Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Arrangementer ::: Billetter ::: Spørgsmål

Side 3 af 3 [ 36 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3

Forfatter besked
Brugeravatar

Alder: 39
Jeg har svært ved at kæbe billetter til arrangement på Gladsaxe Stadion, andre der har samme udfordringer med
LFC Family arrangementet?

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
nikand skrev:
Jeg har svært ved at kæbe billetter til arrangement på Gladsaxe Stadion, andre der har samme udfordringer med

Ja, der står på deres FB at billetsystemet er nede.

De ved ikke hvornår det er oppe igen, så hold øje med FB og deres HP

Titel: CL finalen
Brugeravatar

Filos of Isk skrev:
nikand skrev:

Tak. Ang. Facebook, Er jeg som en urutineret ungdomsspiller som skal spille med A holdet.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
nikand skrev:
Filos of Isk skrev:
nikand skrev:

Tak. Ang. Facebook, Er jeg som en urutineret ungdomsspiller som skal spille med A holdet.

Skal prøve at holde øje og sige til herinde når der sker noget. og jeg opdager det.

FYI ved Gladsaxe arrangementet

Kære Reds!

Tak for tålmodigheden og TUSINDE TAK for den store opbakning den seneste uges tid i forbindelse med finale-arrangementet den 26. maj - det har været fuldstændig overvældende og fantastisk at være vidende til!

Indledningsvis har vores billetsystem, efter kun et par dage online, som bekendt været nede grundet den enorme efterspørgsel på finale-arrangementet - dette fik vi heldigvis op at køre for nogle dage siden.

Grundet den store efterspørgsel og det stort anlagte finale-arrangement, samt ikke mindst dets størrelse, er UEFA kommet ind fra højre og krævet en ekstra godkendelse af Viasat, som er dem, vi samarbejder med vedrørende at vise kampen.

Det er umiddelbart kun en formalitet, men grundet tidspresset - og at vi nu kun er 8 dage fra Champions League-finalen i Kiev, har vi følt os nødsaget til at aktivere vores plan B, så vi med 100 % sikkerhed kan garantere alle Reds, at vi stadig afholder et kæmpe finale-arrangement I København, der er den store begivenhed værdig – enten på Gladsaxe Stadion eller på en anden venue.

Vi har siden august måned sidste år forberedt os på, at afholde en potentiel Champions League-finale, hvorfor det naturligvis er ærgerligt ikke at kunne give den fuld gas med 8 dage igen - men endnu vigtigere, så er vi også godt forberedt og er klar med en anden venue, i tilfælde af, at UEFAs godkendelse ikke kommer i tide.

Vi understreger, at Viasat har været en god og velvillig samarbejdspartner, som sammen med os, har arbejdet hårdt for at dette skulle lykkedes, men at ingen kunne vide, at vi ville støde på den udfordring, som er tilfældet. Champions League er stort - kæmpe stort - har vi nu erfaret.

Vi har sat en deadline for UEFA til søndag kl. 18:00, da vi ønsker at give deltagere muligheden for, at reagere på en potentiel plan B eller en helt 3. løsning, hvis man skulle ønske dette.

Til de af jer, der allerede har sikret jer en billet til finale-arrangementet, så vil der naturligvis være mulighed for at veksle billetten til én af samme type, til den potentielle nye venue, så vi dermed tilgodeser alle dem, som var hurtigt ude og bestille en billet - og vi tilbyder også at annullere handlen, så I kan få det fulde beløb retur.

Hvis man forsat ønsker at deltage i et evt. finale-arrangement på et nyt venue, behøver man ikke gøre noget på nuværende tidspunkt. Ønsker man pengene retur, så kommer der mere info om dette søndag kl. 18:00.

Som det jo ofte (læs: altid) er med Liverpool, skal det ikke være let, men vi ved jo, at det altid ender godt, og det gør det også denne gang, så vi glæder os - trods de sene udfordringer med godkendelser og andet hurlumhej - fortsat til en historisk dag på dansk grund med det røde fællesskab i fokus og Champions League-trofæ nummer 6 til Liverpool FC.

Næste gang I hører fra os er senest SØNDAG KL. 18.00.

Indtil da opfordrer vi til, at I gemmer evt. spørgsmål til efter søndag kl. 18.00, hvor vi alle er meget klogere og indtil da må I meget gerne sprede ”rygtet”.

Rigtig go' weekend.

ALLEZ, ALLEZ, ALLEZ!
Kenneth & Clark

#LFCFAMILYDK

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Haderslev

nikand skrev:
Bellamy_fever skrev:
nikand skrev:
YNWA! skrev:
Hr. Drejer skrev:
nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:
nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:
Der er et kæmpestort arrangement i Kiev.

Har været der. Altså i Kiev, til en finale. Men jeg bor i københavn og tænker på hvilke spændende arrangementer de er sammen med andre liverpool fans.

Jeg ved ikke hvilket arrangementer der skulle være i kbh.

Her i aften viste de billeder fra en pub på Vesterbro, hvor Boldsen var ude i felten. Hvilken bar var det?

Ludvigsen.

Nåå, det er godt nok lang tid siden jeg har været der - ikke siden studieårene. Jeg vidste ikke de viste kampene. Der var mange Liverpool fans, måske de holder et arrangement.

Det er LFC Family der afholder det. De afholder noget på Gladsaxe stadion

https://www.facebook.com/LFCFamilyDK/vi ... 249148548/

Tak for link. Dyreste billet 1299,-

Ja for den DYRESTE, family medlemmer kan købe adgang til 149,- (kan VARMT anbefales) og ellers 299,-

Det lyder bedre til min pengepung. Derudover er det ikke den dag jeg skal have fri bar. Kampen skal nydes.
Har du prøvet deres arrangementer før?

Jeg var med til deres arrangement på Østerbro stadion til EL-finalen. Det var pænt godt arrangeret. Der var lidt kø ved øllerne, men der kom vist også mange flere end de havde regnet med.

Vi var vist omkring 1500 mand, tror jeg, måske mere. Det var i al fald en fed måde at se en finale på, at sidde på et stadion og se via storskærm. Meget som at være der uden at være der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 3 af 3 [ 36 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3

Boardindeks » Fodbold » Arrangementer ::: Billetter ::: Spørgsmål