Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 4 [ 56 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 43
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Lørdag d. 4. august, kl. 19.00

Turnering:
Træningskamp

TV-kanal:
LFCTV, TV3 Sport

Online:
LFCTV, Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Der oprettes ikke Man of the match afstemninger i forbindelse med træningskampe

mit gæt Første halvleg:

---------------- Alisson -----------------
-Trent AA--Gomez---VVD-Robertson--
-----------------Fabinho-----------------
----------Keita ----- Milner -------------
---Salah ----- Firmino ------- Mane----

Trent allision firmino VVD Salah bliver skiftet ved pause tid.
resten ved 60-65 min.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Det ser da ud til, at TV3 Sport sender den ? Det fremgår også af deres egen hjemmeside.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Napoli må også være uden deres VM spillere, der kom langt, men ellers må de også være derhenne, hvor de stiller med de bedste, og de sidste ting skal finpudses, da deres sæson starter 14 dage efter dette opgør.

Spændende modstander, som sikkert vil give os kamp til stregen.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Jeg kan godt lide Napoli som friendly modstander, det er altid sjovt at se os slå Man Utd 4-1, men det er jo ikke fordi verden mangler turneringer hvor Liverpool og Manchester United kan/vil mødes, ok så fik vi unge spillere at se, men det er jo ikke anderledes end U18 og U23 kampe. men ok det er nok nemmere at sælge 100.000 billetter til LFC-Man Utd end LFC-Atletico

Napoli møder vi ikke så ofte. De er også et godt hold på niveauet lige under os selv, så der er god mulighed for at deres spillere er lidt ekstra motiverede for at vise hvad de kan.

Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Twitter: @LFCDanishBranch
Niels K skrev:
Det ser da ud til, at TV3 Sport sender den ? Det fremgår også af deres egen hjemmeside.

Så er den kommet på efterfølgende, men det er jo kun godt.

Geografisk sted: Frederiksberg

Alder: 29
Dejligt at kampen bliver spillet på et menneskeligt tidspunkt så man kan se den

Geografisk sted: København

Fowler89 skrev:
Dejligt at kampen bliver spillet på et menneskeligt tidspunkt så man kan se den

Jeg synes, at det er fint, at der er taget højde i pre-season programmet for os, der ferierer i amerikansk tidszone :D

Geografisk sted: København

Ingen Matip, Lallana, Ings eller Grujic i morgen.

Matip skulle stadig være skadet, mens det påstås Lallana og Grujic holdes ude for at værne dem imod skader. Lugter helt klart af, at Ings snart er solgt. Men mon ikke det også handler om, at have Grujic skadesfri til et eventuelt salg eller udlån?

Omvendt så spiller Chirivella og Ojo med U23 i dag. Det er ellers to andre spillere, som man har talt om at udlåne eller sælge.

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Alder: 23
Det bli'r spændende, at se Alisson i målet for de RØDE fra Merseyside!!! Han har både sat sig vanvittigt på kandidaten til 1. målmand, efter det vanvittige sum på 65+ mio pund.

Alisson redningsprocent 79.26% efter David De Gea (80.28%) og Jan Oblak (82.68%) -- Imponerende, efter kun en fremragende sæson for AS Roma i det sydlige Italien. :clap:

Og MEGET bedre i pasningsprocent end både Karius + Mignolet(rygtes væk til Besiktas!):
I forrige sesong i Serie A hadde Alisson en treffprosent på 78,9% på sine pasninger. Sammenliknet hadde Loris Karius en treffsikkerhet på 67,2% og Simon Mignolet 69,5%. - kilde: https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... er-keeper/

Origi og Ings starter ikke, da begge er rygtes væk og ikke i Klopps- planer fra næste sæson. Begge kan give ca 47mio+ pund... og sætte et prik over i'et med købet af Shaqiri og en NY D. Sturridge til den nye sæson, som plan B til Roberto Firmino. KLASSE!

Side note:
#LFC forventer at få +£20m for Danny Ings i en handel inden deadline i næste uge. (@JamesPearceEcho)

#LFC kræver fortsat £27m for Divock Origi, der ikke er en del af Jürgen Klopps planer. (@JamesPearceEcho)

Btw, Klopp har interesse for Pulisic, men køber ham næppe da han kan ikke give ham en 100 % startsplads imø... Fornuftig træner, til forskel en mand i Mancs der ynkler mere end spille gamet... Se på sidste træningskamp, hvor Manchester vil hellere forsvare 1-1 end satse på SEJR... det gi'r gode minder fra Europa League afgørende i 2016, hvor Coutinho og co klaskede dem.... :love3: :aliboronz8:

Holdet må være:

.................Alisson.,...............

AA-- Gomez - Van Djik -- Robbo

.....Keita.....Milner....Fabinho....

....Mané.....Firmino.....Salah....

Bænken: Grabara- Karius - Daniel Sturridge, - Lallana - Moreno - Klavan- Lallana - Solanke - Shaqiri - Curtis Jones - Camacho (to unge guttere, som kan komme ind og få cup kampe til næste sæson!)

Markovic(hvad har han vist, intet ? ), Ojo , Origi (Er degraderet til 4. mand til angrebet!) og den omdiskuteret, Marko Grujic der ikke har vist klassen overfor Klopp - Han er dog 22 år, og en gut ligesom Woodburn (18år) - der begge er i udfordring og problemer med starts minutter i Cups og PrL -Efter købene af Fabinho, Shagiri og Keita.

Brugeravatar

Jeg ved ikke om det udgør et problem eller om det er positivt, men vores midtbane kan meget let i starten af året udgøres af 3 nye mand. Nuvel, Coutinho og Can er forsvundet og Ox er skadet, men kontinuiteten forsvinder og automatismerne er ikke tilstede, især hvis hverken Milner, Henderson eller Wijnaldum benyttes. Hvis de andre er bedre, så er det sådan det er, men jeg synes ikke nødvendigvis at kvalitet skal udskiftes bare fordi man har fået nyt isenkram ind i truppen. Og Henderson og Milner er kvalitet i mine øjne. Det andet aspekt, de her automatismer, de kommer kun efter lang tid. Det kunne handle om opspil fra forsvaret, løbemønstre, hvornår stikningerne skal falde osv.
Det er bare en tanke. Det er i hvert fald uhyre sjældent en hel midtbane skiftes så hurtigt.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Brugeravatar

Alder: 27
Jesper skrev:
Jeg ved ikke om det udgør et problem eller om det er positivt, men vores midtbane kan meget let i starten af året udgøres af 3 nye mand. Nuvel, Coutinho og Can er forsvundet og Ox er skadet, men kontinuiteten forsvinder og automatismerne er ikke tilstede, især hvis hverken Milner, Henderson eller Wijnaldum benyttes. Hvis de andre er bedre, så er det sådan det er, men jeg synes ikke nødvendigvis at kvalitet skal udskiftes bare fordi man har fået nyt isenkram ind i truppen. Og Henderson og Milner er kvalitet i mine øjne. Det andet aspekt, de her automatismer, de kommer kun efter lang tid. Det kunne handle om opspil fra forsvaret, løbemønstre, hvornår stikningerne skal falde osv.
Det er bare en tanke. Det er i hvert fald uhyre sjældent en hel midtbane skiftes så hurtigt.

Helt enig. Også i at Henderson og Milner er kvalitet. Jeg er dog heller ikke et sekund i tvivl om, at Henderson er tiltænkt spilletid blandt de første elleve hen over sæsonen, samt at Milner spiller de første kampe, til Hendo er i form. Jeg kunne endda forestille mig, at Fabinho bliver spillet stille og roligt ind gennem sæsonen, som vi så det med Oxen.

Jeg kunne virkelig ikke forestille mig, at Klopp stiller Fabinho-Keita-Shaqiri mod West Ham.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Det kan aldrig blive andet end et positivt problem at kvaliteten i truppen er markant øget

Vanvittigt stærkt hold som også ligner det vi stiller med mod West ham.

Så har vi iøvrigt også en meget stærk bænk :)

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
To midterforsvarer ude med skade pt. Det er sgu ikke optimalt. Selvom det muligvis er mindre skader er det noget hø, her så tæt på sæsonstarten.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 4 [ 56 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Danish translation & support by Olympus DK Team