Husk nu, at alt det der "lækkes" om kontraktforhandlinger ikke er en skid andet end at betragte som spin og markeringer/understregninger af hver parts forhandlingssituation. Det er agentens job, at beskrive en situation, som stiller hans klient mest fordelagtigt, og ligeså er det Julian Wards/Michael Edwards (lidt endnu) opgave, at beskrive Liverpools opfattelse af situationen.Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 05. apr, 2022 09:20Arsenal og Barcelona kan nu også være med der.AJJ skrev: ↑tirsdag, 05. apr, 2022 08:42Den absolutte løn er ikke det centrale her. Alle spillere i PL får i forvejen flere penge, end de meningsfyldt kan bruge. Og uanset om det er 200.000 elller 400.000 £, så er det vanvittige summer for almindelige mennesker.
For mig handler det om, at Salah angiveligt VIL have en løn, der kan matche de bedste i olieklubberne, Russer-klubben, Real M, Man U. Virkeligt fattigt perspektiv, at man mener, at en af de højeste lønninger i verden -> jeg er en af de allerbedste fodboldspillere i verden.
Bevares det står ham frit for at gøre meget høj løn til en topprioritet. Men Liverpool kommer ikke til at honorere det.
Hvis han ville gå med til 300.000 og åbent tilkendegive, at noget er vigtigere end lønnen, så ville han få en stor stjerne blandt mange fodboldfans - ikke bare Liverpools.
Jeg tror (og håber) at på et eller andet tidspunkt inden udgangen af maj, kommer meddelelsen om at Salah har forlænget, men det er et spørgsmål, om vilkårene i kontraktforlængelsen bliver offentliggjort. Bliver det ikke offentliggjort, vil pressen flyde over med gæt på kontraktens indhold, men ofte med vage kilde såsom "it is rumoured that ......." eller "sources close to the club inform......."
Tiden har vist, at FSG godt kan lide at holde kortene tæt til kroppen, og de er efterhånden rigtig dygtige til at få et maksimalt resultat ud af forhandlinger, så Klubben totalt set svækkes mindst muligt / forstærkes mest muligt, og jeg har fuld tillid til, at det gør de også ift Salahs kontrakt og dennes forhåbentlige forlængelse.