Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 03. jun, 2019 22:30

YNWA96 skrev:Med sejren over Spurs, er tv og pengepræmierne nu gjort op. LFC har ialt tjent £98 M i CL og lægger man PL oveni, er det totale beløb £251M .

Kilde : Swiss Ramble

https://pbs.twimg.com/media/D8Hq4jDXkAU ... name=large
Det er jo i virkeligheden ikke en lille historie. Det er et gigant beløb. Dertil kommer indtjening på kampdage, herunder billetter, merchandise etc. Og sponsorater, der givetvis giver mere afhængigt af resultater. Med andre ord, et utroligt solidt fundament til fremtiden.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 04. jun, 2019 07:47

Så skal vi åbentbart være prøvebananer for VM i Qatar. Man kan godt se at FIFA fortryder sit valg om at afholde VM i Qatar.

Men det er jo godt at Premier League har et forholdsvist nemt program i december. Billede

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... lick_Other




Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 04. jun, 2019 09:06

Filos of Isk skrev:Så skal vi åbentbart være prøvebananer for VM i Qatar. Man kan godt se at FIFA fortryder sit valg om at afholde VM i Qatar.

Men det er jo godt at Premier League har et forholdsvist nemt program i december. Billede

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... lick_Other

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg kan heller ikke se andet end, at det må være U23, der skal afsted. Det er både et dumt tidspunkt at skulle rejse på, og vores kampe rykkes jo blot til andre tidspunkter, hvor vi så vil være presset på at kunne få den nødvendige tid til restituering.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 04. jun, 2019 09:59

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:Så skal vi åbentbart være prøvebananer for VM i Qatar. Man kan godt se at FIFA fortryder sit valg om at afholde VM i Qatar.

Men det er jo godt at Premier League har et forholdsvist nemt program i december. Billede

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... lick_Other

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg kan heller ikke se andet end, at det må være U23, der skal afsted. Det er både et dumt tidspunkt at skulle rejse på, og vores kampe rykkes jo blot til andre tidspunkter, hvor vi så vil være presset på at kunne få den nødvendige tid til restituering.
Med Neil Critchley eller Pep Lijnders som træner ? :geek:

Jeg tror ikke engang vi kan få lov at deltage uden at rykke PL kampene, jeg tror til gengæld godt at vi kunne vinde med:
Wilson---Brewster----Shaqiri
------Milner------Keita----
------------C. Jones----------
Lewis-Lovren-Ki-Jana Hoever-Clyne
--------------Migs-------------
folk som Nat phillips osv. på bænken

smatidig ville vi så have:
Mané------Bobby-----Salah
------Oxlade-C--Hendo---
-----------Fabinho--------
Robbo-van Dijk-Matip-Trent
-----------Alisson---------
og stadig have Gini, Gomez og Origi på bænken og dermed være dækket nogenlunde ind :alcohol:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » tirsdag, 04. jun, 2019 14:41

Jeg spørger lige igen: har vi ikke meddelt at vi ikke deltager?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 04. jun, 2019 15:03

Jesper skrev:
YNWA96 skrev:Med sejren over Spurs, er tv og pengepræmierne nu gjort op. LFC har ialt tjent £98 M i CL og lægger man PL oveni, er det totale beløb £251M .

Kilde : Swiss Ramble

https://pbs.twimg.com/media/D8Hq4jDXkAU ... name=large
Det er jo i virkeligheden ikke en lille historie. Det er et gigant beløb. Dertil kommer indtjening på kampdage, herunder billetter, merchandise etc. Og sponsorater, der givetvis giver mere afhængigt af resultater. Med andre ord, et utroligt solidt fundament til fremtiden.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Uha ja, fodbold er big business :mrgreen: Jeg havde egentlig lovet mig selv en ny jersey hvis vi vandt CL-finalen, men av av av, jeg vånder mig godt nok ved at smide de ca 700 kr. den koster hvis den skal have tryk på ryggen.

Men det går jo nok som det plejer ... vrider og vender mig nogle dage eller uger, indtil jeg indser, at jeg bare MÅ have den :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 04. jun, 2019 15:05

Emmy skrev:Jeg spørger lige igen: har vi ikke meddelt at vi ikke deltager?
Jeg har ikke set det, kan huske at Rafa i sin tid sagde at han ikke var sikker på at deltage, men er ret sikker på at han talte om en anden udgave og Liverpool ECHO tror vi deltager, men ok de skal have noget at skrive om og silly season er noget mindre silly end for et år siden, indtil videre.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » tirsdag, 04. jun, 2019 17:18

Jesper skrev:
YNWA96 skrev:Med sejren over Spurs, er tv og pengepræmierne nu gjort op. LFC har ialt tjent £98 M i CL og lægger man PL oveni, er det totale beløb £251M .

Kilde : Swiss Ramble

https://pbs.twimg.com/media/D8Hq4jDXkAU ... name=large
Det er jo i virkeligheden ikke en lille historie. Det er et gigant beløb. Dertil kommer indtjening på kampdage, herunder billetter, merchandise etc. Og sponsorater, der givetvis giver mere afhængigt af resultater. Med andre ord, et utroligt solidt fundament til fremtiden.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Helt enig, uden penge er det svært at følge med “oliestaterne”. Det giver nogle flere muligheder for at styrke klubben. Nu kan man jo ikke forvente, at komme i finalen hvert år og bare at ende i top4 i PL kan jo være svært nok. Selvom det er svært, at forestille sig med de “problemer” først og fremmest ManU - Chelsea og Arsenal har pt, at det ikke vil lykkedes i næste sæson osse. Bare for at sammenligne har Chelsea tjent £39 M og Arsenal £32 M i tv og pengepræmier i EL i år. Pengene i CL er bare nogen helt andet og selvom alle pengene fra sidste år er blevet geninvesteret af FSG, så kan årets resultater jo gøre at der en del mere at rutte med, end hvad der ellers ville have været.

Det er jo først og fremmest spændende at se, hvad ManC gør denne sommer. Siden 2008 hvor “Abu Dhabi” overtog City, har de haft et net spend der er højere end Real Madrid og Barcelona tilsammen. Det er det LFC og vores konkurrenter er oppe imod, det er ikke nemme odds.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 04. jun, 2019 18:18



Liverpool are considering upgrading their stadium expansion plans to take the capacity at Anfield beyond 60,000 as a September deadline looms on an existing planning application, writes @_ChrisBascombe.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 04. jun, 2019 21:27

YNWA! skrev:

Liverpool are considering upgrading their stadium expansion plans to take the capacity at Anfield beyond 60,000 as a September deadline looms on an existing planning application, writes @_ChrisBascombe.
Go Go Go!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 04. jun, 2019 23:00

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:

Liverpool are considering upgrading their stadium expansion plans to take the capacity at Anfield beyond 60,000 as a September deadline looms on an existing planning application, writes @_ChrisBascombe.
Go Go Go!
I den artikel der var i Echo om samme emne gik spekulationerne - og det var i min optik sådan argumenterne blev fremført - på, at FSG skulle smede mens jernet er varmt. Og dermed lave et større stadion for at tilfredsstille masserne. I første omgang også ved at tiltrække nye forbrugere.
Så det er vel en ikke-nyhed ret beset.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » tirsdag, 04. jun, 2019 23:18

Jeg vil sådan set gerne vinde et trofæ i VM for klubhold. Men hele det der Qatar show skal vi bakke mindst muligt op om. Så jeg er helt enig med dem, der siger, at vi skal sende U23. Vi kan sende U18 for min skyld.

Vi skylder ikke FIFA nogen respekt. Det er et organ, der stille og roligt suger livet ud af det spil, der er deres eksistensgrundlag. Det samme kan i øvrigt siges om UEFA.
Kloppite

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 05. jun, 2019 10:12



:lol:
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hekkem » onsdag, 05. jun, 2019 15:25

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:Så skal vi åbentbart være prøvebananer for VM i Qatar. Man kan godt se at FIFA fortryder sit valg om at afholde VM i Qatar.

Men det er jo godt at Premier League har et forholdsvist nemt program i december. Billede

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... lick_Other

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg kan heller ikke se andet end, at det må være U23, der skal afsted. Det er både et dumt tidspunkt at skulle rejse på, og vores kampe rykkes jo blot til andre tidspunkter, hvor vi så vil være presset på at kunne få den nødvendige tid til restituering.
ahhh here we are with problems as European Champions.

:army7: :army7: :aliboronz8:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bblauritzen » fredag, 07. jun, 2019 10:25

Vores udebane sæt for næste sæson:

Billede

https://www.liverpoolfc.com/news/announ ... ed-on-sale

Den skal helt sikkert føjes til samlingen...

Besvar