Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Arrangementer ::: Billetter ::: Spørgsmål

Side 1 af 2 [ 24 indlæg ] Gå til side 1, 2  Næste

Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro

Alder: 34
Er det kun mig der er pænt træt af at se deres sensationshungrende clickbait overskrifter på vores forside? Artiklerne der linkes til er oftest med yderst ringe kilder og af en virkelig dårlig kvalitet. Kan vi virkelig ikke finde bedre sider?

Det ikke kun dem
der lige så meget PL-Bold

Jeg klikker aldrig på dem for det er REN clickbait uden noget hold, ofte så vil et hvert twitter rygte fra en person med mere ind 5 followers blive til et clickbait på deres hjemmeside.

Jeg fatter ikke at en fan side som vores ovehoved linker til dem, men der må være nok økonomi med idet ellers så få fjernet pisset.

og hvis der er en nyhed værd at skrive om skal jeg nok sørge for at der er noget det bare minder om et troværdig tweet linked på vores forum. så er i helt fri for at kigge "nyhederne" igennem

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Fuldstændig unødvendig spam på vores side. Men Mugge insisterer på at det skal være der

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Installere AdBlocker

Geografisk sted: Esbjerg

Alder: 28
Skulle netop selv til at oprette en tråd.

Mugge, du ville gøre mange glade ved at fjerne det lort. :clap:

Helt enig. Det er simpelthen rent affald der er på den side, og det irriterer mig grænseløst.

PL-bold syntes jeg derimod er ganske ok. Det er ikke dybdeborende journalistik, men det er ganske ok skrevet og stort set altid med klar kilde på.

Alder: 42
Man kan da bare lade være med at læse det, ikke sandt? Det venlige råd fik jeg i hvert fald af Mads T., da jeg kritiserede, at der i hvem skal ind-tråden var linket til en nyhed med Metro som kilde. Men sagen er åbenbart en anden, når det handler om rygter, som sender Klopp og Salah til Real....

Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro

Alder: 34
AJJ skrev:
Man kan da bare lade være med at læse det, ikke sandt? Det venlige råd fik jeg i hvert fald af Mads T., da jeg kritiserede, at der i hvem skal ind-tråden var linket til en nyhed med Metro som kilde. Men sagen er åbenbart en anden, når det handler om rygter, som sender Klopp og Salah til Real....

Jeg reagerer bare på dårligt indhold og direkte løgne. Passer på både dine kommentarer i transfertråden og på de dårlige artikler som fodboldspilleren.dk præsterer. Er du i virkeligheden skribent på siden?

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 43
Mads T. skrev:
. Er du i virkeligheden skribent på siden?

Den sætning fik mig til at tænke tilbage på den tid for 2-3 år siden, hvor der var en bruger med to profiler der diskuterede med sig selv. Det var gode tider :lol:

Alder: 42
Mads T. skrev:
AJJ skrev:

Jeg reagerer bare på dårligt indhold og direkte løgne. Passer på både dine kommentarer i transfertråden og på de dårlige artikler som fodboldspilleren.dk præsterer. Er du i virkeligheden skribent på siden?

Næh, men til gengæld venter jeg stadig på links til de troværdige kilder, der beretter om Liverpools eksplicitte interesse i Dembele...

Og hvad er der nu pludselig i vejen med Don Balon? Jeg troede, der var fri leg mht transferrygter?? Lad os dog diskutere Klopp og Salah til Real. Hvem bliver erstatningerne? Wagner og Dembele måske.

Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Twitter: @LFCDanishBranch
Jeg ser det igennem igen, og vender tilbage.

@Wormie: Der er ingen penge i det for os overhovedet!
@Emmy: Vrøvl (igen)

Geografisk sted: København

Det er agurketid. Jeg læser personligt alt - uanset hvor tynde kilderne er. Jeg kan sagtens skelne det seriøse fra det useriøse selv. Og eftersom der er så lidt seriøst og håndgribeligt at læse om sommeren, så bruger jeg de useriøse rygter/artikler/links til at få øjnene op for nye transfermuligheder eller til at drømme.

Så fint med mig, at der linkes til alt muligt på forsiden. Man kan jo endda se, hvilket medie det er, der bringer historien, inden man klikker på linket. Så det er vel ikke særligt svært, selv at sortere lidt i det.

Reelt skal man nok bare holde sig til Echo hele sommeren - på nær deres daglige transfer-rygte live-update - hvis man kun vil have nyheder med hold i.

Hvis man synes forsiden her er slem, så skulle I se mit Twitter-feed :lol:

texy skrev:
Det er agurketid. Jeg læser personligt alt - uanset hvor tynde kilderne er. Jeg kan sagtens skelne det seriøse fra det useriøse selv. Og eftersom der er så lidt seriøst og håndgribeligt at læse om sommeren, så bruger jeg de useriøse rygter/artikler/links til at få øjnene op for nye transfermuligheder eller til at drømme.

Så fint med mig, at der linkes til alt muligt på forsiden. Man kan jo endda se, hvilket medie det er, der bringer historien, inden man klikker på linket. Så det er vel ikke særligt svært, selv at sortere lidt i det.

Reelt skal man nok bare holde sig til Echo hele sommeren - på nær deres daglige transfer-rygte live-update - hvis man kun vil have nyheder med hold i.

Hvis man synes forsiden her er slem, så skulle I se mit Twitter-feed :lol:

problemet med de her senstation sider er at de stort set aldrig skriver præcist hvor de har det fra og nærmest skriver det som deres "egen" info.

Det der med at skrive "spanske medier eller fransk presse" det er ikke en kilde fordi det er nærmest umuligt at finde frem til hvor det reelt set er det kommer fra. og ofte vil det komme fra en eller anden suspect twitter account som prøver at være smart.
Hvis du har noget som du gerne vil frem med så skriv navn på ellers er det "dit eget"

Ellers kan du også lige så godt sige

Citat:
BREAKING: JURGEN KLOPP VIL TIL REAL MADRID.

En spansk person fra spanien siger at Jürgen klopp er tæt på Real madrid efter positive forhandlinger. et skifte kan være nært forstående.

Sådan, nu har vi den næste artikkel. og jeg har ikke engang løjet. der er sikkert en person som har sagt dette!

Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Twitter: @LFCDanishBranch
En række nyhedssite har stillet deres nyhedsfeeds til rådighed for os - det er vi glade for!
Det vil så også sige, at man kan risikere, at en historie omkring samme emne går igen hos alle de forskellige sites. Det er der så ikke noget at gøre ved. Vi har ikke mulighed for at fravælge artikler enkeltvis.
I det script der styrer nyhederne, har vi mulighed for, at alle artikler der omtaler The S** automatisk bliver fravalgt.
Det var virkemåden. Vi får ingen penge for at bruge deres feed, og vi betaler heller ikke for det.

Jeg vil som udgangspunkt overhovedet ikke blande mig i hvad de forskellige sites skriver og hvordan de vinkler det, sålænge de ikke begynder at skrive om Peter Lundin, som et tidligere brugt site gjorde. Alle har forskellige meninger om de sites vi bruger - ikke kun om fodboldspilleren.dk, og hvis det var, så havde vi ingen nyheder vi kunne bringe, fordi den ene eller anden bruger var/er utilfreds med den og den. Det er måske groft sagt, men vi kan ikke reagere på alt. Et stykke hen ad vejen, så må folk også klikke udenom de kilder de ikke har tillid til/ønske at læse - der er heldigvis andre nyheder/sites.

Når det er sagt, så har jeg forholdt fodboldspilleren.dk den kritik, der er blevet rejst, og de har taget den ad notam. Derfor får de lov til at blive for nuværende. De skal selvfølgelig have lov til at "rette op".

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Mugge skrev:
Jeg ser det igennem igen, og vender tilbage.

@Wormie: Der er ingen penge i det for os overhovedet!
@Emmy: Vrøvl (igen)

Er det vrøvl at du insisterer på at det skal være der? Det er vel dig der har bestemt det

Hvis ikke der er penge i det for fanklubben hvorfor i alverden så have det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 2 [ 24 indlæg ] Gå til side 1, 2  Næste

Boardindeks » Fodbold » Arrangementer ::: Billetter ::: Spørgsmål