Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 1 [ 6 indlæg ] 

Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Origi får sammen med bl.a. Solanke, Woodburn og Wilson mulighed for at vise frem i sikkert de første 4 kampe:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/6 ... karrieren/

Brugeravatar

26 spillere meldt til pre season deriblandt en del helt unge spillere. De første 4 kampe skal højst sandsynligt skille fårene fra bukkene:

Liverpool have announced that 26 players would be reporting to Melwood for the first day of training as we look forward to another season of excitement.

While all the players involved in the World Cup will not be reporting for duty, we will also not see the Dutch pair of Georginio Wijnaldum and Virgil van Dijk coming to Melwood since the pair took part in a friendly for the Netherlands right after the end of the last season.

There are a few big names who will be coming to Melwood for training with new boys Naby Keita and Fabinho getting some time on the pitch.

We will also see stars such as Adam Lallana and James Milner take part in the sessions while a couple of strikers in Danny Ings and Daniel Sturridge.

Andy Robertson and Joe Gomez are a couple of players that had great seasons for us last time around and will look to do more of the same as the new season starts.

Liverpool released the names of the 26 players which included a lot of youngsters as well:

Camacho, Chirivella, Clyne, Fabinho, Gomez, Grabara, Ings, Jones, Karius, Keita, Kelleher, Kent, Klavan, Lallana, Markovic, Milner, Moreno, Ojo, Origi, Phillips, Robertson, Solanke, Sturridge, Ward, Wilson, Woodburn.

It will be an important time for some of the players such as Divock Origi, Ben Woodburn, Dominic Solanke and Ryan Kent as they look to impress Klopp.

Brugeravatar

Det kan måske give os en lille fordel, at vores konkurrenter har en del flere spillere, der stadig er med til VM ift pre season og starten af sæsonen:

https://www.liverpool.no/innsikt/2018/7 ... en-fordel/

Brugeravatar

Wilson, Ojo, Kent, Chirivella og Nat Phillips under luppen i pre season:

https://www.liverpool.no/innsikt/2018/7 ... -tidsnoed/

Brugeravatar

Origi har tro på tingene, men han skal da præstere noget ekstra ordinært, før han kan komme i betragtning:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/7 ... e-tilbake/

Geografisk sted: København

Alder: 43
Jeg skal love for, at der lægges pres på de unge i forhold til at levere deres ypperste i pre-season.

"For Fabinho today it was not too easy. It was not a good half and then it's difficult to find him in the game. Naby felt much better in the second half. That's how it is. We know about the quality. We don't test these boys.

"A few others have tests -- the young lads need to show up in games like this, 100%. They, for sure, have another two, three games to do so and then we will see."

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... w-14879717

Klopp lægger sgu ikke fingre imellem.

Nu fik jeg desværre ikke set Chester-kampen. Men jeg fornemmer, at Wilson (blandt andet med hans to mål) fik leveret det bedste man kunne forvente i sådan en kamp.

I øvrigt typisk, at Sturridge dukker op med en præstation, som igen igen igen får en til at tænke, at han da lige skal have den sidste sæson med i Liverpool, fordi han vil være et fremragende erfarent alternativ i truppen. De her sommerperioder har det med at få mig til at glemme, hvor meget skadet han er, og hvor irriteret jeg kan blive over nogle af hans præstationer, fordi jeg synes at han ikke virker passioneret nok. Lur mig, om jeg ikke sidder om 14 dage og argumenterer for, at han skal blive som 2-4 valg i angrebet i konkurrence med Solanke og Brewster.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 1 [ 6 indlæg ] 

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner