Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Diverse » Øvrig sport ::: Spil ::: Køb, salg og bytte

Side 2 af 3 [ 31 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 46
Kelly skrev:

Skal vi holde os til fodbold her på siden tak. Det næste bliver kvindehåndbold

Du er sjov

Lasse

Geografisk sted: Lystrup

Kelly skrev:
Emmy skrev:
Kelly skrev:
dopinglort - jeg er stoppet for længst med at se det.

Så kan du passende stoppe med at kommentere det også.

Forummet hedder 'Øvrig sport ::: Spil ::: Køb, salg og bytte' og er gemt nede under Diverse. Hvordan kan du overhovedet sidde og læse sådan en tråd og så samtidig tillade dig at blive tvær over at der ikke diskuteres fodbold? Vil du også lukke for øl tråden?

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
bblauritzen skrev:
Kelly skrev:
Emmy skrev:
Kelly skrev:
dopinglort - jeg er stoppet for længst med at se det.

Så kan du passende stoppe med at kommentere det også.

Forummet hedder 'Øvrig sport ::: Spil ::: Køb, salg og bytte' og er gemt nede under Diverse. Hvordan kan du overhovedet sidde og læse sådan en tråd og så samtidig tillade dig at blive tvær over at der ikke diskuteres fodbold? Vil du også lukke for øl tråden?

Ja, det er meget bedre end Fuglsang tråden der lå i diverse mappen sidste år :D

Anyways SKA er cool nok og selvom han har fået den hvide trøje en lille smule foræret, så skal man huske at han selv var en stor motor på TTT'en og at han har kørt flot i foråret og at det bestemt ikke er gratis at komme hjem i første gruppe i le Tour, heller ikke på flade etaper.

Jeg syntes at brostensetapen skal have en lille hyldest herfra :hello1:

Det var dejligt at se klassiker eksperter og klassements ryttere blande sig med hinanden.

Jeg var lidt imponeret over Fuglen, han sad meget med fremme. Dog manglede han lidt til sidst, men jeg tænker at han valgte at spare kræfter da de tre udbrydere var kørt, man skal huske at de tre stærke hold var med i udbruddet så de ville lukke af for nye udbrud og ikke jagte det. Derfor gav det mening at Fuglsang droppede lidt ned i feltet og lod konkurenter spilde kræfter oppe foran. Han var tæt på at komme afsted i en farlig gruppe, men den var for stor og de andre kom hurtigt op.

Valgren gjorde det også fint trods et styrk. så tillykke til ham :flag5:

Quintana gjorde det rigtig fint, det vidner om god form tror jeg. Movistar er også så onde at de altid stiller til start med deres yngste ryttere i brostensklassikerne(som de er tvunget til at stille op i) og det betyder at rigtig mange Movistar ryttere har lidt erfaring ud i disciplinen. Det gjaldt dog ikke for Quintana, der til gengæld havde super guiden Valverde.

Stakkels Bardet kørte ret fint på brostenene, men punkterede hele tiden.

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Filos of Isk skrev:

Det var dejligt at se klassiker eksperter og klassements ryttere blande sig med hinanden.

Ja mega fedt, Brosten er bare garanti for fedt cykelløb.. Cykelryttere er bare lavet af noget specielt.. Doping eller ej, så skal cyklen trædes og de piver ikke, selv med et brud i kroppen. Der var sgu nogle overbetalte fodboldspillere der kunne lære lidt :army5:
Bliver spændende at se hvordan benene reagerer op ad bjergene efter en gang brosten og efterfulgt at en hvile dag.

Lasse

lasse.j skrev:
Filos of Isk skrev:

Ja mega fedt, Brosten er bare garanti for fedt cykelløb.. Cykelryttere er bare lavet af noget specielt.. Doping eller ej, så skal cyklen trædes og de piver ikke, selv med et brud i kroppen. Der var sgu nogle overbetalte fodboldspillere der kunne lære lidt :army5:
Bliver spændende at se hvordan benene reagerer op ad bjergene efter en gang brosten og efterfulgt at en hvile dag.

Ja det er nogle små krigere der kører rundt dernede, det er fedt at se.

En af mine store kæpheste er også at Doping problemet ser så stort ud i cykling dels pga. en meget giftig kultur fra 80'erne, men også fordi der er gjort så meget for at rydde op.

https://www.telegraph.co.uk/sport/othersports/cycling/9816922/Spain-accused-of-a-doping-cover-up-as-doctor-implicated-in-cyclings-Operation-Puerto-scandal-goes-on-trial.html

ifølge denne sagde Fuentes at 30 % af hans clienter var cykelryttere, det er også meget når man tænker på hvor mange sportsgrene der findes, men man hørte aldrig en sag imod de resterende 70 %. Spansk politi havde måske ikke travlt med at fælde Nadal ligesom de lod Valverde og Contador slippe.
Jeg drillede ofte en af mine venner, der holder med Barcelona, at grunden til at Ronaldinho gik ned efter 05/06 sæsonen var at Fuentes klinik lukkede, jeg har ikke andet en spekulation at have det i, men han blev så dejlig sur når jeg sagde det.

Men der er gjort meget i cykling; kortere etaper, færre hårde bjergetaper efter hviledagen(her er de så desværre begyndt at gå lidt i den gale retning igen) og mere hensynstagen til rytternes tranfer tider.

Anyways, jeg gider egentlig ikke snakke doping, medicinsk diving, kan man løse problemet med VAR ?.

Jeg elsker brosten, sidevinds etaper og kuperede etaper uden mål opad fordi det kan give taktisk væddeløb hvor det ikke bare er bedste watt pr. kilo der vinder løbet. Jeg er også lidt træt af at man nogle gange designer ruten i en GT med henblik på at have så små tidsforskelle i 3. uge som muligt. Det er fint nok at der er et klimaks, men det er også fedt nogle gange at Froome er bedst i Pyrenæerne og så kommer Quintana buldrene i alperne 1,5 uge efter. Heldigvis syntes jeg at årets Tour giver rytterne nok at arbejde med. Jeg foretrækker dog at de taktiske etaper efterfølges af en hviledag eller en lidt "kedelig" etape, så risikoen ved at lave et angreb ikke er så stor at ingen tør gøre det af frygt for at tabe meget tid dagen efter.
Og det er ikke fordi jeg har noget imod de "rigtige" bjeretaper

Men det er alt i alt en god rute i år Chapeau!

Brugeravatar

Kunne man ikke lave den her tråd om til en decideret cykeltråd? Eller "anden sport end fodbold

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Jesper skrev:
Kunne man ikke lave den her tråd om til en decideret cykeltråd? Eller "anden sport end fodbold

Jeg troede det var den officielle-uofficielle cykeltråd :shock:

Men vi kan da godt omdøbe den, for jeg glemmer ved sjældne lejligheder at flette Valgren ind i mine posts :oops:

Brugeravatar

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:

Men vi kan da godt omdøbe den, for jeg glemmer ved sjældne lejligheder at flette Valgren ind i mine posts :oops:
Jeg er selv tosset med cykelsport og jeg har næsten brugt ligeså meget tid på den sport, så det vel da kun være cool med sådan en tråd, tænker jeg

Jesper skrev:
Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:

Jeg er selv tosset med cykelsport og jeg har næsten brugt ligeså meget tid på den sport, så det vel da kun være cool med sådan en tråd, tænker jeg

Omvendt kunne det også være en god hjernegymnastik at skulle relatere alle sine posts til Valgren på en eller anden måde :lol:

emnet her er måske fanget mellem og være en valgren tråd og en cykel tråd, ligesom Valgren er fanget imellem om han skal satse på ardennerne eller de flamske klassikere ;)

Det kunne også være man bare skulle lukke tråden hvis SKY fortsætter sådan der :cry:

GT plejer dog at styrte eller gå død i bjergene efter han har kørt op af tilstrækkeligt mange.

Froome (og Dumoulin) går måske død til sidst pga. Giroen i benene, men der var en uges ekstra pause i år, pga. VM i fodbold, så jeg er lidt nervøs for om han ikke kan holde hele vejen hjem.

Quintana har helt klart lidt på de flade etaper og bør blive bedre jo flere bjerge de forcerer. Han har nok betalt prisen lidt for at Movistar har skulle hjælpe 3 kaptajner med kun 5 hjælperyttere.

Kruijswejk og Roglic er også nogle tonser typer der bør toppe sent i løbet. Jeg tror dog at de lider i varmen.

Fuglen skuffede, han er ikke mega langt fra top 10 og top 5 er også stadig muligt, men heller ikke meget mere.

Valgren holdt på længe i det udbrud, det var egentlig ret imponerende.

Alder: 42
For ikke at tale om Søren Kragh... Han har jo et enormt potentiale.

Tror desværre spændingen er røget allerede. Froome topper nu. Og så var han alligevel i stand til at vinde Giroen. Ganske vist med nød og næppe.

AJJ skrev:
For ikke at tale om Søren Kragh... Han har jo et enormt potentiale.

Tror desværre spændingen er røget allerede. Froome topper nu. Og så var han alligevel i stand til at vinde Giroen. Ganske vist med nød og næppe.

Ja det eneste håb er at Froome gasser helt ud eller at han selv begynder at angriber GT fordi de kommer til at lave en Cunego(2004). Tom Dumoulin er altså også stærk og kan slå Froome på tidskørslerne, hvis han har is i maven så tager han bare(hehe) Froome's baghjul hele løbet og lader Geraint Thomas vinde hvis det kommer så vidt. Og så kører sin VM enkeltstart.

Søren Kragh er også super stærk ja, vildt godt hjælperarbejde, fik Marc Soler til at ligne en Caja Rural rytter.

Men nu er det jo Valgren tråden så var nødt til at skrive om Valgren :aliboronz5: .

Fedt med etapesejr til Cort!

Der er sgu krummer i den knægt. Det var nogle store navne han delte gruppe med til sidst, en ting er at kunne slå dem i spurten, men bare at være med i den spurt var stort og Mollema er ikke langsom i en spurt heller.

Valgren gjorde hvad han skulle, godt at se.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Mollema er intet værd i en spurt. Bare som tilføjelse. Det ændrer intet på Corts flotte sejr.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 2 af 3 [ 31 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Boardindeks » Diverse » Øvrig sport ::: Spil ::: Køb, salg og bytte