Transfers i andre klubber

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ

Re: Transfers i andre klubber

Indlæg af AJJ » tirsdag, 20. aug, 2019 10:15

Thommo skrev:
mandag, 19. aug, 2019 23:25
Jesper skrev:
mandag, 19. aug, 2019 22:44
AJJ skrev:Nej, der er gået sentimentalitet i den, hvad angår Cou. Uden fortiden i Liverpool ville han overhovedet ikke blive diskuteret som potentielt transfer emne
Det er da helt seriøst noget decideret vrøvl. Det er da omvendt dybt godnat som om alle skal tale hans generelle talent ned og hans tid i Liverpool.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Fuldstændig enig med Jesper, han var da absolut i toppen af fodboldboldverdenen da han var i LFC, og kæft han magi, specielt i den tilbagetrukne rolle, er savnet, og overhovedet ikke i nærheden af at være erstattet, det er en joke at påstå. Vi havde vundet guld med ham i sidste sæson, uden skyggen af tvivl i mit sind, tilmed nok 2 runder før tid.

At verdenklasse spillere, som Cou i den grad var i LFC, tales ned er jo klassikeren, nok ikke bare blandt LFC fans, men generelt at tale spillere ned der ikke vil spille i X klub mere, som man nu er fan af.
Hvor var det lige, at jeg talte Cou ned ?? (siger Jesper i øvrigt, som ikke bakker skadede, nuværende Liverpool-spillere op, men kalder dem den nye Sturridge osv,)

Men lad mig da uddybe lidt: Pba. jeres erfaringer med Klopps transferpolitik i Liverpool, synes I så, at en 27-årig offensiv midt fra Barca til €120 millioner, virker som noget, Klopp og Liverpool seriøst ville overveje? Nej vel....

VvD og Alisson blev købt dyrt, fordi prisen modsvarede, hvad de kunne tilføre holdet. Det gør Cous pris ikke.

Så kan fans drømme osv, - hvis man er til den slags.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 03. sep, 2019 08:33

Deadline Day 2: How the end of the summer transfer window unfolded

https://www.skysports.com/football/news ... w-unfolded

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 03. sep, 2019 10:22

Jeg tror det er en fejl at Arsenal har sendt både Iwobi videre. Han ville passe perfekt sammen med Pepe og Aubumeyang. Men den egentlige fejl var jo at Arsenal købte to store navne til den samme ene plads(Lacazette og Aubumeyang) og det bøvler de stadig med.

Men de har jo stadig en solid frontlinje med de tre store indkøb de har lavet de senere år, nu mangler de bare resten af holdet.

Der er nogle italienske klubber der syntes de har lavet gode handler her til sidst.

Jeg tror Barcelona skal være glade for at de undgik Neymar, jeg tror Dembele brager igennem i januar-februar måned, når Barcelona er lidt pressede af fans osv. og de skal prøve noget nyt.

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 04. sep, 2019 09:26

Altså, jeg tror overhovedet ikke på, at Dembele nogensinde kommer til kontinuerligt at præstere på det niveau, der kræves i en topklub.. Han er et gudsbenådet talent, men hovedet virker til at være helt forkert skruet på.

Forudser en karrieremæssig deroute.

Og så kan jeg jo altid skrive i den skriftestols-tråd, der var gang i på et tidspunkt....

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 04. sep, 2019 13:09

AJJ skrev:
onsdag, 04. sep, 2019 09:26
Altså, jeg tror overhovedet ikke på, at Dembele nogensinde kommer til kontinuerligt at præstere på det niveau, der kræves i en topklub.. Han er et gudsbenådet talent, men hovedet virker til at være helt forkert skruet på.

Og så kan jeg jo altid skrive i den skriftestols-tråd, der var gang i på et tidspunkt....
Det er også meget muligt. Det virkede dog til at hans hoved sad bedre skruet på i foråret, men der havde jeg dog ikke tænkt at det muligvis var Barcelona der fodrede positive historier til pressen for at forbedre hans salgspris forud for et transfervindue, hvor de håbede at PSG ville købe ham til overpris.

Jeg er fint tilfreds med at vi ihvertfald ikke var ude og betale 90-100 millioner for ham.

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 04. sep, 2019 13:58

Filos of Isk skrev:
onsdag, 04. sep, 2019 13:09
AJJ skrev:
onsdag, 04. sep, 2019 09:26

Det er også meget muligt. Det virkede dog til at hans hoved sad bedre skruet på i foråret, men der havde jeg dog ikke tænkt at det muligvis var Barcelona der fodrede positive historier til pressen for at forbedre hans salgspris forud for et transfervindue, hvor de håbede at PSG ville købe ham til overpris.

Jeg er fint tilfreds med at vi ihvertfald ikke var ude og betale 90-100 millioner for ham.
Jeg mener at have læst, at Klopp var så "venlig" at informere sin gamle klub om, at vi ikke ville sælge Coutinho i sommeren 2017. BVB kunne derfor presse citronen ift. Dembele (da Barca jo var en desperado med uhyrligt mange penge efter salget af Neymar).

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 04. sep, 2019 14:21

AJJ skrev:
onsdag, 04. sep, 2019 13:58
Jeg mener at have læst, at Klopp var så "venlig" at informere sin gamle klub om, at vi ikke ville sælge Coutinho i sommeren 2017. BVB kunne derfor presse citronen ift. Dembele (da Barca jo var en desperado med uhyrligt mange penge efter salget af Neymar).
[/quote]

Han har vel dårligt kunne love noget i absolutte termer, men det er da meget sjovt.

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 07. sep, 2019 15:25

Den slags er overhovedet ikke fair. Men kunne alligevel ikke lade være med at grine.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 07. sep, 2019 17:11

:laughin: :lol: :laughin: Dagens griner :lol:

Besvar