så skal den indebrændte indskifter (Gini) have en for at vise Klopp, at han bare hadede ikke at være i start 11'eren - sådan skal der reageres :clap:

Mon ikke folk kan være trygge omkring den psykiske tilstand i truppen nu ?

Mon ikke også, at folk kan føle sig overbeviste om, at der er tilstrækkelig kvalitet i truppen, og at Klopp også har rimeligt godt styr på de her afgørende kampe ?

Jeg går i hvert fald fortrøstningsfuldt videre i denne sæson og ser på samme måde frem til næste sæson, da vi har et helt fantastisk setup rundt om hele klubben, og det vil kun blive bedre :love3:

søren
Indlæg: 171
Tilmeldt: søndag, 14. okt, 2007 15:29
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 61

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af søren » onsdag, 08. maj, 2019 00:03

Wormie skrev:Billede
twats

Suarez forudsagde at han ikke vil juble på anfield i aften.
Han fik ret.
Hehe, klasse!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. maj, 2019 00:03

Wormie skrev:Billede
twats

Suarez forudsagde at han ikke vil juble på anfield i aften.
Han fik ret.

Jeg tror faktisk både Gerrard og Suarez, står på tilskuer rækken i finalen.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af texy » onsdag, 08. maj, 2019 00:05

Doubters to believers.

Klopp ramte den lige i røven, da han tiltrådte med den bemærkning. Kald det bare et "man crush". Jeg er VILD med den mand.

Kampen? Ikke en eneste Liverpool spiller gemmer sig. Alle stepper op og tager ansvar. Alle kunne være værdige til MoM. Hvis jeg absolut skal fremhæve tre bliver det Origi, Hendo og Alisson. Cirka en i hver kæde.

Er helt ødelagt. Troede at sæsonen og drømmen om trofæer var væk. Nu kan alt jo ske. Og PL titel eller ej, så får drengene den vildeste og yderst fortjente hyldest til sæsonens sidste kamp på Anfield på søndag. Der bliver kongestemning uanset hvad. Fedt!
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af AJ » onsdag, 08. maj, 2019 00:25

Får sjældent omtalt MoM, men Matip skal altså nævnes her. Fuldstændig vanvittig kamp af ham. Særligt efter pausen. Neutraliserer fuldstændig Suarez og Messi. Hvilken forudseenhed, placeringsevne og timing. Begår et frispark på Messi, men det var reparation efter en stor fejl af Gini. Matip var ikke bare et defensivt monster, men overgik på dagen van Dijk med længder i pasningsspillet. Han var også sublim mod Bayern og på Camp Nou. Vi er nødt til at beholde ham til at spille alle kampe i CL!

Derudover stod Alisson fantastisk, når der endelig var brug for det. Sikken en keeper.

Endelig vil jeg hædre Shaqiri, der i 2. halvleg formåede at spille hæderligt (og med en flot assist) efter en usandsynligt ringe indsats før pausen. Stærk mentalitet.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 08. maj, 2019 00:26

texy skrev:Doubters to believers.

Klopp ramte den lige i røven, da han tiltrådte med den bemærkning. Kald det bare et "man crush". Jeg er VILD med den mand.

Kampen? Ikke en eneste Liverpool spiller gemmer sig. Alle stepper op og tager ansvar. Alle kunne være værdige til MoM. Hvis jeg absolut skal fremhæve tre bliver det Origi, Hendo og Alisson. Cirka en i hver kæde.

Er helt ødelagt. Troede at sæsonen og drømmen om trofæer var væk. Nu kan alt jo ske. Og PL titel eller ej, så får drengene den vildeste og yderst fortjente hyldest til sæsonens sidste kamp på Anfield på søndag. Der bliver kongestemning uanset hvad. Fedt!
Sidder tom for ord af begejstring for dette hold og MANDEN bag det.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Niche » onsdag, 08. maj, 2019 00:39

Hold nu kæft en sæson vi har haft. Uanset om det bliver to gange tabermetal (som Tommo så voksent kalder det), så har sæsonen overgået alle (mine) forventninger. Vi kan stadig blive mestre inden sidste runde, og vi er i CL Finalen for andet år i streg. Vi har lange kontrakter med alle bærende spillere, og holdet skal aldersmæssigt først til at toppe de kommende år. Vi bliver et pover-tower de næste mange år.. Alle spillede en perfekt kamp i aften, og set over de to kampe, er det mere end fortjent, at vi smadrede Barca. Hvem skulle have troet, at vi havde to kampe tilbage i sæsonen?!

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 08. maj, 2019 00:46

Emmy skrev:Vores hold besidder en uhørt verdensklasse. Truppen ser City snuppe endnu en heldig sejr og mesterskabet smuldrer.
Dagen efter går de ud og smadrer, moser og udspiller Barca. Uden holdets to bedste offensive spillere. Pure class!
Jeg er mundlam ovenpå den her præstation, så vil bare citere ovenstående da det fuldstændig forklarer situationen.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. maj, 2019 00:52

Niche skrev:Hold nu kæft en sæson vi har haft. Uanset om det bliver to gange tabermetal (som Tommo så voksent kalder det), så har sæsonen overgået alle (mine) forventninger. Vi kan stadig blive mestre inden sidste runde, og vi er i CL Finalen for andet år i streg. Vi har lange kontrakter med alle bærende spillere, og holdet skal aldersmæssigt først til at toppe de kommende år. Vi bliver et pover-tower de næste mange år.. Alle spillede en perfekt kamp i aften, og set over de to kampe, er det mere end fortjent, at vi smadrede Barca. Hvem skulle have troet, at vi havde to kampe tilbage i sæsonen?!

Det er så fedt at 2008/2009 PL sæsonen endelig er overgået. Dejligt..

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 08. maj, 2019 00:52

AJ skrev:Får sjældent omtalt MoM, men Matip skal altså nævnes her. Fuldstændig vanvittig kamp af ham. Særligt efter pausen. Neutraliserer fuldstændig Suarez og Messi. Hvilken forudseenhed, placeringsevne og timing. Begår et frispark på Messi, men det var reparation efter en stor fejl af Gini. Matip var ikke bare et defensivt monster, men overgik på dagen van Dijk med længder i pasningsspillet. Han var også sublim mod Bayern og på Camp Nou. Vi er nødt til at beholde ham til at spille alle kampe i CL!

Derudover stod Alisson fantastisk, når der endelig var brug for det. Sikken en keeper.

Endelig vil jeg hædre Shaqiri, der i 2. halvleg formåede at spille hæderligt (og med en flot assist) efter en usandsynligt ringe indsats før pausen. Stærk mentalitet.
Selvsamme Matip som du har afskrevet i "Hvem skal ind"-tråden som værende ikke god nok set over en hel sæson. Er han så stadig ikke god nok eller? Jeg begynder nemlig selv at komme i tvivl, for han har været utrolig imponerende, siden han har fået chancen ved siden af Virgil. Dertil skal man også lægge mærke til, hvor meget Virgil leder og dirigerer sin backkæde. Han gør bare alle omkring sig bedre, inkl. Matip, der var fremragende i aften.
Corner taken quickly...

Besvar