Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » fredag, 25. sep, 2020 16:31

Filos of Isk skrev:
fredag, 25. sep, 2020 11:02
pow9199 skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 12:03


Altså, han er da skide sød og chill og helt sikkert en karakter som truppen holder af.
Jeg kan ikke huske at have hørt nogen bruge det som argument for at beholde Origi, det handler vel mere om at han har scoret i en Champions League finale og to mål i en semifinale og altså slog til da holdet havde mest brug for det.


Og nej, jeg tror måske også at Origi snart skal videre og at det vil være for alles bedste, især Origi selv. For han passer ikke helt ind på hverken kanten eller centralt i vores nuværende system.
Det var også lidt en joke at understrege det, men han er efter sigende både tilbagelænet og afslappet på en måde som gør ham meget vellidt. Men enig i at størstedelen af manges tilknytning til ham har med hans mål i de kampe, samt den mod Everton. Hans indsats mod Lincoln i går (har ikke selv set kampen) lader til at være ret symptomatisk for hvor han står lige nu og understreger det du skriver med hans manglende evne til at passe ind.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 25. sep, 2020 16:33

pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
fredag, 25. sep, 2020 11:02
pow9199 skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 12:03


Altså, han er da skide sød og chill og helt sikkert en karakter som truppen holder af.
Jeg kan ikke huske at have hørt nogen bruge det som argument for at beholde Origi, det handler vel mere om at han har scoret i en Champions League finale og to mål i en semifinale og altså slog til da holdet havde mest brug for det.


Og nej, jeg tror måske også at Origi snart skal videre og at det vil være for alles bedste, især Origi selv. For han passer ikke helt ind på hverken kanten eller centralt i vores nuværende system.
Det var også lidt en joke at understrege det, men han er efter sigende både tilbagelænet og afslappet på en måde som gør ham meget vellidt. Men enig i at størstedelen af manges tilknytning til ham har med hans mål i de kampe, samt den mod Everton. Hans indsats mod Lincoln i går (har ikke selv set kampen) lader til at være ret symptomatisk for hvor han står lige nu og understreger det du skriver med hans manglende evne til at passe ind.
Så et mål og en assist er ikke ok for kampen i går.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 25. sep, 2020 18:24

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 10:14
Meeen fååårk hvor vil jeg savne Origi, hvis han ryger. For woooow hvor har hakøn været vigtig for os. Ualmindelig meget.

Meeeen hvorfor skal vi af med Brewster, troede virkelig at han kunne være fremtiden.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja, Origi er en kultfigur, men hans kredit begynder at løbe ud. Han vil altid blive husket for CL-scoringerne i 2019 og allersidste-sekund målet mod Everton, men det er ikke nok til at sikre ham en evighedskontrakt på Anfield. Der er for langt mellem snapsene, og han ligner en mand der skal videre.

Jeg kunne også have ønsket mig at Brewster havde fået en reel chance, men hvis Klopp og hans folk vurderer at potentialet ikke er der, så må jeg acceptere det.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 25. sep, 2020 18:32

liverpoolfc86 skrev:
fredag, 25. sep, 2020 16:33
pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
fredag, 25. sep, 2020 11:02
pow9199 skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 12:03


Altså, han er da skide sød og chill og helt sikkert en karakter som truppen holder af.
Jeg kan ikke huske at have hørt nogen bruge det som argument for at beholde Origi, det handler vel mere om at han har scoret i en Champions League finale og to mål i en semifinale og altså slog til da holdet havde mest brug for det.


Og nej, jeg tror måske også at Origi snart skal videre og at det vil være for alles bedste, især Origi selv. For han passer ikke helt ind på hverken kanten eller centralt i vores nuværende system.
Det var også lidt en joke at understrege det, men han er efter sigende både tilbagelænet og afslappet på en måde som gør ham meget vellidt. Men enig i at størstedelen af manges tilknytning til ham har med hans mål i de kampe, samt den mod Everton. Hans indsats mod Lincoln i går (har ikke selv set kampen) lader til at være ret symptomatisk for hvor han står lige nu og understreger det du skriver med hans manglende evne til at passe ind.
Så et mål og en assist er ikke ok for kampen i går.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ikke helt nok når han - angiveligt, jeg så ikke kampen - er stort set usynlig det meste af tiden. En wannabe-førsteholdsspiller, der skal overbevise Klopp om han er værd at satse på fremover, skal være dominerende i en kamp mod et League One hold.

Jeg holder meget af Origi, han er karismatisk udover det sædvanlige, men fortidens præstationer kan man ikke leve på til evig tid.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » lørdag, 26. sep, 2020 10:42

Sledgehammer skrev:
fredag, 25. sep, 2020 18:32
liverpoolfc86 skrev:
fredag, 25. sep, 2020 16:33
pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
fredag, 25. sep, 2020 11:02
pow9199 skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 12:03


Altså, han er da skide sød og chill og helt sikkert en karakter som truppen holder af.
Jeg kan ikke huske at have hørt nogen bruge det som argument for at beholde Origi, det handler vel mere om at han har scoret i en Champions League finale og to mål i en semifinale og altså slog til da holdet havde mest brug for det.


Og nej, jeg tror måske også at Origi snart skal videre og at det vil være for alles bedste, især Origi selv. For han passer ikke helt ind på hverken kanten eller centralt i vores nuværende system.
Det var også lidt en joke at understrege det, men han er efter sigende både tilbagelænet og afslappet på en måde som gør ham meget vellidt. Men enig i at størstedelen af manges tilknytning til ham har med hans mål i de kampe, samt den mod Everton. Hans indsats mod Lincoln i går (har ikke selv set kampen) lader til at være ret symptomatisk for hvor han står lige nu og understreger det du skriver med hans manglende evne til at passe ind.
Så et mål og en assist er ikke ok for kampen i går.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ikke helt nok når han - angiveligt, jeg så ikke kampen - er stort set usynlig det meste af tiden. En wannabe-førsteholdsspiller, der skal overbevise Klopp om han er værd at satse på fremover, skal være dominerende i en kamp mod et League One hold.

Jeg holder meget af Origi, han er karismatisk udover det sædvanlige, men fortidens præstationer kan man ikke leve på til evig tid.
Præcis dette jeg ville skrive selv.

@86 - Det er ikke nok at have en reserve, der er så tilfreds med at være reserve som Origi er. Da han kom tilbage fra sit ophold i Wolfsburg forventede alle at han var på vej ud, men her fik han spillet en ret fin sæson og vist han kunne bidrage, men siden 18/19 sæsonen har han vel kun set god ud i sidste sæsons åbningskamp mod Norwich og langsomt gledet ud mod en mere og mere obskur tilværelse. Og han ligner ikke en der længere er i stand til at gøre noget ved den tilstand, så kan vi få €20M for ham, så tror jeg bare vi skal se at slå til, inden han glider så langt ud i periferien at vi ikke kan få noget for ham.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 26. sep, 2020 16:58

Origi er verdensbedste sub. Det er vigtigt han bliver.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 26. sep, 2020 17:04

Det kunne være sjovt med et bud på Samuel Umtiti
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » lørdag, 26. sep, 2020 17:06

Kelly skrev:
lørdag, 26. sep, 2020 16:58
Origi er verdensbedste sub. Det er vigtigt han bliver.
Hvad er det han bidrager med? Han skal jo også være god når han spiller, det nytter ikke noget hvis han kun er god når han sidder på bænken.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 26. sep, 2020 19:09

pow9199 skrev:
Kelly skrev:
lørdag, 26. sep, 2020 16:58
Origi er verdensbedste sub. Det er vigtigt han bliver.
Hvad er det han bidrager med? Han skal jo også være god når han spiller, det nytter ikke noget hvis han kun er god når han sidder på bænken.
Få du os bare i cl semien, så skal Origi nok få os i målBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 26. sep, 2020 19:38

Kelly skrev:Det kunne være sjovt med et bud på Samuel Umtiti
Jeg har godt tænkt på det, men tror ikke han er frisk på at skifte til hårdere konkurrence og Barcelona har nok en urealistisk høj prissætning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 27. sep, 2020 15:02

Filos of Isk skrev:
lørdag, 26. sep, 2020 19:38
Kelly skrev:Det kunne være sjovt med et bud på Samuel Umtiti
Jeg har godt tænkt på det, men tror ikke han er frisk på at skifte til hårdere konkurrence og Barcelona har nok en urealistisk høj prissætning.


Sent from my iPhone using Tapatalk
No way, de er jo notorisk elendige på transfermarkedet, både hvad angår hvem de køber og sælger, men særligt omkring hvad de giver og får for spillere. Men jeg tror ikke han er en spiller som vil være så god for os, selvom han på sit bedste absolut var en af verdens bedste stoppere, så er hans mentalitet af ekstremt tvivlsom kvalitet. Ydermere er han ikke kommet sig ordentligt over den knæskade han pådrog sig i 2018, og insisterede på ikke at blive opereret for. Som han har spillet i Barca siden VM 2018, så har han ikke lignet en der hører til på et hold fra øverste hylde. Det er self også et cirkus dernede, men Barca er en af de klubber jeg følger tæt, og jeg er ikke overbevist.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 27. sep, 2020 15:04

Filos of Isk skrev:
lørdag, 26. sep, 2020 19:09
pow9199 skrev:
Kelly skrev:
lørdag, 26. sep, 2020 16:58
Origi er verdensbedste sub. Det er vigtigt han bliver.
Hvad er det han bidrager med? Han skal jo også være god når han spiller, det nytter ikke noget hvis han kun er god når han sidder på bænken.
Få du os bare i cl semien, så skal Origi nok få os i målBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja altså, hvis han er garant for mål i semi og frem, så må han gladeligt få spilletid i de tre kampe hver sæson. Bare han ikke optager en plads på bænken for bedre spillere i alle de andre kampe ;)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 28. sep, 2020 08:33

pow9199 skrev:
søndag, 27. sep, 2020 15:04
Filos of Isk skrev:
lørdag, 26. sep, 2020 19:09
pow9199 skrev:
Kelly skrev:
lørdag, 26. sep, 2020 16:58
Origi er verdensbedste sub. Det er vigtigt han bliver.
Hvad er det han bidrager med? Han skal jo også være god når han spiller, det nytter ikke noget hvis han kun er god når han sidder på bænken.
Få du os bare i cl semien, så skal Origi nok få os i målBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja altså, hvis han er garant for mål i semi og frem, så må han gladeligt få spilletid i de tre kampe hver sæson. Bare han ikke optager en plads på bænken for bedre spillere i alle de andre kampe ;)
men helt alvorligt, så handler det vel ret meget om økonomi, og om der er nogen der vil betale for ham.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 28. sep, 2020 10:36

Filos of Isk skrev:
mandag, 28. sep, 2020 08:33
men helt alvorligt, så handler det vel ret meget om økonomi, og om der er nogen der vil betale for ham.
Jeg tænker at udgift til løn, agent og sign-on-fee er af større bekymring, end de 15M han er vurderet til, med mindre Edwards er i stand til at presse citronen igen-igen-igen. Og så har jeg en vis nydelse over at tænke, at han presser Origi-citronen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. sep, 2020 07:37

pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
mandag, 28. sep, 2020 08:33
men helt alvorligt, så handler det vel ret meget om økonomi, og om der er nogen der vil betale for ham.
Jeg tænker at udgift til løn, agent og sign-on-fee er af større bekymring, end de 15M han er vurderet til, med mindre Edwards er i stand til at presse citronen igen-igen-igen. Og så har jeg en vis nydelse over at tænke, at han presser Origi-citronen.
Men er ham vitterlig til salg for 15?
Så er det altså helt vildt at der ikke er købere klar.

Men selvfølgelig er lønnen vigtig. Origi har jo nok heller ikke sindssygt travlt med at komme videre. Han kan sikkert lokkes med fast spilletid, men han gider nok ikke spille i Skotland eller Schweiz.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar