FSG

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » torsdag, 13. jun, 2019 16:37

Lidt mere om måden, Michael Edwards arbejder på:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-16422771

PS. Jeg sagde faktisk også, at prisen for Wilson burde ligge på et James Maddison niveau, og scum har lige købt på Ryan Kent niveau (no offence) :lol:

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: FSG

Indlæg af Jesper » fredag, 14. jun, 2019 08:58

Niels K skrev:Lidt mere om måden, Michael Edwards arbejder på:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-16422771

PS. Jeg sagde faktisk også, at prisen for Wilson burde ligge på et James Maddison niveau, og scum har lige købt på Ryan Kent niveau (no offence) :lol:
Reelt set står der vel ikke noget om, hvordan han arbejder. Blot at han er et geni og arbejder i det stille. Mon ikke det er via ham Echo fodres, for de virker som et direkte talerør i disse år.
Og STILLE er der.
Faktisk er selv de værste sladdersider ude i, tja, absolut ingen spekulationer omkring Liverpool.
Og jeg undrer mig ikke over stilheden, for det betegner jeg som dels at vi rent faktisk ikke går efter mere end et par spillere, men det handler specifikt også om at vi belært at nogle af de meget offentlige handler, eks. Fekir, går meget stille med dørene.
Alligevel er der jo andre parter i handler, eks. agenter og temmeligt udfarende klubber.



Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af ilusio » fredag, 14. jun, 2019 09:12

Tak FSG for at hive mit hold ud af sumpen og op på tinderne igen.

Sportsligt, økonomisk, stadionudviddelse, talentarbejde, fanbase (kommer også af det sportslige), ansættelse af de rigtige topposter osv...
Fremgang på alle fronter. (bortset fra maden på stadion der fandme har et potentiale for forbedring)

Jeg husker tilbage på Moore som ejer hvor man sad og tænkte at hvor er udviklingen? Hvor er den kommercielle udvikling?
G&H var en regulær katastrofe og var tæt på at lukke klubben.

Indtil videre skal vi være temmelig taknemmelig for FSG.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » fredag, 14. jun, 2019 09:16

Jesper skrev:
Niels K skrev:Lidt mere om måden, Michael Edwards arbejder på:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-16422771

PS. Jeg sagde faktisk også, at prisen for Wilson burde ligge på et James Maddison niveau, og scum har lige købt på Ryan Kent niveau (no offence) :lol:
Reelt set står der vel ikke noget om, hvordan han arbejder. Blot at han er et geni og arbejder i det stille. Mon ikke det er via ham Echo fodres, for de virker som et direkte talerør i disse år.
Og STILLE er der.
Faktisk er selv de værste sladdersider ude i, tja, absolut ingen spekulationer omkring Liverpool.
Og jeg undrer mig ikke over stilheden, for det betegner jeg som dels at vi rent faktisk ikke går efter mere end et par spillere, men det handler specifikt også om at vi belært at nogle af de meget offentlige handler, eks. Fekir, går meget stille med dørene.
Alligevel er der jo andre parter i handler, eks. agenter og temmeligt udfarende klubber.

Sent from my iPad using Tapatalk
Jeg synes blot, at det er interessant at få så meget med som muligt om alle, der bidrager til fremgangen og ånden i klubben, og Michael Edwards leverer et eminent stykke arbejde, hvor jeg også forventer, at vi vil se nogle flotte salg denne sommer. Derudover skal vi gerne ramme plet med at matche spillere/klubber ift. udlejning af spillere, så der ikke spildes tid, og så spillerne ikke sættes tilbage mentalt og fodboldmæssigt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » fredag, 14. jun, 2019 09:24

ilusio skrev:Tak FSG for at hive mit hold ud af sumpen og op på tinderne igen.

Sportsligt, økonomisk, stadionudviddelse, talentarbejde, fanbase (kommer også af det sportslige), ansættelse af de rigtige topposter osv...
Fremgang på alle fronter. (bortset fra maden på stadion der fandme har et potentiale for forbedring)

Jeg husker tilbage på Moore som ejer hvor man sad og tænkte at hvor er udviklingen? Hvor er den kommercielle udvikling?
G&H var en regulær katastrofe og var tæt på at lukke klubben.

Indtil videre skal vi være temmelig taknemmelig for FSG.
Det kan være, vi skal indgå et samarbejde med Claus Meyer :lol:

Jamie Oliver har kigget lidt på maden hos Man City:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... n-for-City

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af ilusio » fredag, 14. jun, 2019 10:57

Niels K skrev:
ilusio skrev:Tak FSG for at hive mit hold ud af sumpen og op på tinderne igen.

Sportsligt, økonomisk, stadionudviddelse, talentarbejde, fanbase (kommer også af det sportslige), ansættelse af de rigtige topposter osv...
Fremgang på alle fronter. (bortset fra maden på stadion der fandme har et potentiale for forbedring)

Jeg husker tilbage på Moore som ejer hvor man sad og tænkte at hvor er udviklingen? Hvor er den kommercielle udvikling?
G&H var en regulær katastrofe og var tæt på at lukke klubben.

Indtil videre skal vi være temmelig taknemmelig for FSG.
Det kan være, vi skal indgå et samarbejde med Claus Meyer :lol:

Jamie Oliver har kigget lidt på maden hos Man City:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... n-for-City

Helt seriøst: de pølser man kan få er jo det arveligste lort. Her betaler man kassen for at komme til Liverpool, bo på hotel, købe billet, ser fantastisk fodbold, køber dyre trøjer...alt er godt og alle er glade.
Men den pølse/junk man køber i pausen er godt nok ringe.

Nu er det så lidt over et år siden jeg var der sidst, men der havde det ikke ændret sig i over 10 år, så tænker det stadig er noget bras ;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: FSG

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 14. jun, 2019 14:28

ilusio skrev:
Niels K skrev:
ilusio skrev:Tak FSG for at hive mit hold ud af sumpen og op på tinderne igen.

Sportsligt, økonomisk, stadionudviddelse, talentarbejde, fanbase (kommer også af det sportslige), ansættelse af de rigtige topposter osv...
Fremgang på alle fronter. (bortset fra maden på stadion der fandme har et potentiale for forbedring)

Jeg husker tilbage på Moore som ejer hvor man sad og tænkte at hvor er udviklingen? Hvor er den kommercielle udvikling?
G&H var en regulær katastrofe og var tæt på at lukke klubben.

Indtil videre skal vi være temmelig taknemmelig for FSG.
Det kan være, vi skal indgå et samarbejde med Claus Meyer :lol:

Jamie Oliver har kigget lidt på maden hos Man City:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... n-for-City

Helt seriøst: de pølser man kan få er jo det arveligste lort. Her betaler man kassen for at komme til Liverpool, bo på hotel, købe billet, ser fantastisk fodbold, køber dyre trøjer...alt er godt og alle er glade.
Men den pølse/junk man køber i pausen er godt nok ringe.

Nu er det så lidt over et år siden jeg var der sidst, men der havde det ikke ændret sig i over 10 år, så tænker det stadig er noget bras ;)
madboderne udenfor stadion er ok, men jeg var der her i januar og maden man kunne købe på selve stadion så ikke imponerende ud.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » fredag, 28. jun, 2019 16:40

Det kunne være kæmpe stort, hvis det sker denne sæson:

Financial expert explains how Liverpool are closing gap on Man Utd

Liverpool's stunning success under Jurgen Klopp has led to them closing the financial gap with arch rivals Man Utd

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... l-17271570

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » torsdag, 04. jul, 2019 13:52

The constant struggle for Liverpool tickets highlights need for Anfield Road expansion

https://www.thisisanfield.com/2019/07/t ... expansion/

Man siger, at man kan gange det nuværende antal sæder med 1,8, hvis der indføres safe standing, så The Kop kan komme op på ca. 20.000 i stedet for 12.400, og så nærmer vi os jo de 70.000...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: FSG

Indlæg af texy » torsdag, 04. jul, 2019 14:50

Niels K skrev:The constant struggle for Liverpool tickets highlights need for Anfield Road expansion

https://www.thisisanfield.com/2019/07/t ... expansion/

Man siger, at man kan gange det nuværende antal sæder med 1,8, hvis der indføres safe standing, så The Kop kan komme op på ca. 20.000 i stedet for 12.400, og så nærmer vi os jo de 70.000...
Det kommer an på, hvordan man vil implementere safe standing. Som jeg forstår det, så vil det være en billet pr. sæde, der er slået op / låst. Og i så fald øger det jo ikke kapaciteten, men giver blot (som det er hensigten) folk mulighed for at stå op på en mere sikker måde.

Mener også, at safe standing i Celtic ikke gave flere pladser, men er ikke sikker.

Personligt mener jeg, at the Kop bør udvides - helt reelt. Det er lidt mærkeligt at Main Stand sidder og kigger ned på taget af the Kop. Ved godt, at det er meget svært, hvis man vil bevare husene på den anden side af vejen. Men kunne tribunen eventuelt være en smule mere lodret? Der må være nogle intelligent hoveder, der kan tænke en løsning frem.
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af ilusio » fredag, 05. jul, 2019 09:27

texy skrev:
Niels K skrev:The constant struggle for Liverpool tickets highlights need for Anfield Road expansion

https://www.thisisanfield.com/2019/07/t ... expansion/

Man siger, at man kan gange det nuværende antal sæder med 1,8, hvis der indføres safe standing, så The Kop kan komme op på ca. 20.000 i stedet for 12.400, og så nærmer vi os jo de 70.000...
Det kommer an på, hvordan man vil implementere safe standing. Som jeg forstår det, så vil det være en billet pr. sæde, der er slået op / låst. Og i så fald øger det jo ikke kapaciteten, men giver blot (som det er hensigten) folk mulighed for at stå op på en mere sikker måde.

Mener også, at safe standing i Celtic ikke gave flere pladser, men er ikke sikker.

Personligt mener jeg, at the Kop bør udvides - helt reelt. Det er lidt mærkeligt at Main Stand sidder og kigger ned på taget af the Kop. Ved godt, at det er meget svært, hvis man vil bevare husene på den anden side af vejen. Men kunne tribunen eventuelt være en smule mere lodret? Der må være nogle intelligent hoveder, der kan tænke en løsning frem.
Jeg er helt enig. Når vi ikke arbejder med et helt nyt stadion, så skal alle sider af Anfield udbygges, og dermed også The Kop.
Kunne The Kop komme op på 20.000 og kunne designet af stadion blive således at lyden ville arbejde helt rigtigt, så kunne det være fantastisk.

Jeg har en naiv drøm om at man sænker priserne på The Kop og sørger for at det primært er lokale der kan komme til at stå der. På den måde sikrer man at flere fra byen kan komme og se kampene og ikke i så høj grad som nu at der er "for mange" som os selv der skal over og se en kamp hvert/hvert andet år højest.

Men 70.000 i alt inden for en årrække vil være fantastisk.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. jul, 2019 20:38

Liverpools kommersielle direktør er ferdig i klubben

Etter åtte år i klubben, har Liverpools kommersielle direktør, Olly Dale, bestemt seg for å forlate sin stilling i klubben.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/7 ... i-klubben/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. jul, 2019 16:57

Inne på Forbes’ topp-50-liste

Liverpool FCs verdi har mer enn femdoblet seg på ni år.

Hvordan kan alle andre end scum ligge over os ?

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/7 ... -50-liste/

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: FSG

Indlæg af Jesper » tirsdag, 23. jul, 2019 22:23

Man får lidt lange løg af at høre om Anfield Road tribunen, når Werner her skal forklare hvordan det at bygge en tribune tilsyneladende er sværere end at sende en mand til Mars...https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-16635223

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. jul, 2019 07:20


Besvar