Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 14. sep, 2020 23:06

AJJ skrev:
mandag, 14. sep, 2020 22:53
Early Days og alt der - men man sidder jo ikke og bliver vanvittigt imponeret af Chelsea. Forsvaret kender vi, men midtbanen bliver domineret af Brightons i aften. Kante virker ikke oppe i gear (er han faldet i niveau?), og Jorginho løber man bare forbi.

Jeg kan ikke se dem få 90 point.
Enig. Men jeg tror heller ikke Chelsea er imponeret af Liverpools kamp mod Leeds. Vi har et forsvar som Werner og Mount kan spassere igennem. Vi må se hvem som får mest glæde af, at mødes tidligt i sæsonen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » lørdag, 19. sep, 2020 20:06

Ole at the wheel :dance:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 19. sep, 2020 20:09

Mega fedt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 19. sep, 2020 20:38

Håbløst straffe Crystal Palace får. Ifølge reglerne er den vel ok, men hvor filan skal Lindelöf gøre af sin hånd og med den afstand der er fra bold til hånd. Ligeså håbløst er det, at sparket skal tages om, fordi De Geas hæl er 2 cm fra stregen. Pogba situationen i første halvleg, mener jeg dog egentlig ikke er et straffespark. Det er uforsætligt og ikke en farlig chance.

Dog stadig utroligt dejligt at se man u tabe på hjemmebane :)

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 19. sep, 2020 21:29

Mads T. skrev:
lørdag, 19. sep, 2020 20:38
Håbløst straffe Crystal Palace får. Ifølge reglerne er den vel ok, men hvor filan skal Lindelöf gøre af sin hånd og med den afstand der er fra bold til hånd. Ligeså håbløst er det, at sparket skal tages om, fordi De Geas hæl er 2 cm fra stregen. Pogba situationen i første halvleg, mener jeg dog egentlig ikke er et straffespark. Det er uforsætligt og ikke en farlig chance.

Dog stadig utroligt dejligt at se man u tabe på hjemmebane :)
Det kan godt være at det var marginalkendelser, men så meget desto mere bekræftede det jo, at så snart Bruno bliver læst af forsvarerne og de ikke selv får billige straffespark i slutminutterne, så er United et ordinært hold. På deres forum hagler det ned over Daniel James og McTominay der ellers blev udråbt til Messias’er sidste år
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » lørdag, 19. sep, 2020 22:46

Det bliver et two horse race igen i år. Der er ikke andre hold end Liverpool og City, der har kvaliteten til at skrabe 90 point sammen

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 20. sep, 2020 09:16

Mads T. skrev:
lørdag, 19. sep, 2020 20:38
Håbløst straffe Crystal Palace får. Ifølge reglerne er den vel ok, men hvor filan skal Lindelöf gøre af sin hånd og med den afstand der er fra bold til hånd. Ligeså håbløst er det, at sparket skal tages om, fordi De Geas hæl er 2 cm fra stregen. Pogba situationen i første halvleg, mener jeg dog egentlig ikke er et straffespark. Det er uforsætligt og ikke en farlig chance.

Dog stadig utroligt dejligt at se man u tabe på hjemmebane :)
Det var et straffe på grænsen, men jeg er meget glad for, at reglerne overholdes uanset hvad, og at dommeren løber ud til skærmes og ser det igen ved selvsyn. At det tages om er også efter reglerne, og det er lige som det skal være.
Nu smagte scum noget af deres egen medicin fra sidste sæson, og det gør naturligvis en kæmpe forskel, om straffesparkende går din vej eller ej.
Ellers var det godt nok et tamt scum hold.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » søndag, 20. sep, 2020 13:35

Jeg begynder at blive ærgelig over, at vi solgte Danny Ings. For pokker hvor er han skarp. Men jeg er glad på hans vegne, at han har fået karrieren tilbage på ret kurs.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » søndag, 20. sep, 2020 13:46

Niche skrev:
søndag, 20. sep, 2020 13:35
Jeg begynder at blive ærgelig over, at vi solgte Danny Ings. For pokker hvor er han skarp. Men jeg er glad på hans vegne, at han har fået karrieren tilbage på ret kurs.
Jeg sidder med samme tanke hver eneste gang jeg ser ham spille. Hvis vi forestiller os han ikke allerede havde været hos os - så ville der vel blive råbt og skreget efter at få ham til klubben. En perfekt back-up til vores angreb. Det er SÅ ærgeligt.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 20. sep, 2020 15:41

zalcos skrev:
søndag, 20. sep, 2020 13:46
Niche skrev:
søndag, 20. sep, 2020 13:35
Jeg begynder at blive ærgelig over, at vi solgte Danny Ings. For pokker hvor er han skarp. Men jeg er glad på hans vegne, at han har fået karrieren tilbage på ret kurs.
Jeg sidder med samme tanke hver eneste gang jeg ser ham spille. Hvis vi forestiller os han ikke allerede havde været hos os - så ville der vel blive råbt og skreget efter at få ham til klubben. En perfekt back-up til vores angreb. Det er SÅ ærgeligt.
joooh, men han fik jo, skaderne til trods, en del kampe i den røde trøje uden at han for alvor formåede at slå til. Så måske er det bare sådan med ham, at han trives bedst i mindre klubber, hvor han er den ubetingede topangriber, og hvor kravene om titler og pokaler ikke er så tyngende, end som marginalspiller eller backup i større klubber.

Under alle omstændigheder under jeg ham succes´en, for han var/er en god dreng, ingen tvivl om det.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. sep, 2020 08:57

Jeg tror Klopp var rigtig ked af at Ings gerne ville videre, for han var IMØ på vej frem i hierakiet efter den lange skades pause.

Men derudover tror jeg måske også Ings er en spiller der har brug for kontinuitet, og en ting er at han var ved at bevæge sig foran Origi og Sturridge i køen, men at slå Firmino af holdet?
- der var nok et stykke vej.

Men hvis vi solgte Bobby i morgen, så er Ings agent vel næsten den første vi ringer til.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » mandag, 21. sep, 2020 09:11

Ings blev solgt, fordi han ikke er god nok til Liverpool. Teknisk alt for dårlig til at kunne lege med Salah, Mané og Bobby. Der passer Jota meget bedre ind.
Guderne må vide, hvem der kan erstatte Bobby, men Ings er det i hvert fald ikke.
Men dejligt for Ings, at han har succes. Alle i Liverpool talte jo om, hvor super en person, han var.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. sep, 2020 09:35

AJJ skrev:
mandag, 21. sep, 2020 09:11
Ings blev solgt, fordi han ikke er god nok til Liverpool. Teknisk alt for dårlig til at kunne lege med Salah, Mané og Bobby. Der passer Jota meget bedre ind.
Guderne må vide, hvem der kan erstatte Bobby, men Ings er det i hvert fald ikke.
Men dejligt for Ings, at han har succes. Alle i Liverpool talte jo om, hvor super en person, han var.
Nej, ok jeg var måske lidt for hurtig, der er mere til Bobby end bare presspillet, løsningen bliver jo nok at vi ændrer måden vi spiller på.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » mandag, 21. sep, 2020 09:45

AJJ skrev:Ings blev solgt, fordi han ikke er god nok til Liverpool. Teknisk alt for dårlig til at kunne lege med Salah, Mané og Bobby. Der passer Jota meget bedre ind.
Guderne må vide, hvem der kan erstatte Bobby, men Ings er det i hvert fald ikke.
Men dejligt for Ings, at han har succes. Alle i Liverpool talte jo om, hvor super en person, han var.
Ings bad selv om at blive solgt.
Klopp ville gerne beholde ham.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk


Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » mandag, 21. sep, 2020 13:12

Mugge skrev:
mandag, 21. sep, 2020 09:45
AJJ skrev:Ings blev solgt, fordi han ikke er god nok til Liverpool. Teknisk alt for dårlig til at kunne lege med Salah, Mané og Bobby. Der passer Jota meget bedre ind.
Guderne må vide, hvem der kan erstatte Bobby, men Ings er det i hvert fald ikke.
Men dejligt for Ings, at han har succes. Alle i Liverpool talte jo om, hvor super en person, han var.
Ings bad selv om at blive solgt.
Klopp ville gerne beholde ham.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Præcis, og derfor var der heller ikke så meget at gøre, men han ville i sin nuværende form kunne presse Firmino, og derfor ville det være dejligt, hvis vi stadig rådede over ham...

Besvar