Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Enig Mysjkin. Man U er ikke i nærheden af vores topniveau. Men Man C er altså ikke hvad de var for år tilbage. Det samme med Spurs. Det samme gælder jo os. Og det er også derfor at jeg ikke forstår at vi ikke henter en midterforsvarer. Mesterskabet er lige foran os.
Der er mange hold der kæmper om at komme i top 4 i år. Men niveauet er generelt meget lavt, og det giver mindre klubber mulighed for at komme i top 4. Jeg tror vi skal tilbage til da Leicester vandt mesterskabet, for at finde en sæson med så lavt et niveau. Ingen af topklubberne kører optimalt. Tænk en klub med et budget som er en femtedel af vores ligger nr. 4 midtvejs i sæsonen. Det fortæller lidt om niveauet i år.
Der er mange hold der kæmper om at komme i top 4 i år. Men niveauet er generelt meget lavt, og det giver mindre klubber mulighed for at komme i top 4. Jeg tror vi skal tilbage til da Leicester vandt mesterskabet, for at finde en sæson med så lavt et niveau. Ingen af topklubberne kører optimalt. Tænk en klub med et budget som er en femtedel af vores ligger nr. 4 midtvejs i sæsonen. Det fortæller lidt om niveauet i år.
Desværre ser Man City nu ud til at have fundet form og formel, så det bliver rigtigt svært at gå forbi dem. Desværre har de - efter mange forsøg - lavet et godt CB-køb.Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 28. jan, 2021 15:18Enig Mysjkin. Man U er ikke i nærheden af vores topniveau. Men Man C er altså ikke hvad de var for år tilbage. Det samme med Spurs. Det samme gælder jo os. Og det er også derfor at jeg ikke forstår at vi ikke henter en midterforsvarer. Mesterskabet er lige foran os.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Christ hvor er Willian dog faldet i kvalitet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Brug din magt som forbruger.
Jeg tror mere han er havnet i en skodklub, hvor det ikke rigtig spiller. Tror du ikke han kunne gøre det OK hos os ?
Det tror jeg om alle spillere HAHA -Tænker det må være det vildeste at spille for Liverpool og bo i den skønne by. Bare man husker paraply og Goretex sko
Han startede faktisk sæsonen ganske fintCynwal skrev:Christ hvor er Willian dog faldet i kvalitet.
"We're not racist, we only hate the mancs"
for øvrigt en virkelig kedelig kamp synes jeg. men fint resultat, selvom jeg havde sat næsen op efter at Arsenal havde smadret dem og deres nedtur startede idag.
Jeg fik en lur i første halvleg
Jeg fik en lur i første halvleg
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Deres nedtur startede vel forleden mod Sheffield?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ja forhåbentlig:) og vores comeback startede mod Tottenham NU skal vi bare holde momentum i aften.
Sikke dog en dejlig PL-runde. Og nu vil Brighton sikkert komme med lidt tømmermænd på onsdag efter deres store skalp i dag.
Ja den ligger helt hos os selv
Mærkelig sæson med vilde resultater! Hvis vi sørger for at vinde vores egne kampe fra nu, bliver vi mestre igen. Har sjældent oplevet så mange mærkelige resultater.
Mærkelig sæson med vilde resultater! Hvis vi sørger for at vinde vores egne kampe fra nu, bliver vi mestre igen. Har sjældent oplevet så mange mærkelige resultater.
Arh.. City er altså potentielt 7 point foran os, forudsat de vinder deres udskudte kamp.
Så selv hvis vi antager at vi vinder over dem på Anfield på søndag, så skal vi hente yderligere 5 point mere end dem i de resterende kampe - da de givetvis får en bedre målscore end os.
Jeg vil gå så vidt som at sige, at hvis vi IKKE vinder på søndag, så er mesterskabet City's, uafgjort eller nederlag så er det et long-shot.
Det har du helt ret i.TG12 skrev:Arh.. City er altså potentielt 7 point foran os, forudsat de vinder deres udskudte kamp.
Så selv hvis vi antager at vi vinder over dem på Anfield på søndag, så skal vi hente yderligere 5 point mere end dem i de resterende kampe - da de givetvis får en bedre målscore end os.
Jeg vil gå så vidt som at sige, at hvis vi IKKE vinder på søndag, så er mesterskabet City's, uafgjort eller nederlag så er det et long-shot.
Jeg tror bare at denne sæson stadig vil få mærkelige resultater, så hvis vi “bare” selv undgår at dumme os kan vi godt nå city.
Men ja matematisk var det forkert skrevet af mig. Og det bliver uden tvivl svært ikke at miste point i vores resterende kampe.
Det var nogle dyre fjumrekampe vi lige havde os
Sent from my iPhone using Tapatalk
Af alle kampe er det så lige mod Man U at Sydhavnen vælger at få en mand smidt ud efter 2 min - og laver en fuldkommen idiotisk gentagelse af den ydmygelse de fik mod Leicester i sidste sæson. Det er pinligt at de ikke har lært at pakke sig når løbet er kørt.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- Redtothebone
Imponerende at Martial føler behov for at dive foran 6-0 kæft hvor er det klamt
YNWA