Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 1 af 12 [ 170 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede tirsdag, 11. sep, 2018 15:10
Alisson 1%  1%  [ 1 ]
Alexander-Arnold 0%  0%  [ 0 ]
Gomez 33%  33%  [ 35 ]
Van Dijk 2%  2%  [ 2 ]
Robertson 27%  27%  [ 28 ]
Milner 7%  7%  [ 7 ]
Henderson 2%  2%  [ 2 ]
Wijnaldum 0%  0%  [ 0 ]
Mane 22%  22%  [ 23 ]
Salah 0%  0%  [ 0 ]
Firmino 5%  5%  [ 5 ]
Keita 0%  0%  [ 0 ]
Shaqiri 2%  2%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 105

Forfatter besked
Forum administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Alder: 43
Twitter: @LFCDanishBranch
Hvornår:
Lørdag d. 1. september, kl. 13.30

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
6'eren

Online:
Viaplay
Eurosport Player
Bemærk: Vi tillader ikke links eller efterspørgsler til ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Betting:
777.dk

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
3 point

Clean sheet vil være fint, en god målscore vil være fint, men lad os for Steve Hawkins skyld fortsætte med 3 point.

Allison
TAA - VVD - Gomez - Robocop
Hendo - Keita - Milner
Salah - Firmino - Mane

Jeg vil også gerne se Fabinho snart, men Gini gør det fint og Hendo står vel foran i køen til den plads lige nu.
2 "nye" på midten vil også være lige presse nok, så jeg tror Milner fortsætter for at have lidt continuitet. Men en defensiv/holding midt med Hendo og Fabinho er ikke utænkelig mod et hold som Leicester.

Geografisk sted: Skee
Start-11'eren:

------------Alisson------------
Arnold-Gomez-VVD-Robertson
-----------Gini----------
-------Milner----Keita
Salah--Firmino--Mané

Gini er vel den sikre på midten, med den form han er i. I sidste kamp havde han træfsikkerhed på over 98%. Ja, over 98%!!!
Og netop i denne kamp får vi brug for Gini's ro med bolden, da Leicester sikkert vil komme 180 i timen.

Både Hendo og Fabinho er et stykke væk fra at kunne starte.

I øjeblikket vinder vi, og vi spiller kun en kamp om ugen, så de bliver ikke slidte. Så længe vi vinder, skal der ikke skiftes.

Never change a winning team!

@Drejer

Jeg er ikke uenig. Måske jeg bare savner flere kampe så vi kan udnytte og holde gang i vores bredde.

Vores start 11 de sidste 3 kampe har været fantastiske.

Geografisk sted: Skee
ilusio skrev:
@Drejer

Jeg er ikke uenig. Måske jeg bare savner flere kampe så vi kan udnytte og holde gang i vores bredde.

Vores start 11 de sidste 3 kampe har været fantastiske.

Ja, vi har et luksusproblem - 5 rigtige dygtige midtbanespillere til 3 pladser.

Brugeravatar

Geografisk sted: Hareskoven

Alder: 47
Jeg køber altså ikke den der med "never change a winning team"!

Hvis man går all-in på den, skal der først ske ændringer i startelveren, når vi har tabt point. Og det er der jo ingen grund til at vente på, med den bredde og kvalitet vi har i truppen.

Jeg har slet ikke taktisk indsigt nok til at vurdere, hvem det er bedst at starte med mod Leicester, men kigger man lidt fremad, følger efter Leicester kampen en landholdspause (som betyder hvile for nogle og ekstraarbejde for andre), og hele 5 kampe presset ind i sidste halvdel af september, fulgt af op til 6 kampe i både oktober og november og 8 i december.

Det kunne derfor meget vel være allerede på lørdag Klopp skal begynde at rotere, for at have så mange som muligt at de fortrukne 11 friske, så længe som muligt.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Jeg håber Milner scorer

Geografisk sted: København

Alder: 43
For mig skal Gini ud og Hendo ind i denne kamp. Jeg synes helt enkelt, at Hendo er bedre. Derudover har jeg en ekstra udskiftning i ærmet. Og det er Shaqiri ind for Milner.

Jeg kan sagtens forstå, hvis Klopp er fristet til at gå med de 11, der har sikret tre sejre på stribe. Men jeg tror, at der kan være fordele at hente ved at smide et par spillere ind, som er sultne efter at vise, at de også kan høre til i startelveren.

Det er muligvis en lidt for offensiv tilgang til en udekamp. Især imod Leicester, som jeg sammen med Everton og Crystal Palace vurderer til at blive de sværeste udekampe - når vi ikke taler om hold fra den forventede top 6. Men jeg tror, både at en sådan offensiv satsning kan overraske, og i øvrigt også fuldstændigt løbe Leicester over ende.

Jeg mener, at Vardy stadig er i karantæne. Det er virkelig noget, der tager brodden af deres omstillinger. Det skal vi kunne udnytte til at turde angribe endnu mere aggressivt.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes, at Leicester var bedst mod scum imo, og så har de nappet 2 sejre. De vil gerne spille fodbold, og de er på hjemmebane, men Vardy er ikke med, så det er en stor fordel, da han har scoret 7 mål i de seneste 8 opgør mod os, og de har heller ikke Mahrez.

Kampen bør derfor ligge rigtig fint til os, men jeg tror, at udgangspunktet skal være en stærk defensiv, som vi har på plads og så en fysisk, boldsikker og (løbe)stærk midtbane.

Eftersom vi har 14 dages landsholdspause efter denne kamp, så mener jeg (hvis fysserne er enige), at vi bør stille med de samme 11 som i de 3 forudgående kampe, da disse spillere passer rigtig fint til et hold som Leicester, hvor jeg hellere havde set Shaqiri fra start mod Brighton.

Når vi kommer tilbage fra pausen, så må vi se, om alle er intakte, hvem der har spillet kampe, og hvordan kortene skal blandes mod Spurs, hvor jeg godt kunne forestille mig samme opstilling, mens der så kan roteres i hjemmekampen mod Soton og derefter også i 3. runde af Liga Cup'en, før Chelsea venter.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Jeg kunne godt tænke mig at Hendo er klar til at starte på midten. Jeg syntes vi var lidt sløve imod Brighton og vi er måske blevet lidt lade pga. succes.

Jeg syntes ikke vi skal lave for meget rotation, man kan ikke rigtigt sove på forhånd og det her med en kamp om ugen, tror jeg ikke sætter markante træthedstegn hos spillerne. kamp(søndag)-restitution(mandag)-træning(tirsdag-torsdag)-let træning og samle kræfter(fredag)-kampe(lørdag). Problemet kommer når kampene er for tætte til at have både tid til rigtig træning og restitution, for du har behov for begge.

Nu får vi trætte spillere hjem fra landsholdspausen og CL og LC begynder snart. Så begynder rotationen og squad-management at give mening.

Så Hendo ind fordi jeg tror han gør holdet bedre.

----------------Alisson--------------
Trent--Gomez-------VvD------Robertson
----------------Hendo-------------------
-------Gini-------------Keita----------
Salah--------Firmino---------Mané

hvorfor Milner?
det er lidt fordi jeg syntes han er en fantastisk indskiftningspiller. Milner, Keita, Gini har alle gjort det fint. Keita får en forlomme fordi han skal spilles ind på holdet. Gini er mere atletisk end Milner, men det er lidt et cointoss imellem de to syntes jeg. Derfor er det udslagsgivende at jeg er 99 % sikker på at når Milner kommer ind i 2. halvleg, så gør han det rigtig godt. Imens de øvrige spillere kan have svært ved at finde kampens rytme osv.
Men er ikke religiøs omkring det, Milner er en rigtig god spiller.

Samme opstilling som sidst, men håber Shaq kan få 20min til sidst.

Brugeravatar

Man kan vel ikke rigtig tale om landsholdspause, da de fleste af vores spillere får et hektisk program med rejser, træningssamlinger og kampe i deres nationaltrøjer. Og derefter er der et heftigt program i klubdragten. Så derfor kan rotationen lige så godt starte nu. Dels fordi alle i truppen skal i gang, da vi utvivlsomt får brug for alle mand, men dels også fordi kvaliteten i truppen er så stor at andre helt enkelt også byder sig til - uden at jeg selvfølgelig har set træningerne.
I forsvaret kunne man eks godt hive Clyne ind. Og på midtbanen synes jeg at vores anfører skal i gang. Han virker ekstremt motiveret (og i øvrigt temmeligt pumpet). Og så er det vel på tide at Fabinho kommer med på bænken. Jeg er en kende i tvivl om, hvor Klopp vælger at placere Henderson, for Wijnaldum er faktisk eminent som 6er. Hvem vil han satse på, med mindre han vælger at rotere på positionen på sigt, hvad jeg dog tvivler på.
I angrebet banker både Shaqiri og Sturridge på. Shaqiri var god i opstarten og Sturridge har set fit ud og så ved vi bare han tilfører kvalitet.
Selvfølgelig skal vi også skele til modstanderholdet, som tilhører de absolut bedre hold i rækken. Er Vardy ikke med, så kan man dog godt være lidt mere risikobetonet.
Så jeg håber lidt på det her:
.............Alisson.........
Clyne.....Gomez...VvD....Robertson
.................Henderson........
.......Milner.................Keita
....Salah.....Sturridge....Mane

:lol: :mrgreen:
Emmy skrev:
Jeg håber Milner scorer

Leicester vandt 4-0 i Den lille cup her til aften kun 3 fra startopstillingen var med.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Shaqiri gør det tilsyneladende fremragende til træning, så måske ville det ikke være dumt at prøve ham af som 9'er, da Firmino vist ikke har meget tid til at returnere fra landsholdet ?

https://live4liverpool.com/2018/08/opin ... -of-games/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 1 af 12 [ 170 indlæg ] Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner