Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 16. maj, 2019 08:29

Klopp har indtil videre brugt gennemsnitligt ca. 13,5 mio. pund i hvert af de 7 vinduer, han har haft til rådighed, og jeg tror, vi fortsætter i samme boldgade i dette vindue. Her er listet spillere op for ca. 100 mio. pund, som sammenholdt med sparede lønninger for Sturridge, Moreno, Bogdan og Randall skal finansiere størstedelen af de indkøb, vi foretager os:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-16281674

Hvis vi kan komme i nærheden af en af de mest ombejlede spillere, der koster en del som fx. de Ligt, hvor spilleren også forventes at ryge ind foran eksisterende stamspillere i køen, så skal man jo medregne et salg af Lovren fx. til 30 mio. pund.

Henter vi fx. Werner, så vil vi sikkert skyde Origi af til vel også 30-35 mille ? Lallana er vel også et salgsemne ?

Kan vi få drømmespilleren, og han koster mere end ovennævnte, så får Klopp helt sikkert de penge, han skal bruge udover salg. Om det er 20, 30 eller 40 mio. ekstra.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 16. maj, 2019 09:14

Der går rygter om Sane til Bayern M.

Ham så jeg gerne vi gik efter, hvis Klopp kan holde ham i snor. - Han ville give vore bredde et enormt boost, ligesom vi ville have langt flere muligheder i det offensive.

Det kunne dog være svært at Bayern kan tilbyde ham fast spilletid eftersom Robben og Ribery er tæt på udløbsdatoen, men for pokker han ville være en luksus spiller, og ikke mindst ville det være et stærkt signal at sende at vi også henter i City!

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 16. maj, 2019 10:24

TG12 skrev:Der går rygter om Sane til Bayern M.

Ham så jeg gerne vi gik efter, hvis Klopp kan holde ham i snor. - Han ville give vore bredde et enormt boost, ligesom vi ville have langt flere muligheder i det offensive.

Det kunne dog være svært at Bayern kan tilbyde ham fast spilletid eftersom Robben og Ribery er tæt på udløbsdatoen, men for pokker han ville være en luksus spiller, og ikke mindst ville det være et stærkt signal at sende at vi også henter i City!
Hvis jeg ser helt nøgternt på hans evner som fodboldspiller er jeg fuldstændig enig med dig, han er på hans bedste dage ganske enkelt fremragende. Jeg tror dog ikke på at det kommer til at ske af flere grunde:

- Jeg nægter at tro at City sælger en spiller med et sådant potentiale til deres største direkte konkurrent. Oveni dette skal lægges af Liverpool i Klopp i den grad har en mand der formår at forløse potentialer.

- Det har tidligere været fremme at han har haft attitudeproblemer. Bl.a. har Toni Kroos tidligere været efter ham. Jeg tror ikke Klopp er interesseret i at få et potentielt forstyrrende element ind i en meget homogen gruppe af spillere. https://www.theguardian.com/football/20 ... ne-germany

- Jeg synes at Sanes niveau tidligere har været meget afhængig af fast spilletid, noget som han ingenlunde vil kunne være garanteret i LFC.

Skulle det mod forventning ske vælger jeg at tro at det er fordi Klopp mener han kan håndtere ovenstående.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 16. maj, 2019 11:11

texy skrev:.... fra Prey til Predators i transfervinduet.

Spilleren er naturligvis Eden Hazard.

Ja, han tager til Real Madrid. Men det ændrer ikke på, at han med al sandsynlighed ville løfte os yderligere, selvom vi befinder os på et vanvittigt højt niveau.
Antoine Griezmann.....?
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... erest.html

...eller begge? ;) :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 16. maj, 2019 18:41



Liverpool scouts have checked on Bristol City left-back Lloyd Kelly. [Paul Joyce - Times]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 18. maj, 2019 15:54

YNWA! skrev:

Liverpool scouts have checked on Bristol City left-back Lloyd Kelly. [Paul Joyce - Times]
Solgt til bournemouth Billede

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 18. maj, 2019 21:17

F1rm1no skrev:
YNWA! skrev:

Liverpool scouts have checked on Bristol City left-back Lloyd Kelly. [Paul Joyce - Times]
Solgt til bournemouth Billede

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Bliver det så Liverpool fan Sessegnon i stedet for ?

https://www.caughtoffside.com/2019/05/1 ... fer-links/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 18. maj, 2019 21:30

Niels K skrev:
Bliver det så Liverpool fan Sessegnon i stedet for ?

https://www.caughtoffside.com/2019/05/1 ... fer-links/
Vi har i hvert fald en fin historik under Klopp med at hente spillere fra nedrykkere - Gini, Robbo og senest Shaq. Så helt urealistisk er det vel ikke. Personligt kan jeg godt lide, at der er tale om et ungt engelsk talent med stort potential og versatilitet, som nok sagtens kan forstå, at udgangspunktet vil være en backup/rotations-rolle.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 19. maj, 2019 10:03

Det ser ud til, at det er Liverpool og PSG, der sørger for, at Barca ikke har købt de Ligt endnu - spændende:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/19/g ... h-matthij/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 19. maj, 2019 10:46

Niels K skrev:Det ser ud til, at det er Liverpool og PSG, der sørger for, at Barca ikke har købt de Ligt endnu - spændende:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/19/g ... h-matthij/

Mon ikke Barca løber med ham alligevel. De har det generelt godt hollænderne.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 19. maj, 2019 11:17

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Det ser ud til, at det er Liverpool og PSG, der sørger for, at Barca ikke har købt de Ligt endnu - spændende:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/19/g ... h-matthij/

Mon ikke Barca løber med ham alligevel. De har det generelt godt hollænderne.
De er i hvert fald svære at hamle op med, men jeg tror dog, at de Ligt har hovedet godt skruet på med gode rådgivere, der ser på hele pakken, når han skal vælge. Vi har jo også Gini og hans makker på landsholdet, og hvem ved om vi ender op med Depay, og så har vi jo pludselig en rigtig fin hollandsk koloni her i klubben ;)

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » søndag, 19. maj, 2019 12:53

Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Det ser ud til, at det er Liverpool og PSG, der sørger for, at Barca ikke har købt de Ligt endnu - spændende:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/19/g ... h-matthij/

Mon ikke Barca løber med ham alligevel. De har det generelt godt hollænderne.
De er i hvert fald svære at hamle op med, men jeg tror dog, at de Ligt har hovedet godt skruet på med gode rådgivere, der ser på hele pakken, når han skal vælge. Vi har jo også Gini og hans makker på landsholdet, og hvem ved om vi ender op med Depay, og så har vi jo pludselig en rigtig fin hollandsk koloni her i klubben ;)
Ja, mon ikke den hollandske landstræner kunne se fordele ved et Liverpool-skifte?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 19. maj, 2019 13:56

Nu er der jo ingen af os som kender til planerne for dette transfervindue, men jeg så gerne at vi fokuserede på at forstærke vores offensiv før vi smider boksen på indkøb til forsvaret. Gomez/Matip er en virkelig god backup - Gomez niveau fra efteråret er endda fuldt på niveau med De Ligt.

De 60 millioner pund De Ligt formentlig koster bør investeres på en international klassespiller som kan vikariere for Mane, Salah og Firmino i front. Dernæst skal der fokuseres på gardering på venstre back før vi tænker indkøb til midterforsvaret.

Ovenstående er selvfølgelig set ud fra det scenarie, at vi ikke ender med samme store transferudlæg som sidste år.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 19. maj, 2019 16:02

Robbie_God_Fowler skrev:Nu er der jo ingen af os som kender til planerne for dette transfervindue, men jeg så gerne at vi fokuserede på at forstærke vores offensiv før vi smider boksen på indkøb til forsvaret. Gomez/Matip er en virkelig god backup - Gomez niveau fra efteråret er endda fuldt på niveau med De Ligt.

De 60 millioner pund De Ligt formentlig koster bør investeres på en international klassespiller som kan vikariere for Mane, Salah og Firmino i front. Dernæst skal der fokuseres på gardering på venstre back før vi tænker indkøb til midterforsvaret.

Ovenstående er selvfølgelig set ud fra det scenarie, at vi ikke ender med samme store transferudlæg som sidste år.
Silly Season. Det nye er ALTID bedre og mere interessant. Gomez er en verdensklasse spiller. Og Matip er tæt på.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 19. maj, 2019 16:07

Jesper skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Nu er der jo ingen af os som kender til planerne for dette transfervindue, men jeg så gerne at vi fokuserede på at forstærke vores offensiv før vi smider boksen på indkøb til forsvaret. Gomez/Matip er en virkelig god backup - Gomez niveau fra efteråret er endda fuldt på niveau med De Ligt.

De 60 millioner pund De Ligt formentlig koster bør investeres på en international klassespiller som kan vikariere for Mane, Salah og Firmino i front. Dernæst skal der fokuseres på gardering på venstre back før vi tænker indkøb til midterforsvaret.

Ovenstående er selvfølgelig set ud fra det scenarie, at vi ikke ender med samme store transferudlæg som sidste år.
Silly Season. Det nye er ALTID bedre og mere interessant. Gomez er en verdensklasse spiller. Og Matip er tæt på.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Største problem med Gomez og Matip er er skaderne. Dem er der desværre mange af.

Besvar