Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 28. mar, 2008 19:59

El Nino9 skrev:lad nu væ:) elmander er da ualmindelig ring, han har da ingenting at gøre i liverpool, hvor ligger toulouse eller hva det nu hedder?
han kan absolut ingenting. hva viste han imod liverpool absolut ingenting! han er en middelmodig spiller der hører til i superligaen eller bunden af den franske liga. hvor fra har du hørt at barca, real og juve er interesseret for hvis de er det, jamen så lad da endelig dem få ham. så kan de sende eto, henry, bojan, nistelrooy, trezeguet og hva de nu ellers hedder til anfield:)
Nu gjorde jeg så alligevel lidt af arbejdet for dig:

Barca: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=63013

United og Roma: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=65185

Roma: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=69059

Juventus: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=69671

Benitez himself!!: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=71827

Real Madrid: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=78290

Juve igen: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=80900

Derudover kan nævnes PSG, Man City, Spurs og Bolton.

Mvh.

Texnymann

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 28. mar, 2008 21:10

Man behøver ikke tro på alt hvad bold.dk skriver ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 28. mar, 2008 22:15

Nej, bestemt ikke. De rapporterer jo normalt blot, hvad der skrives i andre medier. Jeg linkede kun til dem, da det var lettere end at søge igennem en hel masse forskellige steder.

Benitez' udtalelser op til vores kamp mod Toullouse, kan der til gengæld ikke stilles spørgsmålstegn ved.

Mvh.

Texnymann

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » lørdag, 29. mar, 2008 00:06

Hekkem skrev:Man behøver ikke tro på alt hvad bold.dk skriver ;)
Selvfølgelig skal man ikke tro på alt hvad der bliver skrevet men det Texnyman og jeg blev irriteret over var vel bare at vi blev kaldt useriøse og det mener jeg aldrig et forslag kan være når man kigger på hvilke klubber der har været interesseret i ham endda når vores egen manager har udtalt sådan nogle ting om ham. Om man mener han er god nok til Liverpool er en smagsag men det kan sgu da aldrig være et useriøst forslag når Rafa selv har udtalt disse ting omkring ham. Tværtimod gør dette da netop hans navn meget aktuelt i denne debat hvis man skal kigge på de spillere som vi er blevet kædet sammen med igennem det sidste års tid som jeg jo skrev i mit oprindelige indlæg. Dette er ekstra interessant fordi det jo helt sikkert ikke er et opdigtet rygte når Rafa helt selv udtalte dette uden at blive spurgt om Elmander først.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 29. mar, 2008 09:50

Styf skrev:Vi er nødt til at være realistiske. Derfor vil jeg kun udtale mig om spillere som vi er blevet kædet sammen med. Nedenunder lister jeg hvilke positioner jeg mener at vi skal forstærke os på og så de spillere som er blevet kædet sammen med os det sidste års tid som jeg håber på.




Dyre angribere
Villa
Bojan
Hvornår er vi blevet kædet sammen med Bojan :o
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

El Nino9

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af El Nino9 » lørdag, 29. mar, 2008 10:49

okay, jamen kan da godt se der er en del klubber og top klubber heriblandt, men elmander til liverpool må saldrig ske, min udtalelse om det er useriøst trækker jeg tilbage og undskylder, men står stadig helt fast på at elmander er ja en middelmodig spiller der kan klare sig i middelmodige kampe og ja så kan selv voronin klare sig.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 29. mar, 2008 12:05

Styf skrev:
Hekkem skrev:Man behøver ikke tro på alt hvad bold.dk skriver ;)
Selvfølgelig skal man ikke tro på alt hvad der bliver skrevet men det Texnyman og jeg blev irriteret over var vel bare at vi blev kaldt useriøse og det mener jeg aldrig et forslag kan være når man kigger på hvilke klubber der har været interesseret i ham endda når vores egen manager har udtalt sådan nogle ting om ham. Om man mener han er god nok til Liverpool er en smagsag men det kan sgu da aldrig være et useriøst forslag når Rafa selv har udtalt disse ting omkring ham. Tværtimod gør dette da netop hans navn meget aktuelt i denne debat hvis man skal kigge på de spillere som vi er blevet kædet sammen med igennem det sidste års tid som jeg jo skrev i mit oprindelige indlæg. Dette er ekstra interessant fordi det jo helt sikkert ikke er et opdigtet rygte når Rafa helt selv udtalte dette uden at blive spurgt om Elmander først.
Skrevet på en anden måde. Man skal ikke altid tro på hvad pressen skriver (opdigter). Man skal heller ikke altid ligge for meget i hvad der refereres til hvad en manager (efter hvad pressen omlægger det til) udtaler. Ofte er det spørgsmål direkte fra en journalist, hvorpå der bliver spurgt om hvad han synes om en given spiller. Manageren svarer og pressen skriver det som, at manageren nu er interesseret i denne spiller.

Tilbage til Elmander, så er jeg ikke synerlig begejstret for, at vi på nogen måde skulle have interesse i ham. Ja, han har gjort det fint for Brøndby og for det svenske landshold, men han har ikke gjort noget andet væsentlig af sig. Derudover er han bare en irriterende spiller at se på. Evig slåen ud med armene og evig brok over dommer, modspiller og andet. Kaster sig ned ved hver given lejlighed er ej heller noget jeg bryder mig om. Men fysisk stærk og god at spille bolden op til. Kan holde i bolden og spille den videre til en medspiller, såvel som selv udrette noget på egen hånd.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » lørdag, 29. mar, 2008 12:32

Det ser i hvertfald ud til at Real Madrid skal på indkøb her til sommer, Taget fra Eb.dk - http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 988884.ece

Her er Real Madrids indkøbsseddel

Bernd Schuster har skrevet seks navne på ønskesedlen og et af dem er dansk

Bernd Schuster er under pres i Real Madrid, men tyskeren sidder fortsat nogenlunde sikkert i trænersædet. Seks markante forstærkninger skal gøre hans liv lidt nemmere efter sommerpausen.



Indkøbssedlen

* Karim Benzema, Lyon
Anslået pris: 400 mio. kr.

* Ricardo Quaresma, FC Porto
Anslået pris: 300 mio. kr.

* Daniel Alves, Sevilla
Anslået pris: 190 mio. kr.

* Christian Poulsen, Sevilla
Anslået pris: 75 mio. kr.

* Klaas-Jan Huntelaar, Ajax
Anslået pris: 130 mio. kr.

* Mario Gomez, Stuttgart
Anslået pris: 110 mio. kr.



Så det nok nærmere Silva eller Mancini vi skal gå efter, det er de færreste der kan konkurere med Real Madrid's Sparegris.

Rodriguez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rodriguez » lørdag, 29. mar, 2008 12:46

Her er mine bud, jeg har prøvet at bringe deres positive sider frem, men samtidig stille spørgsmålstegn ved måske deres største svaghed? Har valgt ik at sætte fokus på centraleforsvarsspillere, da dette ikke burde være et issue.
* = mine foretrukne

Backs:
Leighton Baines - Kender PL, tempoet, fysikken, dygtig fremadrettet og defensivt. Begrænset potentiale?

Rafinha - Fantastisk fremadrettet, hurtig, dynamisk, individuel. Kæmpe potentiale, men kan hans defensive egenskaber forbedres?

Marcell Jansen - All-purpose back, kan forsvare såvel som gå med frem, ik nogen spektakulær back, en ung Finnan?

Lahm* - Eminent i det fremadrettet (blev set under VM), dygtig i det defensive, tysk disciplin, fysisk dygtig. Allerede på sit højeste?

Chiellini* - Italiens bedste venstre back foran Grosso (i mine øjne), tempo, teknik, kvalitet i sine indlæg, Italiensk opvækst med sikkerhed i sit forsvarsspil. Men kan han klare PL?

Zaccardo - Super solid højreback med åbenlyse offensive og defensive kvaliteter, stærk fysisk, uden at det kan ses på hans hurtighed, burde være Italiens fortrukne højreback. Måske allerede på sit højeste? PL for hård for ham?

Zambrotta - Aldrende spiller, men stadig med kvaliteter der skinner igennem når han rammer dagen. For langt mellem top- og bundniveau?

Centrale Midtbanespillere:
Diego - Man kan ik komme uden om Brasilianeren når vi snakker playmakers, han kan alt med en bold, key-pass'es, individuel, teknisk stærk. Men passer han ind?

Tom Huddlestone* - What? (tænker nogle) Men jeg synes knægten viser gode takter, han virker lidt skrøbelig men med en stærk manager tror jeg han ku være genial. Fysisk stærk, god til at bryde spillet og kan gå med frem. Mangler selvtillid og tro på egne evner?

Samir Nasri - Kan vel spille flere positioner, men virker bedst centralt. Kæmpe potentiale, dygtig til at slå afleveringer i blinde, god sparketeknik, har den franske tekniske opdragelse som Ribery, Hatem Ben Arfa og andre. Fysisk ik ret stor og en injury prone?

Ruben De La Red - Skal vel nævnesn nu? Ung spiller opdraget i Madrid, teknisk dygtig, box-to-box spiller, endelig fået skub i karrieren. Hans potentiale virker begrænset?

Kantspillerer:
Quaresma - Der har været snakket mangt og meget om ham, men han virker til at suse til Real Madrid. Åbenlyse offensive kvaliteter med overtruffen teknik, sparker kanon og har blik for sine medspillere. Manglende arbejdsiver og let opgivende?

Mancini* - Mange troede han ville komme i sommers, inkl mig. Fantastisk dygtig teknisk, hurtig, kreativ, alt hvad en kantspiller skal have. Han blir ik yngre?

Lennon - Ik en af mine favoritter, men elsket af mange. Hurtig, teknisk dygtig, god arbejdsmoral. Mangler kvalitet i hans pasninger og indlæg?

Aiden McGeady - Teknisk dygtig spiller, godt overblik, udfordrende, kreativ, god sparketeknik. Aldrig spillet på et konstant højt niveau?

David Bentley* - Teknisk dygtig, fremragende sparketeknik, udfordrende, hurtig, top-performer i en mid-table club. Kan han klare springet?

Matias Fernandez - Kan spille flere positioner, dygtig på venstrekanten til at trække ind i banen, teknisk sublim, kreativ, hurtig, ung. Scorer alt for lidt?

Diego Capel - Ung, hurtig, masser af selvtilid, teknisk dygtig. Mangler præcision i indlæg og afgørende momenter?

Silva - Teknisk vidunder, gode førsteberøringer, god til at sætte tempo, godt blik for medspillere, udfordrende, målscorer. Ikke decideret kantspiller?

Angriberer:
Klaas-Jan Huntelaar* - One mean goal-machine, fysisk dygtig, kan spille med ryggen til mål, placeringsevne. Manglende hurtighed og købet af Kuyt?

Roque Santa Cruz - Efterårets store oplevelse, godt løbemønster, hurtig, teknisk god, god førsteberøring, god afslutter, vil blive endnu bedre med dygtigere spillere omkring sig. Mangel på topform over en hel sæson?

Amauri - Fysisk stærk, god sparketeknik, dygtig med ryggen til mål, gode berøringer. Springet fra Serie A til PL?

Goran Pandev - Fysisk stærk, men ikke langsom, sparker knaldhårdt, god placeringsevne og blik for medspillerne. Samme som Amauri, kan han klare PLs tempo og fysik?

Dimitar Berbatov - Proven PL goal-getter, fysisk stærk, hurtig, teknisk dygtig, næsten en komplet angriber. Problembarn?

David Villa* - Un goleador brillante, eller en fantastisk målscorer. Torres storebror? Hamrende hurtig, teknisk vidunder (jaja okay), et blik for sine medspillere som enhver burde misunde, god frisparksskytte, ik dum med hovedet selvom han ik er stor (Torres). Mener Torres og Villa for meget om hinanden?


Garanteret mange flere spillere man ku nævne, men det er dem jeg mest har i hovedet, samtidig med nogle af dem vi er blevet linket til igennem årene.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » lørdag, 29. mar, 2008 18:58

Hr. Drejer skrev:
Styf skrev:Vi er nødt til at være realistiske. Derfor vil jeg kun udtale mig om spillere som vi er blevet kædet sammen med. Nedenunder lister jeg hvilke positioner jeg mener at vi skal forstærke os på og så de spillere som er blevet kædet sammen med os det sidste års tid som jeg håber på.




Dyre angribere
Villa
Bojan
Hvornår er vi blevet kædet sammen med Bojan :o
Har Jezzman gjort i tråden om Gerrard skal forsætte som anfører men tvivler nu på at der er noget i det men man har vel lov at håbe. ;)
Hekkem skrev:Tilbage til Elmander, så er jeg ikke synerlig begejstret for, at vi på nogen måde skulle have interesse i ham. Ja, han har gjort det fint for Brøndby og for det svenske landshold, men han har ikke gjort noget andet væsentlig af sig. Derudover er han bare en irriterende spiller at se på. Evig slåen ud med armene og evig brok over dommer, modspiller og andet. Kaster sig ned ved hver given lejlighed er ej heller noget jeg bryder mig om. Men fysisk stærk og god at spille bolden op til. Kan holde i bolden og spille den videre til en medspiller, såvel som selv udrette noget på egen hånd.
Han har da fået sit helt store internationale gennembrud i Toulouse så sige at han kun har gjort det godt hos Brøndby og på det svenske landshold er helt forkert. Der er mange angribere som jeg hellere så i Liverpool end Elmander men han er en mulighed og selvom man ikke altid skal tro på hvad der står i medierne så kan det ikke være en helt ringe spiller når både Liverpool, Juventus, Roma, Real Madrid, Bayern Munchen, Barcelona og Lyon enten har fulgt ham eller kigger på ham. I øvrigt synes jeg ikke at Elmander smider sig specielt meget eller brokker sig specielt til dommeren. Det er en del af hans spil at han lægger pres på dommeren men det gør næsten alle spillere vel efterhånden. Bare se på vores nuværende hold. Jeg behøver vel ikke engang nævne navne for det er næsten undtagelsen ikke at gøre det i større eller mindre grad.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 29. mar, 2008 19:57

Styf skrev: Han har da fået sit helt store internationale gennembrud i Toulouse så sige at han kun har gjort det godt hos Brøndby og på det svenske landshold er helt forkert. Der er mange angribere som jeg hellere så i Liverpool end Elmander men han er en mulighed og selvom man ikke altid skal tro på hvad der står i medierne så kan det ikke være en helt ringe spiller når både Liverpool, Juventus, Roma, Real Madrid, Bayern Munchen, Barcelona og Lyon enten har fulgt ham eller kigger på ham. I øvrigt synes jeg ikke at Elmander smider sig specielt meget eller brokker sig specielt til dommeren. Det er en del af hans spil at han lægger pres på dommeren men det gør næsten alle spillere vel efterhånden. Bare se på vores nuværende hold. Jeg behøver vel ikke engang nævne navne for det er næsten undtagelsen ikke at gøre det i større eller mindre grad.
Spiller Toulouse internationalt fodbold? Så vidt jeg husker blev de klart slået af os (der spiller internationalt fodbold). Så jeg vil sige det er så som så med et internationalt gennembrud med Toulouse.

Og vis du har vanskeligheder ved at se at Elmander smider sig, så er objektiviteten på et ganske lille sted.

Igen så skal du ikke tro på alle de rygter der går rundt. Der er nogen der skal tjene penge på skriverier og derfor går der en stor del rygter. ca. en til to procent af alle rygter bliver til en endelig handel
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » lørdag, 29. mar, 2008 20:01

Hekkem skrev:
Styf skrev: Han har da fået sit helt store internationale gennembrud i Toulouse så sige at han kun har gjort det godt hos Brøndby og på det svenske landshold er helt forkert. Der er mange angribere som jeg hellere så i Liverpool end Elmander men han er en mulighed og selvom man ikke altid skal tro på hvad der står i medierne så kan det ikke være en helt ringe spiller når både Liverpool, Juventus, Roma, Real Madrid, Bayern Munchen, Barcelona og Lyon enten har fulgt ham eller kigger på ham. I øvrigt synes jeg ikke at Elmander smider sig specielt meget eller brokker sig specielt til dommeren. Det er en del af hans spil at han lægger pres på dommeren men det gør næsten alle spillere vel efterhånden. Bare se på vores nuværende hold. Jeg behøver vel ikke engang nævne navne for det er næsten undtagelsen ikke at gøre det i større eller mindre grad.
Spiller Toulouse internationalt fodbold? Så vidt jeg husker blev de klart slået af os (der spiller internationalt fodbold). Så jeg vil sige det er så som så med et internationalt gennembrud med Toulouse.

Og vis du har vanskeligheder ved at se at Elmander smider sig, så er objektiviteten på et ganske lille sted.

Igen så skal du ikke tro på alle de rygter der går rundt. Der er nogen der skal tjene penge på skriverier og derfor går der en stor del rygter. ca. en til to procent af alle rygter bliver til en endelig handel
International var en forkert betegnelse men har i den grad gjort sig selv til en profil i en god liga som den franske hvor han stort set ene mand spillede Toulouse frem til en trejdeplads i sidste sæson. Elmander smider sig en gang i mellem hvilket er helt rigtigt. Jeg mener bare ikke at han smider sig specielt meget i forhold til andre. Selvfølgelig er det uacceptabelt og det undskylder ikke Elmanders handlinger men mener ikke at han er specielt slem til det ligesom jeg heller ikke mener at Torres var speciel slem til det før han skiftede til os selvom han da var involveret i et par episoder. Jeg siger ikke at rygterne bliver til handler og jeg ved godt at journalisterne tit opdigter noget men i nogle af rygterne er der nok en lille smule sandhed så jeg tror godt vi kan konkludere at nogle af de klubber som bliver kædet sammen med ham i det mindste følger ham da han er en ganske interessant spiller.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 29. mar, 2008 20:59

Styf skrev: International var en forkert betegnelse men har i den grad gjort sig selv til en profil i en god liga som den franske hvor han stort set ene mand spillede Toulouse frem til en trejdeplads i sidste sæson. Elmander smider sig en gang i mellem hvilket er helt rigtigt. Jeg mener bare ikke at han smider sig specielt meget i forhold til andre. Selvfølgelig er det uacceptabelt og det undskylder ikke Elmanders handlinger men mener ikke at han er specielt slem til det ligesom jeg heller ikke mener at Torres var speciel slem til det før han skiftede til os selvom han da var involveret i et par episoder. Jeg siger ikke at rygterne bliver til handler og jeg ved godt at journalisterne tit opdigter noget men i nogle af rygterne er der nok en lille smule sandhed så jeg tror godt vi kan konkludere at nogle af de klubber som bliver kædet sammen med ham i det mindste følger ham da han er en ganske interessant spiller.
Kan da godt se at klubberne - også de store - følger Elmander, men de følger også 140 andre potentielle gode spillere.

Elmander gjorde det fint i sidste sæson for Toulouse. Men det er altså Toulouse vi snakker op og den franske liga, der er under Premier League, Serie A, Primera Division og Bundesligaen.

Toulouse kan måske spiller op med 10-15 pladsen i Premier League, 7-12 pladsen i Serie A og Primera Division, samt måske 6-9 pladsen i Bundesligaen. Det vi sige i blot de fire ligaer er 30-48 hold der er bedre end Toulouse. Dertil skal ligge at der mindst i 2 hold (i sidste sæson) i den franske der er bedre, 2/3 i den hollandske og 2 i den skotske der er bedre. Det er mellem 35 til 48 hold der er bedre.

De fleste af disse hold må man formode har bedre angribere end Toulouses. De allerbedste klubber har måske endda 2 eller 3 angribere der er bedre end Toulouses. Det er efterhånden ret mange angribere der enten er på niveau eller bedre.

Ja, det er blot tal og ja, der er da angribere i de mindre klubber der er bedre end angribere i topklubber, og ja der springer da nogle angribere ud i de mindre klubber der først bliver opdaget sendt. Elmander kan være en af dem, men chancen for han bliver en succes for en af de klubber du selv nævner er ikke imponerende høje.

Hvad nr. ligger Toulouse i La Championat? og hvor mange scoringer har Elmander stået for? Toulouse ligger næstsidst, ja næstsidst i La Championat. Elmander har scoret 10 mål (samt 1 i UEFA Cup'en og 2 mod Danmark for Sverige) og næst bedst i klubben har scoret 5. Så ja Elmander har da personlig succes i Toulouse. 8-)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 29. mar, 2008 22:38

Ind:
Franck Ribery £26M - Betal hvad han koster! (kan spille begge kanter, men vel primært højre)
Chiellini/Jansen £9
Dimitar Berbatov £15M

Ind for: £50M

Ud:
Riise £3,5M
Carson £10M
Kuyt £5,5M
Voronin £2M
Benayoun £4M

Ud for: £25M

Indkøb netto: £25M

Er pengene der så til det ville en fløj være super.
Billede

LFC-suarez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-suarez » lørdag, 29. mar, 2008 23:20

Three Benitez buys already in the bag[/b


http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... _id=549651


Håber det passer :twisted:

Besvar