CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede tirsdag, 11. jun, 2019 22:55

Alisson
48
34%
Alexander-Arnold
5
4%
Matip
10
7%
Van Dijk
38
27%
Robertson
4
3%
Fabinho
2
1%
Henderson
12
8%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Mane
8
6%
Salah
1
1%
Firmino
0
Ingen stemmer
Origi
14
10%
Milner
0
Ingen stemmer
Gomez
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 142

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 01. jun, 2019 23:37

Tillykke til jer alle :headbang:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Scherwin » lørdag, 01. jun, 2019 23:40

Er Trent og Robo verdens bedste backs?

Allison er verdens bedste keeper lige pt.
VVD uden sammenligning verdens bedste forsvarsspiller.

Klopp må slås med pep om den titlen men det er ihvertfald en top 2.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 01. jun, 2019 23:47

Wormie skrev:Er Trent og Robo verdens bedste backs?
2.
Ja


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 01. jun, 2019 23:57

Filos of Isk skrev:
Wormie skrev:Er Trent og Robo verdens bedste backs?
2.
Ja


Sent from my iPhone using Tapatalk
Om de er det ved jeg ikke helt, men jeg ville ikke bytte dem for nogen andre i hele verden. Vi SKAL have en scouser og en skotte på holdet for at vinde pokaler, og så kan vi ikke få nogen bedre end de to ... :love3: :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Scherwin » lørdag, 01. jun, 2019 23:58

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 02. jun, 2019 00:30

Jeg har ikke været så aktiv på det seneste, men puha. Det er en mærkelig aften det her.

Vi var så store favoritter, og kampen var helt objektivt en elendig fodboldkamp, så det er lidt en mærkelig antiklimaktisk følelse man sidder med nu her. Vi har fucking vundet Champions League for SJETTE gang i historien. Det er kun Real Madrid og AC Milan der har vundet den flere gange end os.

Klopp's finalekompleks er history. "You'll never win anything" er HISTORY. Og alligevel sidder man og tænker "vi havde sgu da lige 2-3 gear mere". I min For mig er den moralske finale de to kampe mod Barcelona.

Men hey guys.

WE WON IT SIX TIMES!

Og nu? Nu er det f*cking ALL IN på det MESTERSKAB!!! I min tid som fan har jeg oplevet Liverpool vinde ALT bortset fra ligaen. Nu skal den denondelyneme vindes.

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 48

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af LR75 » søndag, 02. jun, 2019 00:33

Wormie skrev:Er Trent og Robo verdens bedste backs?

Allison er verdens bedste keeper lige pt.
VVD uden sammenligning verdens bedste forsvarsspiller.

Klopp må slås med pep om den titlen men det er ihvertfald en top 2.
Og det kan der ikke være to meninger om... Han er et monster, og der er aldrig panik. Jeg er forelsket...

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » søndag, 02. jun, 2019 00:40

6.

Get fucking IN!
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Scherwin » søndag, 02. jun, 2019 00:47

Divock Origi har haft 3 skud i Champions league i år.
Divock Origi har scoret 3 mål i Champions league i år.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 48

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af LR75 » søndag, 02. jun, 2019 00:47

Men det her er Jürgen's pokal... Han har gjort det. Det er hans værk. Han er vores manager.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Jesper » søndag, 02. jun, 2019 00:56

LR75 skrev:Men det her er Jürgen's pokal... Han har gjort det. Det er hans værk. Han er vores manager.
Ja, det er det. Men fra en af dem der har leveret flest kritiske indlæg til og om FSG, så tilfalder æren også dem. De har leveret en langsommelig opbygning, hvor de har sat eksperter på alle de vigtige positioner i klubben og derfor er det truffet mange, mange gode beslutninger de seneste år. Alt sammen kulminerende med at vi med rette kan sige, at VI ER VERDENS BEDSTE KLUB!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Hagman » søndag, 02. jun, 2019 01:02

Jeg er lige kommet hjem... så derfor:
JAAAAAAAA FOR SATAN !!!
JEG ELSKER LIVERPOOL, OG ALLE DERES FANS !!! :headbang: :love3: :love3: :love3:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 61

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af McHelmer » søndag, 02. jun, 2019 01:02

Jesper skrev:
LR75 skrev:Men det her er Jürgen's pokal... Han har gjort det. Det er hans værk. Han er vores manager.
Ja, det er det. Men fra en af dem der har leveret flest kritiske indlæg til og om FSG, så tilfalder æren også dem. De har leveret en langsommelig opbygning, hvor de har sat eksperter på alle de vigtige positioner i klubben og derfor er det truffet mange, mange gode beslutninger de seneste år. Alt sammen kulminerende med at vi med rette kan sige, at VI ER VERDENS BEDSTE KLUB!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jaaaaarhhhh we won it six times BilledeBillede

Come on you Redmen

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 02. jun, 2019 01:05

Anspændthed, eufori, forløsning, anerkendelse. De fire ord beskriver mit følelsesregistre her til aften.

Spillere, trænerteamet og FSG fortjener al den hæder som følger med i aften og de efterfølgende dage. Ej at forglemme de mange Liverpool fans som i den grad har været holdets 12. mand i en imponerende sæson. Jeg glæder mig til at komme på Anfield til næste sæson og synge “we won it six times”.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Mysjkin » søndag, 02. jun, 2019 01:11

Hvor er det dog en ufattelig forløsning på en lang og aldeles enestående sæson, hvor vi trods en uhørt stabilitet og adskillige rekorder kunne risikere at stå uden trofæer. Hvis noget nogensinde var fortjent, så var det netop dette.
Da Henderson løfter pokalen mod himlen slipper han alle ophobede frustrationer og al glæde fri i et og samme sejrsbrøl. Det er et klimaks af massiv intensitet, som man kun forstår hvis man kender Liverpools nyere historie. Han var med i den eventyrlige 13-14-sæson, hvor holdet på nærmest tragisk vis gled i den sidste spurt mod mål. Og han var med i EL-finalen, hvor personlige fejl og en klogt spillende modstander løb med pokalen. Og han var med i CL-finalen sidste år, hvor Liverpool tabte på en svinestreg, to drop og et verdensklassemål - på trods af at Liverpool gennem hele CL var det bedst spillende hold. Og han var kaptajn på det hold, der opnåede surrealistiske 97 point i verdens hårdeste liga - blot for at se sig overgået med den mindst mulige pointmæssige margin af et hold fra en anden planet. Men alt har sin tid, og nu er tiden endelig hans :clap: :love3:

Det blev ikke nogen stor kamp. Det var vel i virkeligheden nok den ringest spillede CL-finale jeg kan huske og det var der for mig at se flere grunde til. For det første er vores kampe mod spurs ofte temmelig låste. Der er stor gensidig respekt.
For det andet medførte det tidlige mål, at vi med god ret kunne holde lidt igen; dog synes jeg at vi i lange perioder af især første halveg lagde et højt pres – uden at brænde al krudtet af. Og det var nødvendigt af hensyn til den tredje omstændighed – varmen. Det var 30 grader i Madrid – det er ikke forhold man pisker rundt i.
For det fjerde er der gået måske lidt for lang tid siden ligaen sluttede – det kan være svært at holde skarphed og præcision – især i en finale hvor nervøsiteten er høj. Der var ikke mange afleveringer der sad rigtigt – hos nogen af holdene. Vi holdt spurs helt fra chancer i henved 70 minutter og var marginalt bedre spillende, hvorefter vi blev sløsede i markeringerne og tilbageholdende i indgrebene – især i feltet, hvor vi var tydeligt nervøse for ikke at begå straffe. Vi skabte ikke heller meget selv, da især vores backs spillede med vægten på det defensive. Men alligevel havde vi et par chancer til at lukke kampen (Milner skulle have scoret). Og hvilken glæde, at netop Origi skulle sætte kniven ind til sidst. Det var fanme skarpt.

Men fuck nu spillet og omstændighederne omkring kampen. Vi vandt!!!! :alcohol:

Tillykke til Klopp og alle spillerne – fordi de endelig fik hvad de havde fortjent, og fordi alle verdens dejlige Liverpools fans kan vandre sammen gennem sommeren med et orn’ligt smil på læben.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Besvar