Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » lørdag, 28. sep, 2019 09:47

Først var det jo også fremme fra "sikre" kilder, at aftalen var komplet anderledes skruet sammen og i øvrigt uhyre indbringende. Så mon ikke de her bud på en aftale skal tages med et gran salt.
Derudover så er der vel én ting vores amerikanske ejerskab har bevist over noget og det er evnen til at tjene penge. Så jeg føler mig ganske rolig, også set i lyset af en vanvittig god forhandlingssituation.

Noget andet er at vi har brugt en ulovlig spiller i onsdags!


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 28. sep, 2019 10:32

Bellamy_fever skrev:Jeg har FULD tillid til at klubben og især vores øverste ledelse har styr på deres ting, jeg kan simpelthen bare ikke få tallene til at få op med den aftale.

Ifølge Daily mail solgte vi pr sidste sæson 1.13 million trøjer sidste sæson, en rekord sæson og mere en 3 gange så meget som City. Til en pris på: £60 pr trøjer giver det £67.8 millioner. 20% af det giver: £13.5 millioner. Plus de £45 millioner New Balance gav

Så hvis Nike betaler £30 mio og sælger trøjerne til samme pris som Chelsea, vanvittige £80. Kan vi forvente omkring £18millioner på træjesalg plus 20% ialt £48 millioner.....

Så skal der ederspark Peter væltemig sparkes nogle trøjer over disken.

Real Madrid skulle sælge i omegnen af 1.89 millioner trøjer, et tal vi nok ikke lige kommer op og matcher realistisk set, heller ikke selvom en rapper og en gammel tennisspiller skulle rende og fortælle folk den er virkelig rar at have på.

Med R.Madrids salgs tal, og Chelsea pris for vi £80 gange med 1.89 millioner = £151.200.000 hvor SF de 20% går til os: £30 millioner.
Det vil sige i omegnen af £60 millioner som er i niveau med Chelsea og Arsenal...

Hvor knækker mit regnestykke ? Eller forventer klubben virkelig at 3 doble salgstallene for Real Madrid ?

Jeg kan godt forstå hvis New Balance føler de kan matche det tilbud, og helt ærligt. I tilfælde af at de tal passer, hvilket jeg så ikke tror de gør da jeg som sagt stoler fuld ud på vores ledelses evner indenfor dette, jamen så så jeg faktisk helst vi blev ved New Balance

Der må være nogle fuldstændigt latterligt store præstations bonusser i spil.. det kan ikke være sutter og Bil måttet der skal levere resten af pengene
Nike har over dobbelt så stort et distributionsnetværk som NB udover det har de store sportsanvne der skal hjælpe med at promovere, Lebron James mv. Ydermere er det jo ikke kun på trøjer og Nike laver rigtig meget andet tøj med deres klubber som vi også vil tjene på.. Man må formode at de 1.15 mio trøjer vi solgte sidste år vil stige kraftigt, både fordi klubben bliver mere populær men også fordi vores trøjer bliver meget mere tilgængelige

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » lørdag, 28. sep, 2019 12:56

Og smid så lige Mbappe og Sancho oven i handlen og så løber beløbet som Nike betaler altså også op ;)

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » tirsdag, 01. okt, 2019 21:29

de Bruyne igen ude - med lyskeskade. Og på ubestemt tid. Han er godt nok skadesudsat...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. okt, 2019 07:58

AJJ skrev:
tirsdag, 01. okt, 2019 21:29
de Bruyne igen ude - med lyskeskade. Og på ubestemt tid. Han er godt nok skadesudsat...
Jeg mener faktisk at i de største kampe er Bernardo Silva bedre på midten for dem, de er så skide irriterende fordi der er så mange gode spillere på det hold :evil:

Men de skal jo have styr på de Bruyne's skader inden David Silva stopper. Eller købe en ny stjerne.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » onsdag, 02. okt, 2019 08:53

Filos of Isk skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 07:58
AJJ skrev:
tirsdag, 01. okt, 2019 21:29
de Bruyne igen ude - med lyskeskade. Og på ubestemt tid. Han er godt nok skadesudsat...
Jeg mener faktisk at i de største kampe er Bernardo Silva bedre på midten for dem, de er så skide irriterende fordi der er så mange gode spillere på det hold :evil:

Men de skal jo have styr på de Bruyne's skader inden David Silva stopper. Eller købe en ny stjerne.
Han er vist tilbage efter landskampspausen
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... y-17015842

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 02. okt, 2019 15:26

Nå - Er der nogen, som er friske på et hurtigt bud på, hvem der ryger først (som i: Bliver fyret) som den næste manager i Premier League?

Bliver det Spurs' Mauricio Pochettinoi eller Steve Bruce (Got a BIG FAT head) fra Toons?

...eller en helt tredje?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. okt, 2019 15:37

Puha, jeg tror Poch holder længere end vi tror, medmindre Spurs får RM til at købe ham fri.

Jeg ville gerne sige Ole Gunnar, velvidende at et mindre hold sikkert kommer først.
Men jeg sætter min Matador 50’er på OGS


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. okt, 2019 16:44

Cynwal skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 15:26
Nå - Er der nogen, som er friske på et hurtigt bud på, hvem der ryger først (som i: Bliver fyret) som den næste manager i Premier League?

Bliver det Spurs' Mauricio Pochettinoi eller Steve Bruce (Got a BIG FAT head) fra Toons?

...eller en helt tredje?
Jeg synes egentlig også, at Ole Gunnar er et godt bud medmindre, de siger, at han får denne sæson til at køre unge spillere ind uden, der er krav om den ene eller den anden pokal, men det kan jeg ikke forestille mig ?

Quique Sánchez Flores er måske mit bedste bud, da de ikke plejer at få så lang snor i dén klub ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. okt, 2019 17:08

Filos of Isk skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 07:58
AJJ skrev:
tirsdag, 01. okt, 2019 21:29
de Bruyne igen ude - med lyskeskade. Og på ubestemt tid. Han er godt nok skadesudsat...
Jeg mener faktisk at i de største kampe er Bernardo Silva bedre på midten for dem, de er så skide irriterende fordi der er så mange gode spillere på det hold :evil:

Men de skal jo have styr på de Bruyne's skader inden David Silva stopper. Eller købe en ny stjerne.
Der ligger forhåbentlig 6 dages karantæne og venter på Silva:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... t-17016969

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af MP » onsdag, 02. okt, 2019 17:17

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 07:58
AJJ skrev:
tirsdag, 01. okt, 2019 21:29
de Bruyne igen ude - med lyskeskade. Og på ubestemt tid. Han er godt nok skadesudsat...
Jeg mener faktisk at i de største kampe er Bernardo Silva bedre på midten for dem, de er så skide irriterende fordi der er så mange gode spillere på det hold :evil:

Men de skal jo have styr på de Bruyne's skader inden David Silva stopper. Eller købe en ny stjerne.
Der ligger forhåbentlig 6 dages karantæne og venter på Silva:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... t-17016969

Nu er han jo City spiller, så lad os se om ikke han nøjes med en løftet pegefinger ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. okt, 2019 20:47

MP skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 17:17
Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 07:58
AJJ skrev:
tirsdag, 01. okt, 2019 21:29
de Bruyne igen ude - med lyskeskade. Og på ubestemt tid. Han er godt nok skadesudsat...
Jeg mener faktisk at i de største kampe er Bernardo Silva bedre på midten for dem, de er så skide irriterende fordi der er så mange gode spillere på det hold :evil:

Men de skal jo have styr på de Bruyne's skader inden David Silva stopper. Eller købe en ny stjerne.
Der ligger forhåbentlig 6 dages karantæne og venter på Silva:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... t-17016969

Nu er han jo City spiller, så lad os se om ikke han nøjes med en løftet pegefinger ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg ville egentlig have skrevet præcist det samme :lol:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 02. okt, 2019 21:01

Niels K skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 16:44
Cynwal skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 15:26
Nå - Er der nogen, som er friske på et hurtigt bud på, hvem der ryger først (som i: Bliver fyret) som den næste manager i Premier League?

Bliver det Spurs' Mauricio Pochettinoi eller Steve Bruce (Got a BIG FAT head) fra Toons?

...eller en helt tredje?
Jeg synes egentlig også, at Ole Gunnar er et godt bud medmindre, de siger, at han får denne sæson til at køre unge spillere ind uden, der er krav om den ene eller den anden pokal, men det kan jeg ikke forestille mig ?

Quique Sánchez Flores er måske mit bedste bud, da de ikke plejer at få så lang snor i dén klub ?
Watford er jo allerede på anden manager i denne sæson, så mon ikke han liiiiiige får lidt længere snor. Jeg kan ikke forstå, at der ikke er nogen, der har Steve "Fat Head" Bruce med i overvejelserne?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 03. okt, 2019 08:18

Cynwal skrev:
Niels K skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 16:44
Cynwal skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 15:26
Nå - Er der nogen, som er friske på et hurtigt bud på, hvem der ryger først (som i: Bliver fyret) som den næste manager i Premier League?

Bliver det Spurs' Mauricio Pochettinoi eller Steve Bruce (Got a BIG FAT head) fra Toons?

...eller en helt tredje?
Jeg synes egentlig også, at Ole Gunnar er et godt bud medmindre, de siger, at han får denne sæson til at køre unge spillere ind uden, der er krav om den ene eller den anden pokal, men det kan jeg ikke forestille mig ?

Quique Sánchez Flores er måske mit bedste bud, da de ikke plejer at få så lang snor i dén klub ?
Watford er jo allerede på anden manager i denne sæson, så mon ikke han liiiiiige får lidt længere snor. Jeg kan ikke forstå, at der ikke er nogen, der har Steve "Fat Head" Bruce med i overvejelserne?
Tjoo jeg tror bare jeg ville finde på et andet navn at smide i hatten.

Jeg ved ikke om ikke Nyborg føler de er nødt til at holde lidt på ham fordi de selv var skyld i at de mistede Rafa. Og hvem kan de overhovedet få?
- det er ikke super attraktivt at tage tjansen somNewcastle manager lige nu. Så de kan vælge imellem de britiske trænere det hygger sig i nedre PL eller Championship eller de kan tage et totalt Wild card fra udlandet.

Men ok de kan meget vel stå om to måneder og være under så stort pres fra fans at de ikke ser nogle alternativer. Det er slet ikke et tosset bud, skal jeg skynde mig at sige, havde du ikke nævnt ham ville jeg helt sikkert have overvejet ham fordi jeg troede det var et smart hipster-svar.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 03. okt, 2019 10:54

Vores kollegaer fra Goodison må da også tænke sit om Marco Silva.. 15. Plads, sådan som de handlede i sommers.. jeg tror virkelig ikke han hsr en lang Line og forestiller mig faktisk Burnley kampen er en must win for ham.. ikke sikkert han bliver fyret øjeblikkeligt, hvis han ikke vinder, men tror den vil forsegle hans skæbne og klubben vil tage beslutningen om at han skal udskiftes.

Med hensyn til Silva: jeg står nok lidt alene måse ? Men synes 6 dage er voldsomt.. jeg er med på racisme ikke kan gradbøjes, jeg er lige så stor modstander SF de folk der begår racisme som alle andre. MEN humor er sku en svær ting, og jeg har ofte en meget racistisk undertone blandt mine venner/kollegaer med mørkere hudfarve end min egen ‘knækket hvid’.
Jeg er ikke i tvivl om at udefra vil det virke voldsomt og og jeg ville heller aldrig gøre det overfor folk jeg ikke kender.. men sagen er jo netop at silva og (hvem var det nu ?) er personlige venner, og begge parter siger angiveligt at det er en joke .. jamen er det så ikke det, det er ? Vi skal gøre ALT for at bekæmpe racisme, men vi skal vel også passe på vi ikke udtvære begrebet racisme i en sådan grad at man ikke længere kan finde hoved og hale i det.

I MINE øjne er en henstilling om at være mere forsigtig på de sociale medier hvor andre, udeforestående for deres indbyrdes humor, let kan blive stødt samt en bøde må være på sin plads. Selvfølgelig forudsat at, hvem det nu var?, ikke selv er blevet stødt og selv føler det var en joke blandt venner.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar