Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 12. jan, 2020 21:50

pow9199 skrev:
søndag, 12. jan, 2020 18:55
Niels K skrev:
søndag, 12. jan, 2020 09:36
pow9199 skrev:
søndag, 12. jan, 2020 04:12
Så ud over at Götze ikke er "for gammel", og han og Klopp har en god relation, er der så nogen seriøse bud på hvad han skulle tilbyde LFC? Jaja, 36 kampe pr sæson må da være ok, men der er intet der tyder på han kan holde til den mængde eller udfordre de spillere vi allerede har. Hvis han er en 1:1 erstatning for Shaqiri kan jeg se fornuft i det, særligt hvis Lallana heller ikke forlænger, men tvivler på Götze kan tilbyde andet end rotation. Shaq var trods alt, om end kun kortvarigt, et reelt bud på en start 11'er.
For mig ville det være en opgradering på Shaqiri og/eller Origi, som begge er dygtige spillere, men de har flere mangler ift. at være en Klopp-spiller. Götze ved lige præcis og 100%, hvad det kræver at være en Klopp-spiller, så det er da et kæmpe plus. Klopp mener (som jeg), at han naturligvis er en lige så god spiller som 27 årig, som han var, da han var ung, og det er Klopp nok træneren, der kan få frem i ham igen, og så står vi altså med en rigtig god spiller, der vil kunne rotere med de 3 forreste end Shaq/Origi kan.

Jeg forventer mig også, at Minamino er en opgradering på de 2 nævnte.

Stod vi med Minamino og Götze til sommer for 7,5 mio. £, og kunne sælge Origi og Shaq for mellem 50-60 mille, så var det igen et lille mesterværk af Klopp og Edwards imo.
Ok, nu går jeg lige lidt til den, og det kan godt være det kommer til at lyde lidt hårdt, men jeg vil gerne lige starte med at understrege at jeg forsøger at gå efter argumenterne, ikke dig Niels. Jeg værdsætter alle de input du kommer med i dette forum, men af og til er det simpelthen også noget u-underbygget sludder du kommer med. Jeg er sikker på det kommer fra dit gode og tilsyneladende af og til lidt naive hjerte (her skal naiv forstås som rosende). Anyway, nu til sagen:

Götze ved ikke 100% hvad det vil sige at være en Klopp spiller, han ved hvordan det VAR at være Klopp spiller i Dortmund, men der er sket meget med både Götze og Klopp siden, så det er et argument uden hold eller relevans. Mht at han stadig skulle være lige så god nu som da skal vi lige huske på, at managers ret ofte lyver i medierne og det af flere grunde, men selv en så ærlig og nede på jorden fyr som Klopp udtaler sig naturligvis altid så sympatisk og betænksomt han kan. Og hans teknik eller spilforståelse er naturligvis bedre end den gang, men hans fysik og hans selvtillid er slet ikke det samme, og alle tegn tyder på at han har peaket. Han er stadig så elsket i Dortmund, at hvis de havde troet på han kunne komme tilbage, så havde de gjort mere for at forlænge med ham. Som jeg forstår den situation, så er begge parter egentlig ret afklarede med, at hans tid er ved at være omme. Han har selv indikeret at han ikke ville blive under Favre, og hvis han forlænger, så skal han gå 30% ned i løn. Hvis Dortmund, der iø har flirtet med at skifte træner, havde nogen som helst forhåbning om at Götze skulle kunne genfinde formen, så havde de gjort mere for at holde på ham.
Giv mig gerne nogle flere eksempler på mit ikke-underbyggede sludder ? Det er fint nok, du kalder mig naiv. Jeg tror i hvert fald på det bedste i alle mennesker, hvis de ikke giver mig grund til andet, og i det sidste tilfælde er jeg til gengæld rimelig hurtig til at opfatte det.

Vi skal lige til at starte med huske, at dette er "hvem skal ind tråden", hvor der kastes alverdens ønsker op til transfers og links fra mere eller mindre lødige medier/kilder. Det har jeg det helt fint med, og vi har vedtaget, at de mest ulødige kilder ikke anvendes.
Lige ved siden af denne tråd har jeg oprettet en FAKTA tråd om transfers i dette vindue, hvis man er typen, der kun kan forholde sig til en done deal.

Der argumenteres meget sjældent dybdegående om linkede eller ønskede spillere herinde, og der spørges ofte kun til kilden på rygtet, og selv de mest troværdige rammer jo kun rigtigt i en brøkdel af tilfældene.

Jeg har svært ved at se, at der skulle findes en spiller, hvor man kan give rygtet/ønsket mere kød på end lige præcis Mario Götze. Klopp ville gerne have ham til Liverpool i 2016, hvor han valgte Dortmund, så selvom vi er blevet bedre, og Götze ikke har fundet storformen i mellemtiden bl.a. grundet skader, sygdom og nu en uafklaret kontraktsituation, så har jeg altid syntes, at Götze var en fantastisk fodboldspiller, og hvis jeg lægger det sammen med verdens bedste træner, så kan jeg sagtens få øje på Götze i sin bedste udgave igen, og det var det, Klopp sagde i 2018.

At være i måske knap så god form er vist det mindste problem. Kampform er noget andet, men man ved ligesom, hvad der kræves, og selvtillid er noget alle fodboldspillere skal forholde sig til og arbejde med, og der vil han også være i de bedste hænder i Liverpool-familien.

Det eneste jeg kan se er en reel bekymring er spørgsmålet om hans sygdom, som jeg intet ved om, og jeg har ikke tænkt mig at læse op på den. Men det er klart, at det vil være noget shit for alle, hvis den udvikler sig, så han ikke kan spille fodbold mere. Men selvom Dortmund gerne vil have ham ned i løn med 30% fra 165.000£ om ugen, så er det stadig temmelig mange penge, hvis risikoen ift. sygdommen er stor, så mon det er så "farligt" ?

En anden ting er, om Klopp overhovedet vil gå efter en offensiv spiller mere, efter vi købte Minamino, og hvis Klopp ellers er udmærket tilfreds med Shaqiri og Origi og ikke mindst de unge, men personligt vil jeg foretrække at have Minamino og Götze som kandidater til fronten fremfor Origi og Shaqiri.
Senest rettet af Niels K søndag, 12. jan, 2020 21:53, rettet i alt 2 gange.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 12. jan, 2020 21:52

Niels K skrev:
pow9199 skrev:
søndag, 12. jan, 2020 18:55
Niels K skrev:
søndag, 12. jan, 2020 09:36
pow9199 skrev:
søndag, 12. jan, 2020 04:12
Så ud over at Götze ikke er "for gammel", og han og Klopp har en god relation, er der så nogen seriøse bud på hvad han skulle tilbyde LFC? Jaja, 36 kampe pr sæson må da være ok, men der er intet der tyder på han kan holde til den mængde eller udfordre de spillere vi allerede har. Hvis han er en 1:1 erstatning for Shaqiri kan jeg se fornuft i det, særligt hvis Lallana heller ikke forlænger, men tvivler på Götze kan tilbyde andet end rotation. Shaq var trods alt, om end kun kortvarigt, et reelt bud på en start 11'er.
For mig ville det være en opgradering på Shaqiri og/eller Origi, som begge er dygtige spillere, men de har flere mangler ift. at være en Klopp-spiller. Götze ved lige præcis og 100%, hvad det kræver at være en Klopp-spiller, så det er da et kæmpe plus. Klopp mener (som jeg), at han naturligvis er en lige så god spiller som 27 årig, som han var, da han var ung, og det er Klopp nok træneren, der kan få frem i ham igen, og så står vi altså med en rigtig god spiller, der vil kunne rotere med de 3 forreste end Shaq/Origi kan.

Jeg forventer mig også, at Minamino er en opgradering på de 2 nævnte.

Stod vi med Minamino og Götze til sommer for 7,5 mio. £, og kunne sælge Origi og Shaq for mellem 50-60 mille, så var det igen et lille mesterværk af Klopp og Edwards imo.
Ok, nu går jeg lige lidt til den, og det kan godt være det kommer til at lyde lidt hårdt, men jeg vil gerne lige starte med at understrege at jeg forsøger at gå efter argumenterne, ikke dig Niels. Jeg værdsætter alle de input du kommer med i dette forum, men af og til er det simpelthen også noget u-underbygget sludder du kommer med. Jeg er sikker på det kommer fra dit gode og tilsyneladende af og til lidt naive hjerte (her skal naiv forstås som rosende). Anyway, nu til sagen:

Götze ved ikke 100% hvad det vil sige at være en Klopp spiller, han ved hvordan det VAR at være Klopp spiller i Dortmund, men der er sket meget med både Götze og Klopp siden, så det er et argument uden hold eller relevans. Mht at han stadig skulle være lige så god nu som da skal vi lige huske på, at managers ret ofte lyver i medierne og det af flere grunde, men selv en så ærlig og nede på jorden fyr som Klopp udtaler sig naturligvis altid så sympatisk og betænksomt han kan. Og hans teknik eller spilforståelse er naturligvis bedre end den gang, men hans fysik og hans selvtillid er slet ikke det samme, og alle tegn tyder på at han har peaket. Han er stadig så elsket i Dortmund, at hvis de havde troet på han kunne komme tilbage, så havde de gjort mere for at forlænge med ham. Som jeg forstår den situation, så er begge parter egentlig ret afklarede med, at hans tid er ved at være omme. Han har selv indikeret at han ikke ville blive under Favre, og hvis han forlænger, så skal han gå 30% ned i løn. Hvis Dortmund, der iø har flirtet med at skifte træner, havde nogen som helst forhåbning om at Götze skulle kunne genfinde formen, så havde de gjort mere for at holde på ham.
Giv mig gerne nogle flere eksempler på mit ikke-underbyggede sludder ? Det er fint nok, du kalder mig naiv. Jeg tror i hvert fald på det bedste i alle mennesker, hvis de ikke giver mig grund til andet, og i det sidste tilfælde er jeg til gengæld rimelig hurtig til at opfatte det.

Vi skal lige til at starte med huske, at dette er "hvem skal ind tråden", hvor der kastes alverdens ønsker op til transfers og links fra mere eller mindre lødige medier/kilder. Det har jeg det helt fint med, og vi har vedtaget, at de mest ulødige kilder ikke anvendes.
Lige ved siden af denne tråd har jeg oprettet en FAKTA tråd om transfers i dette vindue, hvis man er typen, der kun kan forholde sig til en done deal.

Der argumenteres meget sjældent dybdegående om linkede eller ønskede spillere herinde, og der spørges ofte kun til kilden på rygtet, og selv de mest troværdige rammer jo kun rigtigt i en brøkdel af tilfældene.

Jeg har svært ved at se, at der skulle findes en spiller, hvor man kan give rygtet/ønsket mere kød på end lige præcis Mario Götze. Klopp ville gerne have ham til Liverpool i 2016, hvor han valgte Dortmund, så selvom vi er blevet bedre, og Götze ikke har fundet storformen i mellemtiden bl.a. grundet skader, sygdom og nu en uafklaret kontraktsituation, så har jeg altid syntes, at Götze var en fantastisk fodboldspiller, og hvis jeg lægger det sammen med verdens bedste træner, så kan jeg sagtens få øje på Götze i sin bedste udgave igen.
At være i måske knap så god form er vist det mindste problem. Kampform er noget andet, men man ved ligesom, hvad der kræves, og selvtillid er noget alle fodboldspillere skal forholde sig til og arbejde med, og der vil han også være i de bedste hænder i Liverpool-familien.

Det eneste jeg kan se er en reel bekymring er spørgsmålet om hans sygdom, som jeg intet ved om, og jeg har ikke tænkt mig at læse op på den. Men det er klart, at det vil være noget shit for alle, hvis den udvikler sig, så han ikke kan spille fodbold mere. Men selvom Dortmund gerne vil have ham ned i løn med 30% fra 165.000£ om ugen, så er det stadig temmelig mange penge, hvis risikoen ift. sygdommen er stor, så mon det er så "farligt" ?

En anden ting er, om Klopp overhovedet vil gå efter en offensiv spiller mere, efter vi købte Minamino, og hvis Klopp ellers er udmærket tilfreds med Shaqiri og Origi og ikke mindst de unge, men personligt vil jeg foretrække at have Minamino og Götze som kandidater til fronten fremfor Origi og Shaqiri.
Men kan vi ikke blive enige om, at vi er nød til at sigte højere, hvis vi skal forbi et tophold

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 12. jan, 2020 21:58

Forbi et tophold ??? I sommers gik halvdelen af forum også amok over, at vi ikke hentede nogle, og at stilstand på transferfronten var = med tilbagegang. At have tid til at arbejde med en komplet samlet spillertrup tillægges ingen værdi, men vi kunne jo se, at det gav god mening at holde sammen på truppen og udvikle os videre sammen.
Vores spillere er i deres prime, og de udtages nærmest alle sammen til diverse "All Stars" hold, så jeg tror, det vil gå helt fint, selvom vi igen ingen køber til sommer.
Det er anderledes, hvis spillere vil væk (Lallana), eller vi sælger spillere. Så skal vi jo handle, men historien under Klopp har vist, at det ikke behøver at være en rekordhandel, selvom vi i dag også har dén mulighed.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 12. jan, 2020 22:08

Niels K skrev:Forbi et tophold ??? I sommers gik halvdelen af forum også amok over, at vi ikke hentede nogle, og at stilstand på transferfronten var = med tilbagegang. At have tid til at arbejde med en komplet samlet spillertrup tillægges ingen værdi, men vi kunne jo se, at det gav god mening at holde sammen på truppen og udvikle os videre sammen.
Vores spillere er i deres prime, og de udtages nærmest alle sammen til diverse "All Stars" hold, så jeg tror, det vil gå helt fint, selvom vi igen ingen køber til sommer.
Det er anderledes, hvis spillere vil væk (Lallana), eller vi sælger spillere. Så skal vi jo handle, men historien under Klopp har vist, at det ikke behøver at være en rekordhandel, selvom vi i dag også har dén mulighed.
Sorry. Der skulle selvfølgelig stå forblive et tophold

Vi kan jo også lade vores hold forblive som det er og lade det gå i stå, som vi ser med mange andre top hold. Vi skal løbende forny og forbedre os.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 12. jan, 2020 22:17

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 12. jan, 2020 22:08
Niels K skrev:Forbi et tophold ??? I sommers gik halvdelen af forum også amok over, at vi ikke hentede nogle, og at stilstand på transferfronten var = med tilbagegang. At have tid til at arbejde med en komplet samlet spillertrup tillægges ingen værdi, men vi kunne jo se, at det gav god mening at holde sammen på truppen og udvikle os videre sammen.
Vores spillere er i deres prime, og de udtages nærmest alle sammen til diverse "All Stars" hold, så jeg tror, det vil gå helt fint, selvom vi igen ingen køber til sommer.
Det er anderledes, hvis spillere vil væk (Lallana), eller vi sælger spillere. Så skal vi jo handle, men historien under Klopp har vist, at det ikke behøver at være en rekordhandel, selvom vi i dag også har dén mulighed.
Sorry. Der skulle selvfølgelig stå forblive et tophold

Vi kan jo også lade vores hold forblive som det er og lade det gå i stå, som vi ser med mange andre top hold. Vi skal løbende forny og forbedre os.
Lige som vi ikke gik i stå i denne sæson ved ikke at købe spillere i sommers, så tror jeg også sagtens, vi kan videreudvikle os, selvom det pointmæssigt er næsten umuligt, hvis vi igen ikke henter spillere i juli.. Vi har dog hentet en særdeles spændende spiller i Minamino, så der er noget at arbejde med i offensiven, hvor Shaqiri og Origi heller ikke er færdige med at arbejde med deres roller, som jeg ser det.

Vi har et kuld af spændende unge spillere, som banker meget hårdt på 1. holdsdøren, og så har vi stadig ikke fået fuldt udbytte af Keita og til dels Oxlade, så der er da masser at tage fat på og arbejde videre med.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 12. jan, 2020 22:20


Det der tales om er mandens kvalitet. Ikke som kvaliteten han var på engang, hvor han blev udråbt til helt særligt talent. Men som i lige nu og i de senere år.
Götze er på grund af sygdom, skader og bare manglende evne til at løfte sig, simpelthen af en kvalitet, så han ville ikke engang gå ind på vores 3. hold. Og har man set ham - altså ikke læst artikler- men rent faktisk set ham, vil det altså være logik for burhøns. Dortmund har været søde mod ham, idet han er en af klubbens sønner. Klopp er naturligvis sød mod ham. Men vi vil ALDRIG nogensinde købe ham.
Og derfor klinger den her diskussion så ulidelig hult, for hvad argumenterer vi med. Links? Eller reel basal fodboldforstand baseret på egne observationer? Og i dette tilfælde sådan set alles observationer? Derfor er det her en ikke-diskussion. Han var et navn, nu er han udrangeret.
Slut fra min side af.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 12. jan, 2020 22:52

Det er fint, træner-Jesper. Jeg mener ikke, at du er foran på point i vurderingen af spilleres kvalitet os 2 i mellem, så jeg vil med glæde tage imod Götze i Liverpool. Det bliver som med så mange andre sikkert ikke til noget, og så finder vi bare nogle andre spændende spillere :hello1:

Det er "hvem skal ind" tråden - rooo på...

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 12. jan, 2020 23:15

Niels K skrev:Det er fint, træner-Jesper. Jeg mener ikke, at du er foran på point i vurderingen af spilleres kvalitet os 2 i mellem, så jeg vil med glæde tage imod Götze i Liverpool. Det bliver som med så mange andre sikkert ikke til noget, og så finder vi bare nogle andre spændende spillere :hello1:

Det er "hvem skal ind" tråden - rooo på...
Mener du vi bør hente ham? I såfald hvorfor og hvad skal have bidrage med, vi ikke allerede har?

Jeg forstår købet Minamino. Reklame til Asien og så kan han forhåbentligt forbedre vores bænk.

Hvorfor hente Götze hvis du mener vores trup og unge spillere kan tage en sæson mere.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 12. jan, 2020 23:54

Flere af vores spillere er i deres peak alder, men begynder at bevæge sig ud af den zone. Vi skal efter min mening bruge vores status som verdens bedste klub til at købe morgendagens stjerner, som dog allerede nu kan gøre en forskel. Det være sig spillere som Sancho, De Ligt og selvfølgelig Mbappé eller spillere som er mindre kendte navne (jeg stoler på vores scouting system). Derudover skal truppen suppleres af etablerede spillere på de pladser, hvor der med tiden opstår behov. Dette har været en af vores største styrke i de sidste sæsoner, hvor vores målmandsproblem er fikset med Allison (og egentlig også med Adrian). Forsvarsproblemet blev fikset med Van Dijk og på den defensive midtbane, som længe så tynd ud hentede vi Fabinho. Den nuværende trup mangler primært kvalificeret backup på backs og blandt de forreste tre, som godt kunne bruge lidt mere rotation uden at det går ud over vores niveau. Skal der hentes på en højere hylde oppe foran, vil jeg tro at det bliver fordi en af Salah, Mané eller Firmino forlader klubben.

I forhold til Götze, har han hverken alderen eller talentet med sig på nuværende tidspunkt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 13. jan, 2020 07:40

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 12. jan, 2020 23:15
Niels K skrev:Det er fint, træner-Jesper. Jeg mener ikke, at du er foran på point i vurderingen af spilleres kvalitet os 2 i mellem, så jeg vil med glæde tage imod Götze i Liverpool. Det bliver som med så mange andre sikkert ikke til noget, og så finder vi bare nogle andre spændende spillere :hello1:

Det er "hvem skal ind" tråden - rooo på...
Mener du vi bør hente ham? I såfald hvorfor og hvad skal have bidrage med, vi ikke allerede har?

Jeg forstår købet Minamino. Reklame til Asien og så kan han forhåbentligt forbedre vores bænk.

Hvorfor hente Götze hvis du mener vores trup og unge spillere kan tage en sæson mere.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg fastslår gerne, at jeg ikke har set meget til Dortmund eller Götze i den senere tid, og det er ikke en spiller, jeg følger som sådan. Jeg har til gengæld set ham en del igennem hans karriere, og så må det være tilladt at nogle af os har en tro på, at Jürgen Klopp kan få en i hvert fald tidligere verdensklassespiller op på et ret fornuftigt niveau igen. Jeg har det i hvert fald fint med, at andre har skrevet hans fodboldnekrolog...

Ift. vores trup, så er det vel stadig sådan, at vi ikke har en decideret playmaker, og den rolle vil han kunne udfylde. Få kan læse spillet som ham og strø sukkerballer, og det mener jeg godt, vi kan bruge.

Denne her fortæller måske meget godt, hvordan Minamino er tiltænkt en rolle på vores hold, så det er forskellige typer:

https://www.thisisanfield.com/2019/12/h ... lahs-role/

Om det bliver Götze eller en anden offensiv-spiller må blot bero på, at vi sælger en spiller eller 2, da der i forvejen ikke er meget spilletid til andre end de 3, vi har, og måske henter vi slet ingen til offensiven, hvilket egentlig også er ok med mig, da jeg tror, der er mere at komme efter med Origi og Shaqiri.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 13. jan, 2020 09:39

Götze har bare ikke profilen til at komme til Klopps Liverpool.

Uanset pris, historik, tidligere talent osv, så peger alt bare i den modsatte retning.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 13. jan, 2020 10:09

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 12. jan, 2020 19:12
Vi skal helt op og hente nogle af de største eller kommende stjerne, som har niveau til det. Som eks. dem Klopp har hentet og som i forvejen er og var i gang med at blive stjerner. Mané som allerede var til UG i Southampton, Salah som havde vist sig frem. Bobby som var vild i en middel klub osv osv.

Hvis ikke vi henter spillere på højeste niveau, så tror jeg denne sæson bliver en enlig svale
Jeg tror mere det er to-tre sæsoner nede af vejen der er i fare hvis vi handler forkert på transfermarkedet.
Altså vi har et kanon hold og de fleste stjerner er stadig nogle år fra sidste salsgsdato. Eller sagt på en anden måde, det er meget usikkert om vi kan købe os til at have endnu en sæson med så få pointtab på en sommer. Nu skal vi jo lige have sluttet sæsonen af, men henter vi mesterskabet er det jo en sæson til et 12-tal uanset om vi tager den på en plat-eller-krone runde efter 38. spillerunde.

Succesen næste sæson handler i høj grad om at bevare motivationen og sammenholdet i truppen, samt at fortsætte med at arbejde på at forbedre vores spillere(herunder, men ikke begrænset til, transfers).

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 13. jan, 2020 15:42

Filos of Isk skrev:
mandag, 13. jan, 2020 10:09
Nu skal vi jo lige have sluttet sæsonen af, men henter vi mesterskabet er det jo en sæson til et 12-tal uanset om vi tager den på en plat-eller-krone runde efter 38. spillerunde.
13-tal hvis du spørger undertegnede. Men jeg er vist også fra en anden tid.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 13. jan, 2020 20:05

texy skrev:
Filos of Isk skrev:
mandag, 13. jan, 2020 10:09
Nu skal vi jo lige have sluttet sæsonen af, men henter vi mesterskabet er det jo en sæson til et 12-tal uanset om vi tager den på en plat-eller-krone runde efter 38. spillerunde.
13-tal hvis du spørger undertegnede. Men jeg er vist også fra en anden tid.
Jeg gik i gymnasiet på den sidste årgang der brugte 13-skalaen(fik hue på i 2007).

Så jeg tog bare en hættetrøje på og prøvede at være ung med de unge.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 14. jan, 2020 06:53

Filos of Isk skrev:
mandag, 13. jan, 2020 10:09
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 12. jan, 2020 19:12
Vi skal helt op og hente nogle af de største eller kommende stjerne, som har niveau til det. Som eks. dem Klopp har hentet og som i forvejen er og var i gang med at blive stjerner. Mané som allerede var til UG i Southampton, Salah som havde vist sig frem. Bobby som var vild i en middel klub osv osv.

Hvis ikke vi henter spillere på højeste niveau, så tror jeg denne sæson bliver en enlig svale
Jeg tror mere det er to-tre sæsoner nede af vejen der er i fare hvis vi handler forkert på transfermarkedet.
Altså vi har et kanon hold og de fleste stjerner er stadig nogle år fra sidste salsgsdato. Eller sagt på en anden måde, det er meget usikkert om vi kan købe os til at have endnu en sæson med så få pointtab på en sommer. Nu skal vi jo lige have sluttet sæsonen af, men henter vi mesterskabet er det jo en sæson til et 12-tal uanset om vi tager den på en plat-eller-krone runde efter 38. spillerunde.

Succesen næste sæson handler i høj grad om at bevare motivationen og sammenholdet i truppen, samt at fortsætte med at arbejde på at forbedre vores spillere(herunder, men ikke begrænset til, transfers).
Lige netop det bliver alfa og omega. Min lommepsykologiske fornemmelse siger mig, at såfremt vi formår at slutte sæsonen som den er begyndt, dvs med en PL-titei og et godt CL-run, så vil det være meget vanskeligt, måske umuligt, at undgå, at der hos i hvert fald nogle af nøglespillerne indsniger sig en mæthedsfølelse og en fornemmelse af at man ikke kan opnå mere i Liverpool.

Af den grund kan det blive nødvendigt at skaffe frisk blod til truppen, og måske ikke alene marginalspillere som Lallana, Lovren, Origi. Faktisk kan jeg godt forestille mig, at man giver Salah eller Mane lov at tage videre, selvfølgelig mod en hel vognladning penge den anden vej, som man kan bruge til en klasse-erstatning.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar