Du har nok ret i at Mane og Firmino ikke giver meget mere end £50m, men for de penge kunne Nkunku og Adeyemi nok godt hentes når man lægger sparede lønkroner oveni, og det klubben ellers har at gøre med. Og Milners sparede løn og Ox's løn og transfersum samt evt Keita og Phillips samt det klubben har må så kunne købe en midtbanespiller eller 2.Oomph242 skrev: ↑søndag, 16. jan, 2022 13:38Firmino og Mané tror jeg ikke længere der er de helt store penge i (£50m+). Corona, alder og niveau. Jeg ved sku heller ikke om Salah kan komme over de £100m så mange år er der heller ikke tilbage i ham og der er vel kun PSG som mulig køber. De spanske klubber har ikke pengene og vi sælger ikke City, Scum eller Chelsea.jensemand skrev: ↑søndag, 16. jan, 2022 13:26Hmm jeg synes det er svært, så hellere man ser hvor meget man kan få for Mane og Firmino og så finder 2 gode erstatninger til dem, eksempelvis Adeyemi/Saka og Nkunku. De burde stadig kunne sælges for en god slat, men deres niveau er ikke hvad det var for 2 sæsoner siden og vi skal have forynget vores angreb og midtbane.
Men samtidig vil jeg heller ikke ende som United/Arsenal der har fallerede stjerner på groteske lønninger, så hvis Salah forlanger mere end 300.000£ om ugen, så kunne det være værd at overveje et salg hvis vi kan få mere end 120 mio £ for ham. Så så jeg dog stadig gerne Firmino solgt og så stadig Adeyemi/Saka og Nkunku ind, og så Mane over i højre side hvor vi ved han også kan spille godt, og så en dygtig offensiv midtbanespiller, så tror jeg måske godt vi med nogle justeringer kan blive ganske farlige uden Salah.
Jeg fastholder at vores vigtigste mand er Klopp, og hvis han bliver og får lov at overse generationsskiftet der skal ske over det næste år, så er jeg sikker på det nok skal blive fint.
Klopp forlænger vel heller. Desværre. Gruer for tiden efter Klopp det bliver svært for en ny maneger uden store penge til indkøb.
Og Klopp bliver jo til 24, så han når forhåbentlig at bygge et nyt hold i det mindste