Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 27. feb, 2021 07:56

pingel skrev:Skrabet flere penge sammen, hvordan? Solgt flere spillere? Så skulle vi have købt flere spillere, ikke? Og det havde krævet flere penge, ikke?

Og hvilke unge spillere har klaret det godt, udover Curtis Jones? - og Kelleher selvfølgelig...

Hvis ikke Ojo, Guric og Wilson er gode nok - spillere vi nok vurderer til en samlet pris på 45-50 mill pund - hvem så?

Neuhaus og Rodrygo, hmm... Og hvor meget vil de så ikke koste?
Okay nu prøver jeg igen så.

Vi har købt spillere ikke er gode nok for over 200 mio.

Så har vi haft mulighed for at sælge spillere for måske 700 mio.

Har skrevet nævne længere oppe.

Vi kender kvaliteten af Cou og Suarez. Dem havde jeg gerne set retur på køb eller leje.

Hele essensen er bare vi har købt spillere som ikke er gode nok eller bare fyld. Ikke nogle man tænker wooow de går ind og gør en kæmpe forskel. Thiago har fejlet indtil videre. Kostet mål osv. Forhåbentlig bliver han bedre.

Grujic er pt ikke dårligere end Thiago. Ojo får ikke mere eller mindre spille tid end Shaq hvis truppen var intakt.

Jeg mener bare vi spiller for meget med de samme spillere og formation. Vores bænk er ikke stærk nok for dem vi har til at sidde derude bliver ikke brugt. Så ind med nogle seriøse kandidater til start 11 og så fyld op med young guns

............

Med hensyn til Neuhaus og Rodrygo var det blot fordi jeg læste rygterne igår og ikke i forbindelse med ovenstående.

Men lad os tage den videre. Dem kunne vi måske have købt. Lavet nogle sær aftaler og ud af den mia vi har kunne finde tænker jeg godt vi kunne få råd til de 2.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 27. feb, 2021 13:30

Jeg kan godt se pointen, men jeg tænker bare at nuancen er at indtil nu har vi accepteret en svagere bænk imod at have en start 11’er der kunne konkurrere med Man City. Også i den forstand at det er nemmere at skabe holdånd på en mindre gruppe, end med 22 gode spillere hentet på kort tid. Det tænker jeg var en forudsætning for vores mesterskab at vi ikke skiftede for meget ud.

Så forsøgte vi at hente Thiago og Jota for at få nogle flere strenge at spille på kreativt og offensivt, men det er så gået i vasken i høj grad pga. skader. Men det var da den rigtige strategi imø at få tilført få spillere af høj kvalitet.

Men ja. Edwards er ikke helt så meget mirakelmager som vi nogle gange beskriver ham som. Prisen for at sælge Solanke til overpris er at nogle gange brænder man inde med en Markovic.
Origi har vel været til salg siden 2017 eller der omkring.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 28. feb, 2021 23:00

Myron Boadu har jeg nævet et par gange. Forrig sommer måske.

Hattrick i dag. Spændende spiller. Is kold foran målet, teknisk god.

Som side bemærkning, så nævner jeg Calvin Stengs igen. Ham har jeg også nævnt før sammen med Boadu og han lavede bla. den ene assist.

Tror de 2 kunne være spændende af få ind.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 28. feb, 2021 23:05

Filos of Isk skrev:Jeg kan godt se pointen, men jeg tænker bare at nuancen er at indtil nu har vi accepteret en svagere bænk imod at have en start 11’er der kunne konkurrere med Man City. Også i den forstand at det er nemmere at skabe holdånd på en mindre gruppe, end med 22 gode spillere hentet på kort tid. Det tænker jeg var en forudsætning for vores mesterskab at vi ikke skiftede for meget ud.

Så forsøgte vi at hente Thiago og Jota for at få nogle flere strenge at spille på kreativt og offensivt, men det er så gået i vasken i høj grad pga. skader. Men det var da den rigtige strategi imø at få tilført få spillere af høj kvalitet.

Men ja. Edwards er ikke helt så meget mirakelmager som vi nogle gange beskriver ham som. Prisen for at sælge Solanke til overpris er at nogle gange brænder man inde med en Markovic.
Origi har vel været til salg siden 2017 eller der omkring.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror du har ret i hvad du skriver af ovenstående i forhold til sammenholdet og den smalle bredde var afgørende for mesterskabet, men man skal også huske sine begrænsninger og at ting ikke vare evigt.

Derfor mener jeg det var aktuelt at gøre noget konkret og nytænkning efter mesterskabet.

Jeg har været fan af Gini, men mener også at en spiller der ikke vil forlænge skal ud i tide, så man kan lave lidt penge. Han bliver svær at erstatte, hvis han smutter, men tror godt vi kan finde en ny, som så samtidig skal kunne lave lidt mål og opfylde samme opgaver.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 01. mar, 2021 07:28

liverpoolfc86 skrev: Derfor mener jeg det var aktuelt at gøre noget konkret og nytænkning efter mesterskabet.

Jeg har været fan af Gini, men mener også at en spiller der ikke vil forlænge skal ud i tide, så man kan lave lidt penge. Han bliver svær at erstatte, hvis han smutter, men tror godt vi kan finde en ny, som så samtidig skal kunne lave lidt mål og opfylde samme opgaver.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg tænker også vi skal se fremad nu og ja; ideelt set skulle vi hente 1-3 spillere af høj kvalitet hver sommer. Altså det skal jo nok op i nærheden af Haaland eller Mbappé hvis det kun er en spiller. Men det bliver svært at sælge de spillere man gerne vil sælge, de øvrige klubber er sjovt nok mere interesserede i dem vi helst vil beholde. Jeg syntes da også at vi hentede to kvalitets spillere i Jota og Thiago, det er så ikke gået så godt, men det er jo risikoen ved transfers.

Jeg syntes egentlig vi har håndteret Gini meget fint. Han er tydeligvis i tvivl, selvom han givet hælder mest til at skifte. Barcelona var jo heller ikke i stand til at bruge penge i sommer, ikke rigtige penge. Jeg tror helt bestemt vi har fået mere værdi ud af Gini end de ti millioner pund vi måske kunne have solgt ham for. Der er jo også noget med at man har lavet en aftale med en spiller, jeg kan ikke se hvorfor spillerne skal tillægge kontrakters længde nogen betydning, hvis klubberne også skubber dem ud af bagdøren, sådan sat lidt groft op.


Sent from my iPhone using Tapatalk

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jensemand » tirsdag, 02. mar, 2021 18:52

Kunne en potentiel erstatning for Wijnaldum og cover for Fabinho evt være Camavinga fra Rennes. Jeg har ikke set ham spille og har ikke set andet end løse rygter for nogle måneder siden, men han skulle være et af de helt store midtbanetalenter i verden.

Det interessante er så at han til sommer kun har et år tilbage af sin kontrakt, og så har han en aftale med Nike. Begge dele er jo ret interessant for os må man sige. Så hvis han virkelig er så stort et talent, kunne han så være god at få ind?
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 02. mar, 2021 19:31

jensemand skrev:
tirsdag, 02. mar, 2021 18:52
Kunne en potentiel erstatning for Wijnaldum og cover for Fabinho evt være Camavinga fra Rennes. Jeg har ikke set ham spille og har ikke set andet end løse rygter for nogle måneder siden, men han skulle være et af de helt store midtbanetalenter i verden.

Det interessante er så at han til sommer kun har et år tilbage af sin kontrakt, og så har han en aftale med Nike. Begge dele er jo ret interessant for os må man sige. Så hvis han virkelig er så stort et talent, kunne han så være god at få ind?
Han ser helt sikkert spændende ud, og har helt sikkert potentiale til at blive en rigtig god boks til boks spiller, og siden han allerede vurderes til omkring 70 mio euro, må han have meget potentiale.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 02. mar, 2021 19:38

Nu hvor Sheffield united er på vej ned synes jeg også Sander Berge er en spiller vi kunne kigge på, han har masser af fysik, god speed, samtidig har han et ret ok skud udefra og ikke mindst noget højde jeg tit synes vi mangler ved dødbolde i begge ender.
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. mar, 2021 09:25

Redtothebone skrev:Nu hvor Sheffield united er på vej ned synes jeg også Sander Berge er en spiller vi kunne kigge på, han har masser af fysik, god speed, samtidig har han et ret ok skud udefra og ikke mindst noget højde jeg tit synes vi mangler ved dødbolde i begge ender.
Og vi var eftersigende ude efter ham sidst.

Man må sige at i denne sæson har vi manglet et dedikeret alternativ til Fabinhos plads.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. mar, 2021 13:45

Sander Berge lyder også som en nordmand vi nemt kan tiltrække.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 03. mar, 2021 13:49

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 13:45
Sander Berge lyder også som en nordmand vi nemt kan tiltrække.
Nordmænd i truppen har aldrig rigtig været en succes.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 03. mar, 2021 16:32

Oomph242 skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 13:49
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 13:45
Sander Berge lyder også som en nordmand vi nemt kan tiltrække.
Nordmænd i truppen har aldrig rigtig været en succes.
Den første jeg kommer i tanke om er John Arne Riise og han var fremragende synes jeg.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. mar, 2021 16:55

Fowler89 skrev:
Oomph242 skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 13:49
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 13:45
Sander Berge lyder også som en nordmand vi nemt kan tiltrække.
Nordmænd i truppen har aldrig rigtig været en succes.
Den første jeg kommer i tanke om er John Arne Riise og han var fremragende synes jeg.
Der har vel ikke været nok nordmænd i klubben til at man kan tillade sig at konkludere noget.
Tænk hvis vi havde sagt nej tak til Torres fordi Nunez og Pacheco ikke var super


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 03. mar, 2021 17:18

Filos of Isk skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 16:55
Fowler89 skrev:
Oomph242 skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 13:49
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 13:45
Sander Berge lyder også som en nordmand vi nemt kan tiltrække.
Nordmænd i truppen har aldrig rigtig været en succes.
Den første jeg kommer i tanke om er John Arne Riise og han var fremragende synes jeg.
Der har vel ikke været nok nordmænd i klubben til at man kan tillade sig at konkludere noget.
Tænk hvis vi havde sagt nej tak til Torres fordi Nunez og Pacheco ikke var super


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bjørn Tore Kvarme, Vegard Heggem, Frode Kippe, Øyvind Leonhardsen og Stig Inge Bjørnebye glemmer du.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 04. mar, 2021 09:04

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 16:55
Fowler89 skrev:
Oomph242 skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 13:49
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 03. mar, 2021 13:45
Sander Berge lyder også som en nordmand vi nemt kan tiltrække.
Nordmænd i truppen har aldrig rigtig været en succes.
Den første jeg kommer i tanke om er John Arne Riise og han var fremragende synes jeg.
Der har vel ikke været nok nordmænd i klubben til at man kan tillade sig at konkludere noget.
Tænk hvis vi havde sagt nej tak til Torres fordi Nunez og Pacheco ikke var super


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bjørn Tore Kvarme, Vegard Heggem, Frode Kippe, Øyvind Leonhardsen og Stig Inge Bjørnebye glemmer du.
Fem spillere er ikke en ret stor sample size. Og har vi noget der peger på at deres nationalitet var problemet?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar