Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 103 af 103 [ 1538 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 99, 100, 101, 102, 103

Forfatter besked

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 40
Ja det vil være fornuftigt med en uafgjort til City nuher, så vi selv har lidt mere luft.

Brugeravatar

Alder: 45
Filos of Isk skrev:
Hekkem skrev:
YNWA! skrev:

An på hvad du mener, Hekkem?

Forklaring kommer senere, når jeg har tid til at vise og forklare. Men prøv at tænk over de sidste kampe vi har haft Fabinho som 6’er. Det var meget tydeligt mod Crystal Palace, specielt i anden halvleg netop fordi vi var bagud og de kom på 2-2

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har det noget med at 6'erne der falder ned på linje med -at midtstopperne, men ikke formår at bryde linjen igen når en modstander løber ind i mellemrummet - at gøre?
for det kostede vel to mål imod CP.

Ah, har ikke lige haft tid til at få vist, hvad jeg mener. Men det er nu endnu mere tydeligt, at det er en del af spilkonceptet.

Den centrale forsvarsspiller, såfremt han finder der er plads foran ham, når vi har bolden langt oppe på banen (midten eller lige over på modstandernes banehalvdel) skal han løbe bolden fremad og indtil en modstander møder ham, så skal der spilles rundt i det rum ved siden eller foran ham. De viste lidt af det i studiet med Mikkel Bischoff efter kampen, hvor især Matip var aktiv i den del. Før kampen i går, havde vi kun udført dette når Fabinho var på banen, men igår så man det også inden han kom ind.

Det er en udvikling af konceptet og vi ser ikke andre hold praktisere dette på nær samme vis som vi gør.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Hekkem skrev:
Filos of Isk skrev:
Hekkem skrev:
YNWA! skrev:

An på hvad du mener, Hekkem?

Forklaring kommer senere, når jeg har tid til at vise og forklare. Men prøv at tænk over de sidste kampe vi har haft Fabinho som 6’er. Det var meget tydeligt mod Crystal Palace, specielt i anden halvleg netop fordi vi var bagud og de kom på 2-2

Har det noget med at 6'erne der falder ned på linje med -at midtstopperne, men ikke formår at bryde linjen igen når en modstander løber ind i mellemrummet - at gøre?
for det kostede vel to mål imod CP.

Ah, har ikke lige haft tid til at få vist, hvad jeg mener. Men det er nu endnu mere tydeligt, at det er en del af spilkonceptet.

Den centrale forsvarsspiller, såfremt han finder der er plads foran ham, når vi har bolden langt oppe på banen (midten eller lige over på modstandernes banehalvdel) skal han løbe bolden fremad og indtil en modstander møder ham, så skal der spilles rundt i det rum ved siden eller foran ham. De viste lidt af det i studiet med Mikkel Bischoff efter kampen, hvor især Matip var aktiv i den del. Før kampen i går, havde vi kun udført dette når Fabinho var på banen, men igår så man det også inden han kom ind.

Det er en udvikling af konceptet og vi ser ikke andre hold praktisere dette på nær samme vis som vi gør.

Ah, på den måde!
Ja, det så jeg godt imod Palace. Jeg tænker det ofte var Matip fordi man hellere vil have Van Dijk til at lukke de huller man risikerer at efterlade hvis Matip mister bolden. Matip har også fået lov til at bryde kæden og forstyrre modstandernes opspil og imod CP gav det os flere farlige situationer.
Men ja det er ret spændende

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Ny Messi-lignende rolle til Salah ?

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... d-15797999

Måske ikke en dårlig idé mod de dybereliggende modstandere ?

Opskriften er meget enkel, giv Mo ballen så går LFC hele vejen :-)

SimonBrundish
@SimonBrundish
·
2 t
Liverpool have never failed to win a game in which Mo Salah gets 60+ touches

Sent from my iPad using Tapatalk

Geografisk sted: København

Alder: 43
YNWA96 skrev:
Opskriften er meget enkel, giv Mo ballen så går LFC hele vejen :-)

SimonBrundish
@SimonBrundish
·
2 t
Liverpool have never failed to win a game in which Mo Salah gets 60+ touches

Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: 8700 Horsens

Alder: 22

Citat:
"I spoke to Pep Lijnders last week, he said that Fabinho is one of the main reasons for the change to a 4-2-3-1.

"He's becoming an elite midfielder."

@neiljonesgoal on this week's FREE Anfield Wrap show...

You can listen in full here http://ow.ly/DtAB30nFFVi

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Og det er jo ret interessant at Fabinho er en "main reason" bag skiftet til 4-2-3-1, det havde der jo været en del spekulation om i forvejen, dem på ECHO havde vel nærmest vedtaget at det var sådan.

Men jeg syntes godt man kunne se at Fabinho så mere tryg ud i 4-2-3-1 formationen i efteråret end i 4-3-3. Men der er vel ingen grund til at Fabinho ikke kan mestre sin rolle i 4-3-3 systemet når han har fået lidt mere erfaring med den? Jeg kan ihvertfald ikke lige lure hvad det skulle være.

Edit: jeg tænker lidt at Shaqiri har været en anden årsag, blandet med at Milner, Keita og Henderson havde lidt bøvl med skader i løbet af efteråret og køen på den centrale midtbane derfor blev vedvarende mindre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 103 af 103 [ 1538 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 99, 100, 101, 102, 103

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner