Ah ja - det drømmeland, der jo venter lige om hjørnet, hvor spillere som Fabinho, Hendo, Thiago, Keita, Shaq lige pludselig aldrig er skadede...Emmy skrev: ↑onsdag, 30. dec, 2020 14:36Enig med texytexy skrev:Jeg synes bestemt ikke, at vi skal tilbyde en 30 årig Gini en kontrakt der er endnu bedre, end hans nuværende.Niels K skrev: ↑onsdag, 30. dec, 2020 11:06Offer made: £75,000-a-week star prepared to agree fresh terms with Liverpool
https://paisleygates.com/archives/39616
Hvis det passer, at Gini og familien virkelig ønsker at blive i Liverpool, og at det kommer ned til lønnen primært, så mener jeg, at vi skal imødekomme Gini's krav af flere årsager.
Han har været "billig" indtil nu, da han har spillet allermest og dermed været en af grundstene til, at Klopp kunne komme i mål med sit projekt i Liverpool.
Jeg forventer, at han kan fortsætte i samme stil en god del år endnu, da hans spillestil ikke afhænger af hurtighed.
Hans fysik er fantastisk, og han er klar hver gang.
Keita har ikke spillet meget og tjener mere. Shaq tjener nærmest det samme og spiller heller ikke meget. Det samme med Matip - altså vores skadesplagede spillere målt op mod den mest stabile.
Ift. aldrende spillere, så tjener Milner mere, og Gini bør minimum tjene det samme - vist nok 125.000 om ugen, som Milner gør, da Gini ganske simpelt er bedre og er blevet brugt langt mere end Milner.
Jeg tænker, de må kunne mødes omkring Hendo's løn, da de er nærmest samme alder og har mere eller mindre samme indflydelse på holdet. hendo naturligvis som anfører og indpisker, men Gini for balancen på holdet og grundet hans gode fysik, så han altid er til at regne med, når holdet skal udtages.
Fabinho, Hendo og Gini har været vores foretrukne midt i flere sæsoner, så der skal ikke være den store forskel på deres lønninger. Måske mener Gini dog, at der er et efterslæb, der også skal betales for, da han har rendt rundt med en "lav" løn i flere sæsoner ift. mange af de andre spillere, han burde være sammenlignet med.
Ja, han har spillet meget. Men kun pga Evertons volds-psykopater. For havde de ikke invalideret Van Dijk og Thiago, så havde Gini ikke set ret meget spilletid.
Thiago var bedste midtbanespiller i verden i sidste sæson. Henderson var vores bedste midtbanespiller, og er det i mine øjne stadig. Så de to starter, når de er klar. Defra skal det vurderes, om det kræver rugbrød eller finesse at vinde kampene. På rugbrøds-midtbanen skal Gini kæmpe med Fabinho. Og her er brasilianeren i mine øjne bedst. I finesse-midtbanen fravælges han til fordel for Keita, Jones, Ox, Jota/Bobby, Shaq, m.fl.
Vi skal ikke ende som Arsenal, der desperat overbetaler aldrende stjerne som Özil, Auba og Willian, hvor risikoen er, at man så ikke har råd til den nye generation, der skal sikrer kontinuiteten.
Klubben har sat en intern værdi på Gini. Den skal de holde sig til. Nostalgi vinder man ikke meget på, at investere i.
Men nej selvfølgelig skal vi ikke give en guldrandet kontrakt - men det er der vist heller ikke nogen, der agiterer for. Vi er bare nogle, der måske lidt mere end andre kan se værdien af en topprofessionel spiller, der aldrig er skadet og så godt som altid leverer varen. Og i øvrigt hører til ledergruppen på holdet. Ikke underligt at Klopp meget gerne vil beholde Gini