Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 14. jan, 2020 10:57

Sledgehammer skrev:
tirsdag, 14. jan, 2020 06:53
Filos of Isk skrev:
mandag, 13. jan, 2020 10:09
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 12. jan, 2020 19:12
Vi skal helt op og hente nogle af de største eller kommende stjerne, som har niveau til det. Som eks. dem Klopp har hentet og som i forvejen er og var i gang med at blive stjerner. Mané som allerede var til UG i Southampton, Salah som havde vist sig frem. Bobby som var vild i en middel klub osv osv.

Hvis ikke vi henter spillere på højeste niveau, så tror jeg denne sæson bliver en enlig svale
Jeg tror mere det er to-tre sæsoner nede af vejen der er i fare hvis vi handler forkert på transfermarkedet.
Altså vi har et kanon hold og de fleste stjerner er stadig nogle år fra sidste salsgsdato. Eller sagt på en anden måde, det er meget usikkert om vi kan købe os til at have endnu en sæson med så få pointtab på en sommer. Nu skal vi jo lige have sluttet sæsonen af, men henter vi mesterskabet er det jo en sæson til et 12-tal uanset om vi tager den på en plat-eller-krone runde efter 38. spillerunde.

Succesen næste sæson handler i høj grad om at bevare motivationen og sammenholdet i truppen, samt at fortsætte med at arbejde på at forbedre vores spillere(herunder, men ikke begrænset til, transfers).
Lige netop det bliver alfa og omega. Min lommepsykologiske fornemmelse siger mig, at såfremt vi formår at slutte sæsonen som den er begyndt, dvs med en PL-titei og et godt CL-run, så vil det være meget vanskeligt, måske umuligt, at undgå, at der hos i hvert fald nogle af nøglespillerne indsniger sig en mæthedsfølelse og en fornemmelse af at man ikke kan opnå mere i Liverpool.

Af den grund kan det blive nødvendigt at skaffe frisk blod til truppen, og måske ikke alene marginalspillere som Lallana, Lovren, Origi. Faktisk kan jeg godt forestille mig, at man giver Salah eller Mane lov at tage videre, selvfølgelig mod en hel vognladning penge den anden vej, som man kan bruge til en klasse-erstatning.

Den risiko er der jo altid, der har Klopp, Edwards og resten jo den kæmpe fordel at de kan snakke med spillerne under fire øjne. For man kan jo også vende det om og påstå at det at vinde den anden store titel på to år, plus det løse, vil betyde at spillerne indser at de ikke behøver at skifte for at opnå flere titler, at bedste mulighed for store titel nummer tre er ved at blive og det kan jo også være en motivation at ville vinde igen nu man har smagt sejrens sødme.

Men du har helt ret, nogle mennesker trives ved forandring og nye udfordringer, og det er så fint, det gør dem ikke til forrædere(medmindre de vil stil Manchester naturligvis) eller uhæderlige typer, men det er bare sådan de er og den slags mennesker er der også brug for i samfundet og på titelvindende fodboldhold. Der må man også bare erkende at det i de tilfælde vil kunne være bedst for alle parter at skilles.

Jeg syntes dog ikke at Champions League titlen har præget holdet af mæthed og det er vel det højeste man kan opnå med et klubhold, ihvertfald for de ikke-engelske spillere. Så det er jo ikke en naturlov at spillerne bliver mætte og det kan være svært at udpege hvilke spillere der bliver det på forhånd.

-Det kan være tilfældigt, men der er aldrig nogen der foreslår at van Dijk kunne tænkes og ville søge nye udfordringer eller blive mæt....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. jan, 2020 11:32

Jeg tror også, at der er forskel på os "alm" mennesker og elitesportsfolk. For at være kommet til, hvor de er, så skal man ville tingene helt ekstremt, og man skal ville vinde hver evig eneste gang. Lille skidt eksempel måske kunne være, at jeg selv er langt mindre motiveret og koncentreret, hvis jeg lige har vundet 2 partier i skak, og min modstander så vil have en revanche mere. Det er en prof ikke - bare lige for illustrationens skyld.
I alle andre ligaer end Prl er der jo hold, der vinder flere år i træk, hvor træneren fyres, hvis de pludselig bliver nr. 2, eller de ikke vinder CL.
Jeg tror faktisk, at alle vores spillere gerne vil vinde hele tiden og alle de pokaler, der kan ligge på dem. Det er måske mere harmoni, gejst, spændingsniveau, seriøsitet, træningsintensitet osv ift., at truppen er sammen sæson efter sæson, man hele tiden skal være obs på, men der tror jeg også, at Klopp har fingeren fuldstændig på pulsen og gør det nødvendige henad vejen.

Klopp ville jo gerne bliver her for at køre den nye generation på plads, hvilket jeg er enormt glad for, men jeg tror, han gør det løbende stille og roligt men lige nu og her, der har vi da holdet til at vinde det hele - også næste sæson.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 14. jan, 2020 16:09

-Det kan være tilfældigt, men der er aldrig nogen der foreslår at van Dijk kunne tænkes og ville søge nye udfordringer eller blive mæt....
Igen bliver det lommepsykologi, og igen udelukkende baseret på min private fornemmelse, men for mig virker VvD som en anden type personlighed end fx Salah og Mané. Hendo gør det fremragende som anfører, men trods det ser jeg på sigt Virgil som vores ubestridte kaptajn, lige så selvskreven og urørlig på positionen som Stevie var det i år efter år, og hvis/når han får armbindet, så tror jeg at han bliver i klubben lige så længe vi vil have ham, selvfølgelig forudsat at vi fortsat spiller med på allerhøjeste niveau.

Af en eller anden grund kan jeg bare ikke forestille mig det samme om Salah og Mané. På et eller andet tidspunkt vil de videre til varmere himmelstrøg, og så længe de bare præsterer som de gør, og ikke laver en "Mascherano" eller "Coutinho", så vil jeg, når den tid kommer, sige farvel til dem med den største taknemmelighed og dybeste respekt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 15. jan, 2020 12:29

Til sommer håber jeg på et til to store navne. I sæsonen 17-18 blev City helt suveræne mestre, hvor man sad og tænkte, at de ikke behøvede at gøre det store - alligevel hentede de Mahrez (til egen klubrekord) til skærpelse af konkurrence situationen i klubben. Det ville jeg gerne, at vi gjorde. Tror på at frisk blod til truppen skærper alle mand. Se på Spurs, som intet gjorde i 2 vinduer i træk. I sommers købte de så ind - men det tager tid, at spille nye ind på et velfungerende hold.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 15. jan, 2020 12:40

athomsen skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 12:29
Til sommer håber jeg på et til to store navne. I sæsonen 17-18 blev City helt suveræne mestre, hvor man sad og tænkte, at de ikke behøvede at gøre det store - alligevel hentede de Mahrez (til egen klubrekord) til skærpelse af konkurrence situationen i klubben. Det ville jeg gerne, at vi gjorde. Tror på at frisk blod til truppen skærper alle mand. Se på Spurs, som intet gjorde i 2 vinduer i træk. I sommers købte de så ind - men det tager tid, at spille nye ind på et velfungerende hold.
Jeg tror, det går rigtig fint uanset hvad. I sommers købte vi ingen og fortsætter vores rekordform med pil opad. Når du nævner Mahrez, så har vi jo lige købt Minamino ? Og så har vi altså Origi og Shaqiri, som ikke får meget spilletid og alle de unge spillere, der også gerne vil spille og presser alvorligt på.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 15. jan, 2020 13:52

Niels K skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 12:40
athomsen skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 12:29
Til sommer håber jeg på et til to store navne. I sæsonen 17-18 blev City helt suveræne mestre, hvor man sad og tænkte, at de ikke behøvede at gøre det store - alligevel hentede de Mahrez (til egen klubrekord) til skærpelse af konkurrence situationen i klubben. Det ville jeg gerne, at vi gjorde. Tror på at frisk blod til truppen skærper alle mand. Se på Spurs, som intet gjorde i 2 vinduer i træk. I sommers købte de så ind - men det tager tid, at spille nye ind på et velfungerende hold.
Jeg tror, det går rigtig fint uanset hvad. I sommers købte vi ingen og fortsætter vores rekordform med pil opad. Når du nævner Mahrez, så har vi jo lige købt Minamino ? Og så har vi altså Origi og Shaqiri, som ikke får meget spilletid og alle de unge spillere, der også gerne vil spille og presser alvorligt på.
Hvilke unge spillere mener du kan være med på vores førstehold lige pt? Jeg mener slet ikke vi har nogen som helst som presser på førsteholdet endnu.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 15. jan, 2020 14:44

Niels K skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 12:40
athomsen skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 12:29
Til sommer håber jeg på et til to store navne. I sæsonen 17-18 blev City helt suveræne mestre, hvor man sad og tænkte, at de ikke behøvede at gøre det store - alligevel hentede de Mahrez (til egen klubrekord) til skærpelse af konkurrence situationen i klubben. Det ville jeg gerne, at vi gjorde. Tror på at frisk blod til truppen skærper alle mand. Se på Spurs, som intet gjorde i 2 vinduer i træk. I sommers købte de så ind - men det tager tid, at spille nye ind på et velfungerende hold.
Jeg tror, det går rigtig fint uanset hvad. I sommers købte vi ingen og fortsætter vores rekordform med pil opad. Når du nævner Mahrez, så har vi jo lige købt Minamino ? Og så har vi altså Origi og Shaqiri, som ikke får meget spilletid og alle de unge spillere, der også gerne vil spille og presser alvorligt på.
De unge spillere synes jeg ikke er klar til for alvor at presse på. Jeg tror på, at nyt blod til truppen giver noget friskhed og holder folk oppe på dupperne

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 15. jan, 2020 14:51

YNWA! skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 13:52
Niels K skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 12:40
athomsen skrev:
onsdag, 15. jan, 2020 12:29
Til sommer håber jeg på et til to store navne. I sæsonen 17-18 blev City helt suveræne mestre, hvor man sad og tænkte, at de ikke behøvede at gøre det store - alligevel hentede de Mahrez (til egen klubrekord) til skærpelse af konkurrence situationen i klubben. Det ville jeg gerne, at vi gjorde. Tror på at frisk blod til truppen skærper alle mand. Se på Spurs, som intet gjorde i 2 vinduer i træk. I sommers købte de så ind - men det tager tid, at spille nye ind på et velfungerende hold.
Jeg tror, det går rigtig fint uanset hvad. I sommers købte vi ingen og fortsætter vores rekordform med pil opad. Når du nævner Mahrez, så har vi jo lige købt Minamino ? Og så har vi altså Origi og Shaqiri, som ikke får meget spilletid og alle de unge spillere, der også gerne vil spille og presser alvorligt på.
Hvilke unge spillere mener du kan være med på vores førstehold lige pt? Jeg mener slet ikke vi har nogen som helst som presser på førsteholdet endnu.
Nu kan man jo aldrig være skråsikker, når vi kun har vores begrænsede kendskab til spillerne. Der er 2 ting, som man skal have med. For det første har vi nok den sværeste start 11'er at bryde ind i eller være en fast del af, så hvis man forventer, at vores U23 spillere skal have fuldstændig samme niveau, så er der ikke nogle.
Den anden del er, at mange af vores "Top 6" konkurrenter spiller med rigtig mange unge spillere denne sæson, og der mener jeg, at vi sagtens kan være med. Hvorfor skulle vores største talenter være dårligere end deres ? Det er vel dér, at sammenligningen skal findes.

Jeg synes, Neco Williams ser ud til at være en rigtig god back up til Trent.
Jeg synes, Curtis Jones har hele pakken, selvom han naturligvis skal slibes til i så ung en alder.
Harvey Elliott er meget ung, men alle kommentatorer i England lovpriser ham, og jeg har svært ved at få øje på et større talent i England i hans alder. Ham tror jeg meget på, men han skal køres ind stille og roligt.
Brewster har jeg stor fidus til på den lidt længere bane, da han skal spille en masse seniorkampe og få lidt flere kilo på kroppen.
Jeg kan heller ikke se andet, end at Ki-Jana Hoever bliver en rigtig stærk spiller for os med tiden.

Det er for mig de mest oplagte med Curtis Jones som den, der bedst kan træde direkte ind på holdet lige nu.

Klopp om de unge:

“What is really impressive at the moment is that the young boys are closing the gap on the older players. We like to play old versus young on the training pitch when we can – we play the length of two 18-yard boxes and the players love it. For each of the last three years, olds have won easily, by a country mile, maybe 25-10 or something. At the moment, though, the young lads are winning by one. That shows the development and means the players are pushing like crazy in training.”
Senest rettet af Niels K fredag, 17. jan, 2020 08:40, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 16. jan, 2020 12:26

Lidt sladder, andet kan det vel ikke kaldes: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... vertz.html
Jeg tror prisen er sat noget højt, trods alt. Men han er god. Rigtig, rigtig god. God venstre skøjte, målfarlig. Temmelig universel.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 16. jan, 2020 14:57

Jesper skrev:
torsdag, 16. jan, 2020 12:26
Lidt sladder, andet kan det vel ikke kaldes: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... vertz.html
Jeg tror prisen er sat noget højt, trods alt. Men han er god. Rigtig, rigtig god. God venstre skøjte, målfarlig. Temmelig universel.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Men selvom det jo nok bare er opspind, så er det jo meget realistisk at Bayern, Barca og Liverpool er ude med snøren.
For os er han vel også den mest spændende af de store transferemner, der kommer på markedet til sommer?
- forudsat at alle i og omkring start 11'eren bliver i klubben.

Altså hans mulighed for at få spilletid i stærkeste opstilling fordi han er bedste mand til pladsen nu og her er, imø, større end f.eks. Sancho og jeg tvivler på at Mbappé rent faktisk er på markedet. Men han har jo stadig tiden foran sig så vi kan godt leve med at han lige skal i gang inden han får lov at starte inde imod Man City i en PL kamp.

Men lad os nu se, jeg tror hans agent bliver budt på mange drinks ude i byen inden 31. august.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mysjkin » torsdag, 16. jan, 2020 15:20

Interessant analyse af det vi godt vidste i forvejen: vores trup har den helt rette alder, og der er bevidst blevet bygget op til det gennem nogle år:

https://www.skysports.com/football/news ... e-mistakes

Denne strategi tror jeg også vi vil se reflekteret i vores fremtidige transfers. Vi er nødt til at forberede os på, at hovedparten af truppen om 2-3 år vil have peaket. Det taler for at vi fortsat vil fokusere på at hente spillere ind i alderen 21-25 år.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 17. jan, 2020 09:25

Bold.dk skriver, der er rygter om, at Liverpool lurer på Sandro Tonali fra Brescia. Kunne fandeme være spændende. Har spillet mange kampe for Brescia i en alder af 19 år og fået en lille håndfuld kampe på det italienske landshold. Kunne være super spændende at få ind til midtbanen med henblik på, at Lallana og Milner ikke holder for evigt.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 17. jan, 2020 10:50

Tom_Jorsal skrev:
fredag, 17. jan, 2020 09:25
Bold.dk skriver, der er rygter om, at Liverpool lurer på Sandro Tonali fra Brescia. Kunne fandeme være spændende. Har spillet mange kampe for Brescia i en alder af 19 år og fået en lille håndfuld kampe på det italienske landshold. Kunne være super spændende at få ind til midtbanen med henblik på, at Lallana og Milner ikke holder for evigt.
Og han har kun et år tilbage af kontrakten når vi har rundet første juli.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 17. jan, 2020 11:04

Mysjkin skrev:
torsdag, 16. jan, 2020 15:20
Interessant analyse af det vi godt vidste i forvejen: vores trup har den helt rette alder, og der er bevidst blevet bygget op til det gennem nogle år:

https://www.skysports.com/football/news ... e-mistakes

Denne strategi tror jeg også vi vil se reflekteret i vores fremtidige transfers. Vi er nødt til at forberede os på, at hovedparten af truppen om 2-3 år vil have peaket. Det taler for at vi fortsat vil fokusere på at hente spillere ind i alderen 21-25 år.
Lige præcis her passer Kai Havertz perfekt ind. Tror ikke vi køber ham - desværre. Han bliver endnu mere crazy i løbet af et par år

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 20. jan, 2020 14:09

Anyway, Bild have picked up on it and add some information of their own. It’s claimed the Premier League and Liverpool is the ‘preferred goal’ of the RB Leipzig player.
http://sportwitness.co.uk/bild-say-much ... e-klopp-p/
Original kilde er Bild.

I sidste uge sagde Werner nej til Liverpool, nu foretrække han Liverpool. Jeg elsker silly season :lol:

Ej, det kan jo godt være at Werner i sommer vurderede at han behøvede et år mere for at kunne udfordre Liverpools nuværende fronttrio. Eller det kan være medierne bare finder på ting. Nu må vi se hvad der sker, han er da en spændende spiller, der kan lave de dybdeløb der mangler når Salah/Mané er ude.

Besvar