Okay nu prøver jeg igen så.pingel skrev:Skrabet flere penge sammen, hvordan? Solgt flere spillere? Så skulle vi have købt flere spillere, ikke? Og det havde krævet flere penge, ikke?
Og hvilke unge spillere har klaret det godt, udover Curtis Jones? - og Kelleher selvfølgelig...
Hvis ikke Ojo, Guric og Wilson er gode nok - spillere vi nok vurderer til en samlet pris på 45-50 mill pund - hvem så?
Neuhaus og Rodrygo, hmm... Og hvor meget vil de så ikke koste?
Vi har købt spillere ikke er gode nok for over 200 mio.
Så har vi haft mulighed for at sælge spillere for måske 700 mio.
Har skrevet nævne længere oppe.
Vi kender kvaliteten af Cou og Suarez. Dem havde jeg gerne set retur på køb eller leje.
Hele essensen er bare vi har købt spillere som ikke er gode nok eller bare fyld. Ikke nogle man tænker wooow de går ind og gør en kæmpe forskel. Thiago har fejlet indtil videre. Kostet mål osv. Forhåbentlig bliver han bedre.
Grujic er pt ikke dårligere end Thiago. Ojo får ikke mere eller mindre spille tid end Shaq hvis truppen var intakt.
Jeg mener bare vi spiller for meget med de samme spillere og formation. Vores bænk er ikke stærk nok for dem vi har til at sidde derude bliver ikke brugt. Så ind med nogle seriøse kandidater til start 11 og så fyld op med young guns
............
Med hensyn til Neuhaus og Rodrygo var det blot fordi jeg læste rygterne igår og ikke i forbindelse med ovenstående.
Men lad os tage den videre. Dem kunne vi måske have købt. Lavet nogle sær aftaler og ud af den mia vi har kunne finde tænker jeg godt vi kunne få råd til de 2.