Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 18. sep, 2020 17:37

YNWA! skrev:
fredag, 18. sep, 2020 16:39
Er han virkelig god nok til at være et interessant emne for os?

Dygtig spiller, men Liverpool-spiller?
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 18. sep, 2020 17:50

Robbo var heller ikke god nok til Liverpool. Men det blev han. Gini var heller ikke god nok til Liverpool. Men det blev han. Og sådan kan jeg blive ved. Klopp is working wonders :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 18. sep, 2020 17:51

texy skrev:
fredag, 18. sep, 2020 17:37
YNWA! skrev:
fredag, 18. sep, 2020 16:39
Er han virkelig god nok til at være et interessant emne for os?

Dygtig spiller, men Liverpool-spiller?
Han er 24, så burde stadig udvikle sig.
Har scoret 16 mål i de sidste to sæsoner ~67 kampe, primært fra fløjen.

Han kan spille allerforrest - så umiddelbart en meget ideel backup og prisen virker ganske rimelig sammenlignet med mange andre alternativer.

Jeg ser det som en go spiller at få ind.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 18. sep, 2020 22:06



Hvor helvede kommer alle de penge fra? :D
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 19. sep, 2020 08:43

YNWA! skrev:

Hvor helvede kommer alle de penge fra? :D
Dirty Nike Money.

Det går bedre med trøjesalget end frygtet. Så er den nye sæson kommet i gang igen, og den gamle blev spillet færdigt. Det er jo mega vigtigt at vi kan leve op til aftaler med tv selskaber og når de spiller CL kval kampe, så øges sandsynligheden markant for at de også spiller rigtige cl kampe.

Det betyder også at man opfylder flere sponsoraftaler.

Så hver dag der går mindsker usikkerheden omkring fremtiden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » lørdag, 19. sep, 2020 09:33

Hr. Drejer skrev:
fredag, 18. sep, 2020 17:50
Robbo var heller ikke god nok til Liverpool. Men det blev han. Gini var heller ikke god nok til Liverpool. Men det blev han. Og sådan kan jeg blive ved. Klopp is working wonders :)
Præcis, og lige med Klopp/Edwards er jeg ret tryg ift det scouting arbejde, der er gjort. De har det med at ramme ret godt ;)

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 21. sep, 2020 23:19

#mbappe2021?


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. sep, 2020 09:24

Mads T. skrev:
mandag, 21. sep, 2020 23:19
#mbappe2021?

could be :D

han kan jo kun komme til den ene af de to klubber, men hvis den sportslige ambition fylder mest, så vælger man vel Liverpool i disse tider, gør man ikke?

Men det er nok nemmere at vinde Ballon d'Or i Madrid, da han der kan få lov at sløse lidt mere i det defensive arbejde og ikke skal dele spotlight med folk som Milner.

Altså Mbappé skal jo videre fra PSG på et tidspunkt. Men det er frygtelig mange penge han kommer til at koste og det sker jo nok kun hvis man sælger en profil eller de nye og kommende sponsorater og tv-aftaler overskrider forventningerne.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 22. sep, 2020 14:42

https://www.plbold.dk/nyhed/fransk-medi ... ge-om-sarr

https://www.liverpool.no/rykteborsen#kr ... o-for-doku

Doku og Sarr det er spændende navne. Hvis det sker ryger der et par halv tunge ud.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 23. sep, 2020 08:53

Kelly skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 14:42
https://www.plbold.dk/nyhed/fransk-medi ... ge-om-sarr

https://www.liverpool.no/rykteborsen#kr ... o-for-doku

Doku og Sarr det er spændende navne. Hvis det sker ryger der et par halv tunge ud.
Det virker mærkeligt nu og her.

Doku kunne jeg måske godt se i tilfælde af at vi sælger Origi og Brewster.

Sarr rygtet tænker jeg lidt er et efterskælv af de rygter der var inden vi fik Jota. Ikke at jeg tror vi har afvist nogensinde at hente Sarr, men det virker bare mærkeligt at gå efter ham nu og så skal Klopp arbejde med at sluse Jota og Sarr ind samtidig?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 23. sep, 2020 10:12

Filos of Isk skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 08:53
Kelly skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 14:42
https://www.plbold.dk/nyhed/fransk-medi ... ge-om-sarr

https://www.liverpool.no/rykteborsen#kr ... o-for-doku

Doku og Sarr det er spændende navne. Hvis det sker ryger der et par halv tunge ud.
Det virker mærkeligt nu og her.

Doku kunne jeg måske godt se i tilfælde af at vi sælger Origi og Brewster.

Sarr rygtet tænker jeg lidt er et efterskælv af de rygter der var inden vi fik Jota. Ikke at jeg tror vi har afvist nogensinde at hente Sarr, men det virker bare mærkeligt at gå efter ham nu og så skal Klopp arbejde med at sluse Jota og Sarr ind samtidig?
Jeg tror også, at det blev Jota i stedet for Sarr. Doku er nemlig noget andet som 18 årig, og han kunne evt. lejes tilbage til Anderlecht 1 års tid eller 2, hvis det er en 5 års kontrakt. Han ser i hvert fald spændende ud.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 23. sep, 2020 10:14

Meeen fååårk hvor vil jeg savne Origi, hvis han ryger. For woooow hvor har hakøn været vigtig for os. Ualmindelig meget.

Meeeen hvorfor skal vi af med Brewster, troede virkelig at han kunne være fremtiden.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 23. sep, 2020 10:43

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 10:14
Meeen fååårk hvor vil jeg savne Origi, hvis han ryger. For woooow hvor har hakøn været vigtig for os. Ualmindelig meget.

Meeeen hvorfor skal vi af med Brewster, troede virkelig at han kunne være fremtiden.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Og vi ved jo heller ikke om Origi ryger, jeg tror ikke vi sådan lige er villige til at give en stor rabat på hans salgspris. Tror Klopp har det ganske fint med at han både har Minamino, der kan spille den falske 9'er, som OM og så har vi også Origi, der er mere traditionel atletisk alene 9'er.

Jeg tror vi skal af med Brewster fordi:
A- vi ikke kan tilbyde den førsteholdsfodbold som han har brug for, for at indfri sit potentiale
B- Han er ikke helt god nok til at Klopp stoler på ham fremfor f.eks. Origi
C- der er klubber, der er villige til at møde vores værdisætning af ham.
D- hvis vi sælger ham nu og på en god og venlig måde, hvor alle stadig er gode venner, så kan vi få ham tilbage på holdet engang i fremtiden, hvis vi sylter ham i to tre år, så bliver han utilfreds på os og når/hvis han så bliver en super angriber, så vil han heller skifte til en rival.

Men jeg tænker ikke at vi skal af med Brewster.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » onsdag, 23. sep, 2020 12:03

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 10:14
Meeen fååårk hvor vil jeg savne Origi, hvis han ryger. For woooow hvor har hakøn været vigtig for os. Ualmindelig meget.

Meeeen hvorfor skal vi af med Brewster, troede virkelig at han kunne være fremtiden.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Altså, han er da skide sød og chill og helt sikkert en karakter som truppen holder af. Men hans impact er simpelthen for sjælden og beskeden til han er til at regne med og jeg kan slet ikke se ham have nogen som helst rolle i klubben fremover.

Jeg er selv lettere overrasket mht Brewster, men så vidt jeg forstår det, så ryger han afsted med en tilbagekøbsklausul. Det synes jeg er at foretrække frem for at leje ham ud igen og igen, så han kan få lov at koncentrere sig om at udvikle sig samme sted og ikke tænke så meget på, om førsteholdet kommer og vil have ham. Men du godeste, hvor ville jeg gerne have at han brød igennem på hjemmebane

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 25. sep, 2020 11:02

pow9199 skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 12:03


Altså, han er da skide sød og chill og helt sikkert en karakter som truppen holder af.
Jeg kan ikke huske at have hørt nogen bruge det som argument for at beholde Origi, det handler vel mere om at han har scoret i en Champions League finale og to mål i en semifinale og altså slog til da holdet havde mest brug for det.


Og nej, jeg tror måske også at Origi snart skal videre og at det vil være for alles bedste, især Origi selv. For han passer ikke helt ind på hverken kanten eller centralt i vores nuværende system.

Besvar