Sommerønsker 2020

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

Sommerønsker 2020

Indlæg af Mugge » onsdag, 15. apr, 2020 12:40

Mine sommerønsker
Når vi har stærkeste opstilling, og spillet flyder, så er der ikke nogen, der når os til sokkeholderne. Men jeg har hele sæsonen igennem set med bekymring på den skrøbelighed vores trup har. Vi har heldigvis været forskånet for alvorlige skader til nøglespillere, men det kunne i princippet have været anderledes.
Som sagt er vores førsteellever voldsom stærk, men jeg mener ikke bredden er stærk nok. Det er også derfor vi har måttet smide begge hjemlige cup-turneringer, hvilket smerter mig, da jeg bl.a. gerne vil vinde FA Cuppen igen. Den har vi efter min mening voldsomt nedprioriteret i år – hvilket bl.a. skyldes manglende bredde i truppen.
Hvad ville JEG så gøre…?

Målmand:
Vi har en af de tre bedste målmænd i verden – ingen tvivl om det. Vi har i Adrian en andenkeeper, som overall har gjort det ok, men har dog fejlet på et par kritiske tidspunkter. Jeg vil ikke give ham skylden for vores CL-exit, da vores fronttrio havde rigelig med chancer for at afgøre det i ordinær tid! Summa summarum er, at jeg ikke har noget imod at beholde Adrian. Vi har en Kelleher og en Grabara på de næste pladser. Jeg ser dem ikke nok til at vurdere, om de kan blive gode nok på sigt.

Højreback:

Jeg savnede egentlig en back-up til TAA, men vi har set meget lovende takter fra Williams. Så mon ikke den plads er dækket godt nok ind. Jeg er egentlig ærgerlig over, at Clyne ryger ud, for ham gad jeg egentlig godt beholde, men tror Klopp har et issue med ham, så det kommer selvfølgelig ikke til at ske.

Midterforsvar:
Gomez og van Dijk i topform, og så er der sgutte meget at komme efter der. Vores back-up spillere, Lovren og Matip har jeg ikke så meget fidus til længere. Mest fordi de simpelthen er for meget skadet, og man derfor ikke kan regne med dem længere, men de har også begge for lavt et bundniveau. Så jeg ville sige farvel og tak til begge til sommer! Jeg er ikke sikker på, om Sepp van den Berg er ”voksen” nok til at kunne blive back-up endnu. Faktisk ville jeg sende ham på et låneophold i den næstbedste række, så han kan blive modnet. Jeg ville derfor købe 1-2 nye mand til midterforsvaret. Jeg har for lidt styr på andre holds spillere, til jeg kan komme med et kvalificeret bud på hjem man skulle købe, men vi er da blevet sat i forbindelse med en hel del på den position.

Venstre back:
Det er tydeligt her, at vi ikke pt. har en ordentlig back-up spiller til Robertson, så der skal købes en ASAP. Vi er blevet sat i forbindelse med Coventry Citys Sam McCallum, og kan han købes for en ok pris, så fint med mig.

Midtbane:
Jeg synes det er for ofte, at man sidder med en følelse af, at vores midtbane ikke er i balance. Selvom Lallana har haft nogle gode indhop, så er han på vej ud. Jeg kan også være i tvivl om hvorfor Klopp købte Shaqiri i sin tid, men jeg mener ikke han nogensinde har passet ind i vores spillekoncept, så ham ville jeg også sige farvel til, til sommer. Vi har nogle spændende unge spillere i Curtis Jones og Harvey Elliott. Jeg ville overveje kraftigt, hvis jeg var Klopp, at sende dem begge ud på lån. Som med van den Berg, så for at få noget hår på brystet med fast ugentlig spilletid. At være en del af spillertruppen til førsteholdet tror jeg er for lidt i forhold til deres udvikling. Der bliver også en beslutning der skal tages omkring Ben Woodburn. Hans udvikling er gået lidt i stå, så hvad skal der ske her? Marko Grujic løber rundt i det tyske, og lad ham endelig blive ved med det. Han kommer aldrig til at blive en del af vores hold, så sælg ham bare. Jeg tror heller ikke på, at der bliver plads til Harry Wilson. Han er for gammel til at slå igennem nu - ligesom Grujic.
Jeg kunne godt tænke mig en kreativ spiller til midtbanen, så jeg ville ikke sige nej til Kai Havertz. Hvis vi sender Jones og Elliott på udlån, så kan det være nødvendigt med endnu en midtbane spiller. Om det skal være en lidt mindre profileret spillere a la Todd Cantwell fra Norwich, det skal jeg ikke kunne sige.

Angrebet:
Ingen tvivl om, at vi i Salah, Mane og Firmino har en potent fronttrio, men er for ofte lidt for uskarpe. Divock Origi har opnået legende status, men i den her sæson har han generelt spillet fornærmende ringe. Hans bundniveau er simpelthen alt alt for lavt. Jeg ville sælge ham til sommer. Jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg ville købe Timo Werner. Der er dem der siger, at vi ikke kan have fire spillere til de tre pladser, men der er jeg ikke enige. Det ses tydeligt, at de tre ikke kan spille samtlige kampe, så derfor er det bydende nødvendigt, at der kommer en kvalitetsspiller mere ind i fronttrioen. Så er vi også dækket ind i forhold til skader, African Cup osv. Vi har en Rhian Brewster, som også til den kommende sæson skal til at bevise, at han er værd at satse på. Så den kommende fronttrio skal bestå af Salah, Mane, Firmino, Werner og Brewster. Går det helt galt, så har vi Ox’en og Minamino, som burde kunne vikariere deroppe, men ellers hører til på midtbanen.

Så ud med:
Lovren, Matip, Lallana, Shaqiri og Origi. Dertil kommer alle de andre marginalspillere, såsom Clyne, Wilson, Grujic mm.

Ind med:
1-2 midterforsvarer, 1 venstreback, 1-2 midtbanespillere og 1 angriber.

Er jeg helt ved siden af??

pow9199

Re: Sommerønsker 2020

Indlæg af pow9199 » onsdag, 15. apr, 2020 18:18

Fedt indlæg, godt oplæg til diskussion. Beklager hvis det virker som om jeg kun er uenig, jeg er enig i det meste du skriver og det jeg ikke er, finder jeg interessant, hvorfor jeg ikke bruger tid på de mere åbenlyse aspekter. Af samme årsag, en række spørgsmål eller ønsker om videre uddybning af at par af dine kommentarer:
HB: Hvad får dig til at sige at Klopp har et issue m Clyne?
CB: Interessant take på CB, jeg tror du er den første jeg ser ønske at vi sælger både Lovren og Matip. Men er Matip dog ikke stabil nok sammen med VVD? Sidste sæson var han fænomenal efter nytår, og jeg har mener ikke han har spillet sig af i en sådan grad som du indikerer her. Om ikke andet, så foretrækker jeg at vente et år med udskiftningen, sådan at der ikke er to nye der skal spilles ind. Godt set med Sepp (og evt Hoever i guess) til udlån, det understreger dog fidusen v at holde Matip en sæson mere, og så lade en af de to få den plads i truppen.
CM: Mht midtbanen læste jeg tidligere på dagen, at Klopp forventer at give Jones en plads i førsteholdstruppen næste sæson. Det vil for mig være tilstrækkeligt nu og her, hvis vi antager at Lallana og Shaq begge forlader klubben, jeg ser også helst at vi fokuserer på VB, CB og FW, med mindre Havertz eller andre top prioriteter bliver ledige. Det skal være en spiller der er bedre end Ox eller Keita i topform. Jeg har intet problem med at give Grujic en sæson til at bevise sig heller.
FW: Meget enig mht Origi, han er simpelthen latterligt langt fra det niveau der kræves, og her mener jeg også en del af niveauet er at spille stabilt. Jeg mener det er ultra vigtigt at vi får en spiller der kan presse de andre tre, særligt hvis vi skal bygge på (og det skal vi!). Om det er Werner, Sancho eller en tredje betyder ikke så meget for mig, bare Origi smutter. Håber på Brewster, men har min tvivl. Jeg så gerne Wilson få en enkelt sæson til at bevise sig og Brewster udlejet en gang mere, gerne til et ok højt niveau.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 15. apr, 2020 18:44

Jeg vil mene at en angriber bør være topprioritet og dernæst en venstre back.

Vi mangler simpelthen en hurtig angriber, der er god til at komme i målfarlige positioner når Mané eller Salah er ude.

Især i cup kampene har det været et problem, syntes jeg, at Milner har været bundet til den vb position.

Sælger vi Lovren skal vi jo nok have en ny ind. Jeg mener det vil være en fejl at sælge Matip og Lovren samtidig og vil skabe alt for stort pres for at købe to virkelig gode midtstoppere.

Jeg kunne egentlig godt se Grujic og Wilson få en lille åbning pga. corona-krisen. Det kan blive meget svært at få de penge for dem som vi håber på og der har vi tidligere vist os villige til at beholde spilleren. Men de har jo et bjerg at bestige begge to hvis de skal få rigtig spilletid. Men i det hele taget er det jo usikker grund vi bevæger os ind på her.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vest
Alder: 23

Indlæg af Vest » onsdag, 15. apr, 2020 22:47

Jeg ser modsat jer andre gerne Origi i klubben lidt endnu. Selvom han er faldet lidt i niveau kontra sidste sæson, så er han stadig en dygtig spiller. Jeg synes ikke, man kan klandre ham til fulde for at være lidt uskarp en gang i mellem, da han aldrig får kontinuerligt spilletid. Får han 5 kampe i streg fra start, så tror jeg, at vi kan få en anden Origi at se. Han har i øvrigt en højde og fysik, der giver truppen muskler, når han er med. Det viste han i duellen mod Lascelles i kampen mod Newcastle. Jeg håber, at han kan hæve sit niveau, fordi han spillede en fremragende sidste sæson. Everton, Newcastle, Barca og Spurs - absolut afgørende og så fik han også scoret gode mål mod Watford og Wolves. Jeg havde håbet på, at Klopp ville give ham lidt flere chancer. Han har klasse. Jeg er dog enig i, at han har ikke har spillet på samme niveau i denne sæson.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » onsdag, 15. apr, 2020 23:08

pow9199 skrev:
onsdag, 15. apr, 2020 18:18
Fedt indlæg, godt oplæg til diskussion. Beklager hvis det virker som om jeg kun er uenig, jeg er enig i det meste du skriver og det jeg ikke er, finder jeg interessant, hvorfor jeg ikke bruger tid på de mere åbenlyse aspekter. Af samme årsag, en række spørgsmål eller ønsker om videre uddybning af at par af dine kommentarer:
HB: Hvad får dig til at sige at Klopp har et issue m Clyne?
CB: Interessant take på CB, jeg tror du er den første jeg ser ønske at vi sælger både Lovren og Matip. Men er Matip dog ikke stabil nok sammen med VVD? Sidste sæson var han fænomenal efter nytår, og jeg har mener ikke han har spillet sig af i en sådan grad som du indikerer her. Om ikke andet, så foretrækker jeg at vente et år med udskiftningen, sådan at der ikke er to nye der skal spilles ind. Godt set med Sepp (og evt Hoever i guess) til udlån, det understreger dog fidusen v at holde Matip en sæson mere, og så lade en af de to få den plads i truppen.
CM: Mht midtbanen læste jeg tidligere på dagen, at Klopp forventer at give Jones en plads i førsteholdstruppen næste sæson. Det vil for mig være tilstrækkeligt nu og her, hvis vi antager at Lallana og Shaq begge forlader klubben, jeg ser også helst at vi fokuserer på VB, CB og FW, med mindre Havertz eller andre top prioriteter bliver ledige. Det skal være en spiller der er bedre end Ox eller Keita i topform. Jeg har intet problem med at give Grujic en sæson til at bevise sig heller.
FW: Meget enig mht Origi, han er simpelthen latterligt langt fra det niveau der kræves, og her mener jeg også en del af niveauet er at spille stabilt. Jeg mener det er ultra vigtigt at vi får en spiller der kan presse de andre tre, særligt hvis vi skal bygge på (og det skal vi!). Om det er Werner, Sancho eller en tredje betyder ikke så meget for mig, bare Origi smutter. Håber på Brewster, men har min tvivl. Jeg så gerne Wilson få en enkelt sæson til at bevise sig og Brewster udlejet en gang mere, gerne til et ok højt niveau.
Clyne: For mig at se er Clyne blevet frosset ud af Klopp. I starten da TAA brød igennem, da forstod jeg ikke hvorfor TAA fik så meget spilletid, da Clyne overordnet var en langt mere komplet spiller. Sidenhen kom der rygter om, at Clyne var involveret i "noget", hvilket aldrig blev bekræftet eller kommenteret af dem. Faktum var bare, at Clyne gled mere og mere væk fra truppen, selvom jeg mener han havde kvaliteterne til stadig at være med. Jeg tror på, at Clyne og Klopp ikke går hånd i hånd, og der er sket et eller andet mellem de to.

Matip: Han har reelt aldrig været stabil nok. Han har altid haft for mange småskader, hvorfor han for ofte har være ind og ud af holdet. Derfor vil jeg hellere satse på nogle andre.

Grujic: Han er blevet for gammel. I min optik, hvis man skal slå igennem for LFC, så skal man allerede have gjort det som 20-årig. Han er lige blevet 24 år, og er slet ikke i nærheden af Liverpools hold - og kommer det heller ikke. Det samme med f.eks. Wilson. Ingen grund til at bruge flere lønkroner på dem!

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 36

Indlæg af Mads T. » torsdag, 16. apr, 2020 00:35

Jeg føler, at der er et eller andet der ikke ser dagens lys med Clyne. Han var pludselig ude med en voldsom lang skade, som ingen rigtig hørte noget om og er aldrig kommet tilbage på holdet efterfølgende. Da han endelig fik spilletid, virkede det som en reklame inden transfervinduet og ikke fordi han skulle tilbage i truppen.

Jeg tror han har lavet et eller andet, måske dumpet en intern dopingprøve eller lign. Hans forfald fra at være en rigtig god højreback og integreret del af truppen er simpelthen sket for hurtigt til at være naturligt i min verden. Idet Clyne ikke selv har været ude og ytre sin holdning til den manglende spilletid i skarpe vendinger, så virker det ikke for mig som om at Klopp "blot" fryser ham ud.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 16. apr, 2020 09:17

Jeg ved sgu ikke med Clyne, nu har han haft to lange "mysterie" skader og jeg tænker egentlig lidt at han dels har været uheldig og blevet skadet og dels har været uheldig at Trent og Joemez gjorde det så godt under hans fravær.
Tilmed har vi så de meget talentfulde Hoever og Williams, der banker på.

James Pearce har påstået i en del Blood Red Podcasts at det var Clyne selv der gerne ville lejes ud i anden halvdel af sidste sæson for at få spilletid, men han har ikke rigtigt dokumenteret det af hvad jeg kan huske. Men han ville tilsyneladende selv videre, og det giver også mening i forhold til at Liverpool har udviklet sig så meget siden han var på toppen.

Jeg syntes det var meget tydeligt i de kampe han trods alt fik i sidste sæson at han var meget rusten(også i den Man Utd kap, som han ellers slap godt fra) og det er vel også sigende at Bournemouth ikke købte ham efter endt lejeaftale.

Jeg kunne godt lide Clyne, i den sidste sæson inden sin skade, syntes jeg at han gjorde store fremskridt med sine offensive kvaliteter, selvom han selvfølgelig ikke er noget Trent i det offensive.

Har han dumpet en intern doping prøve eller er de blevet uvenner?
- det kan jo godt være der har dukket et rusmiddel op eller noget :dontknow: , det vel trods alt den mest sandsynlige alternative forklaring, hvis det altså ikke var en skade. Men det kunne jo også bare være en skade. Det er bare vildt at fake en stor skade, måske to. Jeg er godt med på at man måske har udvist hensyn til spilleren ved at dække over ham hvis han f.eks. har haft et rusmiddel i blodet eller et eller andet, men så bevæger klubben sig jo også ud på gyngende grund i forhold til at dække over noget kriminelt. Hvis Clyne og Klopp bare er blevet uenige eller Klopp bare har set sig sur på Clyne, hvorfor dælen fik han så ikke bare den behandling Sakho og MArkovic fik, hvor de bliver syltet og sat til salg?
-den lange skade har jo aktivt forhindret et salg, fordi potentielle købere er tilbageholdende med at betale 15-20 millioner pund for en spiller, der er ude i 6 måneder med skade og dernæst mindst 6 måneder yderligere i genoptræning.

Origi kunne jeg også sagtens finde på at beholde, jeg syntes at Vest har helt ret i at han har svære arbejdsbetingelser i forhold til at bygge en kampform op. Men jeg syntes Origi eller ej at vi mangler en tredje spiller, der kan bringe den fart og de dybdeløb, der forsvinder når Mané og/eller Salah er ude, han er det bedste alternativ fordi vi er så tyndt besat, men vi mangler altså.

Men nu skal klubben jo lige finde ud af hvor mange penge der mistes i alt det her Corona. Det kan jo være vi kan samle en masse gode spillere op billigt og fremrykke nogle transferplaner, i hvilket tilfælde et salg af både Matip og Lovren måske godt kunne give mening. Selvom jeg bestemt ikke er glad for at sælge Matip, snakken falder ofte på at det er en fejl at der ikke er reelle udfordrere til pladserne og Matip er en meget reel udfordrer til Joemez' plads på holdet, når begge er fit. Lovren har IMØ brug for at komme til et hold der står dybere i banen, han er genial når holdet er under belejring, han kan stadig nå at få nogle rigtig gode år på et godt hold.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 16. apr, 2020 09:24

Er det her ikke bare en ny "hvem skal ind" tråd? Men da den er startet af admin, så er det jo nok tilladt - eller noget...

pow9199

Indlæg af pow9199 » torsdag, 16. apr, 2020 10:13

Mht Clyne, så har jeg lige forøsgt at læse lidt op. Ingen af skaderne virker specielt mystiske nu, om end den første rygskade først var relativt uafklaret. Den anden var en korsbåndsskade. I 18/19 sæsonen hvor han kom tilbage fra den første skade, kom han tilbage til en storspillende TAA. Og selvom The *** (sic) har skrevet en artikel om nogle eskapader da han ikke kunne spille for Bournemouth mod os, så har jeg ikke kunne finde noget der indikerer interne problemer i det omfang som nogle af jer forestiller jer. Hvis i kan finde gode kilder (evt direkte link til det Peirce har sagt) vil jeg meget gerne læse/høre dem.
Kh, N

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 16. apr, 2020 10:35

athomsen skrev:
torsdag, 16. apr, 2020 09:24
Er det her ikke bare en ny "hvem skal ind" tråd? Men da den er startet af admin, så er det jo nok tilladt - eller noget...
Bla bla bla...
Har du overhovedet læst indlægget?

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 16. apr, 2020 11:04

athomsen skrev:
Men den har da startet lidt liv på forum. og forsøger måske at ændre formatet ved at tage udgangspunkt i et konkret forslag,. frem for at opfordre til forslag som "hvem skal ind gør".
pow9199 skrev:
torsdag, 16. apr, 2020 10:13
Mht Clyne, så har jeg lige forøsgt at læse lidt op. Ingen af skaderne virker specielt mystiske nu, om end den første rygskade først var relativt uafklaret. Den anden var en korsbåndsskade. I 18/19 sæsonen hvor han kom tilbage fra den første skade, kom han tilbage til en storspillende TAA. Og selvom The *** (sic) har skrevet en artikel om nogle eskapader da han ikke kunne spille for Bournemouth mod os, så har jeg ikke kunne finde noget der indikerer interne problemer i det omfang som nogle af jer forestiller jer. Hvis i kan finde gode kilder (evt direkte link til det Peirce har sagt) vil jeg meget gerne læse/høre dem.
Kh, N
Sorry, men har ikke tid til at skrive en podcast af. Men har brugt en kaffepause på at finde den en podcast, hvor JP sagde det. Blood Red Podscast kanalen, "Poetry in Motion" fra den 7. februar 2019, cirka 7 minutter og 20 sekunder inde starter den del og JP siger "the major issue was that Clyne was desperate to go". Jeg har prøvet at google mig frem til at det er skrevet ned, men har ikke tid til at gøre det bedre end det. Jeg kan huske jeg undrede mig over at Pearce på det tidspunkt var så overbevist om at Clyne ville væk.
Nu skriver jeg det fordi jeg selv name droppede James Pearce.

Det er altså ikke noget med påståede fejlede doping tests at gøre. Og jeg kan ikke huske at have set noget som helst konkret omkring en eventuelt doping prøve, da vi diskuterede det her på forum var kilden et Facebook opslag.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 16. apr, 2020 11:23

Mugge skrev:
torsdag, 16. apr, 2020 10:35
athomsen skrev:
Bla bla bla...
Har du overhovedet læst indlægget?
Bla bla bla...
Ja!

pow9199

Indlæg af pow9199 » torsdag, 16. apr, 2020 13:41

Filos of Isk skrev:
torsdag, 16. apr, 2020 11:04
athomsen skrev:
Men den har da startet lidt liv på forum. og forsøger måske at ændre formatet ved at tage udgangspunkt i et konkret forslag,. frem for at opfordre til forslag som "hvem skal ind gør".
pow9199 skrev:
Kh, N
Sorry, men har ikke tid til at skrive en podcast af. Men har brugt en kaffepause på at finde den en podcast, hvor JP sagde det. Blood Red Podscast kanalen, "Poetry in Motion" fra den 7. februar 2019, cirka 7 minutter og 20 sekunder inde starter den del og JP siger "the major issue was that Clyne was desperate to go". Jeg har prøvet at google mig frem til at det er skrevet ned, men har ikke tid til at gøre det bedre end det. Jeg kan huske jeg undrede mig over at Pearce på det tidspunkt var så overbevist om at Clyne ville væk.

Det er altså ikke noget med påståede fejlede doping tests at gøre. Og jeg kan ikke huske at have set noget som helst konkret omkring en eventuelt doping prøve, da vi diskuterede det her på forum var kilden et Facebook opslag.
Ah, ro på, jeg behøver heller ikke en komplet transskribering af podcastet ;) Men nice med henvisningen, der plejer netop at være noget om det JP udtaler sig om. Jeg havde også læst at Clyne selv ville væk, men det jeg kunne forstå deromkring var, at han bare ville have mere spilletid.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 56

Indlæg af Cynwal » torsdag, 16. apr, 2020 14:03

athomsen skrev:
Billede
Vi SMADRER det PIShold

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 16. apr, 2020 14:53

pow9199 skrev:
torsdag, 16. apr, 2020 13:41
Filos of Isk skrev:
torsdag, 16. apr, 2020 11:04
athomsen skrev:
pow9199 skrev:
Kh, N

Ah, ro på, jeg behøver heller ikke en komplet transskribering af podcastet ;) Men nice med henvisningen, der plejer netop at være noget om det JP udtaler sig om. Jeg havde også læst at Clyne selv ville væk, men det jeg kunne forstå deromkring var, at han bare ville have mere spilletid.
Nej sorry, jeg havde en maskine jeg skulle ind og holde øje med, så fik også skrevet lidt kluntet. Men jeg kunne ikke finde at JP selv skrev det samme som han sagde der. Ellers er det jo meget normalt at når de siger noget i en Podcast, så har de skrevet en artikel om det samme.

Jeg tror også det var et spørgsmål om spilletid, og JP var meget forundret over at Clyne havde den prioritering i forhold til at blive og kæmpe for en rolle og fandt det uambitiøst. Det interessante var jo at han fik lov at starte i en kamp imod Man Utd og skader eller ej, så var det jo egentlig ret vildt.
Men på det tidspunkt var vi jo nået så langt i omstillingen til at spille med offensive backs at jeg måske godt kan forstå at Clyne ikke havde den store tro på at han kunne generobre sin plads, men så lang en skades pause sætter jo sine spor og jeg tror måske lidt at Clyne selv undervurderede hvor langt han havde igen i forhold til den fysiske formtræning for at komme tilbage på et højt Premier League niveau..

Besvar