Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 8 [ 118 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Stem om Man of the match
Afstemningen varer indtil onsdag, 22. aug, 2018 16:17
Alisson 1%  1%  [ 1 ]
Alexander-Arnold 0%  0%  [ 0 ]
Gomez 0%  0%  [ 0 ]
Van Dijk 6%  6%  [ 10 ]
Robertson 11%  11%  [ 19 ]
Milner 19%  19%  [ 33 ]
Wijnaldum 6%  6%  [ 10 ]
Keita 29%  29%  [ 50 ]
Mane 26%  26%  [ 46 ]
Salah 2%  2%  [ 3 ]
Firmino 1%  1%  [ 1 ]
Henderson 0%  0%  [ 0 ]
Shaqiri 1%  1%  [ 1 ]
Afgivne stemmer : 174

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 43
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Søndag d. 12. august, kl. 14.30

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
6'eren

Online:
Viaplay
Eurosport Player
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
ROCK!

I år er det vores år.

Lad os starte med 3 point.

Allison
TAA - VVD - Klavan/Gomez - Robbo
Gini - Fabinho
Keita
Fab three...

Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland

Alder: 50
Tror også det bliver en stor Liverpool sæson i år.
Jeg vil endda gå så langt at sige: Vi har det bedste hold nogensinde...!

Det vigtigste lige nu er dog fuld koncentration om kampen på søndag, det er selvfølgelig ikke altafgørende for vores sæson eller slutplacering om vi får tre points, men det vil bare give et boost at lægge fra land med fuldt hus på kontoen.

Så smadrer det pis hold....

Må det blive en lang og glorværdig sæson, med sølvtøj og pokaler for enden. Good luck my Bird, fly me to the sky....

YNWA, Charlie

Brugeravatar

Alder: 27
YØS! Nu sker det!

Hold kæft, hvor bliver det godt at komme i gang igen med ordentlig fodbold og ikke det dersens humbug-VM!

Jeg er sjældent med på nogen form for hype, men i år ser sgu spændende ud. Jeg tør næsten ikke begynde at tænke på mulighederne til start 11'eren. Baseret på pre-season og sidste års præstationer, kunne være fristet til at stille op følgende:

Alisson, Trent, Van Dijk, Gomez, Robertson, Fabinho, Wijnaldum, Shaqiri, Mane, Salah, Firmino. Det ville efterlade bænkpladser til; Karius, Lovren, Clyne, Henderson, Keita, Lallana, Sturridge.

Clyne har spillet en god pre-season og er fristende at bruge over Trent, men Trent spillede en fin gang bold mod Torino, så jeg er klar til at smide ham for løverne. Gomez skulle blive klar, Fabinho må gerne starte over Hendo, der kunne trænge til mere tid. Wijnaldum synes jeg har spillet en stærkt de sidste par kampe, og jeg kunne godt se ham starte over Keita, ikke mindst for at få noget stabilitet, sikkerhed og en spiller der kender systemet, men også for at give Keita ro til at finde en rytme igen oven på den lille skade i nakken. Samtidig ligner Shaqiri bare en spiller, der brænder for at starte, så jeg kunne godt unde ham det, så han kan hjælpe med at fodre vores trio, som på trods af Sturridges eminente pre-season, ikke skal erstattes.

Men ærlig talt, jeg er klar på hvilken som helst opstilling, Klopp stiller med. Vi virker bare skarpe og klar på at indtage Premier League, og jeg forudser en bombastisk kamp mod et helt nyt West Ham, der med nyt system, manager og spillere, kommer blæsende, til en ordentlig omgang tju-bang, som vi også så det, da Pellegrini stod i spidsen for City.

God kamp til alle, lad det nu for pokker blive vores sæson!

Geografisk sted: Midtjylland

Keita er første mand på midtbanen.

BOOOOOOOOOM! Bliver en spændende sæson. Baseret på hvordna nyindkøbene er blevet implementeret under Klopp, tror jeg på følgende opstilling:
-----------Alisson
Clyne--VvD--Gomez--Robbo
------------Wini
-----Milner-------Keita
Salah----Bobby---Mané

Fabinho har set en lille bitte smule usikker ud, og jeg tror han bliver skiftet ind efter ca. 60-70 min.
Hendo får nok også nogle minutter.
Sturridge har jo egentlig fortjent en startplads, og det samme med Shaq..... Vi går en spændende sæson i møde. Jeg tør desværre ikke spå om pokaler...men jeg drømmer!

Geografisk sted: København

Alder: 43
ilusio skrev:
Keita er første mand på midtbanen.

Det er jeg også overbevist om. Klopp jagter ikke manden intenst over to transfervinduer, indgår aftale om et kæmpe transfer fee et år i forvejen, har spilleren til rådighed i hele pre-season, hvor han ovenikøbet spiller fremragende - for så at bænke ham, når det går løs.

Jeg tror, at Keita er Klopps helt store opfindelse.

Udover ham er det dog svært at spå om midten. Får Milner den ene plads? Gør Fabinho? Gør Gini? Hvis Milner er klar, hælder jeg til at tro, at det bliver ham og Gini sammen med Keita. Det giver noget kontinuitet fra sidste sæson. Omvendt er dette en "gratis" kamp at give Fabinho på 6eren forstået på den måde, at Hendo ikke er klar endnu. Men hvis Fabinho spiller, så tror jeg, at Milner får pladsen over Gini. En englænder på midten i en kamp mod et hold, der traditionelt spiller ret fysisk.

Tror, at Clyne starter, selvom TAA gjorde det fint imod Torino.

Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Alder: 28
Forhåbningerne til sæsonen er store. Forventningerne til første kamp er ikke store.

Vi skal bare have en sejr - og hvis vi kan holde niveau i forsvaret - så er jeg meget tilfreds. En 1-0'er hvor vi får skrabet den i kassen er super godkendt i min bog - vi skal bare godt fra land pointmæssigt - formen og det spillemæssige skal nok komme, jeg forventer ikke det er der fra 1. kamp.

Men forhelved hvor er det godt at der igen er Premier League :dance: :dance: :clap:

Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Alder: 29
Jeg så gerne:

Becker
TAA-Gomez-VVD-Robertson
Fabinho
Shaq-Keita
Salah-Bobby-Mane

Men bliver nok Gini istedet for Shaq. Han har bare set for god ud til at sidde på bænken ham Shaq!

4-0 til Liverpool
Salah
Bobby X2
Shaq

Gini har også gjort det godt i Pre-season. Det har været den aggressive - "jeg vil være med i spillet - og jeg vil fanme være med til at score mål også" Gini - og ikke. "nu gemmer jeg mig, så jeg ikke kan få bolden, for så kan jeg i hvert fald ikke lave nogen fejl" Gini, som han desværre oftest har været i den røde trøje. Men er han den første, så er han mere en velkommen i start 11'eren.

Men ja. Den lille terning har fortjent en startplads. Og det håber jeg lidt han får - vi har mange der kæmper om at være i start 11'eren. Og så må det gerne belønnes, når man viser at man er godt nok til det.

Men igen - det vil så være 3 nye på midten. Det tror jeg ikke vi kommer til at se. Der vil mindst være en af de gamle i start 11'eren. Og jeg tror det bliver Hendo. Derfor tror jeg ikke Fabinho kommer til at starte.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Så fedt at være i gang igen...

Jeg tror, at der skal byttes spillere sæsonen igennem, så alle holdes tilfredse og i form hele vejen, så det gælder for Klopp om at vælge in-form spillerne og så de rigtige spillere til de forskellige typer af modstandere i de forskellige typer af turneringer, hjemme/ude osv, osv.

Til denne kampe som er på hjemmebane og hvor form hele vejen rundt må være meget vigtig efter en hård pre season og et VM, så ift midten tænker jeg, at in-form spillerne må være Keita, Gini og Shaqiri, som jeg ville starte med - også for at blæse West Ham oomkuld i deres 1. kamp i sæsonen på Fort Anfield.

Det passer så meget godt med, at Milner - som ellers også er noget af en in-form spiller - lige skal have troldmandsarret til at vokse ordentligt sammen, at Henderson ikke er helt klar til kamp endnu, og at Fabinho trækkes med en mindre muskelskade, da de 3 kunne være et ganske fornuftigt bud på en udebane-midt mod Crystal Palace i næste runde.

Sadio ----- Bobby ---- Salah

----- Keita ----- Shaqiri ----

--------- Wijnaldum --------

Robbo - VvD - Gomez - TAA

----------- Alisson ---------

Bænk: Karius, Klavan, Clyne, Milner, Hendo, Lallana, Sturridge

Så starter vi marchen mod mesterskabet. Vi har verdens bedste hold pt. - jeg forstår ikke, vi ikke er bookmaker favoritter, men det er vi om 10 kampe.
Vi har udspillet andre af de store i træningskampene, West Ham på Anfield kan sket ikke være med, hvis vi undgår uheld.

Mane ----Firmino ---- Salah

----- Keita ----- Shaqiri ----

--------- Henderson --------

Robinson - Van Dijk - Klavan - Arnold

----------- Alisson ---------

Alder: 27
Seriøst? Verdens bedste hold? Vi har ikke et bedre hold end hverken City, Bayern, Barca eller Juventus. Jeg kan sagtens se hvorfor City er favoritter. De har et hold der med Real kan konkurrence om verdens stærkeste midtbane og en ufattelig giftigt fronttrio, begge med en nærmest uhyggelig dybde. Deres forsvar er som minimum på niveau med vores og Ederson er en god målmand. Og det er så uden at tage hensyn til at vi altså lige skal se Alisson, Fabinho og Keita falde til i Liverpool og i PL.

En skade til Van Dijk også er vores forsvar på skideren igen. Vi ved alle at Lovren normalt er fuldt ud ligeså risikabel i forhold til fejl som f.eks. John Stones er. TAA er 19 år gammel og Clyne har siddet ude en her sæson. Robertsons primære back er Moreno, og centralt har vi unge Gomez der heller ikke er fri for at koste mål, også Matip og Klaven. Midtbanen har for en gangs skyld god dybde og kvalitet, men vi er ikke i nærheden af Fernandinho/De Bruyne og Silva, eller deres bredde. Også tror jeg man skal være naiv for ikke at indrømme at ligegyldig hvor god vores fronttrio er, så kan City altså godt følge med. De scorede altså 20 basser mere end os sidste sæson, trods Salahs rekordår.

For første gang i lang tid, synes jeg vi har et hold der sagtens kan blive mestre. Vi bør uden tvivl konkurrere i år, men jeg kan ingenlunde se os som favoritter. Primært fordi City er så stærke som de er, men også fordi vi ikke har en ligeså gennemgående kvalitet. I hvert fald ikke uden spørgsmålstegn, der naturligvis kan falde positivt ud. Personligt tror jeg at både Keita, Alisson og Fabinho bliver monster store hits, men lad dem nu lige spille en gældende kamp før vi ignorere et hold der lige har sat rekord for flest point på en sæson.

Geografisk sted: Østerbro

Alder: 30
City er kæmpe favoritter. De har præcis samme trup, blot lige suppleret med Mahrez. Tottenham er status quo, Chelsea og Utd status quo eller dårligere stillet. Vi står bedre rustet i år, især fordi målmandsposten er styrket, men jeg tror slet ikke, vi kan presse City, deres hold er for komplet.

Brugeravatar

Tom_Jorsal skrev:
City er kæmpe favoritter. De har præcis samme trup, blot lige suppleret med Mahrez. Tottenham er status quo, Chelsea og Utd status quo eller dårligere stillet. Vi står bedre rustet i år, især fordi målmandsposten er styrket, men jeg tror slet ikke, vi kan presse City, deres hold er for komplet.
Jeg tror man skal passe på med at gøre de andre dårligere end de reelt er. Tottenham har jo stadigvæk en stærk trup, spørgsmålet er om de kan klare en hel sæson uden at blive slidte.
Arsenal har altså fået en super god træner, hvor de får et lidt andet udtryk, som måske også vil passe bedre til de spillere de har. Et lidt mere hurtigt spil.
Uniteds trup er brølstærk, det er mere om træneren kan forløse potentialet.
Og Chelseas midtbane ser rigtig stærk ud og med nyt blod på trænerbænken, så vil vi måske se et noget mere angrebslysten hold, hvilket vil give energi til en lidt træt trup.
City er alles eksperters favorit og det er de selvfølgelig fordi de har et ungt hold med rutinerede profiler og en fantastisk dygtig træner. De er mindst lige så gode som sidste år.
Så selvfølgelig vil enkelte hold skuffe, men ked af at sige det, det kan jo også blive os.
Derudover så ser holdene under top 6 vældigt forstærkede ud, så alle hold fra top 6 vil tabe point mod andre hold uden fra top 6.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 8 [ 118 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Danish translation & support by Olympus DK Team