hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » onsdag, 14. aug, 2019 19:57

På 4 år har Lovren haft to! perioder hvor han har spillet 6 kampe i træk. Alt for mange skader og et komplet ustabilt niveau. Han skal bare væk. Problemet er at vi ikke kan finde en erstatning, men det har Klopp nok styr på
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 15. aug, 2019 07:08

Hvis der er nogen, der vil give 20 mio. euro for ham og Klopp har tiltro til Hoever, synes jeg bare, vi skal lade Lovren gå. Også selvom Salah mister sin bedste ven,

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » torsdag, 15. aug, 2019 09:42

Jeg synes det er håbløst at sælge Lovren.

Erkendt jeg er ikke den store Lovren fan - men alene det faktum at vi ikke har nogen erfaren 4. mand til forsvaret er foruroligende.

Sidste sæson, i var Lovren, Matip og Gomez alle skadede i en periode, og alene det burde fortælle os vi skal bruge fire midterforsvarer. Ja Fabinho gjorde det mere end hæderligt da han vikarierende, men jeg synes det er dumt at spille en så dygtigt 6'er out of position.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 21. aug, 2019 11:20

Som dansk Liverpool-fan kunne det være meget fedt, hvis FCN fik held med at hente Bobby Duncan på en låneaftale. For det første fordi man så let kunne følge hans udvikling tæt. Og for det andet fordi FCN traditionelt er et godt sted for unge spillere at udvikle sig.

Det sidste ved jeg ikke helt om er tilfældet i lige så høj grad, efter at Hjulmand ikke længere er træner deroppe.

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -loan.html
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » mandag, 02. sep, 2019 09:23

Nu ser det ud til, at Bobby Duncan alligevel kommer til Fiorentina:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/9 ... lgt-i-dag/

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: hvem skal ud

Indlæg af Rasputin » mandag, 02. sep, 2019 11:44

Lidt noget ged med Fætter Duncan. Det kunne have været en god historie etc. Men det ligner allermest en fin beskrivelse på hvad er galt med moderne fodbold. Der kan selvfølgelig være forhold vi ikke kender til, men hold kæft det ser bare ikke kønt ud. Men man må give ham, at han kaster sig ud i det. Fiorentina er noget andet end LFC og Man. Citys trygge rammer for ungersvendene.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 02. sep, 2019 12:53

Rasputin skrev:
mandag, 02. sep, 2019 11:44
Lidt noget ged med Fætter Duncan. Det kunne have været en god historie etc. Men det ligner allermest en fin beskrivelse på hvad er galt med moderne fodbold. Der kan selvfølgelig være forhold vi ikke kender til, men hold kæft det ser bare ikke kønt ud. Men man må give ham, at han kaster sig ud i det. Fiorentina er noget andet end LFC og Man. Citys trygge rammer for ungersvendene.
Men jeg tænker at han lidt laver samme fejl igen.
Fiorentina er jo ikke ligefrem et lilleput hold, hvor han bare kan vade ind i start 11'eren. Jovel, vejen er noget kortere for ham, men det er stadig et stort spring der skal til.

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: hvem skal ud

Indlæg af Rasputin » mandag, 02. sep, 2019 14:02

Filos of Isk skrev:
mandag, 02. sep, 2019 12:53
Rasputin skrev:
mandag, 02. sep, 2019 11:44
Lidt noget ged med Fætter Duncan. Det kunne have været en god historie etc. Men det ligner allermest en fin beskrivelse på hvad er galt med moderne fodbold. Der kan selvfølgelig være forhold vi ikke kender til, men hold kæft det ser bare ikke kønt ud. Men man må give ham, at han kaster sig ud i det. Fiorentina er noget andet end LFC og Man. Citys trygge rammer for ungersvendene.
Men jeg tænker at han lidt laver samme fejl igen.
Fiorentina er jo ikke ligefrem et lilleput hold, hvor han bare kan vade ind i start 11'eren. Jovel, vejen er noget kortere for ham, men det er stadig et stort spring der skal til.
Det ligner ikke et klogt karrierevalg, for en der 'bare vil spille fodbold'. Men vi kan da blive overrasket.
Men hvad i alverden havde han egentligt forestillet sig?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 02. sep, 2019 14:12

Rasputin skrev:
mandag, 02. sep, 2019 14:02
Men hvad i alverden havde han egentligt forestillet sig?
At han fik det hele serveret på et sølvfad på den halve tid :dontknow:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 02. sep, 2019 19:59

Filos of Isk skrev:
mandag, 02. sep, 2019 14:12
Rasputin skrev:
mandag, 02. sep, 2019 14:02
Men hvad i alverden havde han egentligt forestillet sig?
At han fik det hele serveret på et sølvfad på den halve tid :dontknow:
Nu er Duncans agent jo et bindegalt individ, så mon ikke han har været konstant i øret på Duncan med alle mulige forstyrrende bemærkninger om LFCs manglende anerkendelse af ham, siden han overtog som agent for ham mod slutningen af sidste sæson?

Jeg ved ikke, hvad jeg skal forvente i forhold til Duncans skifte til Fiorentina. Mest af alt forventer jeg, at han indenfor en kort periode skifter videre igen, fordi hans agent har brug for et honorar.

Men da ærgerligt at miste Gerrards fætter, når han nu uomtvisteligt er et kæmpe talent. Er dog glad for at slippe af med kontakten til den agent.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 02. sep, 2019 20:52

Nu ved jeg godt det er mega nemt at stå her og spille fandango.

Men når nu Duncan hyrer en agent der er så bindegal - vidner det så ikke også om at Bobby også i bedste fald er for utålmodig anlagt, i værste fald selv er lige lovligt til den gale side?

Og ja, et stort talent skal også være udstyret med en god portion ærgerrighed for at få indfriet det talent.

Hvor tætte er de familiære bånd egentlig til Gerrard?
- har Duncan i virkeligheden følt at han skulle væk fra nordvest for at undslippe at være Gerrards fætter?
- Eller er de så fjerne at han ikke har Stevies telefonnummer og kunne ringe om karrierevalg?

Anyways de rapporterede 20% sell-on skal da nok give lidt penge om nogle år og med en forholdsvis kort tvist, så kan han vel sagtens ende tilbage i Liverpool igen senere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 04. sep, 2019 09:06

Liverpool's great transfer achievement they have repeated 38 times

Bobby Duncan joins a long list of players who have left Liverpool under Jurgen Klopp with the club making the right call

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-16859441

Liverpool transfer window shows Reds now have a winning team on and off the pitch

Liverpool had a quiet summer transfer window but behind the scenes, they have two canny deal makers who can spot potential

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-19351308

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: hvem skal ud

Indlæg af Liverbird » mandag, 04. nov, 2019 12:19

Amerikanerne og kinserne i duel om Lallana:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... eller-usa/

Bare det ikke ender med at få geopolitiske konsekvenser, så som toldafgifter.....
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 28. dec, 2019 11:26

Liverpool set to make sizeable profit on Allan after loan success

Liverpool midfielder Allan Rodrigues is attracting interest from a host of clubs in Brazil as the result of his fine form on loan at Fluminense.

https://www.thisisanfield.com/2019/12/l ... n-success/

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 28. dec, 2019 11:57

Niels K skrev:Liverpool set to make sizeable profit on Allan after loan success

Liverpool midfielder Allan Rodrigues is attracting interest from a host of clubs in Brazil as the result of his fine form on loan at Fluminense.

https://www.thisisanfield.com/2019/12/l ... n-success/
I en bytte handel med et andet talent måske.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar