Årtiets hold

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Besvar
Brugeravatar
Jesper

Årtiets hold

Indlæg af Jesper » mandag, 30. dec, 2019 18:15

Flere medier leger navneleg. Skal vi være med?
Jeg tænker 3 dele:
Årtiets Liverpool-hold
Årtiets hold i PL
Årtiets hold i international sammenhæng, dvs samtlige spillere kan medtages.

I bestemmer selv kriterierne og formation!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper

Re: Årtiets hold

Indlæg af Jesper » mandag, 30. dec, 2019 21:12

Jeg lægger lige ud:

Liverpool:
..............Alisson.......
TAA VvD Agger Robbo
Henderson Gerrard Wijnaldum
..............Coutinho
......Suarez.......Salah

Hvorfor? Tja, gad bare godt se lige det hold. Jeg har i tvivl om VvD's makker, men en spillende forsvarer som Agger ville passe perfekt på det hold.

PL:
......Cech....
....Zabaleta...Ferdinand...VvD...Azpilicueta
Hazard..Toure...Bruyne
Persie...Aguero...Rooney

Ok, balancen er helt væk på det her hold og Kante burde nok komme med, måske også Silva. Rooney og han Persie er med, fordi de i starten af årtiet var enormt dominerende. Vidic og Terry blev også overvejet. Ligesom de Gea.

Verden:

.....Neuer....
Lahm...Ramos...Pigue...Marcelo
Busquets...Xavi...Iniesta
Messi..Zlatan...Ronaldo

Ok, den her var jo vanvittig svær. Laves burde måske med. Kroos. Suarez, Lewandowski og Modric banker på.
Men det her er mit hold bestående af den bedste midtbane nogensinde i min optik.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 31. dec, 2019 15:49

Jesper skrev:
mandag, 30. dec, 2019 21:12
Jeg lægger lige ud:

Liverpool:
..............Alisson.......
TAA VvD Agger Robbo
Henderson Gerrard Wijnaldum
..............Coutinho
......Suarez.......Salah

Hvorfor? Tja, gad bare godt se lige det hold. Jeg har i tvivl om VvD's makker, men en spillende forsvarer som Agger ville passe perfekt på det hold.

PL:
......Cech....
....Zabaleta...Ferdinand...VvD...Azpilicueta
Hazard..Toure...Bruyne
Persie...Aguero...Rooney

Ok, balancen er helt væk på det her hold og Kante burde nok komme med, måske også Silva. Rooney og han Persie er med, fordi de i starten af årtiet var enormt dominerende. Vidic og Terry blev også overvejet. Ligesom de Gea.

Verden:

.....Neuer....
Lahm...Ramos...Pigue...Marcelo
Busquets...Xavi...Iniesta
Messi..Zlatan...Ronaldo

Ok, den her var jo vanvittig svær. Laves burde måske med. Kroos. Suarez, Lewandowski og Modric banker på.
Men det her er mit hold bestående af den bedste midtbane nogensinde i min optik.
Der er voldsomt mange at vælge i mellem, men jeg synes nu, at du har for mange spaniere eller spillere fra La Liga med i den sidste kategori.

Spm er, om man skal have vundet bestemte titler, medaljer individuelt eller med klubhold/landshold osv. for at kunne være med, for det mener jeg egentlig ikke nødvendigvis skal veje det hele. Hvor mange år skal man have spillet i PL for at kunne tælle med ?Jeg har fx svært ved at se et PL hold det sidste årti uden Stevie, og jeg ville gerne bytte ham ud med Rooney og ændre system.

Spm er også, hvor tungt diverse rekorder for et hold skal veje, da scum ikke har opnået mere end 91 point i Premeir League, og da vi med endnu større konkurrence i ligaen end nogensinde slutter som nr. 2 med 97 point og 1 nederlag. Det må jo fortælle noget om vores spilleres styrke, da vi samtidig vinder CL sidste sæson, og 2019 har også været et rekord kalenderår for os.
Vi var i CL finalen forrige sæson og Europa League finalen sæsonen før det, så det er jo noget af en opstigning vores nuværende spillere har haft men hele tiden på et højt niveau og nu til det bedste hold i Verden, Vores spillere har slået masser af rekorder og vundet individuelle titler, dvs. niveauet er jo helt oppe at ringe de sidste måske 2,5 sæson, så hvor meget vejer det, at vi slutter årtiet af som det stærkeste engelske hold nogensinde faktisk ?

Endelig er jeg jo en sucker for Firmino, og han er indbegrebet af hele vores rejse under Klopp for mig, så han får til enhver tid en plads på mit hold :dance:

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 31. dec, 2019 16:47

Det er jo kun for sjov og som jeg beskrev, så vælger man selv kriterierne. Men Barcelonas hold under Guardiola og det spanske landshold var i mine øjne toneangivende - resultatmæssigt og for et spil, jeg elsker.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 31. dec, 2019 17:03

Derudover mener jeg at Gerrard var klart bedst-bortset fra en sæson-i 00erne

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. jan, 2020 01:26

Liverpool hold.

Alisson
TTV-VVD-Agger-Robbo
Hendo-Gerard-Gini
Suarez-Salah-Mane

PL hold.

Cech
Zabaletta-Kompany-Vidic-Azpilicueta
Hazard-Toure-Bale
Persie-Aguero-Rooney

Verdensholdet.

Neuer
Lahm-Hummels-Pique-Marcelo
Xavi-Busquets-Iniesta
Messi,-Lewandowski-Ronaldo

Verdensholdet domineres af spaniere, da det spanske landshold fra 2008-2012 er det bedste fodboldhold verden har set.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 01. jan, 2020 12:13

Det er det, der gør, at vi sikkert vil få mange forskellige bud, da jeg ikke er specielt godt underholdt af Barca under Guardiola, dvs. det er da fantastiske fodboldspillere, men det keder mig i længden. Jeg er fan af engelsk fodbold med længder, og Klopp's fodboldfilosofi er helt oppe at ringe for mig, når det kører bedst.

Mht. landshold, så er der jo virkelig mange at tage af, og Brasilien 1982 og 1986 var helt fantastiske at se for mig og før dem Argentina 1978. Holland 1988 og Tyskland 1994 var nogle sindsygt godt kørende maskiner med fantastiske individualister.

Mit Liverpool hold må blive:

Mané --- Suarez --- Salah

-------- Firmino --------

---- Hendo --- Stevie ----

Robbo - Agger - VvD - TAA

--------- Alisson --------

Træner: Jürgen Klopp

Besvar